-
@אילה1 וואו, את מעלה חומרים נדירים..... כיף לראות אותם.
אגב, אני אשמח שאת מעלה משהו תודיעי אם כבר העלית אותו, כי הורדתי בהתלהבות עכשיו הרבה קבצים שכבר היו לי מהעלאות קודמות.....
יש לך במקרה את הביצוע בוידאו של יושי בנדר עם אוהד 'מי יתן'? כל פעם שאני שומעת את הרצועה הזו מרתק אותי לראות אותה.
-
@אילה1 והנה פלאי שר בתור ילד עם לייבלה השל את נחפשה דרכינו! (הוא פשוט שר בתקליט של "שמחה" בהפקת סוקי ודינג. (המעבדים של ר' אלתר! מעגל השנה, וכל מאמינים, רק שבת אחת, וכו').
https://miktzav.com/assets/uploads/files/1696431580371-04-%D7%A0%D7%97%D7%A4%D7%A9%D7%94.mp3 -
@אילה1 והנה פלאי שר בתור ילד עם לייבלה השל את נחפשה דרכינו! (הוא פשוט שר בתקליט של "שמחה" בהפקת סוקי ודינג. (המעבדים של ר' אלתר! מעגל השנה, וכל מאמינים, רק שבת אחת, וכו').
https://miktzav.com/assets/uploads/files/1696431580371-04-%D7%A0%D7%97%D7%A4%D7%A9%D7%94.mp3 -
@שמה וואוו, מהיום אני הולכת לחפור עם השיר הזה עד שאני אכיר אותו בע"פ (בלי נדר
)אגב, בשנת 1984 (חנוכה תשמ"ה) הייתה לפרחי מיאמי ולייבלה השל היה בה עם עוד כמה זמרים...
-
@אילה1 מצוין!
ותחפרי גם עם האלבומים של מנדי ורדיגר, במיוחד בשיר על הר גבוה!
רצועה 4 באלבום הראשון. -
סרטון מההופעה עכשיו:
WhatsApp Video 2023-10-04 at 23.04.55.mp4 -
עוד סרטון:
WhatsApp Video 2023-10-04 at 23.34.09.mp4 -
סרטון מההופעה עכשיו:
WhatsApp Video 2023-10-04 at 23.04.55.mp4@אילה1 אמר בפרחי מיאמי:
סרטון מההופעה עכשיו:
WhatsApp Video 2023-10-04 at 23.04.55.mp4איפה זה היה, זה בוגרים של פרחי מיאמי?
-
סרטון מההופעה עכשיו:
WhatsApp Video 2023-10-04 at 23.04.55.mp4 -
@אילה1 אמר בפרחי מיאמי:
סרטון מההופעה עכשיו:
WhatsApp Video 2023-10-04 at 23.04.55.mp4איפה זה היה, זה בוגרים של פרחי מיאמי?
-
@דוד-33 @לבנת-צבי לא, שולחים לי סרטונים
בלילה (אצלנו) תהיה עוד הופעה ואז משהי תצלם בשבילי (אני מקווה שהיא תיתן לי אישור להעלות)עכשיו, זה סרטונים מקבוצה כלשהי
-
עדכון קטן, כנראה לא יהיה לי תיעוד מההופעה (תיעוד טוב ואיכותי) כי בסוף מי שהייתה אמורה ללכת כנראה לא הולכת בסוף...
-
@לבנת-צבי חשבתי שאת לא רוצה שאני אעלה סרטונים....

כתבת אל במקום אז ( לקח לי כמה שנויות להבין שזה טעות
) -
@המאסטרו-הנסתר @שמה @כ-פ @אייס @לבנת-צבי @א-י-צ @שושי @דוד 33 (כתבתי את כל מי שאולי יתעניין בסרטונים...)
אוף כמעט ואין סרטונים.....
אולי בהמשך הלילה יהיו עוד....WhatsApp Video 2023-10-05 at 00.53.06.mp4
השיר "ירושלים", ולפי מה שאני מבינה ההופעה נגמרה....
עוד שעה - שעה וחצי יש עוד הופעה אולי ממנה אני אשיג עוד סרטונים יותר ארוכים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

,