דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. פרחי מיאמי

פרחי מיאמי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
2.2k פוסטים 89 כותבים 386.9k צפיות 21 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שושש שוש

    @אילה1 ואוו ממש תודה!
    לא ציפיתי לכל זה!
    נשמע שיש לך את כלללל המופעים שלהם מהיום שהקימו את מיאמי....

    א מנותק
    א מנותק
    אילה1
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #747

    @שוש כן, יש לי הכל....

    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אילה1

      @שוש כן, יש לי הכל....

      ש מנותק
      ש מנותק
      שמה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #748

      @אילה1 אז תעלי לכאן בבקשה את מה שאין זכויות יוצרים.
      ואגב, אם יש לך חומרים נדירים שאין כמעט לאף אחד!
      אז כדאי לך לשלוח לר' חיים הפקות, והוא ישלם לך הרבה כסף!

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ש שמה

        @אילה1 אז תעלי לכאן בבקשה את מה שאין זכויות יוצרים.
        ואגב, אם יש לך חומרים נדירים שאין כמעט לאף אחד!
        אז כדאי לך לשלוח לר' חיים הפקות, והוא ישלם לך הרבה כסף!

        א מנותק
        א מנותק
        אילה1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #749

        @שמה לא אין לי מה לשלוח לו... כי כל מה שיש לי זה מהרשת...

        מה אתה רוצה שאני אעלה? איזה סרטונים?

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אילה1

          @שמה לא אין לי מה לשלוח לו... כי כל מה שיש לי זה מהרשת...

          מה אתה רוצה שאני אעלה? איזה סרטונים?

          ש מנותק
          ש מנותק
          שמה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #750

          @אילה1 מ-2008 ולמטה, אבל לא מהיוטיוב, כי כל מה שיש שם כבר ראיתי.

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ש שמה

            @אילה1 מ-2008 ולמטה, אבל לא מהיוטיוב, כי כל מה שיש שם כבר ראיתי.

            א מנותק
            א מנותק
            אילה1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #751

            @שמה נראה מה יש לי...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אילה1

              @א-י-צ אמור לצאת באיזור חנוכה

              א י צא מנותק
              א י צא מנותק
              א י צ
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #752

              @אילה1 תודה על כל מה שהעלת פשוט טיל אגב שאלתי כי אחד הילדים שם בפרחי מיאמי( קרוב משפחה שהיה בבית שלי) אמר לי שאמור לצאת באזור תשרי או סוכות אבל הוא אמר לי שאצל ירחמיאל זה אף פעם לא ברור מתי וזה כבר מוכן!!!

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • המאסטרו הנסתרה מנותק
                המאסטרו הנסתרה מנותק
                המאסטרו הנסתר
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #753

                ידוע פה למישהו אם היה באחד האלבומים של מיאמי ילד בשם ג'וש לוין?

                "אלוף העולם במוזיקה יהודית"
                רדיו קול פליי 2023

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • המאסטרו הנסתרה המאסטרו הנסתר

                  ידוע פה למישהו אם היה באחד האלבומים של מיאמי ילד בשם ג'וש לוין?

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אילה1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #754

                  @המאסטרו-הנסתר לי ידוע שהיה ילד בשם ג'וש נס... אולי התכוונת אליו ואתה לא יודע..?

                  המאסטרו הנסתרה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א י צא א י צ

                    @אילה1 תודה על כל מה שהעלת פשוט טיל אגב שאלתי כי אחד הילדים שם בפרחי מיאמי( קרוב משפחה שהיה בבית שלי) אמר לי שאמור לצאת באזור תשרי או סוכות אבל הוא אמר לי שאצל ירחמיאל זה אף פעם לא ברור מתי וזה כבר מוכן!!!

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אילה1
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #755

                    @א-י-צ כן, כמו שאמרתי אצל ירחמיאל אין תאריכים אף פעם...
                    אבל הם פרסמו לפני בערך חודש שהאלבום יצא בעוד 4 חודשים ממה שחישבתי אז זה יוצא באיזור חנוכה (אני משערת שאפילו כמה ימים לפני)

                    רגע הקרוב משפחה שאמרת לא יודע מתי האלבום יצא?? ואגב אתה יכול לאמר מי זה הקרוב משחה הזה?? אני ממש אשמח לדעת (כמובן אם אתה רוצה להגיד..)

                    א י צא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אילה1

                      @א-י-צ כן, כמו שאמרתי אצל ירחמיאל אין תאריכים אף פעם...
                      אבל הם פרסמו לפני בערך חודש שהאלבום יצא בעוד 4 חודשים ממה שחישבתי אז זה יוצא באיזור חנוכה (אני משערת שאפילו כמה ימים לפני)

                      רגע הקרוב משפחה שאמרת לא יודע מתי האלבום יצא?? ואגב אתה יכול לאמר מי זה הקרוב משחה הזה?? אני ממש אשמח לדעת (כמובן אם אתה רוצה להגיד..)

                      א י צא מנותק
                      א י צא מנותק
                      א י צ
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי א י צ
                      #756

                      @אילה1 הוא אמר לי באזור תשרי סוכות וכמו שאמרתי הוא אמר שלירחמיאל אין תאריכים וקוראים לו שמעון ויש לו שם גם אח בשם אליהו

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א י צא א י צ

                        @אילה1 הוא אמר לי באזור תשרי סוכות וכמו שאמרתי הוא אמר שלירחמיאל אין תאריכים וקוראים לו שמעון ויש לו שם גם אח בשם אליהו

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אילה1
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילה1
                        #757

                        @א-י-צ שמעון ואליהו אלחברדוב?

                        ווואלה, עכשיו אני נזכרת שבפסח אמא שלהם אמרה למשהי שאני מכירה (בקבוצת ווטסאפ של פרחי מיאמי) בהופעה בברוקלין שהם מגיעים לארץ באוגוסט וגם תהיה הופעה של פרחי מיאמי בארץ (בסוף לא הייתה...)

                        א י צא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אילה1

                          @א-י-צ שמעון ואליהו אלחברדוב?

                          ווואלה, עכשיו אני נזכרת שבפסח אמא שלהם אמרה למשהי שאני מכירה (בקבוצת ווטסאפ של פרחי מיאמי) בהופעה בברוקלין שהם מגיעים לארץ באוגוסט וגם תהיה הופעה של פרחי מיאמי בארץ (בסוף לא הייתה...)

                          א י צא מנותק
                          א י צא מנותק
                          א י צ
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי א י צ
                          #758

                          @אילה1 כן הם היו אצלי בבית ושרו הם טסו חזרה לניו יורק באזור יג אלול

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • א י צא א י צ

                            @אילה1 כן הם היו אצלי בבית ושרו הם טסו חזרה לניו יורק באזור יג אלול

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אילה1
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילה1
                            #759

                            @א-י-צ חח, יפה לשמוע שיש להם משפחה בישראל..

                            לשמעון קוראים גם ירחמיאל או שזה סתם גימיק כזה שהוא אמר בהופעה??

                            אגב, שלחתי סרטונים שרואים אותם בהם...

                            סתם מעניין אותי לדעת בני כמה הם?

                            א י צא שוהםש 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • א אילה1

                              @המאסטרו-הנסתר לי ידוע שהיה ילד בשם ג'וש נס... אולי התכוונת אליו ואתה לא יודע..?

                              המאסטרו הנסתרה מנותק
                              המאסטרו הנסתרה מנותק
                              המאסטרו הנסתר
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #760

                              @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

                              @המאסטרו-הנסתר לי ידוע שהיה ילד בשם ג'וש נס... אולי התכוונת אליו ואתה לא יודע..?

                              לא, הוא אני יודע מי זה, אבל בדקתי באלבומים שלהם בטווח של מלפני יותר מ-20 שנה, ולא מצאתי אף אחד כזה, זה מה שאמרו לי לחפש, אם יש מישהו כזה (ג'וש לוין) בטווח הזמן הזה

                              "אלוף העולם במוזיקה יהודית"
                              רדיו קול פליי 2023

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • המאסטרו הנסתרה המאסטרו הנסתר

                                @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

                                @המאסטרו-הנסתר לי ידוע שהיה ילד בשם ג'וש נס... אולי התכוונת אליו ואתה לא יודע..?

                                לא, הוא אני יודע מי זה, אבל בדקתי באלבומים שלהם בטווח של מלפני יותר מ-20 שנה, ולא מצאתי אף אחד כזה, זה מה שאמרו לי לחפש, אם יש מישהו כזה (ג'וש לוין) בטווח הזמן הזה

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אילה1
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #761

                                @המאסטרו-הנסתר לא אבל היה ילד בשם ג'וש נס ברווח

                                כבר מעלה סרטון

                                המאסטרו הנסתרה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אילה1

                                  @המאסטרו-הנסתר לא אבל היה ילד בשם ג'וש נס ברווח

                                  כבר מעלה סרטון

                                  המאסטרו הנסתרה מנותק
                                  המאסטרו הנסתרה מנותק
                                  המאסטרו הנסתר
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #762

                                  @אילה1 זה מה שאמרתי, אותו אני מכיר, ואגב, הוא לא היה בהופעה של רווח, הוא היה רק באלבום

                                  "אלוף העולם במוזיקה יהודית"
                                  רדיו קול פליי 2023

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • המאסטרו הנסתרה המאסטרו הנסתר

                                    @אילה1 זה מה שאמרתי, אותו אני מכיר, ואגב, הוא לא היה בהופעה של רווח, הוא היה רק באלבום

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אילה1
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #763

                                    @המאסטרו-הנסתר כן נכון... יש בפורום פרחי מיאמי ראיון כתוב איתו וגם סרטון קטן:

                                    https://send.magicode.me/send-file/file/99f17197a7f1f53dad977d9acf90fc610969d357/view

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • א אילה1

                                      @א-י-צ חח, יפה לשמוע שיש להם משפחה בישראל..

                                      לשמעון קוראים גם ירחמיאל או שזה סתם גימיק כזה שהוא אמר בהופעה??

                                      אגב, שלחתי סרטונים שרואים אותם בהם...

                                      סתם מעניין אותי לדעת בני כמה הם?

                                      א י צא מנותק
                                      א י צא מנותק
                                      א י צ
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #764

                                      @אילה1 לשתיהם יש עוד שם ואני לא זוכר מה הגיוני שהשם השני של שמעון זה ירחמיאל אני יכול לברר אבל נראה לי שזה באמת ירחמיאל וראיתי את הסרטונים שלהם ואמא שלהם הראת לי סרטון ששמעון לוקח סולו בהאסק
                                      שמעון בן 14 ואליהו בן 11 משהו כזה היה להם יומולדת לא מזמן

                                      א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א י צא א י צ

                                        @אילה1 לשתיהם יש עוד שם ואני לא זוכר מה הגיוני שהשם השני של שמעון זה ירחמיאל אני יכול לברר אבל נראה לי שזה באמת ירחמיאל וראיתי את הסרטונים שלהם ואמא שלהם הראת לי סרטון ששמעון לוקח סולו בהאסק
                                        שמעון בן 14 ואליהו בן 11 משהו כזה היה להם יומולדת לא מזמן

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אילה1
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #765

                                        @א-י-צ וואוו לא ידעתי שהוא כזה גדול...
                                        ידוע לך אם הוא יהיה בהופעה בסוכות?

                                        א י צא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א אילה1

                                          @א-י-צ וואוו לא ידעתי שהוא כזה גדול...
                                          ידוע לך אם הוא יהיה בהופעה בסוכות?

                                          א י צא מנותק
                                          א י צא מנותק
                                          א י צ
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #766

                                          @אילה1 איפה יש הופעה

                                          א שוהםש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול