עזרה בקניית סט מקצבים מקצועי
-
כל האחרונים אתם רבים למי יש יותר טוב?
פשוט תעלו קובצי MP3 של דברים שניגנתם
ואז תחליטו למי יש יותר טוב -
כל האחרונים אתם רבים למי יש יותר טוב?
פשוט תעלו קובצי MP3 של דברים שניגנתם
ואז תחליטו למי יש יותר טוב -
@ארי-6-0 טוב אין לי מה להתווכח .
לי יש את הדברים של יוחנן ושל מויטי ושל האתר (ועוד הרבה)
ואני אומר לך תבדוק למשל תיקייה 122 של יוחנן למויטי יש את זה גם וזה גם באותו מיקום
וכשעברתי על הסט של מויטי זיהיתי את הדברים מהאתר .
לגבי התיקייה החדשה אני לא יודע
זה גם דגימות חדשות או רק מקצבים ? -
כל האחרונים אתם רבים למי יש יותר טוב?
פשוט תעלו קובצי MP3 של דברים שניגנתם
ואז תחליטו למי יש יותר טוב -
כל האחרונים אתם רבים למי יש יותר טוב?
פשוט תעלו קובצי MP3 של דברים שניגנתם
ואז תחליטו למי יש יותר טוב -
האם זה שווה לקנות את המקצבים הללו במחירים של 5,000 - 10,000
כאילו איך אתם מכסים את המחירים הללו? -
האם זה שווה לקנות את המקצבים הללו במחירים של 5,000 - 10,000
כאילו איך אתם מכסים את המחירים הללו? -
האם זה שווה לקנות את המקצבים הללו במחירים של 5,000 - 10,000
כאילו איך אתם מכסים את המחירים הללו? -
@אפרים-פלג
צודק אני עדיין בלי ידע
אני עדיין מתלבט בין קורג-ימאהה -
@אפרים-פלג
צודק אני עדיין בלי ידע
אני עדיין מתלבט בין קורג-ימאהה -
@אפרים-פלג
צודק אני עדיין בלי ידע
אני עדיין מתלבט בין קורג-ימאהה -
@אפרים-פלג ???
מה זה נקרא? -
@אפרים-פלג חלוקה יפה אבל כמעט נכון יאולי דיקמן ראיתי עם טיירוס
וזה נכון כי קורג זה יותר לתזמורת ומשתמשים עם זה באולפן....
-
@אפרים-פלג לא קשור בכלל
קורג זה סאונד יותר מדויק זה מאתים יותר לאולפנים או חתונות אמרקיות שהולכים לפי הספר לפי תווים טכנית גם הקלידים שלו יותר קשים וגם הכפתורים הקטנים שזה מעצבן שאיין את זה בתירוס
התירוס הוא עם סאונד מלא בלגאן ולכן משתמשים עם זה בחתונות וזה נישמע בלגאן ואש בעניים ולכן לאולפן זה לא מאתים זה פלוס אבל זה מינוס למי שרוצה מיקצועי של אולפן הכפתורים מאוד נוחים וגם הקלידים קלים אני מאוד נהנה מזה אני בכלל לא מתחבר לקורג תקשיב ברס של קורג וברס של יאמאה תבין את הבדל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות