logic pro x
-
אני משתמש בלוגיק פרו (מי שלא יודע זה למחשבי מק של אפל) ואני אשמח לקבל טיפים לעריכת אודיו ומיקס או אפילו על יצירת ביטים אלקטרונים
-
אני משתמש בלוגיק פרו (מי שלא יודע זה למחשבי מק של אפל) ואני אשמח לקבל טיפים לעריכת אודיו ומיקס או אפילו על יצירת ביטים אלקטרונים
-
N ntz העביר נושא זה מ-תוכנות מוזיקה ופלאגינים ב-
-
אני משתמש בלוגיק פרו (מי שלא יודע זה למחשבי מק של אפל) ואני אשמח לקבל טיפים לעריכת אודיו ומיקס או אפילו על יצירת ביטים אלקטרונים
-
@טיטו אמר בlogic pro x:
אני משתמש בלוגיק פרו (מי שלא יודע זה למחשבי מק של אפל) ואני אשמח לקבל טיפים לעריכת אודיו ומיקס או אפילו על יצירת ביטים אלקטרונים
מה עם @Y-A-M-music ?....
@אייצ-ית היי, אני משתמש בתוכנת FL studio
-
@אייצ-ית אמר בlogic pro x:
@טיטו אמר בlogic pro x:
אני משתמש בלוגיק פרו (מי שלא יודע זה למחשבי מק של אפל) ואני אשמח לקבל טיפים לעריכת אודיו ומיקס או אפילו על יצירת ביטים אלקטרונים
מה עם @Y-A-M-music ?....
תאמת שזה דיי ישן וכבר הסתדרתי פשוט ממדריכים באנגלית שלא היה לי כח לשמוע כי זה בשפה גבוהה וקשה אבל תודה בכל מצב (למרות שעדיין אם מישו מכיר טיפים טובים ללוגיק זה יועיל)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות