-
@המאסטרו-הנסתר
בכל הדיסקים של מיאמי הלחנים שלו?@דוד-33 כן (למעט השיר שהזכרתי לעיל)
-
@המאסטרו-הנסתר
בכל הדיסקים של מיאמי הלחנים שלו? -
@דוד-33 כנראה שאין לאף אחד...
אלא רק למי שיש את האלבום עצמו מלפני 24 שנה בערך.גם את העטיפה של האלבום "חנוכה- האירו את הלילות" אין לאף אחד.
אבל אני יכולה להשיג תמונות של העטיפה ממשהו שקיבל את הדיסק מפרח שהיה במיאמי מזרח. -
-
-
@דוד-33 השיר מנוחה ושמחה הוא היחיד שבעצם ירחמיאל לא הלחין (אבל גם לא הולחן ע"י מלחין ידוע אלא זה יותר ניגון עממי רוסי). והוא נמצא באלבום "כלל ישראל" (1987, תשמ"ז)
פוסט זה נמחק! -
@דוד-33 השיר מנוחה ושמחה הוא היחיד שבעצם ירחמיאל לא הלחין (אבל גם לא הולחן ע"י מלחין ידוע אלא זה יותר ניגון עממי רוסי). והוא נמצא באלבום "כלל ישראל" (1987, תשמ"ז)
-
@המאסטרו-הנסתר אתמול רציתי לערוך את הפוסט אבל המחשב נתקע...
בכל אופן זה ניגון עממי יהודי רוסי, ככה קראתי פעם, ירחמיאל שמע את המנגינה בבית כנסת רוסי בברוקלין מאבא שלו -
@דוד-33 כנראה שאין לאף אחד...
אלא רק למי שיש את האלבום עצמו מלפני 24 שנה בערך.גם את העטיפה של האלבום "חנוכה- האירו את הלילות" אין לאף אחד.
אבל אני יכולה להשיג תמונות של העטיפה ממשהו שקיבל את הדיסק מפרח שהיה במיאמי מזרח. -
@אילה1 אמר בפרחי מיאמי:
אבל אני יכולה להשיג תמונות של העטיפה ממשהו שקיבל את הדיסק מפרח שהיה במיאמי מזרח.
אני אשמח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
