דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. פרחי מיאמי

פרחי מיאמי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
2.2k פוסטים 89 כותבים 388.0k צפיות 21 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אילה1

    עוד סרטון מההופעה:
    את השיר אני לא ממש אוהבת אבל לא נורא.............
    https://send.magicode.me/send-file/file/745ae28cff0ffac1e4d50bb6007502b390a95c75/view

    א מנותק
    א מנותק
    אייס
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #917

    @אילה1 כמה ילדים היו בהופעה כי בשיר מצוה גדולה היו רק 10 ילדים
    והאם היו במופע פרחים חדשים
    ואהבתי את המסך נראה לי פעם ראשונה בצורה כזאת
    ומי יושב על האורגן

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אייס

      @אילה1 כמה ילדים היו בהופעה כי בשיר מצוה גדולה היו רק 10 ילדים
      והאם היו במופע פרחים חדשים
      ואהבתי את המסך נראה לי פעם ראשונה בצורה כזאת
      ומי יושב על האורגן

      א מנותק
      א מנותק
      אילה1
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #918

      @אייס אני עדין לא התעמקתי כמוך בסרטונים... 😄
      על איזה מסך את מדברת?
      על האורגן אני לא יודעת...
      כמובן שיש פרחים חדשים רואים אותם בשיר ירושלים בצד (נמוכים כאלה...)
      כמה ילדים? אני באמת לא יודעת... (אבל כבר אני מקווה שאני אדע... מאנשים שהיו שם כמובן...)

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • א אילה1

        @שמה ו @לבנת-צבי זה ידע שאוגרים לאט לא...
        בכללי היום זה פחות מעסיק אותי לעומת בעבר... (שאז הייתי יושבת שעות כדי לדעת איך קוראים לילדים (לפעמים הייתי מחליפה שמות לילדים כי הייתי מתבלבלת בזיהוי (מרגישה כמו חוקרת...) וכו'...

        והידע שלי הוא מאלבומים, הופעות ומפורום פרחי מיאמי באתר בחדרי חרדים

        שוהםש מנותק
        שוהםש מנותק
        שוהם
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #919

        @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

        @שמה ו @לבנת-צבי זה ידע שאוגרים לאט לא...
        בכללי היום זה פחות מעסיק אותי לעומת בעבר... (שאז הייתי יושבת שעות כדי לדעת איך קוראים לילדים (לפעמים הייתי מחליפה שמות לילדים כי הייתי מתבלבלת בזיהוי (מרגישה כמו חוקרת...) וכו'...

        והידע שלי הוא מאלבומים, הופעות ומפורום פרחי מיאמי באתר בחדרי חרדים

        וואוו, בדרך כלל אנשים אוהבים זמר,שדרן אבל לא להקה...

        "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
        https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • א מנותק
          א מנותק
          אילה1
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #920

          @א-י-צ, יש לך אולי סרטונים מההופעה אתמול בניו ג'רסי?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א י צא א י צ

            @אילה1 לשתיהם יש עוד שם ואני לא זוכר מה הגיוני שהשם השני של שמעון זה ירחמיאל אני יכול לברר אבל נראה לי שזה באמת ירחמיאל וראיתי את הסרטונים שלהם ואמא שלהם הראת לי סרטון ששמעון לוקח סולו בהאסק
            שמעון בן 14 ואליהו בן 11 משהו כזה היה להם יומולדת לא מזמן

            א מנותק
            א מנותק
            אילה1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #921

            @א-י-צ אמר בפרחי מיאמי:

            @אילה1 לשתיהם יש עוד שם ואני לא זוכר מה הגיוני שהשם השני של שמעון זה ירחמיאל אני יכול לברר אבל נראה לי שזה באמת ירחמיאל וראיתי את הסרטונים שלהם ואמא שלהם הראת לי סרטון ששמעון לוקח סולו בהאסק
            שמעון בן 14 ואליהו בן 11 משהו כזה היה להם יומולדת לא מזמן

            עוד מעט אני אעלה סרטון שירחמיאל מבקש ממנו להגיד את שמו ואז הוא אומר "שמעון ירחמיאל אלחברדוב..."

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א מנותק
              א מנותק
              אילה1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילה1
              #922

              עוד סרטון מההופעה
              https://youtu.be/-zmlfzsDUHI?si=YKU-vJxn3TTPK2z6

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • א מנותק
                א מנותק
                אילה1
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #923

                אני חייבת עזרה!!
                יש משהו שיודע איפה אני יכולה למצא את השידור של יואלי דיקמן בלילה מנצח (לפני שנה שבוע לפני י"ז בתמוז) 50 שנה לירחמיאל ביגון?

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אילה1

                  אני חייבת עזרה!!
                  יש משהו שיודע איפה אני יכולה למצא את השידור של יואלי דיקמן בלילה מנצח (לפני שנה שבוע לפני י"ז בתמוז) 50 שנה לירחמיאל ביגון?

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שמה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #924

                  @אילה1 בבקשה: https://kol-barama.co.il/full_show/07-07-22-%d7%9c%d7%99%d7%9c%d7%94-%d7%9e%d7%a0%d7%a6%d7%97/

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    אילה1
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #925

                    WhatsApp Video 2023-10-06 at 04.07.02.mp4
                    https://send.magicode.me/send-file/file/16f75812198aa6031eb1a754f265019a74725108/view

                    דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • א אילה1

                      WhatsApp Video 2023-10-06 at 04.07.02.mp4
                      https://send.magicode.me/send-file/file/16f75812198aa6031eb1a754f265019a74725108/view

                      דוד 33ד מנותק
                      דוד 33ד מנותק
                      דוד 33
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #926

                      @אילה1
                      בהר סיני זה שיר חדש?

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • דוד 33ד דוד 33

                        @אילה1
                        בהר סיני זה שיר חדש?

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אילה1
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילה1
                        #927

                        @דוד-33 זה שיר ששמענו פעם ראשונה בפסח תשפ"ב.
                        בעז"ה הוא אמור לצאת באלבום הקרוב
                        מחר אני אעלה בעזרת ה' את הסרטון המלא מההופעה ההיא. שיר מדהים!!

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • א אילה1

                          @אייס אני עדין לא התעמקתי כמוך בסרטונים... 😄
                          על איזה מסך את מדברת?
                          על האורגן אני לא יודעת...
                          כמובן שיש פרחים חדשים רואים אותם בשיר ירושלים בצד (נמוכים כאלה...)
                          כמה ילדים? אני באמת לא יודעת... (אבל כבר אני מקווה שאני אדע... מאנשים שהיו שם כמובן...)

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אייס
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #928

                          @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

                          @אייס אני עדין לא התעמקתי כמוך בסרטונים... 😄
                          על איזה מסך את מדברת?
                          על האורגן אני לא יודעת...
                          כמובן שיש פרחים חדשים רואים אותם בשיר ירושלים בצד (נמוכים כאלה...)
                          כמה ילדים? אני באמת לא יודעת... (אבל כבר אני מקווה שאני אדע... מאנשים שהיו שם כמובן...)

                          התכוונתי הכיתוב על המסך בענק של המילים של השיר

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אייס

                            @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

                            @אייס אני עדין לא התעמקתי כמוך בסרטונים... 😄
                            על איזה מסך את מדברת?
                            על האורגן אני לא יודעת...
                            כמובן שיש פרחים חדשים רואים אותם בשיר ירושלים בצד (נמוכים כאלה...)
                            כמה ילדים? אני באמת לא יודעת... (אבל כבר אני מקווה שאני אדע... מאנשים שהיו שם כמובן...)

                            התכוונתי הכיתוב על המסך בענק של המילים של השיר

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אילה1
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #929

                            @אייס אהההה, הבנתי....
                            נראה לי אבל שגם בפסח שנה שעברה היה מסך (ואולי אני לא זוכרת אבל אולי גם בסוכות שנה שעברה)

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • א אילה1

                              @אייס אהההה, הבנתי....
                              נראה לי אבל שגם בפסח שנה שעברה היה מסך (ואולי אני לא זוכרת אבל אולי גם בסוכות שנה שעברה)

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אייס
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #930

                              @אילה1 מסך היה אבל המילים של השיר על המסך נראה לי שעוד לא היה

                              א שוהםש 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • א אייס

                                @אילה1 מסך היה אבל המילים של השיר על המסך נראה לי שעוד לא היה

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אילה1
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילה1
                                #931

                                @אייס כן, נכון...
                                אני גם חושבת שלא היה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • א אייס

                                  @אילה1 מסך היה אבל המילים של השיר על המסך נראה לי שעוד לא היה

                                  שוהםש מנותק
                                  שוהםש מנותק
                                  שוהם
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #932

                                  @אייס נכון, אם אני זוכרת נכון לא היה

                                  "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                                  https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • א אילה1

                                    @דוד-33 זה שיר ששמענו פעם ראשונה בפסח תשפ"ב.
                                    בעז"ה הוא אמור לצאת באלבום הקרוב
                                    מחר אני אעלה בעזרת ה' את הסרטון המלא מההופעה ההיא. שיר מדהים!!

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אייס
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #933

                                    @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

                                    מחר אני אעלה בעזרת ה' את הסרטון המלא מההופעה ההיא. שיר מדהים!!

                                    כולנו מחכים
                                    ותודה מראש

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • א אייס

                                      @אילה1 אמר בפרחי מיאמי:

                                      מחר אני אעלה בעזרת ה' את הסרטון המלא מההופעה ההיא. שיר מדהים!!

                                      כולנו מחכים
                                      ותודה מראש

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אילה1
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #934

                                      @אייס רק עכשיו ראיתי....
                                      ויש עוד כמה שרשורים שגם שם מחכות לי כל מיני "הבטחות"...
                                      אבל אין לי כח להעלות... עכשיו הייתה כן אזעקה ובאמת שאין לי כח... אפילו לא לפרחי מיאמי....
                                      בכל אופן אני אשתדל להעלות במהירות האפשרית...
                                      לילה טוב ושקט ושנשמע רק בשורות טובות ישועות ונחמות, בעז"ה!! אמן!!🙏

                                      שוהםש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • א אילה1

                                        @אייס רק עכשיו ראיתי....
                                        ויש עוד כמה שרשורים שגם שם מחכות לי כל מיני "הבטחות"...
                                        אבל אין לי כח להעלות... עכשיו הייתה כן אזעקה ובאמת שאין לי כח... אפילו לא לפרחי מיאמי....
                                        בכל אופן אני אשתדל להעלות במהירות האפשרית...
                                        לילה טוב ושקט ושנשמע רק בשורות טובות ישועות ונחמות, בעז"ה!! אמן!!🙏

                                        שוהםש מנותק
                                        שוהםש מנותק
                                        שוהם
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #935

                                        @אילה1 ישנת טוב אני מקווה...
                                        מתי את מעלה לנו??

                                        "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                                        https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                                        א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שוהםש שוהם

                                          @אילה1 ישנת טוב אני מקווה...
                                          מתי את מעלה לנו??

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אילה1
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #936

                                          @לבנת-צבי כן, ישנתי טוב.... ( בערך מהשעה שלוש ומשהו עד 12 בצהריים היום כשקפצתי מהמיטה בגלל אזעקה....)
                                          כמה דקות אני מעלה

                                          שוהםש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול