דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. פרחי מיאמי

פרחי מיאמי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
2.2k פוסטים 89 כותבים 387.6k צפיות 21 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אילה1

    @הדרית ט אט וחי בהם יצאו....

    ה מנותק
    ה מנותק
    הדרית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1111

    @אילה1 איפה מופיע השיר וחי בהם באיזה אלבום?

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ה הדרית

      @אילה1 איפה מופיע השיר וחי בהם באיזה אלבום?

      א מנותק
      א מנותק
      אילה1
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1112

      @הדרית באלבום שכוח......

      09-חי חי.mp3

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ה הדרית

        @אילה1 יש לי הסרטות קצת אבל שוב זה ב....
        הסרטות של ההופעה ב2007 יצאו לא ברורות. זה היה המצלמות הדיגיטליות של פעם...
        של 2010 סביר
        2014 יותר נורמליות. בהופעה הזו היו את השירים אט אט וגם וחי בהם שעוד לא יצאו בדיסק.
        נראה לי וחי בהם עדיין לא יצא בדיסק עד היום. צודקת?

        א מנותק
        א מנותק
        אילה1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1113

        @הדרית אולי תשלחי לי אני ממש אשמח...

        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אילה1

          @הדרית אולי תשלחי לי אני ממש אשמח...

          ה מנותק
          ה מנותק
          הדרית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1114

          @אילה1 מה מה מה זה היה עכשיו?
          איך אמרת? שכוח?
          בשם ה' מה זה האלבום הזה?

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ת מנותק
            ת מנותק
            תודה לך ה'
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1115

            @הדרית שכוח מלשון שאף אחד לא זוכר אותו...😀

            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ה הדרית

              @אילה1 מה מה מה זה היה עכשיו?
              איך אמרת? שכוח?
              בשם ה' מה זה האלבום הזה?

              א מנותק
              א מנותק
              אילה1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1116

              @הדרית
              יש אלבום בשם מיאמי לייב/ ברוך ה'...

              @תודה-לך-ה 👍 👍 😊 😊

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ת תודה לך ה'

                @הדרית שכוח מלשון שאף אחד לא זוכר אותו...😀

                ה מנותק
                ה מנותק
                הדרית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1117

                @תודה-לך-ה אוי אתם לא אמיתיים...
                אלבום נשכח יותר נשמע מובן...
                אבל איך קוראים לאלבום הזה?
                זה יהיה לי מוזר אם אני אגלה שיצא אלבום של מיאמי ולא ידעתי והכרתי אותו.

                ת א 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • ה הדרית

                  @תודה-לך-ה אוי אתם לא אמיתיים...
                  אלבום נשכח יותר נשמע מובן...
                  אבל איך קוראים לאלבום הזה?
                  זה יהיה לי מוזר אם אני אגלה שיצא אלבום של מיאמי ולא ידעתי והכרתי אותו.

                  ת מנותק
                  ת מנותק
                  תודה לך ה'
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1118

                  @הדרית אילה1 כתבה למעלה...
                  האמת שאני גם לא הכרתי וזה אומר שהוא ממש שכוח...

                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ת תודה לך ה'

                    @הדרית אילה1 כתבה למעלה...
                    האמת שאני גם לא הכרתי וזה אומר שהוא ממש שכוח...

                    ה מנותק
                    ה מנותק
                    הדרית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1119

                    @תודה-לך-ה אהבת את המילה...😜
                    @אילה1 מתי יצא האלבום? ואילו שירים נמצאים בו? ותשלחי לי אותו. תודה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ה הדרית

                      @תודה-לך-ה אוי אתם לא אמיתיים...
                      אלבום נשכח יותר נשמע מובן...
                      אבל איך קוראים לאלבום הזה?
                      זה יהיה לי מוזר אם אני אגלה שיצא אלבום של מיאמי ולא ידעתי והכרתי אותו.

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אילה1
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1120

                      @הדרית צודקת....

                      01-V'chulam.mp3
                      02-M'kimi.mp3
                      03-Hoshiva.mp3

                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • א אילה1

                        @הדרית צודקת....

                        01-V'chulam.mp3
                        02-M'kimi.mp3
                        03-Hoshiva.mp3

                        ה מנותק
                        ה מנותק
                        הדרית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1121

                        @אילה1 אוי זה נשמע שירים משנות השמונים...
                        ואת באה לומר לי שהשירים הללו נמצאים באלבום יחד עם השיר "וחי בהם"?
                        ממש פיצול אישיות!

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ה הדרית

                          @אילה1 אוי זה נשמע שירים משנות השמונים...
                          ואת באה לומר לי שהשירים הללו נמצאים באלבום יחד עם השיר "וחי בהם"?
                          ממש פיצול אישיות!

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אילה1
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1122

                          @הדרית הם לא נמצאים שם........

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א מנותק
                            א מנותק
                            אילה1
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1123

                            05-Hashamayim.mp3 04-Would You Please Let Me Sing in the Choir.mp3
                            06-Moshe Emes Intermission.mp3

                            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • א אילה1

                              05-Hashamayim.mp3 04-Would You Please Let Me Sing in the Choir.mp3
                              06-Moshe Emes Intermission.mp3

                              ה מנותק
                              ה מנותק
                              הדרית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1124

                              @אילה1 אז מה את שולחת כאן?
                              זה שירים של מיאמי בטורונטו 😄

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                אילה1
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1125

                                @הדרית לא זה שירים מהאלבום מיאמי לייב

                                יש עוד כמה...

                                07-Boruch Hashem.mp3

                                08-Boruch Hagever.mp3 09-Sue Sharim.mp3
                                10-Grand Finale - The City Medley.mp3

                                ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • א אילה1

                                  @הדרית לא זה שירים מהאלבום מיאמי לייב

                                  יש עוד כמה...

                                  07-Boruch Hashem.mp3

                                  08-Boruch Hagever.mp3 09-Sue Sharim.mp3
                                  10-Grand Finale - The City Medley.mp3

                                  ה מנותק
                                  ה מנותק
                                  הדרית
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1126

                                  @אילה1 לא כזה מעניין הישנים

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ה הדרית

                                    @אילה1 לא כזה מעניין הישנים

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אילה1
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1127

                                    @הדרית בעיניי דווקא הפוך......

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ש שמה

                                      אשמח לעזרה מכל הגולשים כאן: דוד, אילה, נסו לעזור!
                                      הנה תמונה ישנה: https://scontent.fhfa2-2.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/393638557_1294330594780113_1451655889733256923_n.jpg?stp=dst-jpg_s1080x2048&_nc_cat=109&ccb=1-7&_nc_sid=5f2048&_nc_ohc=uHbaNFpvxsEAX96UYEa&_nc_ht=scontent.fhfa2-2.fna&oh=00_AfCRUQmeDmue2gJ75cdMyHbqUzEDewBVC4z6jkWCEXsjoA&oe=65360967
                                      והנה המימרא של הפוסט: תושבי ניו יורקים, הייתה הופעה של mbd במיאמי משנת 1989 שלכמה אנשים היו עותקים של vhs (לא מקצועי או נמכר מסחרי), שמסתובבת בזמנו
                                      אם יש לכם את הקטע המלא אז צרו איתי קשר אשמח לשלם.
                                      סוף שנות ה-80, מכללת ברוקלין!
                                      גם - אולי מישהו יודע מי זה הבחור הזה עם החצובה של הוידאו מאחורה - כי הוא צילם את זה! תודה Yehoshua Solomon על התמונה
                                      תודה.
                                      בבקשה תוכלו לשתף את זה עם מעגלי אוהבי הנוסטלגיה המוזיקלית שלכם בתקווה שהם ידעו. לעזאזל יכול להיות שאפילו יש להם קונצרט שונה מאותה תקופה.
                                      אם על ידי שיתוף ההודעה הזו, זה מוביל ישירות לכך שנקבל קונצרט דרך מישהו אחר, אני עדיין אשלם לך על זה שתשיג לנו את התפקיד הראשי.
                                      זה חיוני שנשמור על הזיכרונות הישנים האלה לפני שהם ייעלמו לנצח... (אף אחד אחר לא יעשה זאת אם אנחנו לא).
                                      עד כאן הפוסט.
                                      נסו בבקשה לחפש את הקונצרט המלא של זה!
                                      וכן, מי שרשום בפורום חדרי חרדים, שפשוט יעתיק את התגובה שלי מכאן לשם, כדי שגם אנשים נוספים יוכלו לעזור.
                                      בתודה רבה מראש!

                                      דוד 33ד מנותק
                                      דוד 33ד מנותק
                                      דוד 33
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1128

                                      @שמה אמר בפרחי מיאמי:

                                      אשמח לעזרה מכל הגולשים כאן: דוד, אילה, נסו לעזור!
                                      הנה תמונה ישנה: https://scontent.fhfa2-2.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/393638557_1294330594780113_1451655889733256923_n.jpg?stp=dst-jpg_s1080x2048&_nc_cat=109&ccb=1-7&_nc_sid=5f2048&_nc_ohc=uHbaNFpvxsEAX96UYEa&_nc_ht=scontent.fhfa2-2.fna&oh=00_AfCRUQmeDmue2gJ75cdMyHbqUzEDewBVC4z6jkWCEXsjoA&oe=65360967
                                      והנה המימרא של הפוסט: תושבי ניו יורקים, הייתה הופעה של mbd במיאמי משנת 1989 שלכמה אנשים היו עותקים של vhs (לא מקצועי או נמכר מסחרי), שמסתובבת בזמנו
                                      אם יש לכם את הקטע המלא אז צרו איתי קשר אשמח לשלם.
                                      סוף שנות ה-80, מכללת ברוקלין!
                                      גם - אולי מישהו יודע מי זה הבחור הזה עם החצובה של הוידאו מאחורה - כי הוא צילם את זה! תודה Yehoshua Solomon על התמונה
                                      תודה.
                                      בבקשה תוכלו לשתף את זה עם מעגלי אוהבי הנוסטלגיה המוזיקלית שלכם בתקווה שהם ידעו. לעזאזל יכול להיות שאפילו יש להם קונצרט שונה מאותה תקופה.
                                      אם על ידי שיתוף ההודעה הזו, זה מוביל ישירות לכך שנקבל קונצרט דרך מישהו אחר, אני עדיין אשלם לך על זה שתשיג לנו את התפקיד הראשי.
                                      זה חיוני שנשמור על הזיכרונות הישנים האלה לפני שהם ייעלמו לנצח... (אף אחד אחר לא יעשה זאת אם אנחנו לא).
                                      עד כאן הפוסט.
                                      נסו בבקשה לחפש את הקונצרט המלא של זה!
                                      וכן, מי שרשום בפורום חדרי חרדים, שפשוט יעתיק את התגובה שלי מכאן לשם, כדי שגם אנשים נוספים יוכלו לעזור.
                                      בתודה רבה מראש!

                                      אפשר את התמונה עוד פעם? התמונה לא מופיעה שם

                                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • דוד 33ד דוד 33

                                        @שמה אמר בפרחי מיאמי:

                                        אשמח לעזרה מכל הגולשים כאן: דוד, אילה, נסו לעזור!
                                        הנה תמונה ישנה: https://scontent.fhfa2-2.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/393638557_1294330594780113_1451655889733256923_n.jpg?stp=dst-jpg_s1080x2048&_nc_cat=109&ccb=1-7&_nc_sid=5f2048&_nc_ohc=uHbaNFpvxsEAX96UYEa&_nc_ht=scontent.fhfa2-2.fna&oh=00_AfCRUQmeDmue2gJ75cdMyHbqUzEDewBVC4z6jkWCEXsjoA&oe=65360967
                                        והנה המימרא של הפוסט: תושבי ניו יורקים, הייתה הופעה של mbd במיאמי משנת 1989 שלכמה אנשים היו עותקים של vhs (לא מקצועי או נמכר מסחרי), שמסתובבת בזמנו
                                        אם יש לכם את הקטע המלא אז צרו איתי קשר אשמח לשלם.
                                        סוף שנות ה-80, מכללת ברוקלין!
                                        גם - אולי מישהו יודע מי זה הבחור הזה עם החצובה של הוידאו מאחורה - כי הוא צילם את זה! תודה Yehoshua Solomon על התמונה
                                        תודה.
                                        בבקשה תוכלו לשתף את זה עם מעגלי אוהבי הנוסטלגיה המוזיקלית שלכם בתקווה שהם ידעו. לעזאזל יכול להיות שאפילו יש להם קונצרט שונה מאותה תקופה.
                                        אם על ידי שיתוף ההודעה הזו, זה מוביל ישירות לכך שנקבל קונצרט דרך מישהו אחר, אני עדיין אשלם לך על זה שתשיג לנו את התפקיד הראשי.
                                        זה חיוני שנשמור על הזיכרונות הישנים האלה לפני שהם ייעלמו לנצח... (אף אחד אחר לא יעשה זאת אם אנחנו לא).
                                        עד כאן הפוסט.
                                        נסו בבקשה לחפש את הקונצרט המלא של זה!
                                        וכן, מי שרשום בפורום חדרי חרדים, שפשוט יעתיק את התגובה שלי מכאן לשם, כדי שגם אנשים נוספים יוכלו לעזור.
                                        בתודה רבה מראש!

                                        אפשר את התמונה עוד פעם? התמונה לא מופיעה שם

                                        ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שמה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1129

                                        @דוד-33 הנה: c5217b5b-b9a8-4ea5-bd79-6c5236612a55-‏‏צילום מסך (40).png
                                        ואגב דוד, השארתי תגובה בשירים נדירים שהייתי שמח שתמצא לי. תודה רבה!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ש מנותק
                                          ש מנותק
                                          שמה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1130

                                          חדש: https://www.youtube.com/watch?v=-JBMG5mkg_s
                                          ישן: https://www.youtube.com/watch?v=PRgqbpo8BBY&list=WL&index=1

                                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול