-
@אילה1 תודה על כל מה שהעלת פשוט טיל אגב שאלתי כי אחד הילדים שם בפרחי מיאמי( קרוב משפחה שהיה בבית שלי) אמר לי שאמור לצאת באזור תשרי או סוכות אבל הוא אמר לי שאצל ירחמיאל זה אף פעם לא ברור מתי וזה כבר מוכן!!!
@א-י-צ כן, כמו שאמרתי אצל ירחמיאל אין תאריכים אף פעם...
אבל הם פרסמו לפני בערך חודש שהאלבום יצא בעוד 4 חודשים ממה שחישבתי אז זה יוצא באיזור חנוכה (אני משערת שאפילו כמה ימים לפני)רגע הקרוב משפחה שאמרת לא יודע מתי האלבום יצא?? ואגב אתה יכול לאמר מי זה הקרוב משחה הזה?? אני ממש אשמח לדעת (כמובן אם אתה רוצה להגיד..)
-
@א-י-צ כן, כמו שאמרתי אצל ירחמיאל אין תאריכים אף פעם...
אבל הם פרסמו לפני בערך חודש שהאלבום יצא בעוד 4 חודשים ממה שחישבתי אז זה יוצא באיזור חנוכה (אני משערת שאפילו כמה ימים לפני)רגע הקרוב משפחה שאמרת לא יודע מתי האלבום יצא?? ואגב אתה יכול לאמר מי זה הקרוב משחה הזה?? אני ממש אשמח לדעת (כמובן אם אתה רוצה להגיד..)
-
@אילה1 הוא אמר לי באזור תשרי סוכות וכמו שאמרתי הוא אמר שלירחמיאל אין תאריכים וקוראים לו שמעון ויש לו שם גם אח בשם אליהו
-
@א-י-צ שמעון ואליהו אלחברדוב?
ווואלה, עכשיו אני נזכרת שבפסח אמא שלהם אמרה למשהי שאני מכירה (בקבוצת ווטסאפ של פרחי מיאמי) בהופעה בברוקלין שהם מגיעים לארץ באוגוסט וגם תהיה הופעה של פרחי מיאמי בארץ (בסוף לא הייתה...)
-
@המאסטרו-הנסתר לי ידוע שהיה ילד בשם ג'וש נס... אולי התכוונת אליו ואתה לא יודע..?
@אילה1 אמר בפרחי מיאמי:
@המאסטרו-הנסתר לי ידוע שהיה ילד בשם ג'וש נס... אולי התכוונת אליו ואתה לא יודע..?
לא, הוא אני יודע מי זה, אבל בדקתי באלבומים שלהם בטווח של מלפני יותר מ-20 שנה, ולא מצאתי אף אחד כזה, זה מה שאמרו לי לחפש, אם יש מישהו כזה (ג'וש לוין) בטווח הזמן הזה
-
@אילה1 אמר בפרחי מיאמי:
@המאסטרו-הנסתר לי ידוע שהיה ילד בשם ג'וש נס... אולי התכוונת אליו ואתה לא יודע..?
לא, הוא אני יודע מי זה, אבל בדקתי באלבומים שלהם בטווח של מלפני יותר מ-20 שנה, ולא מצאתי אף אחד כזה, זה מה שאמרו לי לחפש, אם יש מישהו כזה (ג'וש לוין) בטווח הזמן הזה
@המאסטרו-הנסתר לא אבל היה ילד בשם ג'וש נס ברווח
כבר מעלה סרטון
-
@המאסטרו-הנסתר לא אבל היה ילד בשם ג'וש נס ברווח
כבר מעלה סרטון
@אילה1 זה מה שאמרתי, אותו אני מכיר, ואגב, הוא לא היה בהופעה של רווח, הוא היה רק באלבום
-
@אילה1 זה מה שאמרתי, אותו אני מכיר, ואגב, הוא לא היה בהופעה של רווח, הוא היה רק באלבום
@המאסטרו-הנסתר כן נכון... יש בפורום פרחי מיאמי ראיון כתוב איתו וגם סרטון קטן:
https://send.magicode.me/send-file/file/99f17197a7f1f53dad977d9acf90fc610969d357/view
-
@א-י-צ חח, יפה לשמוע שיש להם משפחה בישראל..
לשמעון קוראים גם ירחמיאל או שזה סתם גימיק כזה שהוא אמר בהופעה??
אגב, שלחתי סרטונים שרואים אותם בהם...
סתם מעניין אותי לדעת בני כמה הם?
-
@אילה1 לשתיהם יש עוד שם ואני לא זוכר מה הגיוני שהשם השני של שמעון זה ירחמיאל אני יכול לברר אבל נראה לי שזה באמת ירחמיאל וראיתי את הסרטונים שלהם ואמא שלהם הראת לי סרטון ששמעון לוקח סולו בהאסק
שמעון בן 14 ואליהו בן 11 משהו כזה היה להם יומולדת לא מזמן -
@א-י-צ חח, יפה לשמוע שיש להם משפחה בישראל..
לשמעון קוראים גם ירחמיאל או שזה סתם גימיק כזה שהוא אמר בהופעה??
אגב, שלחתי סרטונים שרואים אותם בהם...
סתם מעניין אותי לדעת בני כמה הם?
-
@א-י-צ אמר בפרחי מיאמי:
@אילה1 איפה יש הופעה
@אילה1 אמר בפרחי מיאמי:
@א-י-צ בניו ג'רסי בי"ט בתשרי נראה לי
למה מישהו מתכוון ללכת???



-
@א-י-צ אמר בפרחי מיאמי:
@אילה1 איפה יש הופעה
@אילה1 אמר בפרחי מיאמי:
@א-י-צ בניו ג'רסי בי"ט בתשרי נראה לי
למה מישהו מתכוון ללכת???



-
@א-י-צ אמר בפרחי מיאמי:
@אילה1 איפה יש הופעה
@אילה1 אמר בפרחי מיאמי:
@א-י-צ בניו ג'רסי בי"ט בתשרי נראה לי
למה מישהו מתכוון ללכת???



שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
אם היה בארץ הייתי כותבת את זה והייתי שואלת אם הם יהיו גם...