דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. ישי ריבו - דיון

ישי ריבו - דיון

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
93 פוסטים 29 כותבים 4.9k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אייצ'יתא אייצ'ית

    @ילד-חוכם אמר בישי ריבו - דיון:

    @אייצ-ית אמר בישי ריבו - דיון:

    משו שמזכיר קצת את עקיבא גם

    עקיבא מזכיר אותו...

    לא שאני זוכרת מי צץ ראשון...
    אבל-
    במחשבה שניה ישי ריבו רמה אחת לפחות מעל עקיבא.

    ילד חוכםי מנותק
    ילד חוכםי מנותק
    ילד חוכם
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #11

    @אייצ-ית אמר בישי ריבו - דיון:

    לא שאני זוכרת מי צץ ראשון...

    בוודאי שישי ריבו!
    (לעקיבא יש נראה לי סך הכל 2 אלבומים...)

    אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ילד חוכםי ילד חוכם

      @אייצ-ית אמר בישי ריבו - דיון:

      לא שאני זוכרת מי צץ ראשון...

      בוודאי שישי ריבו!
      (לעקיבא יש נראה לי סך הכל 2 אלבומים...)

      אייצ'יתא מנותק
      אייצ'יתא מנותק
      אייצ'ית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #12

      @ילד-חוכם מתי הייתה הפריצה של ישי ריבו?
      אני זוכרת נכון שזה היה בשיר 'תוכו רצוף אהבה'?

      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

      ילד חוכםי I 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • אייצ'יתא אייצ'ית

        @ילד-חוכם מתי הייתה הפריצה של ישי ריבו?
        אני זוכרת נכון שזה היה בשיר 'תוכו רצוף אהבה'?

        ילד חוכםי מנותק
        ילד חוכםי מנותק
        ילד חוכם
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #13

        @אייצ-ית אמר בישי ריבו - דיון:

        תוכו רצוף אהבה

        זה השיר הראשון שלו וגם השם של האלבום הראשון שלו...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ילד חוכםי ילד חוכם

          @גילה אמר בישי ריבו - דיון:

          אבל על הכתיבה המדהימה והעמוקה שלו אף אחד לא יכול לחלוק

          יש הרבה כאלה שכותבים יפה ומדהים אבל ההגשה המקסימה שלו מהפנטת אותי...

          ג מנותק
          ג מנותק
          גילה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי גילה
          #14

          @ילד-חוכם אמר בישי ריבו - דיון:

          @גילה אמר בישי ריבו - דיון:

          אבל על הכתיבה המדהימה והעמוקה שלו אף אחד לא יכול לחלוק

          יש הרבה כאלה שכותבים יפה ומדהים אבל ההגשה המקסימה שלו מהפנטת אותי...

          דווקא אני לא מכירה הרבה שכותבים בכזאת רמה עם כזה עומק וכאלו משחקי מילים חמודים, אפילו יש לי בראש כרגע רק את ריבו ושולי רנד, מי עוד???

          אייצ'יתא ילד חוכםי 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • ג גילה

            @ילד-חוכם אמר בישי ריבו - דיון:

            @גילה אמר בישי ריבו - דיון:

            אבל על הכתיבה המדהימה והעמוקה שלו אף אחד לא יכול לחלוק

            יש הרבה כאלה שכותבים יפה ומדהים אבל ההגשה המקסימה שלו מהפנטת אותי...

            דווקא אני לא מכירה הרבה שכותבים בכזאת רמה עם כזה עומק וכאלו משחקי מילים חמודים, אפילו יש לי בראש כרגע רק את ריבו ושולי רנד, מי עוד???

            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'ית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #15

            @גילה אמר בישי ריבו - דיון:

            דווקא אני לא מכירה הרבה שכותבים בכזאת רמה

            זה מה שמייחד אותו.

            @גילה אמר בישי ריבו - דיון:

            מי עוד???

            אולי תפתחי על זה נושא...

            "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
            אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • ג גילה

              @ילד-חוכם אמר בישי ריבו - דיון:

              @גילה אמר בישי ריבו - דיון:

              אבל על הכתיבה המדהימה והעמוקה שלו אף אחד לא יכול לחלוק

              יש הרבה כאלה שכותבים יפה ומדהים אבל ההגשה המקסימה שלו מהפנטת אותי...

              דווקא אני לא מכירה הרבה שכותבים בכזאת רמה עם כזה עומק וכאלו משחקי מילים חמודים, אפילו יש לי בראש כרגע רק את ריבו ושולי רנד, מי עוד???

              ילד חוכםי מנותק
              ילד חוכםי מנותק
              ילד חוכם
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ילד חוכם
              #16

              @גילה אמר בישי ריבו - דיון:

              @ילד-חוכם אמר בישי ריבו - דיון:

              @גילה אמר בישי ריבו - דיון:

              אבל על הכתיבה המדהימה והעמוקה שלו אף אחד לא יכול לחלוק

              יש הרבה כאלה שכותבים יפה ומדהים אבל ההגשה המקסימה שלו מהפנטת אותי...

              דווקא אני לא מכירה הרבה שכותבים בכזאת רמה עם כזה עומק וכאלו משחקי מילים חמודים, אפילו יש לי בראש כרגע רק את ריבו ושולי רנד, מי עוד???

              עקיבא?

              @אייצ-ית אמר בישי ריבו - דיון:

              אולי תפתחי על זה נושא...

              אדרבא!

              אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ילד חוכםי ילד חוכם

                @גילה אמר בישי ריבו - דיון:

                @ילד-חוכם אמר בישי ריבו - דיון:

                @גילה אמר בישי ריבו - דיון:

                אבל על הכתיבה המדהימה והעמוקה שלו אף אחד לא יכול לחלוק

                יש הרבה כאלה שכותבים יפה ומדהים אבל ההגשה המקסימה שלו מהפנטת אותי...

                דווקא אני לא מכירה הרבה שכותבים בכזאת רמה עם כזה עומק וכאלו משחקי מילים חמודים, אפילו יש לי בראש כרגע רק את ריבו ושולי רנד, מי עוד???

                עקיבא?

                @אייצ-ית אמר בישי ריבו - דיון:

                אולי תפתחי על זה נושא...

                אדרבא!

                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'ית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #17

                @ילד-חוכם אמר בישי ריבו - דיון:

                עקיבא?

                נראה לי שפחות...
                עם השיר 'שלום בבית' הוא קצת הרס את מה שהוא בנה...
                בכל אופן בעיני...

                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • אייצ'יתא אייצ'ית

                  @ילד-חוכם אמר בישי ריבו - דיון:

                  עקיבא?

                  נראה לי שפחות...
                  עם השיר 'שלום בבית' הוא קצת הרס את מה שהוא בנה...
                  בכל אופן בעיני...

                  ילד חוכםי מנותק
                  ילד חוכםי מנותק
                  ילד חוכם
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ילד חוכם
                  #18

                  @אייצ-ית אמר בישי ריבו - דיון:

                  @ילד-חוכם אמר בישי ריבו - דיון:

                  עקיבא?

                  נראה לי שפחות...
                  עם השיר 'שלום בבית' הוא קצת הרס את מה שהוא בנה...
                  בכל אופן בעיני...

                  נכון, וגם פשוטים...
                  אבל זה לפה: https://miktzav.com/topic/1471/%D7%A2%D7%A7%D7%99%D7%91%D7%90-%D7%93%D7%99%D7%95%D7%9F

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • סודי ביותרס מנותק
                    סודי ביותרס מנותק
                    סודי ביותר
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #19

                    ישי ריבו
                    הוא לא זמר
                    הוא אומן
                    אומן ענק!!!!

                    האומן הכי גדול במוזיקה היהודית!!!

                    "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                    ה אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • סודי ביותרס סודי ביותר

                      ישי ריבו
                      הוא לא זמר
                      הוא אומן
                      אומן ענק!!!!

                      האומן הכי גדול במוזיקה היהודית!!!

                      ה מנותק
                      ה מנותק
                      הודיה 1
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #20

                      @סודי-ביותרררררררר אמר בישי ריבו - דיון:

                      האומן הכי גדול במוזיקה היהודית!!!

                      לא להסחףףףף איזה הגזמה

                      "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                      סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ה הודיה 1

                        @סודי-ביותרררררררר אמר בישי ריבו - דיון:

                        האומן הכי גדול במוזיקה היהודית!!!

                        לא להסחףףףף איזה הגזמה

                        סודי ביותרס מנותק
                        סודי ביותרס מנותק
                        סודי ביותר
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #21

                        @הודיה-1 איזה אומן יותר גדול ממנו?

                        "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • סודי ביותרס סודי ביותר

                          ישי ריבו
                          הוא לא זמר
                          הוא אומן
                          אומן ענק!!!!

                          האומן הכי גדול במוזיקה היהודית!!!

                          אייצ'יתא מנותק
                          אייצ'יתא מנותק
                          אייצ'ית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #22

                          @סודי-ביותרררררררר אמר בישי ריבו - דיון:

                          אומן ענק!!!!

                          אין חולק על זה!!
                          לא יודעת אם הייתי אומרת הכי גדול...כי אין השוואות במוזיקה- יש בה המון ענפים.
                          אבל הוא אמן מטורף בהחלט!

                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • סודי ביותרס מנותק
                            סודי ביותרס מנותק
                            סודי ביותר
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #23

                            ואני לא מעריצה אותו או משהו כזה
                            אני גם לא שומעת הרבה שירים שלו
                            אבל רואים שהוא אומן ענק!!!

                            "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                            הודיה 2ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • סודי ביותרס סודי ביותר

                              ואני לא מעריצה אותו או משהו כזה
                              אני גם לא שומעת הרבה שירים שלו
                              אבל רואים שהוא אומן ענק!!!

                              הודיה 2ה מנותק
                              הודיה 2ה מנותק
                              הודיה 2
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי הודיה 2
                              #24

                              @סודי-ביותרררררררר אמר בישי ריבו - דיון:

                              אבל רואים שהוא אומן ענק!!!

                              ברור שהוא אמן ענק!!!!
                              רובם שומעים אותו גם הציבור החרדי וגם החילוני
                              וגם מי שלא שומע אותו יודע שהוא זמר ענק
                              בגלל מי שהוא והשירים המושלמיםם שהוא מוציא
                              ואם נפרט זה לא יגמר.....

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                איש יקר
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #25

                                אין ספק שישי ריבו הוא גאון אטרף צהו מוזיקאלי
                                אבל אחד אחד הדברים שעשה לדעתי והרים אותו זה שביחד עם כל אלבום/סינגל שהוא מוציא אז הוא מוציא ביחד עם זה חוברת אקורדים

                                אינספריישןא אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • א איש יקר

                                  אין ספק שישי ריבו הוא גאון אטרף צהו מוזיקאלי
                                  אבל אחד אחד הדברים שעשה לדעתי והרים אותו זה שביחד עם כל אלבום/סינגל שהוא מוציא אז הוא מוציא ביחד עם זה חוברת אקורדים

                                  אינספריישןא מנותק
                                  אינספריישןא מנותק
                                  אינספריישן
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אינספריישן
                                  #26

                                  @איש-יקר דווקא לא ראיתי את הטעם. סתם קטע למוזיקאים כבדים. פתחת פעם את החוברות האלו? זה רמה גבוהה בטירוף, לא להמון העם...

                                  מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ה מנותק
                                    ה מנותק
                                    הודיה 1
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #27

                                    ורק להזכיר לכם מי גילה אותו גד אלבז הזמר המזרחי הגדול ביותר בארץ ובעולם ,גד אלבז גילה את ישי ריבו

                                    "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א איש יקר

                                      אין ספק שישי ריבו הוא גאון אטרף צהו מוזיקאלי
                                      אבל אחד אחד הדברים שעשה לדעתי והרים אותו זה שביחד עם כל אלבום/סינגל שהוא מוציא אז הוא מוציא ביחד עם זה חוברת אקורדים

                                      אייצ'יתא מנותק
                                      אייצ'יתא מנותק
                                      אייצ'ית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #28

                                      @איש-יקר אמר בישי ריבו - דיון:

                                      אחד הדברים שעשה לדעתי והרים אותו

                                      דווקא אני חושבת שמה שהכי מרים אותו זה שהוא עושה דוואטים עם זמרים מכל המגזרים...משטינמץ...ועד הגדולים...
                                      דבר שבטוח פתח לו שערים רבים...

                                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • יעל 0י מנותק
                                        יעל 0י מנותק
                                        יעל 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #29

                                        ישי ריבו = פשטות.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אינספריישןא אינספריישן

                                          @איש-יקר דווקא לא ראיתי את הטעם. סתם קטע למוזיקאים כבדים. פתחת פעם את החוברות האלו? זה רמה גבוהה בטירוף, לא להמון העם...

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          איש יקר
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי איש יקר
                                          #30

                                          @ריינבואו דווקא אני מחכה שיוציא אלבום רק בגלל החומרים שלו איזה אקורדים מוורפים
                                          אקורדים 7 שלמים וואווו אתגר כיף מהחים

                                          אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול