דדי גראוכר
-
@שמחה-ששון למה את מתכוונת חונקים לדעתי השידור התחלק לשתים חלק אחד דדי היה מאוד רגשן ומאוד פטפטן דיבר המווווון על עצמו ובכה מהתרגשות שזה מובן אבל זה היה יותר מידי אני אחת שמאוד אוהבת ואהבתי לשמוע את השירים שלו והקשבתי לכל התכנית אבל לדעתי התכנית הייתה מידי ארוכה. ומצד שני התכנית הייתה היסטורית איך שסיקרו את כל תולדות המוזיקה שלו שבאמת הייתה מאוד מעניינת אבל למרות הכל ממש נהנתי מהתכנית ברוך השם הוא מתאושש מארוע מוחי זה לא פשוט מה אתם אומרים על התכנית ?
-
@שמחה-ששון למה את מתכוונת חונקים לדעתי השידור התחלק לשתים חלק אחד דדי היה מאוד רגשן ומאוד פטפטן דיבר המווווון על עצמו ובכה מהתרגשות שזה מובן אבל זה היה יותר מידי אני אחת שמאוד אוהבת ואהבתי לשמוע את השירים שלו והקשבתי לכל התכנית אבל לדעתי התכנית הייתה מידי ארוכה. ומצד שני התכנית הייתה היסטורית איך שסיקרו את כל תולדות המוזיקה שלו שבאמת הייתה מאוד מעניינת אבל למרות הכל ממש נהנתי מהתכנית ברוך השם הוא מתאושש מארוע מוחי זה לא פשוט מה אתם אומרים על התכנית ?
-
https://www.93fm.co.il/radio/732455/
-
@שמחה-ששון כן משהו יש לו חוש הומור מדהים וגם הסיפור שסיפר על מרדכי בן דוד והסוס והסוכה
-
אשמח שיעלו כקובץ להורדה
-
אשמח שיעלו כקובץ להורדה
-
המוצ"ש חי היה ממש מצחיק
אבל הם היו מדיי מסטולים
לא היה כיף כל כך להאזין -
@אניומיני ביוטיוב ובקול חי
-
המוצ"ש חי היה ממש מצחיק
אבל הם היו מדיי מסטולים
לא היה כיף כל כך להאזין@סודי-ביותרררררררר אמר בדדי גראוכר:
המוצ"ש חי היה ממש מצחיק
אבל הם היו מדיי מסטולים
לא היה כיף כל כך להאזיןכל אחד נהנה ממשהו אחר
מתוך קטעים שראיתי היה ממש מענין וכיפי להזכר ולשמוע -
אתמול דדי היה בחתונה של עמירן ושר כמה שירים רואים שחוזר לו הקול ברוך ה
-
@בן-מנחם יש למישהו סרטונים?
-
@adi אמר בדדי גראוכר:
שלום, מחפשת את השיר "לבנימין אמר" 99% של דדי
שאפו למי שיעלהמצאתי בביצוע של אנשים אחרים..כמו פריד או שלהבת.
עוזר לך?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות