-
@שמה יוווו בדיוק אתמול התדיינו אם מיאמי יוציאו שיר לרגל המצב....
איזה שיר יפה!
ראיתם את האנשים שם מאחור?
אלו ההורים של ילדי המקהלה.
מעניין מי כתב את המילים... האם זה מי שתיארתי לעצמי...
שיר מיוחד! שווה שמיעה רצופה!!! -
השיר החדש של פרחי מיאמי
We Stand With Israelhttps://send.magicode.me/send-file/file/f21b183bb0e0d615a6327912c0e8b6bc26f4adb1/view
-
@הדרית איזה שיר זה? חסום
-
@אליש חלק שלישי:
https://send.magicode.me/send-file/file/c6b5eee7268824b***a70d102c9d864bbbbaa46cee8/view -
@הדרית איזה שיר זה? חסום
@המאסטרו-הנסתר זה שיר של ירחמיאל עם המילים MAY HASHEM PROTECT US
גם בשיר שיצא לפני כמה שעות יש את המילים הללו... -
@המאסטרו-הנסתר זה שיר של ירחמיאל עם המילים MAY HASHEM PROTECT US
גם בשיר שיצא לפני כמה שעות יש את המילים הללו...@הדרית אמר בפרחי מיאמי:
@המאסטרו-הנסתר זה שיר של ירחמיאל עם המילים MAY HASHEM PROTECT US
גם בשיר שיצא לפני כמה שעות יש את המילים הללו...אוקיי, זה השם של השיר? כי לא זכור לי שיש להם שיר שנקרא ככה
-
@הדרית אמר בפרחי מיאמי:
@המאסטרו-הנסתר זה שיר של ירחמיאל עם המילים MAY HASHEM PROTECT US
גם בשיר שיצא לפני כמה שעות יש את המילים הללו...אוקיי, זה השם של השיר? כי לא זכור לי שיש להם שיר שנקרא ככה
@המאסטרו-הנסתר זה השם של השיר
רק ירחמיאל שר אותו
הוא יצא לפני 3 שנים -
שימו לב, @הדרית @אילה1 @שמה וכל מי שפעיל בנושא הזה....
השרשור הזה הוא אחד האהובים עלי, בתור אחת שגדלה על פרחי מיאמי, ואני שמחה שהוא פעיל ומועיל....
אבל.....
- כל מי שיש לו קשר עם משתמשים אחרים מפורום פרחי מיאמי החדש, מקבוצת הווצאפ, מהקבוצה ב'בחדרי', ערוץ היוטיוב של חיימקה או כל דבר אחר -
אנחנו מבקשים ומזהירים - שהדיבורים על זה לא יהיו כאן.
בכל פעם שמישהו כותב "שלח לי בווצאפ" או "כתבתי לך במייל", וכו' - זה מקפיץ את הצוות ואת שאר המשתמשים.
כבר קרה כמה פעמים שכמעט הרחקתי, וכשקראתי שוב את השרשור אחזתי שמדובר בקשרים ממקומות אחרים....- מזכירה שוב, אין להעלות קישורים לדרייב שמצריכים בקשת גישה. מי שיעלה כזה קישור, יורחק לאלתר.
אם אתם רואים קישור שהועלה על ידי משתמש, שמצריך בקשת גישה - פשוט דווחו. אפשר לדווח על פוסט בשלוש הנקודות בצד ההודעה>דווח על פוסט זה.
בהצלחה והמשך שימוש מועיל בפורום!
-
@הדרית אמר בפרחי מיאמי:
@המאסטרו-הנסתר זה שיר של ירחמיאל עם המילים MAY HASHEM PROTECT US
גם בשיר שיצא לפני כמה שעות יש את המילים הללו...אוקיי, זה השם של השיר? כי לא זכור לי שיש להם שיר שנקרא ככה
@המאסטרו-הנסתר
זה שיר שירחמיאל שר בקורונה (לבד בלי המקהלה). ועכשיו יצא לאור המצב והתקופה...זה השיר שירחמיאל עשה
https://www.youtube.com/watch?v=ejvWsXJc340@מייק איזה עבודת מחקר עשיתי??
הנה הסרטון שערכתי, אם אתה רוצה.
https://youtu.be/Xw7Je63I0Ew@הדרית יפה לא ידעתי שאת מתמצאת ככה...
שבת שלום לכולם!! (ושבת שקטה.......)
-
@המאסטרו-הנסתר
זה שיר שירחמיאל שר בקורונה (לבד בלי המקהלה). ועכשיו יצא לאור המצב והתקופה...זה השיר שירחמיאל עשה
https://www.youtube.com/watch?v=ejvWsXJc340@מייק איזה עבודת מחקר עשיתי??
הנה הסרטון שערכתי, אם אתה רוצה.
https://youtu.be/Xw7Je63I0Ew@הדרית יפה לא ידעתי שאת מתמצאת ככה...
שבת שלום לכולם!! (ושבת שקטה.......)
-
@המאסטרו-הנסתר
זה שיר שירחמיאל שר בקורונה (לבד בלי המקהלה). ועכשיו יצא לאור המצב והתקופה...זה השיר שירחמיאל עשה
https://www.youtube.com/watch?v=ejvWsXJc340@מייק איזה עבודת מחקר עשיתי??
הנה הסרטון שערכתי, אם אתה רוצה.
https://youtu.be/Xw7Je63I0Ew@הדרית יפה לא ידעתי שאת מתמצאת ככה...
שבת שלום לכולם!! (ושבת שקטה.......)
-
@מייק בבקשה: https://drive.google.com/file/d/12_n92A5iH5QIKU1zEZoCugykR-W07tUp/view?usp=sharing
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
האמת שעד התקופה של מי לה' אלי יש לי ידע די נרחב... מאז ועד היום- 50%