דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. פרחי מיאמי

פרחי מיאמי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
2.2k פוסטים 89 כותבים 386.9k צפיות 21 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אילה1
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #802

    @שמה בזכותך מצאתי עוד סרטון נדיר (לא הכי מעניין...) של שמולי מנגן בהופעה של מיאמי
    https://www.youtube.com/watch?v=JJWvbBkMkpU

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • א אילה1

      @שמה וואוו ממש תודה רבה!!!
      דבר שני אתה יכול בבקשה להעלות את כל מה שקשור לפרחי לונדון בשרשור שלהם:
      https://miktzav.com/topic/8613/%D7%A4%D7%A8%D7%97%D7%99-%D7%9C%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%95%D7%9F
      פשוט אם תעלה כאן ימחקו את כל הפוסט...

      וכן אני אשמח לעוד סרטונים (אגב, יש סרטונים שאני לא יכולה לראות בגלל החסימה שלי...)

      רודרך אגב, הסרטון של בריון ואוהד - וואווו אף פעם לא ראיתי אותו!! מעניין אם זה היה בהופעה של מיאמי (כי לפי איך ששמולי נראה זה לא נראה... מצד שני היה לו עדין קול טוב ולכן מעניין אותי לדעת! אתה יודע אולי?)

      ש מנותק
      ש מנותק
      שמה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #803

      @אילה1 אני באמת לא יודע על ברוין ואוהד, ראיתי משהו בפורום חדרי חרדים לפני כמה חודשים.
      אין עניין למחוק פוסט.
      פשוט מעבירים את פרחי לונדון לפוסט שלו וזהו.
      מה שחסום, פשוט להעביר לבדיקה לרימון או אתרוג או נטפריי.
      עוד מעט אעשה חלק ב' מהערוץ של חיימקה.
      (אלא אם כן את מכירה כבר את נוסטלג'יק ואז אין עניין).

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ש שמה

        @אילה1 אני באמת לא יודע על ברוין ואוהד, ראיתי משהו בפורום חדרי חרדים לפני כמה חודשים.
        אין עניין למחוק פוסט.
        פשוט מעבירים את פרחי לונדון לפוסט שלו וזהו.
        מה שחסום, פשוט להעביר לבדיקה לרימון או אתרוג או נטפריי.
        עוד מעט אעשה חלק ב' מהערוץ של חיימקה.
        (אלא אם כן את מכירה כבר את נוסטלג'יק ואז אין עניין).

        א מנותק
        א מנותק
        אילה1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #804

        @שמה אני מכירה את נוסטלג'יק... (חיים אפילו כתב בבחדרי לפני שנה בערך...)
        ודרך אגב, אני חברה בפורום פרחי מיאמי בבחדרי חרדים ולא ראיתי את הסרטון הזה אף פעם....

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אילה1

          @שמה אני מכירה את נוסטלג'יק... (חיים אפילו כתב בבחדרי לפני שנה בערך...)
          ודרך אגב, אני חברה בפורום פרחי מיאמי בבחדרי חרדים ולא ראיתי את הסרטון הזה אף פעם....

          ש מנותק
          ש מנותק
          שמה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #805

          @אילה1 אז אין צורך לשלוח חלק ב'.
          את מכירה כבר הכל.
          אגב, סרטון אחד משם זה קרדיט שלי...
          הבאתי את דאגה מניין 1991 מקמפ שמחה בשעלבים, ובהמשך יעלה המופע המלא.
          בימים אלו אני מנסה להביא ארכיון של עטרס, עם עשרות הופעות!
          עובדים קשה מאד, הלוואי שאצליח! (יש שם כמה פרחי מיאמי ישנים בארכיון שלא שוחרר אף פעם!).

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ש שמה

            @אילה1 אז אין צורך לשלוח חלק ב'.
            את מכירה כבר הכל.
            אגב, סרטון אחד משם זה קרדיט שלי...
            הבאתי את דאגה מניין 1991 מקמפ שמחה בשעלבים, ובהמשך יעלה המופע המלא.
            בימים אלו אני מנסה להביא ארכיון של עטרס, עם עשרות הופעות!
            עובדים קשה מאד, הלוואי שאצליח! (יש שם כמה פרחי מיאמי ישנים בארכיון שלא שוחרר אף פעם!).

            א מנותק
            א מנותק
            אילה1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילה1
            #806

            @שמה וווואווווווו מאיזה שנים הסרטונים (של מיאמי)?

            ומאיפה יש לך סרטונים? אני מצפה מירחמיאל להוציא את כל מה שיש לו בכספת...
            לפני כ- 9 חודשים הוא העלה הופעה שלימה (עם לייבלה השל, יואל שרעבי ועוד) משנת 1984!! היו שדם כל הילדים מהאלבום בסיעתא דשמיא!
            ועוד מעט אני מעלה סרט שערכתי ויש שם קטע משנת 1982!

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אילה1

              @שמה וווואווווווו מאיזה שנים הסרטונים (של מיאמי)?

              ומאיפה יש לך סרטונים? אני מצפה מירחמיאל להוציא את כל מה שיש לו בכספת...
              לפני כ- 9 חודשים הוא העלה הופעה שלימה (עם לייבלה השל, יואל שרעבי ועוד) משנת 1984!! היו שדם כל הילדים מהאלבום בסיעתא דשמיא!
              ועוד מעט אני מעלה סרט שערכתי ויש שם קטע משנת 1982!

              ש מנותק
              ש מנותק
              שמה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #807

              @אילה1 לא יודע פרטים, כי עדיין לא קיבלתי את הארכיון אם בכלל.
              אחרי החגים אני אמשיך במשא ומתן עם חיים כדי לקבל את הארכיון תמורת אלפי שקלים.
              ביגון מעלה רק למנויים?

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ש שמה

                @אילה1 לא יודע פרטים, כי עדיין לא קיבלתי את הארכיון אם בכלל.
                אחרי החגים אני אמשיך במשא ומתן עם חיים כדי לקבל את הארכיון תמורת אלפי שקלים.
                ביגון מעלה רק למנויים?

                א מנותק
                א מנותק
                אילה1
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #808

                @שמה כן ובגלל שהייתי אז מנוייה ראיתי...
                אגב, חייים העלה כמה קטעים משם ליוטיוב

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א מנותק
                  א מנותק
                  אילה1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #809

                  @שמה @אייס @לבנת-צבי @א-י-צ יש כאן סרט שערכתי (מכל ההוןפעות של פרחי מיאמי שהיו לי מתי שערכתי)
                  העלתי את זה כבר כמה פעמים אז יכול להיות שראיתם...

                  הקישור הוא לדרייב והו מאוד כבד... (לי הוא שוקל 5.8 ג'יגה אבל העלתי אותו והוא שוקל עכשיו 10 ג'יגה בערך...) אז אם משהו ירצה להוריד שיגיד לי ואני אחתוך לו את מה שהוא רוצה או שאני אחלק את זה לכמה חלקים ואעלה..

                  בקיצור תיהנו!!!

                  https://drive.google.com/file/d/185BMEXeMnl0rm0d1NQ4wptt8t-_pkTu0/view?usp=sharing

                  שוהםש מישהי מאמימ א ש 4 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • א אילה1

                    @שמה @אייס @לבנת-צבי @א-י-צ יש כאן סרט שערכתי (מכל ההוןפעות של פרחי מיאמי שהיו לי מתי שערכתי)
                    העלתי את זה כבר כמה פעמים אז יכול להיות שראיתם...

                    הקישור הוא לדרייב והו מאוד כבד... (לי הוא שוקל 5.8 ג'יגה אבל העלתי אותו והוא שוקל עכשיו 10 ג'יגה בערך...) אז אם משהו ירצה להוריד שיגיד לי ואני אחתוך לו את מה שהוא רוצה או שאני אחלק את זה לכמה חלקים ואעלה..

                    בקיצור תיהנו!!!

                    https://drive.google.com/file/d/185BMEXeMnl0rm0d1NQ4wptt8t-_pkTu0/view?usp=sharing

                    שוהםש מנותק
                    שוהםש מנותק
                    שוהם
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #810

                    @אילה1 ממש תודה, אני אראה עכשיו לא הבנתי למה התכוונת שחתתכי? כבר העלת אז מה הבעיה?

                    "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                    https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אילה1

                      @שמה @אייס @לבנת-צבי @א-י-צ יש כאן סרט שערכתי (מכל ההוןפעות של פרחי מיאמי שהיו לי מתי שערכתי)
                      העלתי את זה כבר כמה פעמים אז יכול להיות שראיתם...

                      הקישור הוא לדרייב והו מאוד כבד... (לי הוא שוקל 5.8 ג'יגה אבל העלתי אותו והוא שוקל עכשיו 10 ג'יגה בערך...) אז אם משהו ירצה להוריד שיגיד לי ואני אחתוך לו את מה שהוא רוצה או שאני אחלק את זה לכמה חלקים ואעלה..

                      בקיצור תיהנו!!!

                      https://drive.google.com/file/d/185BMEXeMnl0rm0d1NQ4wptt8t-_pkTu0/view?usp=sharing

                      מישהי מאמימ מנותק
                      מישהי מאמימ מנותק
                      מישהי מאמי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #811

                      @אילה1 זה עושה לי שהסרטון עדיין בתהליך עיבוד...

                      החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שוהםש שוהם

                        @אילה1 ממש תודה, אני אראה עכשיו לא הבנתי למה התכוונת שחתתכי? כבר העלת אז מה הבעיה?

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אילה1
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #812

                        @לבנת-צבי התכוונתי שמי שרוצה חלק מסויים להוריד ולא רוצה להוריד 10 ג'יגה יכול לכתוב ואני אעלה וככה זה לא יתפוס ל מלא מקום....

                        שוהםש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מישהי מאמימ מישהי מאמי

                          @אילה1 זה עושה לי שהסרטון עדיין בתהליך עיבוד...

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אילה1
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #813

                          @מישהי-מאמי את באתרוג? כי אם כן אז זה קורה גם לי...

                          מישהי מאמימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אילה1

                            @מישהי-מאמי את באתרוג? כי אם כן אז זה קורה גם לי...

                            מישהי מאמימ מנותק
                            מישהי מאמימ מנותק
                            מישהי מאמי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #814

                            @אילה1 כן... אבל למה זה קשור? הם חוסמים את זה?

                            החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מישהי מאמימ מישהי מאמי

                              @אילה1 כן... אבל למה זה קשור? הם חוסמים את זה?

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אילה1
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #815

                              @מישהי-מאמי אני אף פעם לא יכולה לראות יכול להיות בגלל שהם חוסמים....
                              האפשרות היחידה זה להוריד😑

                              מישהי מאמימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א אילה1

                                @מישהי-מאמי אני אף פעם לא יכולה לראות יכול להיות בגלל שהם חוסמים....
                                האפשרות היחידה זה להוריד😑

                                מישהי מאמימ מנותק
                                מישהי מאמימ מנותק
                                מישהי מאמי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #816

                                @אילה1 טוב אז אני יוריד ונראה אם זה יעבוד... זה לוקח זמן כי זה 11 ג'יגה... ( 😊 נראה לי זה נהיה יותר כבד משנייה לשנייה 😊 )

                                החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אילה1

                                  @לבנת-צבי התכוונתי שמי שרוצה חלק מסויים להוריד ולא רוצה להוריד 10 ג'יגה יכול לכתוב ואני אעלה וככה זה לא יתפוס ל מלא מקום....

                                  שוהםש מנותק
                                  שוהםש מנותק
                                  שוהם
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #817

                                  @אילה1 אהה, הבנתי תודה,
                                  עכשיו אני אראה

                                  "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                                  https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מישהי מאמימ מישהי מאמי

                                    @אילה1 טוב אז אני יוריד ונראה אם זה יעבוד... זה לוקח זמן כי זה 11 ג'יגה... ( 😊 נראה לי זה נהיה יותר כבד משנייה לשנייה 😊 )

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אילה1
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #818

                                    @מישהי-מאמי חח.....
                                    אבל למי שאוהב מיאמי זה שווה!!!!!!

                                    שוהםש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • א אילה1

                                      @מישהי-מאמי חח.....
                                      אבל למי שאוהב מיאמי זה שווה!!!!!!

                                      שוהםש מנותק
                                      שוהםש מנותק
                                      שוהם
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #819

                                      @אילה1 בתכלס

                                      "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                                      https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • א אילה1

                                        @שמה @אייס @לבנת-צבי @א-י-צ יש כאן סרט שערכתי (מכל ההוןפעות של פרחי מיאמי שהיו לי מתי שערכתי)
                                        העלתי את זה כבר כמה פעמים אז יכול להיות שראיתם...

                                        הקישור הוא לדרייב והו מאוד כבד... (לי הוא שוקל 5.8 ג'יגה אבל העלתי אותו והוא שוקל עכשיו 10 ג'יגה בערך...) אז אם משהו ירצה להוריד שיגיד לי ואני אחתוך לו את מה שהוא רוצה או שאני אחלק את זה לכמה חלקים ואעלה..

                                        בקיצור תיהנו!!!

                                        https://drive.google.com/file/d/185BMEXeMnl0rm0d1NQ4wptt8t-_pkTu0/view?usp=sharing

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אייס
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייס
                                        #820

                                        @אילה1 עידכון זה נפתח לי
                                        תודה מראש

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • א אילה1

                                          @שמה @אייס @לבנת-צבי @א-י-צ יש כאן סרט שערכתי (מכל ההוןפעות של פרחי מיאמי שהיו לי מתי שערכתי)
                                          העלתי את זה כבר כמה פעמים אז יכול להיות שראיתם...

                                          הקישור הוא לדרייב והו מאוד כבד... (לי הוא שוקל 5.8 ג'יגה אבל העלתי אותו והוא שוקל עכשיו 10 ג'יגה בערך...) אז אם משהו ירצה להוריד שיגיד לי ואני אחתוך לו את מה שהוא רוצה או שאני אחלק את זה לכמה חלקים ואעלה..

                                          בקיצור תיהנו!!!

                                          https://drive.google.com/file/d/185BMEXeMnl0rm0d1NQ4wptt8t-_pkTu0/view?usp=sharing

                                          ש מנותק
                                          ש מנותק
                                          שמה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #821

                                          @אילה1 ניסיתי איזה 7 פעמים להוריד, אך זה כותב לי נכשל אסור.
                                          רעיון שלי: פשוט לעשות מזה סרטון יוטיוב, ובכך זה יעבוד מצוין לכולם!
                                          מה דעתך?

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול