דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. מצעדי השנה בכלל התחנות - אמיתי או מכור

מצעדי השנה בכלל התחנות - אמיתי או מכור

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
45 פוסטים 24 כותבים 1.8k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ד דודו

    @שיר-נולד אמר במצעדי השנה בכלל התחנות - אמיתי או מכור:

    לדעתי ששונה מדעתכם- לא חושבת שהמצעדים היו מכורים...
    למרות שאני לא אחת תמימה...

    בטוחה שלא??? אם כן איפה זאנוויל בכל המצעדים? אחד הזמרים המצליחים יותר בשנה האחרונה, ולא הוא ולא השירים שלו לא הופיעו במצעדים???

    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'ית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #14

    @דודו אמר במצעדי השנה בכלל התחנות - אמיתי או מכור:

    @שיר-נולד אמר במצעדי השנה בכלל התחנות - אמיתי או מכור:

    לדעתי ששונה מדעתכם- לא חושבת שהמצעדים היו מכורים...
    למרות שאני לא אחת תמימה...

    בטוחה שלא??? אם כן איפה זאנוויל בכל המצעדים? אחד הזמרים המצליחים יותר בשנה האחרונה, ולא הוא ולא השירים שלו לא הופיעו במצעדים???

    @ברוריה אמר במצעדי השנה בכלל התחנות - אמיתי או מכור:

    @דודו אם כבר מדברים על זאנוויל אז איפה מקהלת מלכות וחסידימלעך ופנחס ביכלר שלדעתי הם ממש אלופים כל פעם הם מעלים את הרמה של הקליפים ועדיין לא מותרים על האידישקייט

    זה ש בשבילכם הם זמרים מיוחדים- לא אומר שהם הצליחו לגעת בהרבה אנשים.
    ואני לא מזלזלת.
    רק מהכמות הודעות שדיברו פה על זאנוויל אני מאמינה שהוא זמר מיוחד מאוד.
    רק מה-
    כדי להכנס למצעד- אי אפשר לעשות צחוק.
    צריך שיהיה לו לפחות סיכויים רבים שיבחרו בו..
    ואני לא חושבת שהרבה יבחרו בזמרים שמופנים לקהל יעד ספציפי..

    חוץ מזה-
    מה זה משנה לכם כל כך איפה הוא נמצא במצעדים? זה משנה משהו בביצועים שלו?
    נטו עוד עובדה שתשכח עוד יום יומיים..
    אז פשוט תהנו מהמוזיקה שהזמרים עושים.. בלי להשים תגיות.

    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • ד דודו

      @ברוריה טוב העסק די ברור מי שלא עובד עם מארגני המצעדים (יהיו שיגידו מי שלא עובד "אצל" מארגני המצעדים) דהיינו יוצר מוזיקה עצמאי שלא מתחנף לתחנות השונות אין לו סיכוי להתקרב למצעדים, מה לעשות עלמא דשקרא...

      רבקהר מנותק
      רבקהר מנותק
      רבקה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
      #15

      @דודו אמר במצעדי השנה בכלל התחנות - אמיתי או מכור:

      מה לעשות עלמא דשקרא...

      כבר אמרתי באחד מן הפוסטים... 'והאמת תהא נעדרת';(
      אין ספק בכך בכלל.

      היום כדי להיות מורה - את צריכה שחמותך תהייה המנהלת.
      היום כדי לעבוד בבית חולים - את צריכה פרוטקציות 'מלמעלה'.
      היום כדי להיות מוזיקאי מצליח - אתה צריך להיות 'חבר' בלב ובנפש של שדרן מפורסם שיקפיץ לך ת'רייטינג.
      היום כדי להיות עורך דין כשנצחונותיו מתנוססים בין דפיו של קלסר עב כרס - עליך 'לעגל פינות' עם הפרקליטות.
      היום כדי להיות עיתונאי שובר סקופים - עעליך 'להוסיף' תיאורים וסצנות למקרים שלא היו ולא נבראו ולפרסמם תחת עט ידך.
      שאמשיך?...........................

      היום אם תהייה אתה ורק אתה - ספק בכלל אם יישמעו עליך איי פעם.
      על מנת להיות במרכז במת הזרקורים - עליך להשתנות 'קצת'. להזיז כמה כפתורים באיי אלו מנווטים מסתוריים.

      כך גם לגביי מצעדי המוזיקה ותחרויות הזמרים למיניהן.

      אני מאמינה כי יהיו הרבה שלא יסכימו איתי, אולם זו דעתי בעניין.

      ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

      margalitM מ 2 תגובות תגובה אחרונה
      2
      • תהילושת מנותק
        תהילושת מנותק
        תהילוש
        כתב מקצב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #16

        כמו שסטפל אמר בקול חי מיוזיק,
        אין חשיבות לתוצאות!, זה נטו כמה דקות תהילה שהזמר מפרסם בסטטוס-אני זמר השנה/אלבום השנה שלי/מלחין השנה..... וזהו!
        הרי עד עכשיו לא שמעתי לו(לזמר/מלחין וכו) בגלל שהוא התפרסם במצעד במקום ראשון!. שמעתי כי נהנתי...

        @אייצ-ית אמר במצעדי השנה בכלל התחנות - אמיתי או מכור:

        מה זה משנה לכם כל כך איפה הוא נמצא במצעדים? זה משנה משהו בביצועים שלו?
        נטו עוד עובדה שתשכח עוד יום יומיים..
        אז פשוט תהנו מהמוזיקה שהזמרים עושים.. בלי להשים תגיות.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • ד דודו

          @שיר-נולד אמר במצעדי השנה בכלל התחנות - אמיתי או מכור:

          לדעתי ששונה מדעתכם- לא חושבת שהמצעדים היו מכורים...
          למרות שאני לא אחת תמימה...

          בטוחה שלא??? אם כן איפה זאנוויל בכל המצעדים? אחד הזמרים המצליחים יותר בשנה האחרונה, ולא הוא ולא השירים שלו לא הופיעו במצעדים???

          בערב מנותק
          בערב מנותק
          בער
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #17

          @דודו ספציפית לגבי האלבום של זאנויל פשוט הוא יצא מאד מאוחר ולוקח לזה זמן להכנס לפלייליסט של הציבור
          אבל אין ספק שמשהו מזוייף שם,
          גם אם לא התוצאות אמת, אבל בעצם זה שמחסירים פרטים מהקטגוריות (כגון יואלי דיקמן - אגב בניוזיק (באתר) אין את השיר שלו 'הלב שואל' - לדעתי זה חוסר רמה להתעלם, תכירו בכוחות לא פחות חזקים שנמצאים אצל המתחרים שלכם!)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • טיטוט מנותק
            טיטוט מנותק
            טיטו
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
            #18

            ני לא חושב שזה מכור אבל אני כן חושב שיש כאלה שבחרו כמה פעמים ויש שירים שעיגלו בהם פינות או השמיטו אותם כמו חנן בן ארי שכן השמיעו ברדיו אבל פתאום במצעד הוא לא ממש מתאים...
            אגב ראיתי את הפוסט של פדידה ואני דיי חושב שהוא מוכיח שזה מכור כי איך הוא יכול להעלים שירים ולאמר שהם לא קיימים אם הוא שם אותם ברדיו?

            אני לא עצמי.
            תכף אשוב...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מ מנותק
              מ מנותק
              מחשב נייד
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מחשב נייד
              #19

              דעתי הכל מכור.
              לכל תחנה יש אינטרסים והרבה דברים מאחורי הקלעים

              "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • י מנותק
                י מנותק
                ינון מגל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #20

                הכל מכור שמה!
                כל התקשורת עובדת לפי האינטרסים שלהם...

                אבל למען ההגינות נאמר שמובן מאד למה סיבת הסיבות הוא שיר השנה
                וגם למה אותו היום הוא במקום גבוה ועד על זה הדרך,
                כמובן שמי שנח להם יותר אז הם מגבים אותו ומי שפחות אז פחות
                אבל יש קורטוב אמת..כן! גם בתחנות הרדיו..

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י ינון מגל

                  הכל מכור שמה!
                  כל התקשורת עובדת לפי האינטרסים שלהם...

                  אבל למען ההגינות נאמר שמובן מאד למה סיבת הסיבות הוא שיר השנה
                  וגם למה אותו היום הוא במקום גבוה ועד על זה הדרך,
                  כמובן שמי שנח להם יותר אז הם מגבים אותו ומי שפחות אז פחות
                  אבל יש קורטוב אמת..כן! גם בתחנות הרדיו..

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מחשב נייד
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #21

                  @ינון-מגל
                  דעתי סיבת הסיבות זכה בגלל שזה ישי ריבו, לא בגלל שהשיר יפה.

                  "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

                  י ברוריהב 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מחשב נייד

                    @ינון-מגל
                    דעתי סיבת הסיבות זכה בגלל שזה ישי ריבו, לא בגלל שהשיר יפה.

                    י מנותק
                    י מנותק
                    ינון מגל
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #22

                    @מחשב-נייד דעתי שאת טועה
                    סיבת הסיבות!!! איזה שיר מ-ד-ה-י-ם !!!!!!!!!
                    הביצוע, הפתיח היפה שככה עולה לאט ומתנגן
                    המילים, הרוגע,
                    זה כבר סיבת הסיבות שזה יזכה..

                    מוזיקהמ י 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מנותק
                      מ מנותק
                      מחשב נייד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #23

                      אוקי ולדעתי הוא סביר כמו עוד 1000 שירים

                      "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • י ינון מגל

                        @מחשב-נייד דעתי שאת טועה
                        סיבת הסיבות!!! איזה שיר מ-ד-ה-י-ם !!!!!!!!!
                        הביצוע, הפתיח היפה שככה עולה לאט ומתנגן
                        המילים, הרוגע,
                        זה כבר סיבת הסיבות שזה יזכה..

                        מוזיקהמ מנותק
                        מוזיקהמ מנותק
                        מוזיקה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
                        #24

                        @ינון-מגל אמר במצעדי השנה בכלל התחנות - אמיתי או מכור:

                        סיבת הסיבות!!! איזה שיר מ-ד-ה-י-ם !!!!!!!!!

                        מה יותר מדהים בו משיר פשוט של משה קליין לדוגמא או השיר של משה פלד?

                        אגב מהשם ותמונת הפרופיל שלך נראה שאתה אדם שמושפע מהערצת אישים.. כך שאולי זה גם הסיבה לגבי הבחירה שלך בישי רבו 😜

                        גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • מ מחשב נייד

                          @ינון-מגל
                          דעתי סיבת הסיבות זכה בגלל שזה ישי ריבו, לא בגלל שהשיר יפה.

                          ברוריהב מנותק
                          ברוריהב מנותק
                          ברוריה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #25

                          @מחשב-נייד אני לא חושבת שסיבת הסיבות שיר כל כך מדהים יותר מהקליפ שלו הקליפ שלו יצא מאוד מושקע והוא עשה דברים שלא היו עד היום כמו הציפה הזאת במים כל זמר חייב להביא משהו אדיר שלא היה והשיר עצמו נחמד אבל די חוזר על עצמו יש המון שירים דומים.

                          שירה מעומק הנשמה

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ברוריהב ברוריה

                            @מחשב-נייד אני לא חושבת שסיבת הסיבות שיר כל כך מדהים יותר מהקליפ שלו הקליפ שלו יצא מאוד מושקע והוא עשה דברים שלא היו עד היום כמו הציפה הזאת במים כל זמר חייב להביא משהו אדיר שלא היה והשיר עצמו נחמד אבל די חוזר על עצמו יש המון שירים דומים.

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מנחם רינמן
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
                            #26

                            @ברוריה זה לא נכון זה סגנון מוזיקה השיר אליהו הנביא יותר טוב

                            @מחשב-נייד ממש לא יש לו משהוא יחודי מאוד בסגנון מסוים כי אם לא כיצד שיר זה זכה וכמו שאמרו שריבו יודע את הקוד לשיכנוע

                            אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ מחשב נייד

                              אוקי ולדעתי הוא סביר כמו עוד 1000 שירים

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מנחם רינמן
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #27
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ מנחם רינמן

                                @ברוריה זה לא נכון זה סגנון מוזיקה השיר אליהו הנביא יותר טוב

                                @מחשב-נייד ממש לא יש לו משהוא יחודי מאוד בסגנון מסוים כי אם לא כיצד שיר זה זכה וכמו שאמרו שריבו יודע את הקוד לשיכנוע

                                אייצ'יתא מנותק
                                אייצ'יתא מנותק
                                אייצ'ית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #28

                                @מנחם-רינמן אסור להגיב פעמים ברצף!
                                את כל התגובות בפוסט אחד.
                                הפעם ערכתי- פעם הבאה ימחק.

                                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • י ינון מגל

                                  @מחשב-נייד דעתי שאת טועה
                                  סיבת הסיבות!!! איזה שיר מ-ד-ה-י-ם !!!!!!!!!
                                  הביצוע, הפתיח היפה שככה עולה לאט ומתנגן
                                  המילים, הרוגע,
                                  זה כבר סיבת הסיבות שזה יזכה..

                                  י מנותק
                                  י מנותק
                                  ישתבח שמו
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #29

                                  @ינון-מגל אמר במצעדי השנה בכלל התחנות - אמיתי או מכור:

                                  @מחשב-נייד דעתי שאת טועה
                                  סיבת הסיבות!!! איזה שיר מ-ד-ה-י-ם !!!!!!!!!
                                  הביצוע, הפתיח היפה שככה עולה לאט ומתנגן
                                  המילים, הרוגע,
                                  זה כבר סיבת הסיבות שזה יזכה..

                                  שיר יפה. נכון.
                                  זה עדיין לא אומר שהוא אמור להיות שיר השנה.
                                  וגם... כל הסיפור נשמע מוזר, ישי ריבו הוציא שיר אחד השנה, זה שהוא זכה במקום הראשון זה קצת....
                                  אנשים אוהבים את ישי ריבו, אבל תאלצו להסכים איתי שיש לו שירים יותר טובים בשביל ש'סיבת הסיבות' יהיה שיר שיוביל אותו למקום הראשון

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • רבקהר רבקה

                                    @דודו אמר במצעדי השנה בכלל התחנות - אמיתי או מכור:

                                    מה לעשות עלמא דשקרא...

                                    כבר אמרתי באחד מן הפוסטים... 'והאמת תהא נעדרת';(
                                    אין ספק בכך בכלל.

                                    היום כדי להיות מורה - את צריכה שחמותך תהייה המנהלת.
                                    היום כדי לעבוד בבית חולים - את צריכה פרוטקציות 'מלמעלה'.
                                    היום כדי להיות מוזיקאי מצליח - אתה צריך להיות 'חבר' בלב ובנפש של שדרן מפורסם שיקפיץ לך ת'רייטינג.
                                    היום כדי להיות עורך דין כשנצחונותיו מתנוססים בין דפיו של קלסר עב כרס - עליך 'לעגל פינות' עם הפרקליטות.
                                    היום כדי להיות עיתונאי שובר סקופים - עעליך 'להוסיף' תיאורים וסצנות למקרים שלא היו ולא נבראו ולפרסמם תחת עט ידך.
                                    שאמשיך?...........................

                                    היום אם תהייה אתה ורק אתה - ספק בכלל אם יישמעו עליך איי פעם.
                                    על מנת להיות במרכז במת הזרקורים - עליך להשתנות 'קצת'. להזיז כמה כפתורים באיי אלו מנווטים מסתוריים.

                                    כך גם לגביי מצעדי המוזיקה ותחרויות הזמרים למיניהן.

                                    אני מאמינה כי יהיו הרבה שלא יסכימו איתי, אולם זו דעתי בעניין.

                                    margalitM מנותק
                                    margalitM מנותק
                                    margalit
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #30

                                    @רבקה אמר במצעדי השנה בכלל התחנות - אמיתי או מכור:

                                    היום כדי להיות מורה - את צריכה שחמותך תהייה המנהלת.
                                    היום כדי לעבוד בבית חולים - את צריכה פרוטקציות 'מלמעלה'.
                                    היום כדי להיות מוזיקאי מצליח - אתה צריך להיות 'חבר' בלב ובנפש של שדרן מפורסם שיקפיץ לך ת'רייטינג.
                                    היום כדי להיות עורך דין כשנצחונותיו מתנוססים בין דפיו של קלסר עב כרס - עליך 'לעגל פינות' עם הפרקליטות.
                                    היום כדי להיות עיתונאי שובר סקופים - עעליך 'להוסיף' תיאורים וסצנות למקרים שלא היו ולא נבראו ולפרסמם תחת עט ידך.
                                    שאמשיך?...........................

                                    שטויות!
                                    כדי להיות מצליח צריך להיות מספיק טוב!

                                    @ישתבח-שמו אמר במצעדי השנה בכלל התחנות - אמיתי או מכור:

                                    וגם... כל הסיפור נשמע מוזר, ישי ריבו הוציא שיר אחד השנה, זה שהוא זכה במקום הראשון זה קצת....
                                    אנשים אוהבים את ישי ריבו, אבל תאלצו להסכים איתי שיש לו שירים יותר טובים בשביל ש'סיבת הסיבות' יהיה שיר שיוביל אותו למקום הראשון

                                    העניין הוא שאנשים אוהבים את ישי ריבו יותר מידי
                                    לא משנה איזה שיר הוא ישיר וכולם שמעים בהתלהבות
                                    אני לא הצבעתי לסיבת הסיבות
                                    אבל ידעתי שהוא יגיע למקום הראשון כי אנשים מטורפים עליו

                                    סולמות
                                    מגביהים את הקול שלך

                                    רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • בקיב בקי

                                      גם למשל מי שהצביע בקול חי מיוזיק לאלי קליין הוא אוהב אותו ולכן הוא הצביע לו ומקשיב לו ובחר לו ולכן זה יוצא שהשדרנים של אותם תכנות יוצאים במקומות הגבוהים
                                      וגם אני חושבת שהתוצאות הם אמתיות

                                      lealeL מנותק
                                      lealeL מנותק
                                      leale
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #31

                                      @בקי
                                      אבל בקול חי מיוזיק למשל לא שמו את יואלי דיקמן אפילו באפשרות של מעבד השנה אז מה זה אם לא מכור..?

                                      סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • margalitM margalit

                                        @רבקה אמר במצעדי השנה בכלל התחנות - אמיתי או מכור:

                                        היום כדי להיות מורה - את צריכה שחמותך תהייה המנהלת.
                                        היום כדי לעבוד בבית חולים - את צריכה פרוטקציות 'מלמעלה'.
                                        היום כדי להיות מוזיקאי מצליח - אתה צריך להיות 'חבר' בלב ובנפש של שדרן מפורסם שיקפיץ לך ת'רייטינג.
                                        היום כדי להיות עורך דין כשנצחונותיו מתנוססים בין דפיו של קלסר עב כרס - עליך 'לעגל פינות' עם הפרקליטות.
                                        היום כדי להיות עיתונאי שובר סקופים - עעליך 'להוסיף' תיאורים וסצנות למקרים שלא היו ולא נבראו ולפרסמם תחת עט ידך.
                                        שאמשיך?...........................

                                        שטויות!
                                        כדי להיות מצליח צריך להיות מספיק טוב!

                                        @ישתבח-שמו אמר במצעדי השנה בכלל התחנות - אמיתי או מכור:

                                        וגם... כל הסיפור נשמע מוזר, ישי ריבו הוציא שיר אחד השנה, זה שהוא זכה במקום הראשון זה קצת....
                                        אנשים אוהבים את ישי ריבו, אבל תאלצו להסכים איתי שיש לו שירים יותר טובים בשביל ש'סיבת הסיבות' יהיה שיר שיוביל אותו למקום הראשון

                                        העניין הוא שאנשים אוהבים את ישי ריבו יותר מידי
                                        לא משנה איזה שיר הוא ישיר וכולם שמעים בהתלהבות
                                        אני לא הצבעתי לסיבת הסיבות
                                        אבל ידעתי שהוא יגיע למקום הראשון כי אנשים מטורפים עליו

                                        רבקהר מנותק
                                        רבקהר מנותק
                                        רבקה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #32

                                        @margalit אמר במצעדי השנה בכלל התחנות - אמיתי או מכור:

                                        שטויות!
                                        כדי להיות מצליח צריך להיות מספיק טוב!

                                        חחח.... את כל כך טהורה מתמימות....
                                        מסתבר שעודלא הכרת את העולם בו את קיימת.

                                        ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                        margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • רבקהר רבקה

                                          @דודו אמר במצעדי השנה בכלל התחנות - אמיתי או מכור:

                                          מה לעשות עלמא דשקרא...

                                          כבר אמרתי באחד מן הפוסטים... 'והאמת תהא נעדרת';(
                                          אין ספק בכך בכלל.

                                          היום כדי להיות מורה - את צריכה שחמותך תהייה המנהלת.
                                          היום כדי לעבוד בבית חולים - את צריכה פרוטקציות 'מלמעלה'.
                                          היום כדי להיות מוזיקאי מצליח - אתה צריך להיות 'חבר' בלב ובנפש של שדרן מפורסם שיקפיץ לך ת'רייטינג.
                                          היום כדי להיות עורך דין כשנצחונותיו מתנוססים בין דפיו של קלסר עב כרס - עליך 'לעגל פינות' עם הפרקליטות.
                                          היום כדי להיות עיתונאי שובר סקופים - עעליך 'להוסיף' תיאורים וסצנות למקרים שלא היו ולא נבראו ולפרסמם תחת עט ידך.
                                          שאמשיך?...........................

                                          היום אם תהייה אתה ורק אתה - ספק בכלל אם יישמעו עליך איי פעם.
                                          על מנת להיות במרכז במת הזרקורים - עליך להשתנות 'קצת'. להזיז כמה כפתורים באיי אלו מנווטים מסתוריים.

                                          כך גם לגביי מצעדי המוזיקה ותחרויות הזמרים למיניהן.

                                          אני מאמינה כי יהיו הרבה שלא יסכימו איתי, אולם זו דעתי בעניין.

                                          מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מחשב נייד
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #33

                                          @רבקה אמר במצעדי השנה בכלל התחנות - אמיתי או מכור:

                                          היום כדי להיות מוזיקאי מצליח - אתה צריך להיות 'חבר' בלב ובנפש של שדרן מפורסם שיקפיץ לך ת'רייטינג.

                                          למה מה קרה? יש הרבה זמרים שמסתדרים יפה מאוד בלי להיות 'חבר' של השדרנים, לא מסכימה עם מה שאת אומרת.
                                          ולדעתי במקום שזמר ינסה להתחנף לשדרן עדיף שינסה לעבוד קצת יותר על המוזיקה שלו.

                                          "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

                                          אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול