-
@ילד-חוכם אמר בישי ריבו - דיון:
@אייצ-ית אמר בישי ריבו - דיון:
משו שמזכיר קצת את עקיבא גם
עקיבא מזכיר אותו...
לא שאני זוכרת מי צץ ראשון...
אבל-
במחשבה שניה ישי ריבו רמה אחת לפחות מעל עקיבא. -
@ילד-חוכם אמר בישי ריבו - דיון:
@אייצ-ית אמר בישי ריבו - דיון:
משו שמזכיר קצת את עקיבא גם
עקיבא מזכיר אותו...
לא שאני זוכרת מי צץ ראשון...
אבל-
במחשבה שניה ישי ריבו רמה אחת לפחות מעל עקיבא.@אייצ-ית אמר בישי ריבו - דיון:
לא שאני זוכרת מי צץ ראשון...
בוודאי שישי ריבו!
(לעקיבא יש נראה לי סך הכל 2 אלבומים...) -
@אייצ-ית אמר בישי ריבו - דיון:
לא שאני זוכרת מי צץ ראשון...
בוודאי שישי ריבו!
(לעקיבא יש נראה לי סך הכל 2 אלבומים...) -
-
@גילה אמר בישי ריבו - דיון:
אבל על הכתיבה המדהימה והעמוקה שלו אף אחד לא יכול לחלוק
יש הרבה כאלה שכותבים יפה ומדהים אבל ההגשה המקסימה שלו מהפנטת אותי...
@ילד-חוכם אמר בישי ריבו - דיון:
@גילה אמר בישי ריבו - דיון:
אבל על הכתיבה המדהימה והעמוקה שלו אף אחד לא יכול לחלוק
יש הרבה כאלה שכותבים יפה ומדהים אבל ההגשה המקסימה שלו מהפנטת אותי...
דווקא אני לא מכירה הרבה שכותבים בכזאת רמה עם כזה עומק וכאלו משחקי מילים חמודים, אפילו יש לי בראש כרגע רק את ריבו ושולי רנד, מי עוד???
-
@ילד-חוכם אמר בישי ריבו - דיון:
@גילה אמר בישי ריבו - דיון:
אבל על הכתיבה המדהימה והעמוקה שלו אף אחד לא יכול לחלוק
יש הרבה כאלה שכותבים יפה ומדהים אבל ההגשה המקסימה שלו מהפנטת אותי...
דווקא אני לא מכירה הרבה שכותבים בכזאת רמה עם כזה עומק וכאלו משחקי מילים חמודים, אפילו יש לי בראש כרגע רק את ריבו ושולי רנד, מי עוד???
@גילה אמר בישי ריבו - דיון:
דווקא אני לא מכירה הרבה שכותבים בכזאת רמה
זה מה שמייחד אותו.
@גילה אמר בישי ריבו - דיון:
מי עוד???
אולי תפתחי על זה נושא...
-
@ילד-חוכם אמר בישי ריבו - דיון:
@גילה אמר בישי ריבו - דיון:
אבל על הכתיבה המדהימה והעמוקה שלו אף אחד לא יכול לחלוק
יש הרבה כאלה שכותבים יפה ומדהים אבל ההגשה המקסימה שלו מהפנטת אותי...
דווקא אני לא מכירה הרבה שכותבים בכזאת רמה עם כזה עומק וכאלו משחקי מילים חמודים, אפילו יש לי בראש כרגע רק את ריבו ושולי רנד, מי עוד???
@גילה אמר בישי ריבו - דיון:
@ילד-חוכם אמר בישי ריבו - דיון:
@גילה אמר בישי ריבו - דיון:
אבל על הכתיבה המדהימה והעמוקה שלו אף אחד לא יכול לחלוק
יש הרבה כאלה שכותבים יפה ומדהים אבל ההגשה המקסימה שלו מהפנטת אותי...
דווקא אני לא מכירה הרבה שכותבים בכזאת רמה עם כזה עומק וכאלו משחקי מילים חמודים, אפילו יש לי בראש כרגע רק את ריבו ושולי רנד, מי עוד???
עקיבא?
@אייצ-ית אמר בישי ריבו - דיון:
אולי תפתחי על זה נושא...
אדרבא!
-
@גילה אמר בישי ריבו - דיון:
@ילד-חוכם אמר בישי ריבו - דיון:
@גילה אמר בישי ריבו - דיון:
אבל על הכתיבה המדהימה והעמוקה שלו אף אחד לא יכול לחלוק
יש הרבה כאלה שכותבים יפה ומדהים אבל ההגשה המקסימה שלו מהפנטת אותי...
דווקא אני לא מכירה הרבה שכותבים בכזאת רמה עם כזה עומק וכאלו משחקי מילים חמודים, אפילו יש לי בראש כרגע רק את ריבו ושולי רנד, מי עוד???
עקיבא?
@אייצ-ית אמר בישי ריבו - דיון:
אולי תפתחי על זה נושא...
אדרבא!
-
@ילד-חוכם אמר בישי ריבו - דיון:
עקיבא?
נראה לי שפחות...
עם השיר 'שלום בבית' הוא קצת הרס את מה שהוא בנה...
בכל אופן בעיני...@אייצ-ית אמר בישי ריבו - דיון:
@ילד-חוכם אמר בישי ריבו - דיון:
עקיבא?
נראה לי שפחות...
עם השיר 'שלום בבית' הוא קצת הרס את מה שהוא בנה...
בכל אופן בעיני...נכון, וגם פשוטים...
אבל זה לפה: https://miktzav.com/topic/1471/%D7%A2%D7%A7%D7%99%D7%91%D7%90-%D7%93%D7%99%D7%95%D7%9F -
ישי ריבו
הוא לא זמר
הוא אומן
אומן ענק!!!!
האומן הכי גדול במוזיקה היהודית!!! -
ישי ריבו
הוא לא זמר
הוא אומן
אומן ענק!!!!
האומן הכי גדול במוזיקה היהודית!!! -
@הודיה-1 איזה אומן יותר גדול ממנו?
-
ישי ריבו
הוא לא זמר
הוא אומן
אומן ענק!!!!
האומן הכי גדול במוזיקה היהודית!!!@סודי-ביותרררררררר אמר בישי ריבו - דיון:
אומן ענק!!!!
אין חולק על זה!!
לא יודעת אם הייתי אומרת הכי גדול...כי אין השוואות במוזיקה- יש בה המון ענפים.
אבל הוא אמן מטורף בהחלט! -
ואני לא מעריצה אותו או משהו כזה
אני גם לא שומעת הרבה שירים שלו
אבל רואים שהוא אומן ענק!!! -
ואני לא מעריצה אותו או משהו כזה
אני גם לא שומעת הרבה שירים שלו
אבל רואים שהוא אומן ענק!!!@סודי-ביותרררררררר אמר בישי ריבו - דיון:
אבל רואים שהוא אומן ענק!!!
ברור שהוא אמן ענק!!!!
רובם שומעים אותו גם הציבור החרדי וגם החילוני
וגם מי שלא שומע אותו יודע שהוא זמר ענק
בגלל מי שהוא והשירים המושלמיםם שהוא מוציא
ואם נפרט זה לא יגמר..... -
אין ספק שישי ריבו הוא גאון אטרף צהו מוזיקאלי
אבל אחד אחד הדברים שעשה לדעתי והרים אותו זה שביחד עם כל אלבום/סינגל שהוא מוציא אז הוא מוציא ביחד עם זה חוברת אקורדים -
אין ספק שישי ריבו הוא גאון אטרף צהו מוזיקאלי
אבל אחד אחד הדברים שעשה לדעתי והרים אותו זה שביחד עם כל אלבום/סינגל שהוא מוציא אז הוא מוציא ביחד עם זה חוברת אקורדים@איש-יקר דווקא לא ראיתי את הטעם. סתם קטע למוזיקאים כבדים. פתחת פעם את החוברות האלו? זה רמה גבוהה בטירוף, לא להמון העם...
-
ורק להזכיר לכם מי גילה אותו גד אלבז הזמר המזרחי הגדול ביותר בארץ ובעולם ,גד אלבז גילה את ישי ריבו
-
אין ספק שישי ריבו הוא גאון אטרף צהו מוזיקאלי
אבל אחד אחד הדברים שעשה לדעתי והרים אותו זה שביחד עם כל אלבום/סינגל שהוא מוציא אז הוא מוציא ביחד עם זה חוברת אקורדים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות