אם אפשר לשלוח לבדיקה נטפרי
-
אם אפשר לשלוח לבדיקה בנטפרי?
https://www.youtube.com/embed/ADv3MQcBygY -
אם אפשר לשלוח לבדיקה בנטפרי?
https://www.youtube.com/embed/ADv3MQcBygY@hi-it-s-me שלחתי
-
אם אפשר לשלוח לבדיקה בנטפרי?
https://www.youtube.com/embed/ADv3MQcBygY@hi-it-s-me שלחתי
-
אשמח מאד אם מישהו יכול לשלוח לבדיקה
יחיא אזולאי 'תפילה'
https://www.youtube.com/watch?v=EN9DgekWKfw -
אשמח אם תשלחו את זה לבדיקה
קליפ של הראפאר יוסף חיים מיכאלי 'טאטע'
https://www.youtube.com/watch?v=lfyqsktyuzI -
אשמח אם מישהו ישלח לבדיקה
נתנאל ישראל ודניאל נתנאלוב - בין קודש לחול
https://www.youtube.com/watch?v=LCMFDlndVDM -
אשמח אם מישהו ישלח לבדיקה
נתנאל ישראל ודניאל נתנאלוב - בין קודש לחול
https://www.youtube.com/watch?v=LCMFDlndVDM -
@יהודה-n לא הבנתי למה בעצם אתה לא יכול לשלוח לבד? הרי אם אתה בנטפרי אז יש נקודות ואתה יכול לשלוח לא?
-
@יהודה-n לא הבנתי למה בעצם אתה לא יכול לשלוח לבד? הרי אם אתה בנטפרי אז יש נקודות ואתה יכול לשלוח לא?
@לינוי-0 אמר באם אפשר לשלוח לבדיקה נטפרי:
@יהודה-n אם אתה בנטפרי אז יש נקודות ואתה יכול לשלוח לא?
ממש לא זה עולה כסף
-
@לינוי-0 אמר באם אפשר לשלוח לבדיקה נטפרי:
@יהודה-n אם אתה בנטפרי אז יש נקודות ואתה יכול לשלוח לא?
ממש לא זה עולה כסף
-
@אלעזר-כהן-0-2 מקבלים פעם בחודש 16 נקודות כל תחילת חודש לועזי
@יהודה-n אז אתה גומר את כל הנקודות כזה מהר........ אוקיי, לא משנה בהצלחה!@לינוי-0 אני לא קיבלתי אף פעם כל פעם שאני רוצה לשלוח לבדיקה הם רוצים כסף אולי תוכלי לעזור לי?
-
@לינוי-0 אני לא קיבלתי אף פעם כל פעם שאני רוצה לשלוח לבדיקה הם רוצים כסף אולי תוכלי לעזור לי?
@אלעזר-כהן-0-2 מוזר מאוד!! כל תחילת חודש לועזי מקבלים 16 נקודות.
הם בעצמם אמרו לי, ויש אפשרות לכתוב להם פנייה גם בלי נקודות,
שזאת אומרת בלי שתוכל לשלוח לבדיקה קישור, אלא רק שאלות... את זה אתה יודע?- אם אתה הבנת למה התכוונתי..
אז תכתוב להם למה אף פעם לא קבלת נקודות בתחילת חודש לועזי?!
ותראה מה יענו לך. האמת זה מוזר נראה לי אתה טועה אולי יש לך נקודות ופשוט אתה לא רואה אותם?? -
@אלעזר-כהן-0-2 מוזר מאוד!! כל תחילת חודש לועזי מקבלים 16 נקודות.
הם בעצמם אמרו לי, ויש אפשרות לכתוב להם פנייה גם בלי נקודות,
שזאת אומרת בלי שתוכל לשלוח לבדיקה קישור, אלא רק שאלות... את זה אתה יודע?- אם אתה הבנת למה התכוונתי..
אז תכתוב להם למה אף פעם לא קבלת נקודות בתחילת חודש לועזי?!
ותראה מה יענו לך. האמת זה מוזר נראה לי אתה טועה אולי יש לך נקודות ופשוט אתה לא רואה אותם?? -
https://youtu.be/DamWrBImZck
אפשר לשלוח -
@אלעזר-כהן-0-2 מוזר מאוד!! כל תחילת חודש לועזי מקבלים 16 נקודות.
הם בעצמם אמרו לי, ויש אפשרות לכתוב להם פנייה גם בלי נקודות,
שזאת אומרת בלי שתוכל לשלוח לבדיקה קישור, אלא רק שאלות... את זה אתה יודע?- אם אתה הבנת למה התכוונתי..
אז תכתוב להם למה אף פעם לא קבלת נקודות בתחילת חודש לועזי?!
ותראה מה יענו לך. האמת זה מוזר נראה לי אתה טועה אולי יש לך נקודות ופשוט אתה לא רואה אותם??@לינוי-0 אמר באם אפשר לשלוח לבדיקה נטפרי:
@אלעזר-כהן-0-2 מוזר מאוד!! כל תחילת חודש לועזי מקבלים 16 נקודות.
הם בעצמם אמרו לי, ויש אפשרות לכתוב להם פנייה גם בלי נקודות,
שזאת אומרת בלי שתוכל לשלוח לבדיקה קישור, אלא רק שאלות... את זה אתה יודע?- אם אתה הבנת למה התכוונתי..
אז תכתוב להם למה אף פעם לא קבלת נקודות בתחילת חודש לועזי?!
ותראה מה יענו לך. האמת זה מוזר נראה לי אתה טועה אולי יש לך נקודות ופשוט אתה לא רואה אותם??בדקתי את זה וזה בגלל שכל פעם ששלחתי לבדיקה רשמתי את הטלפון שלי ובחשבון שלי הנטפרי רשום במס' טלפון של אבא שלי תודה שהארת את עיני
-
https://youtu.be/DamWrBImZck
אפשר לשלוח@יואל-מעצב-תמונות שלחתי!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
