דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. עקיבא - דיון

עקיבא - דיון

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
129 פוסטים 35 כותבים 7.3k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    מחשב נייד
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #25

    אני לא ממש מתחברת אליו.... בכללי לא מתחברת לסגנון הזה....
    אבל אני מכירה שירים שלו יש לו שירים בסדר.... יש שירים מסוימים שלא ממש מתאימים למגזר שלנו....

    "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אינספריישןא אינספריישן

      @גילה סורי, אבל א"א להשוות אותו לנתנאל ברדא. אין קשר...

      אני אישית מאוד אוהבת את השירים של עקיבא, אבל עם הסתייגות. אם הייתי בחור ישיבה, לא הייתי מקשיבה.
      בתכל'ס, השירים שלו בעיתיים, גם אם אח"כ, בראיונות לרדיו וכו', הוא מפרשן ומתרץ אותם...
      הוא כותב יפה, אפילו יפה מאוד. והלחנים שלו מקסימים. אבל אני לא בטוחה שהוא מתאים לפלח החרדי.

      לישי ריבו יש גם שירים ככה-ככה אבל הוא בעיקר כותב מהמקורות, ועל נושאים ניטרליים, ככה שיש לו יותר לגיטימציה.

      וכמובן שחנן בן ארי שהוזכר כאן לאחרונה (שהוא יוצר [ולא זמר...] אלוף) כבר ממש לא מתאים לז'אנר, לדעתי.

      ילד חוכםי מנותק
      ילד חוכםי מנותק
      ילד חוכם
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #26

      @ריינבואו אמר בעקיבא - דיון:

      הוא מפרשן ומתרץ אותם...

      מפרשן ומתרץ זה לא אותו דבר... נכון?

      מסקופניסט52מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ילד חוכםי ילד חוכם

        @ריינבואו אמר בעקיבא - דיון:

        הוא מפרשן ומתרץ אותם...

        מפרשן ומתרץ זה לא אותו דבר... נכון?

        מסקופניסט52מ מנותק
        מסקופניסט52מ מנותק
        מסקופניסט52
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #27

        @ילד-
        חוכם יפה

        ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מסקופניסט52מ מסקופניסט52

          @ילד-
          חוכם יפה

          ילד חוכםי מנותק
          ילד חוכםי מנותק
          ילד חוכם
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ילד חוכם
          #28
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אינספריישןא אינספריישן

            @גילה סורי, אבל א"א להשוות אותו לנתנאל ברדא. אין קשר...

            אני אישית מאוד אוהבת את השירים של עקיבא, אבל עם הסתייגות. אם הייתי בחור ישיבה, לא הייתי מקשיבה.
            בתכל'ס, השירים שלו בעיתיים, גם אם אח"כ, בראיונות לרדיו וכו', הוא מפרשן ומתרץ אותם...
            הוא כותב יפה, אפילו יפה מאוד. והלחנים שלו מקסימים. אבל אני לא בטוחה שהוא מתאים לפלח החרדי.

            לישי ריבו יש גם שירים ככה-ככה אבל הוא בעיקר כותב מהמקורות, ועל נושאים ניטרליים, ככה שיש לו יותר לגיטימציה.

            וכמובן שחנן בן ארי שהוזכר כאן לאחרונה (שהוא יוצר [ולא זמר...] אלוף) כבר ממש לא מתאים לז'אנר, לדעתי.

            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננה
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #29

            @ריינבואו אמר בעקיבא - דיון:

            אבל אני לא בטוחה שהוא מתאים לפלח החרדי.

            את אומרת את זה בגלל הקליפים שלו ?
            כי השירים שלו בסדרר גמור!!
            כל שיר לפנים , מוכשר!!
            עם המון עומק !

            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
            שומע נסתרות הלב 💜

            ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

              @ריינבואו אמר בעקיבא - דיון:

              אבל אני לא בטוחה שהוא מתאים לפלח החרדי.

              את אומרת את זה בגלל הקליפים שלו ?
              כי השירים שלו בסדרר גמור!!
              כל שיר לפנים , מוכשר!!
              עם המון עומק !

              ילד חוכםי מנותק
              ילד חוכםי מנותק
              ילד חוכם
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #30

              @פונץ-בננה אמר בעקיבא - דיון:

              את אומרת את זה בגלל הקליפים שלו ?

              כנראה.

              @פונץ-בננה אמר בעקיבא - דיון:

              כי השירים שלו בסדרר גמור!!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ד מנותק
                ד מנותק
                דונלד ביידן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #31

                לדעתי עקיבא הוא חיקוי של ישי ריבו.
                וברגע שכך אז מיותר לכתוב מי יותר מוצלח - החיקוי או המקור.

                ילד חוכםי אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • ד דונלד ביידן

                  לדעתי עקיבא הוא חיקוי של ישי ריבו.
                  וברגע שכך אז מיותר לכתוב מי יותר מוצלח - החיקוי או המקור.

                  ילד חוכםי מנותק
                  ילד חוכםי מנותק
                  ילד חוכם
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #32

                  @דונלד-ביידן אמר בעקיבא - דיון:

                  לדעתי עקיבא הוא חיקוי של ישי ריבו.

                  בכלל לא! ממש ממש לא! הוא לא חיקוי הם פשוט באותו ז'אנר...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • ד דונלד ביידן

                    לדעתי עקיבא הוא חיקוי של ישי ריבו.
                    וברגע שכך אז מיותר לכתוב מי יותר מוצלח - החיקוי או המקור.

                    אייצ'יתא מנותק
                    אייצ'יתא מנותק
                    אייצ'ית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #33

                    @דונלד-ביידן אמר בעקיבא - דיון:

                    לדעתי עקיבא הוא חיקוי של ישי ריבו.
                    וברגע שכך אז מיותר לכתוב מי יותר מוצלח - החיקוי או המקור.

                    אני כששמעתי אותו בפעם הראשונה- גם חשבתי כך.
                    אבל כשנכנסים לעומק השירים. ובפרט- אחרי השירים האחרונים של עקיבא- זה כבר ממש לא נראה לי חיקוי.

                    @ילד-חוכם אמר בעקיבא - דיון:

                    הם פשוט באותו ז'אנר...

                    מצחיק שאומרים שזה חיקוי...
                    זה כמו שאני אגיד שהרבה זמרים חסידיים מחקים אחד את השני- כי כולם עם אותם רעיון במנגינות...בהברה...ובסגנון--

                    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • דודו בלוקהד מנותק
                      דודו בלוקהד מנותק
                      דודו בלוקה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #34

                      עקיבא למד בבית הספר למוזיקה "מזמור" שם הכיר את נאור כרמי, מייסד להקת הלב והמעיין שבהמשך הביא אותו להיות סולן הלהקה. בשנת 2010 זכתה כלהקת הכלייזמר הטובה בעולם[1]. שיתוף הפעולה עם כרמי המשיך לפרויקט צמאה שבו אמנים ידועים שרים ניגוני חב"ד והיה שותף בהפקת האלבום הראשון, השלישי, הרביעי והחמישי. בין השירים שהפיק וביצע: אלי אתה, כי אנו עמך[דרוש מקור][מפני ש...], דרכך אלוקינו והיגלה נא.

                      בשנת 2017 הוציא את הדיסק עולמות. המפיק שלו היה ניר מימון. ביוני 2018 החל להוציא סינגלים מתוך האלבום השני שהפיק מאור שושן. "הכל עוד אפשרי", "לך לך" ו"אל תעזבי ידיים". "אל תעזבי ידיים" הגיע למקום הראשון במצעד הרשמי של גלגלצ ולמקום השביעי במצעד הפזמונים העברי השנתי של התחנה בשיתוף עם אתר ynet.

                      ביוני 2019 התארח אצל ישי ריבו בקיסריה והשניים ביצעו את "אל תעזבי ידיים" בדואט שזכה למיליוני צפיות ביוטיוב.

                      במרץ 2020 הוציא את הסינגל "פשוטים", שהגיע למקום ה-24 במצעד הפזמונים העברי השנתי של גלגלצ ו-ynet.

                      בדצמבר 2020 הוציא את הסינגל "רק עוד רגע" אותו כתב עם אשתו והלחין יחד עם נתן גושן. עשה שיתוף פעולה עם להקת מזמור שיר עם השיר האהבת עולם .

                      ביולי 2021 הוציא את השיר "שלום בבית".

                      בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

                      ענק הענקים בדורינוע תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • יעל 0י מנותק
                        יעל 0י מנותק
                        יעל 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #35

                        כמה שנים עקיבא במוזיקה?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יעלהי מנותק
                          יעלהי מנותק
                          יעלה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעלה
                          #36

                          בשנת 2017 הוציא את הדיסק עולמות. המפיק שלו היה ניר מימון. ביוני 2018 החל להוציא סינגלים מתוך האלבום השני שהפיק מאור שושן. "הכל עוד אפשרי", "לך לך" ו"אל תעזבי ידיים". "אל תעזבי ידיים" הגיע למקום הראשון במצעד הרשמי של גלגלצ ולמקום השביעי במצעד הפזמונים העברי השנתי של התחנה בשיתוף עם אתר ynet.

                          ביוני 2019 התארח אצל ישי ריבו בקיסריה והשניים ביצעו את "אל תעזבי ידיים" בדואט שזכה למיליוני צפיות ביוטיוב.

                          במרץ 2020 הוציא את הסינגל "פשוטים", שהגיע למקום ה-24 במצעד הפזמונים העברי השנתי של גלגלצ ו-ynet.

                          בדצמבר 2020 הוציא את הסינגל "רק עוד רגע" אותו כתב עם אשתו והלחין יחד עם נתן גושן. עשה שיתוף פעולה עם להקת מזמור שיר עם השיר האהבת עולם .

                          ביולי 2021 הוציא את השיר "שלום בבית".

                          אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

                          אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

                          (יהושע ריינולדס)

                          מ.דמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ש מנותק
                            ש מנותק
                            שמחה הגיטריסט
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #37

                            אתמול בלילה מנצח היה חשיפה ראשונית של האלבום החדש של עקיבא שיוצא ביום א' איפה אשר להשיג אותו?

                            יעלהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ש שמחה הגיטריסט

                              אתמול בלילה מנצח היה חשיפה ראשונית של האלבום החדש של עקיבא שיוצא ביום א' איפה אשר להשיג אותו?

                              יעלהי מנותק
                              יעלהי מנותק
                              יעלה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #38

                              @שמחה-הגיטריסט עקיבא אמר שהוא לא מוציא את זה בדיסק אלא יהיה אפשר לקנות את זה באתר הל מיום ראשון וזה יהיה בפורמט שלא יוכלו להמיר ר=את זה לMP3
                              לא יודעת כמה זה יחזיק מעמד....

                              אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

                              אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

                              (יהושע ריינולדס)

                              נוינ ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • יעלהי יעלה

                                @שמחה-הגיטריסט עקיבא אמר שהוא לא מוציא את זה בדיסק אלא יהיה אפשר לקנות את זה באתר הל מיום ראשון וזה יהיה בפורמט שלא יוכלו להמיר ר=את זה לMP3
                                לא יודעת כמה זה יחזיק מעמד....

                                נוינ מנותק
                                נוינ מנותק
                                נוי
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #39

                                @יעלה
                                אבל שמעתי שהוא יצא ביוטיוב
                                לא?!

                                נפלתי 🥀
                                כדי להרים את עצמי!!🌅

                                יעלהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • נוינ נוי

                                  @יעלה
                                  אבל שמעתי שהוא יצא ביוטיוב
                                  לא?!

                                  יעלהי מנותק
                                  יעלהי מנותק
                                  יעלה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #40

                                  @i-love-love-music זה מה שהוא אמר ביום חמישי ברדיו

                                  אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

                                  אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

                                  (יהושע ריינולדס)

                                  נוינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יעלהי יעלה

                                    @i-love-love-music זה מה שהוא אמר ביום חמישי ברדיו

                                    נוינ מנותק
                                    נוינ מנותק
                                    נוי
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #41

                                    @יעלה
                                    במקרה את יודעת על מה השיר מדבר?

                                    נפלתי 🥀
                                    כדי להרים את עצמי!!🌅

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • יעלהי מנותק
                                      יעלהי מנותק
                                      יעלה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #42

                                      לא.
                                      זה אמור להיות אלבום
                                      כרגע בדקתי ביוטיוב ואין שם כלום חדש...

                                      אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

                                      אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

                                      (יהושע ריינולדס)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יעלהי יעלה

                                        @שמחה-הגיטריסט עקיבא אמר שהוא לא מוציא את זה בדיסק אלא יהיה אפשר לקנות את זה באתר הל מיום ראשון וזה יהיה בפורמט שלא יוכלו להמיר ר=את זה לMP3
                                        לא יודעת כמה זה יחזיק מעמד....

                                        ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שמחה הגיטריסט
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #43

                                        @יעלה אמר בעקיבא - דיון:

                                        @שמחה-הגיטריסט עקיבא אמר שהוא לא מוציא את זה בדיסק אלא יהיה אפשר לקנות את זה באתר הל מיום ראשון וזה יהיה בפורמט שלא יוכלו להמיר ר=את זה לMP3
                                        לא יודעת כמה זה יחזיק מעמד....

                                        בלילה מנצח הוא אמר הפוך!!!! שאפשר להעתיק והוא אמר שיצא גם בדיסק אבל בכמות מוגבלת ומי שיקנה יקבל עדהבית עם הקדשה אישית
                                        אבל מפורש אמר תצרבו תעתיקו תפיצו וכו'

                                        נוינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ש שמחה הגיטריסט

                                          @יעלה אמר בעקיבא - דיון:

                                          @שמחה-הגיטריסט עקיבא אמר שהוא לא מוציא את זה בדיסק אלא יהיה אפשר לקנות את זה באתר הל מיום ראשון וזה יהיה בפורמט שלא יוכלו להמיר ר=את זה לMP3
                                          לא יודעת כמה זה יחזיק מעמד....

                                          בלילה מנצח הוא אמר הפוך!!!! שאפשר להעתיק והוא אמר שיצא גם בדיסק אבל בכמות מוגבלת ומי שיקנה יקבל עדהבית עם הקדשה אישית
                                          אבל מפורש אמר תצרבו תעתיקו תפיצו וכו'

                                          נוינ מנותק
                                          נוינ מנותק
                                          נוי
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי
                                          #44

                                          @שמחה-הגיטריסט
                                          ברורררר כמה שיותר פירסום..

                                          נפלתי 🥀
                                          כדי להרים את עצמי!!🌅

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול