דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. נפתלי קמפה | שירים ותוכן

נפתלי קמפה | שירים ותוכן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
1.6k פוסטים 226 כותבים 318.6k צפיות 39 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ר. כהןר מנותק
    ר. כהןר מנותק
    ר. כהן
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #495

    דרמה ופרידה כואבת:
    זמר מוכר במוזיקה עזב את המפיק שניהל אותו.
    אותו זמר מצטרף לאמן נוסף שעזב לא מזמן את אותו מפיק.
    רמז לדמויות העוזבים: אחד מהם חסידי, והשני ליטאי... @סקופר ...
    מישהו יודע אם זה קשור אליו?
    כי פיני שהוא חסיד עזב לא מזמן את שלום וגשל ונפתלי הוא הליטאי היחיד אצל וגשל.....

    ''מוזיקה היא כמו אוכל טוב: זמן רב בהכנה, זמן קצר בצריכה''

    מומחה לקליפיםמ שוקוש חיפאיח 3 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • ר. כהןר ר. כהן

      דרמה ופרידה כואבת:
      זמר מוכר במוזיקה עזב את המפיק שניהל אותו.
      אותו זמר מצטרף לאמן נוסף שעזב לא מזמן את אותו מפיק.
      רמז לדמויות העוזבים: אחד מהם חסידי, והשני ליטאי... @סקופר ...
      מישהו יודע אם זה קשור אליו?
      כי פיני שהוא חסיד עזב לא מזמן את שלום וגשל ונפתלי הוא הליטאי היחיד אצל וגשל.....

      מומחה לקליפיםמ מנותק
      מומחה לקליפיםמ מנותק
      מומחה לקליפים
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #496

      @ר-כהן אני גם חשבתי עליהם

      תעקבו אחרי
      עושה ביקורות קליפים סופר מעניינות

      https://katzr.net/601f34

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ר. כהןר ר. כהן

        דרמה ופרידה כואבת:
        זמר מוכר במוזיקה עזב את המפיק שניהל אותו.
        אותו זמר מצטרף לאמן נוסף שעזב לא מזמן את אותו מפיק.
        רמז לדמויות העוזבים: אחד מהם חסידי, והשני ליטאי... @סקופר ...
        מישהו יודע אם זה קשור אליו?
        כי פיני שהוא חסיד עזב לא מזמן את שלום וגשל ונפתלי הוא הליטאי היחיד אצל וגשל.....

        שוקוש מנותק
        שוקוש מנותק
        שוקו
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #497
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • צ מנותק
          צ מנותק
          צביקוש 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #498

          דווקא לא כל כך נראה לי,
          גם ראיתי סרטון איך שהם חוזרים (קמפה ווגשל) שבוע שעבר ביאכטה מאיזה אירוע
          ונראה שהם בסדר גמור, וסתם כך אין סיבה שהוא יעשה את זה

          שוקוש ר. כהןר 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • צ צביקוש 0

            דווקא לא כל כך נראה לי,
            גם ראיתי סרטון איך שהם חוזרים (קמפה ווגשל) שבוע שעבר ביאכטה מאיזה אירוע
            ונראה שהם בסדר גמור, וסתם כך אין סיבה שהוא יעשה את זה

            שוקוש מנותק
            שוקוש מנותק
            שוקו
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #499

            @צביקוש-0
            אז מי זה יכול להיות?
            אולי סקופר יחשוף לנו

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ר. כהןר ר. כהן

              דרמה ופרידה כואבת:
              זמר מוכר במוזיקה עזב את המפיק שניהל אותו.
              אותו זמר מצטרף לאמן נוסף שעזב לא מזמן את אותו מפיק.
              רמז לדמויות העוזבים: אחד מהם חסידי, והשני ליטאי... @סקופר ...
              מישהו יודע אם זה קשור אליו?
              כי פיני שהוא חסיד עזב לא מזמן את שלום וגשל ונפתלי הוא הליטאי היחיד אצל וגשל.....

              חיפאיח מנותק
              חיפאיח מנותק
              חיפאי
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #500

              @ר-כהן אמר בנפתלי קמפה | שירים ותוכן:

              דרמה ופרידה כואבת:
              זמר מוכר במוזיקה עזב את המפיק שניהל אותו.
              אותו זמר מצטרף לאמן נוסף שעזב לא מזמן את אותו מפיק.
              רמז לדמויות העוזבים: אחד מהם חסידי, והשני ליטאי... @סקופר ...
              מישהו יודע אם זה קשור אליו?
              כי פיני שהוא חסיד עזב לא מזמן את שלום וגשל ונפתלי הוא הליטאי היחיד אצל וגשל.....

              אני גם שראיתי חשבתי על זה ישר
              חיכיתי לראות מה התגובות פה ואני חושב נכון ש…

              ״כל הנחלים 🏞הולכים לים🌊 והים🌊 איננו מלא: סוף דבר הכל נשמע ות מצוותיו שמור כי זה כל האדם״

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • צ צביקוש 0

                דווקא לא כל כך נראה לי,
                גם ראיתי סרטון איך שהם חוזרים (קמפה ווגשל) שבוע שעבר ביאכטה מאיזה אירוע
                ונראה שהם בסדר גמור, וסתם כך אין סיבה שהוא יעשה את זה

                ר. כהןר מנותק
                ר. כהןר מנותק
                ר. כהן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #501

                @צביקוש-0 אמר בנפתלי קמפה | שירים ותוכן:

                דווקא לא כל כך נראה לי,
                גם ראיתי סרטון איך שהם חוזרים (קמפה ווגשל) שבוע שעבר ביאכטה מאיזה אירוע
                ונראה שהם בסדר גמור, וסתם כך אין סיבה שהוא יעשה את זה

                גם יומיים לפני שפיני עזב הוא היה בהופעה בבניני האומה עם כל החבר'ה של וגשל... זה לא אומר כלום...
                ואגב, זה לא חייב להיות סכסוך...

                ''מוזיקה היא כמו אוכל טוב: זמן רב בהכנה, זמן קצר בצריכה''

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מיוזיקפוןמ מנותק
                  מיוזיקפוןמ מנותק
                  מיוזיקפון
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #502

                  זה הוזכר בלילה מנצח ויואלי אמר שזה לא קמפה

                  אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מיוזיקפוןמ מיוזיקפון

                    זה הוזכר בלילה מנצח ויואלי אמר שזה לא קמפה

                    אחות קטנהא מנותק
                    אחות קטנהא מנותק
                    אחות קטנה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #503

                    @מיוזיקפון יש סיכוי שאת/ה מעלה את זה משם אולי זה יבהיר כמה פרטים

                    החיים מנגינה!
                    התדעו להלחינה?

                    מיוזיקפוןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אחות קטנהא אחות קטנה

                      @מיוזיקפון יש סיכוי שאת/ה מעלה את זה משם אולי זה יבהיר כמה פרטים

                      מיוזיקפוןמ מנותק
                      מיוזיקפוןמ מנותק
                      מיוזיקפון
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #504

                      @אחות-קטנה השבוע העלו לאתר רק את המשך התוכנית עם איזיק האניג,לא העלו את חם על המדף

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • חיימובח חיימוב

                        @שמעון-2 אמר בנפתלי קמפה | שירים ותוכן:

                        https://www.youtube.com/watch?v=w68Wz3S73Zs

                        יכול היה להיות שיר מוצלח ליום ירושלים 😊

                        אבל הקליפ מושקע לא פחות
                        ||וחוץ מזה הוא כבר זמר ליגה בטרוף במגזר החרדי..... ולכן לא יודע כמה שיר עם כזה "רקע דתי חזק"-בלי לזלזל או לגנאי חלילה היה זוכה לשיר יום ירושלים||...

                        ה מנותק
                        ה מנותק
                        הדסה 1
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #505

                        @חיימוב זה שיר שמאוד רץ אני לא גומרת לשיר אותו

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • נחמיהנ מנותק
                          נחמיהנ מנותק
                          נחמיה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #506

                          לדעתי נפתלי קמפה התחיל בטוב עם אחלה רייטינג והביא אלבום מלא בשירים אגדיים אני אישית מאוד התלהבתי עליו בעיקר בגלל הלחנים וגם על הסאונד של הקול שלו אבל תקופה לאחמ"כ הוא הוציא איזשהו הקלטה של כאילו זיץ עם איזה סיפור על אדם שהספינה שלו הלכה לטבוע (לא זוכר כ"כ... ) והרצועה היתה כ"כ ערוכה ולא יפה ולא זורמת והרגשתי שאין לו את זה בזיצים בקטע של לסחוף עם סיפורת ומלל אלא רק עם השירים שלו שזה אדיר אבל לא הופך אותו לזיצער כמו שמואל גריינמן שאגב הוציא לפני שנה וחצי דיסק אגדי בשם 'בית אבי'
                          והסיבה שפחות מכירים את השירים שלו זה נטו כי הוא לא השקיע בעיבודים אצל הגדולים ( ואגב יש לו עיבודים מקסימים שם רק לא בסטייל של קליין-ברי ) ולא השקיע ברייטינג ברדיו
                          גם בדיסקים הבאים של קמפה יש שירים אגדיים והוא מבצע אותם מאוד יפה אבל לא כזיצער אלא כ'זמר שירי נשמה'
                          בפרט שאין לו את השחרור והזרימה שצריך לזיצערים והוא לדעתי מדי מרובע בשירה שלו והכל כאילו מתוכנן.
                          אבל תכלס' נפתלי קמפה הביא סטייל שירים מאוד עדכני ויפה ושישאר באולפן מאחורי המיקרופון ויביא לנו דברים טובים.....

                          אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • rivka 0R מנותק
                            rivka 0R מנותק
                            rivka 0
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #507

                            אני ממש אוהבת איך שהוא שר כ'ליטאי' ולא כ'חסיד' או 'ישראלי'
                            פחות מבינה בעיבודים אבל מזהה על תחילת המנגינה שזה שיר של קמפה או שהוא שר אותו או שהוא הלחין אותו (לדוג' 'גרש את העצבות' של ארי היל)

                            שליטה עצמית - זו הקשה שבמלאכות, ולפיכך שכרה מרובה כל כך.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • נחמיהנ נחמיה

                              לדעתי נפתלי קמפה התחיל בטוב עם אחלה רייטינג והביא אלבום מלא בשירים אגדיים אני אישית מאוד התלהבתי עליו בעיקר בגלל הלחנים וגם על הסאונד של הקול שלו אבל תקופה לאחמ"כ הוא הוציא איזשהו הקלטה של כאילו זיץ עם איזה סיפור על אדם שהספינה שלו הלכה לטבוע (לא זוכר כ"כ... ) והרצועה היתה כ"כ ערוכה ולא יפה ולא זורמת והרגשתי שאין לו את זה בזיצים בקטע של לסחוף עם סיפורת ומלל אלא רק עם השירים שלו שזה אדיר אבל לא הופך אותו לזיצער כמו שמואל גריינמן שאגב הוציא לפני שנה וחצי דיסק אגדי בשם 'בית אבי'
                              והסיבה שפחות מכירים את השירים שלו זה נטו כי הוא לא השקיע בעיבודים אצל הגדולים ( ואגב יש לו עיבודים מקסימים שם רק לא בסטייל של קליין-ברי ) ולא השקיע ברייטינג ברדיו
                              גם בדיסקים הבאים של קמפה יש שירים אגדיים והוא מבצע אותם מאוד יפה אבל לא כזיצער אלא כ'זמר שירי נשמה'
                              בפרט שאין לו את השחרור והזרימה שצריך לזיצערים והוא לדעתי מדי מרובע בשירה שלו והכל כאילו מתוכנן.
                              אבל תכלס' נפתלי קמפה הביא סטייל שירים מאוד עדכני ויפה ושישאר באולפן מאחורי המיקרופון ויביא לנו דברים טובים.....

                              אחות קטנהא מנותק
                              אחות קטנהא מנותק
                              אחות קטנה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #508

                              @נחמיה כנראה שבגלל העריכה כי אני ראיתי זיץ שלו וזה היה ממש יפה וסוחף
                              ולדעתי באירועים קטנים יש לו הרבה שחרור וזרימה שלא קיימים על במה כדוגמת בנייני האומה
                              והמוטו שלו בכל השירים זה האם יוכלו לשיר את השיר הזה להגדרתו בסעודה שלישית בישיבות אבל בגלל שאני בת אני יגדיר את זה האם אפשר לשיר את זה בשעה 2.5 בלילה במחנה או אחרי הרצאה האולם הסמינר וכו'

                              החיים מנגינה!
                              התדעו להלחינה?

                              נחמיהנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • אחות קטנהא אחות קטנה

                                @נחמיה כנראה שבגלל העריכה כי אני ראיתי זיץ שלו וזה היה ממש יפה וסוחף
                                ולדעתי באירועים קטנים יש לו הרבה שחרור וזרימה שלא קיימים על במה כדוגמת בנייני האומה
                                והמוטו שלו בכל השירים זה האם יוכלו לשיר את השיר הזה להגדרתו בסעודה שלישית בישיבות אבל בגלל שאני בת אני יגדיר את זה האם אפשר לשיר את זה בשעה 2.5 בלילה במחנה או אחרי הרצאה האולם הסמינר וכו'

                                נחמיהנ מנותק
                                נחמיהנ מנותק
                                נחמיה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #509

                                @אחות-קטנה
                                קודם כל השירים שלו מדהימים ויכול להיות שגם לסחוף איתם הוא אלוף אבל פחות בזרימה של סיפורים ומאמרים להשחיל תוך כדי כמו ששמואל גריינמן עושה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • בונקרב מנותק
                                  בונקרב מנותק
                                  בונקר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #510

                                  שמעתי שיש לו הופעה באשדוד, יש מצב לפרטים?

                                  "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
                                  [ממעמקים גד אלבז]

                                  מומחה לקליפיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • בונקרב בונקר

                                    שמעתי שיש לו הופעה באשדוד, יש מצב לפרטים?

                                    מומחה לקליפיםמ מנותק
                                    מומחה לקליפיםמ מנותק
                                    מומחה לקליפים
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #511

                                    @בונקר נכון יש לו הופעה במוצ"ש ואתחנן - רק לבחורי ישיבות - מטעם מרכז למורשת
                                    הכניסה חינם באולמי אצולה באשדוד

                                    תעקבו אחרי
                                    עושה ביקורות קליפים סופר מעניינות

                                    https://katzr.net/601f34

                                    בונקרב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • אוריה דרעיא מנותק
                                      אוריה דרעיא מנותק
                                      אוריה דרעי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #512

                                      יש לו את השיר לב נשבר בווקאלי?,ואם כן,אני אשמח שתעלו פה..תודה מראש

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מומחה לקליפיםמ מומחה לקליפים

                                        @בונקר נכון יש לו הופעה במוצ"ש ואתחנן - רק לבחורי ישיבות - מטעם מרכז למורשת
                                        הכניסה חינם באולמי אצולה באשדוד

                                        בונקרב מנותק
                                        בונקרב מנותק
                                        בונקר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #513

                                        @מומחה-לקליפים
                                        זה במקום פתוח?
                                        באיזה שעה?
                                        הוא מארח מישהו?

                                        "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
                                        [ממעמקים גד אלבז]

                                        מומחה לקליפיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • בונקרב בונקר

                                          @מומחה-לקליפים
                                          זה במקום פתוח?
                                          באיזה שעה?
                                          הוא מארח מישהו?

                                          מומחה לקליפיםמ מנותק
                                          מומחה לקליפיםמ מנותק
                                          מומחה לקליפים
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מומחה לקליפים
                                          #514

                                          @בונקר
                                          זה באולם שמחות סגור [למה זה משנה]
                                          במוצ"ש ואתחנן בשעה 21:30
                                          והוא לא מארח אף אחד [במודעה לא רשום שהוא מארח מישהו]
                                          אתה מעוניין לבוא? כי אני כנראה יהיה שם.

                                          תעקבו אחרי
                                          עושה ביקורות קליפים סופר מעניינות

                                          https://katzr.net/601f34

                                          בונקרב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול