דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. פרחי מיאמי

פרחי מיאמי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
2.2k פוסטים 89 כותבים 388.1k צפיות 21 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אילה1

    @לבנת-צבי חשבתי שאת לא רוצה שאני אעלה סרטונים.... 😂 😂 😂
    כתבת אל במקום אז ( לקח לי כמה שנויות להבין שזה טעות 😂 )

    שוהםש מנותק
    שוהםש מנותק
    שוהם
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #906

    @אילה1 😂😂🤣,
    ממש לא, לא שמתי לב ,
    אני מקלידה מידי מהר,
    חחחחחח חחח, תמשיכי לעלות תמיייד (גם אם אני אגיד לך שאל תעלי...😅😉)

    "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
    https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • א מנותק
      א מנותק
      אילה1
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילה1
      #907

      @המאסטרו-הנסתר @שמה @כ-פ @אייס @לבנת-צבי @א-י-צ @שושי @דוד 33 (כתבתי את כל מי שאולי יתעניין בסרטונים...)

      אוף כמעט ואין סרטונים.....
      אולי בהמשך הלילה יהיו עוד....

      WhatsApp Video 2023-10-05 at 00.53.06.mp4
      השיר "ירושלים", ולפי מה שאני מבינה ההופעה נגמרה....
      עוד שעה - שעה וחצי יש עוד הופעה אולי ממנה אני אשיג עוד סרטונים יותר ארוכים.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • א מנותק
        א מנותק
        אילה1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #908

        מקפיצה את 2 הסרטונים שכבר העלתי לטובת מי שרוצה לראות

        @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

        סרטון מההופעה עכשיו:
        WhatsApp Video 2023-10-04 at 23.04.55.mp4

        @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

        עוד סרטון:
        WhatsApp Video 2023-10-04 at 23.34.09.mp4

        שוהםש תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • א אילה1

          מקפיצה את 2 הסרטונים שכבר העלתי לטובת מי שרוצה לראות

          @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

          סרטון מההופעה עכשיו:
          WhatsApp Video 2023-10-04 at 23.04.55.mp4

          @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

          עוד סרטון:
          WhatsApp Video 2023-10-04 at 23.34.09.mp4

          שוהםש מנותק
          שוהםש מנותק
          שוהם
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #909

          @אילה1 תודה!
          אם יהיה עוד משהו מעניין -תעלי!

          "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
          https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ש מנותק
            ש מנותק
            שמה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #910

            וואו! מצטרף, מאד יפה! למה כ"כ קצר? תודה רבה!
            השיר באנגלית גדלתי עליו ממיאמי 3, בסוף שנות ה-90 ראיתי את המופעים פלוס שירו לו כמובן.
            הבוגרים זה החברה מיבוא? לא מזהה. מישהו מזהה את הדמויות שם?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א מנותק
              א מנותק
              אילה1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #911

              @שמה

              1. לא אני צילמתי... ככה שהאורך ל באחריותי.... 😄
              2. השיר when ממן השמים
              3. ממש לא החברה מיבוא... 😄 . זה החברה מלעולם ועד (הפ בני 17-18 וחצי היום!)

              והדמויות הם: (משמאל לימין)
              מארק רוזנסטאק, אלכס קופר, טל גלסמן, אלישע כהן, אהרון מנהיים, דוד טורקיה ואריאל אייזנברג

              ש שוהםש 2 תגובות תגובה אחרונה
              2
              • א אילה1

                @שמה

                1. לא אני צילמתי... ככה שהאורך ל באחריותי.... 😄
                2. השיר when ממן השמים
                3. ממש לא החברה מיבוא... 😄 . זה החברה מלעולם ועד (הפ בני 17-18 וחצי היום!)

                והדמויות הם: (משמאל לימין)
                מארק רוזנסטאק, אלכס קופר, טל גלסמן, אלישע כהן, אהרון מנהיים, דוד טורקיה ואריאל אייזנברג

                ש מנותק
                ש מנותק
                שמה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #912

                @אילה1 נכנעתי 🙂
                איזה ידע מטורף! ואיך זיהית ושמת לב לכל הדמויות??
                אגב, היה מעניין לראות אותם עושים גם קאברים, ולא רק שירים של המקהלה. אתם יודעים, קצת לגוון בחיים...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אילה1

                  @שמה

                  1. לא אני צילמתי... ככה שהאורך ל באחריותי.... 😄
                  2. השיר when ממן השמים
                  3. ממש לא החברה מיבוא... 😄 . זה החברה מלעולם ועד (הפ בני 17-18 וחצי היום!)

                  והדמויות הם: (משמאל לימין)
                  מארק רוזנסטאק, אלכס קופר, טל גלסמן, אלישע כהן, אהרון מנהיים, דוד טורקיה ואריאל אייזנברג

                  שוהםש מנותק
                  שוהםש מנותק
                  שוהם
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #913

                  @אילה1 את ממש נירלי כככל היום עוקבת אחריהם,
                  מאיפה כל הידע?

                  "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                  https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    אילה1
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #914

                    @שמה ו @לבנת-צבי זה ידע שאוגרים לאט לא...
                    בכללי היום זה פחות מעסיק אותי לעומת בעבר... (שאז הייתי יושבת שעות כדי לדעת איך קוראים לילדים (לפעמים הייתי מחליפה שמות לילדים כי הייתי מתבלבלת בזיהוי (מרגישה כמו חוקרת...) וכו'...

                    והידע שלי הוא מאלבומים, הופעות ומפורום פרחי מיאמי באתר בחדרי חרדים

                    שוהםש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • א מנותק
                      א מנותק
                      אילה1
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילה1
                      #915

                      עוד סרטון מההופעה:
                      את השיר אני לא ממש אוהבת אבל לא נורא.............
                      https://send.magicode.me/send-file/file/745ae28cff0ffac1e4d50bb6007502b390a95c75/view

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        אילה1
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #916

                        סרטון שחנניה צילם:
                        WhatsApp Video 2023-10-05 at 10.34.25.mp4

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • א אילה1

                          עוד סרטון מההופעה:
                          את השיר אני לא ממש אוהבת אבל לא נורא.............
                          https://send.magicode.me/send-file/file/745ae28cff0ffac1e4d50bb6007502b390a95c75/view

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אייס
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #917

                          @אילה1 כמה ילדים היו בהופעה כי בשיר מצוה גדולה היו רק 10 ילדים
                          והאם היו במופע פרחים חדשים
                          ואהבתי את המסך נראה לי פעם ראשונה בצורה כזאת
                          ומי יושב על האורגן

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אייס

                            @אילה1 כמה ילדים היו בהופעה כי בשיר מצוה גדולה היו רק 10 ילדים
                            והאם היו במופע פרחים חדשים
                            ואהבתי את המסך נראה לי פעם ראשונה בצורה כזאת
                            ומי יושב על האורגן

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אילה1
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #918

                            @אייס אני עדין לא התעמקתי כמוך בסרטונים... 😄
                            על איזה מסך את מדברת?
                            על האורגן אני לא יודעת...
                            כמובן שיש פרחים חדשים רואים אותם בשיר ירושלים בצד (נמוכים כאלה...)
                            כמה ילדים? אני באמת לא יודעת... (אבל כבר אני מקווה שאני אדע... מאנשים שהיו שם כמובן...)

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • א אילה1

                              @שמה ו @לבנת-צבי זה ידע שאוגרים לאט לא...
                              בכללי היום זה פחות מעסיק אותי לעומת בעבר... (שאז הייתי יושבת שעות כדי לדעת איך קוראים לילדים (לפעמים הייתי מחליפה שמות לילדים כי הייתי מתבלבלת בזיהוי (מרגישה כמו חוקרת...) וכו'...

                              והידע שלי הוא מאלבומים, הופעות ומפורום פרחי מיאמי באתר בחדרי חרדים

                              שוהםש מנותק
                              שוהםש מנותק
                              שוהם
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #919

                              @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

                              @שמה ו @לבנת-צבי זה ידע שאוגרים לאט לא...
                              בכללי היום זה פחות מעסיק אותי לעומת בעבר... (שאז הייתי יושבת שעות כדי לדעת איך קוראים לילדים (לפעמים הייתי מחליפה שמות לילדים כי הייתי מתבלבלת בזיהוי (מרגישה כמו חוקרת...) וכו'...

                              והידע שלי הוא מאלבומים, הופעות ומפורום פרחי מיאמי באתר בחדרי חרדים

                              וואוו, בדרך כלל אנשים אוהבים זמר,שדרן אבל לא להקה...

                              "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                              https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                אילה1
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #920

                                @א-י-צ, יש לך אולי סרטונים מההופעה אתמול בניו ג'רסי?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א י צא א י צ

                                  @אילה1 לשתיהם יש עוד שם ואני לא זוכר מה הגיוני שהשם השני של שמעון זה ירחמיאל אני יכול לברר אבל נראה לי שזה באמת ירחמיאל וראיתי את הסרטונים שלהם ואמא שלהם הראת לי סרטון ששמעון לוקח סולו בהאסק
                                  שמעון בן 14 ואליהו בן 11 משהו כזה היה להם יומולדת לא מזמן

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אילה1
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #921

                                  @א-י-צ אמר בפרחי מיאמי:

                                  @אילה1 לשתיהם יש עוד שם ואני לא זוכר מה הגיוני שהשם השני של שמעון זה ירחמיאל אני יכול לברר אבל נראה לי שזה באמת ירחמיאל וראיתי את הסרטונים שלהם ואמא שלהם הראת לי סרטון ששמעון לוקח סולו בהאסק
                                  שמעון בן 14 ואליהו בן 11 משהו כזה היה להם יומולדת לא מזמן

                                  עוד מעט אני אעלה סרטון שירחמיאל מבקש ממנו להגיד את שמו ואז הוא אומר "שמעון ירחמיאל אלחברדוב..."

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א מנותק
                                    א מנותק
                                    אילה1
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילה1
                                    #922

                                    עוד סרטון מההופעה
                                    https://youtu.be/-zmlfzsDUHI?si=YKU-vJxn3TTPK2z6

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • א מנותק
                                      א מנותק
                                      אילה1
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #923

                                      אני חייבת עזרה!!
                                      יש משהו שיודע איפה אני יכולה למצא את השידור של יואלי דיקמן בלילה מנצח (לפני שנה שבוע לפני י"ז בתמוז) 50 שנה לירחמיאל ביגון?

                                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א אילה1

                                        אני חייבת עזרה!!
                                        יש משהו שיודע איפה אני יכולה למצא את השידור של יואלי דיקמן בלילה מנצח (לפני שנה שבוע לפני י"ז בתמוז) 50 שנה לירחמיאל ביגון?

                                        ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שמה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #924

                                        @אילה1 בבקשה: https://kol-barama.co.il/full_show/07-07-22-%d7%9c%d7%99%d7%9c%d7%94-%d7%9e%d7%a0%d7%a6%d7%97/

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • א מנותק
                                          א מנותק
                                          אילה1
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #925

                                          WhatsApp Video 2023-10-06 at 04.07.02.mp4
                                          https://send.magicode.me/send-file/file/16f75812198aa6031eb1a754f265019a74725108/view

                                          דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול