דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. איך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?

איך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
176 פוסטים 48 כותבים 9.8k צפיות 13 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אילן פא אילן פ

    @כ-פ אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

    @אילן-פ זה נכון, קצת עצוב.

    לכן קשה להגדיר את המוזיקה החסידית בהגדרה מדויקת, כי כולם שרים את כל הסגנונות.

    זה לא עצוב בכלל - כי המוזיקה מאוד התפתחה --ויש מלא השפעות -- ואולי זה טוב
    אבל לפחות לא נשקר לעצמינו
    צריך להיות אמיתיים - ולהבין שרב המוסיקה היום היא לא --- יהודית בטהרתה

    מ מנותק
    מ מנותק
    משה 0527
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #144

    @אילן-פ אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

    זה לא עצוב בכלל - כי המוזיקה מאוד התפתחה --ויש מלא השפעות -- ואולי זה טוב

    זה עצוב מאד שהיום כל איזה זוטר מכניס לנו עוד שירים וסגנונות
    וקוראים לזה חסידי

    @כ-פ אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

    @מלך-הקלידנים אף אחד לא דיבר נגד, ח"ו. המוזיקה החסידית אכן מדהימה ואוטנטית, וביננו החסידים יודעים לעבוד.

    אבל זה השאלה כאן בנושא - האם המוזיקה החסידית האוטנטית זה דווקא המוזיקה בהברה חסידית, או שהכוונה היא לכל הנוסטלגיים - מבד, פריד (שאמנם שניהם חסידים אבל שרים בהברה ליטאית).

    הם לא חסידי אלא אבות המוזיקה החסידית
    נו חברה תהיו רציניים המוזיקה החסידית לא נמדדת לפי ההברה

    כ.פ.כ מלך הקלידניםמ 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • מ משה 0527

      @אילן-פ אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

      זה לא עצוב בכלל - כי המוזיקה מאוד התפתחה --ויש מלא השפעות -- ואולי זה טוב

      זה עצוב מאד שהיום כל איזה זוטר מכניס לנו עוד שירים וסגנונות
      וקוראים לזה חסידי

      @כ-פ אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

      @מלך-הקלידנים אף אחד לא דיבר נגד, ח"ו. המוזיקה החסידית אכן מדהימה ואוטנטית, וביננו החסידים יודעים לעבוד.

      אבל זה השאלה כאן בנושא - האם המוזיקה החסידית האוטנטית זה דווקא המוזיקה בהברה חסידית, או שהכוונה היא לכל הנוסטלגיים - מבד, פריד (שאמנם שניהם חסידים אבל שרים בהברה ליטאית).

      הם לא חסידי אלא אבות המוזיקה החסידית
      נו חברה תהיו רציניים המוזיקה החסידית לא נמדדת לפי ההברה

      כ.פ.כ מנותק
      כ.פ.כ מנותק
      כ.פ.
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #145

      @משה-0527 אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

      הם לא חסידי אלא אבות המוזיקה החסידית
      נו חברה תהיו רציניים המוזיקה החסידית לא נמדדת לפי ההברה

      זו מחשבה מעניינת שלא חשבתי עליה. בעצם אתה בא לומר שגם פריד וגם שמילי לדוג' נקראים מוזיקה חסידית?
      תמיד אחזתי את זה שתי דברים שונים.

      האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מ משה 0527

        @אילן-פ אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

        זה לא עצוב בכלל - כי המוזיקה מאוד התפתחה --ויש מלא השפעות -- ואולי זה טוב

        זה עצוב מאד שהיום כל איזה זוטר מכניס לנו עוד שירים וסגנונות
        וקוראים לזה חסידי

        @כ-פ אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

        @מלך-הקלידנים אף אחד לא דיבר נגד, ח"ו. המוזיקה החסידית אכן מדהימה ואוטנטית, וביננו החסידים יודעים לעבוד.

        אבל זה השאלה כאן בנושא - האם המוזיקה החסידית האוטנטית זה דווקא המוזיקה בהברה חסידית, או שהכוונה היא לכל הנוסטלגיים - מבד, פריד (שאמנם שניהם חסידים אבל שרים בהברה ליטאית).

        הם לא חסידי אלא אבות המוזיקה החסידית
        נו חברה תהיו רציניים המוזיקה החסידית לא נמדדת לפי ההברה

        מלך הקלידניםמ מנותק
        מלך הקלידניםמ מנותק
        מלך הקלידנים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #146

        @משה-0527
        א. למה עצוב? מעניין אותך איך איזה שדרן פלוני קורא למוזיקה שלו כל אחד יקשיב למה שהוא רוצה(בקטע טוב)
        ב. אולי לא לפי הברה אבל רוב(כן אני מודה שיש חלקים טובים גם במוזיקה לא חסידית אוטנטית)השירים הטובים הם בהברה חסידית אז מה אתה רוצה שנעשה?

        מוזיקה היא האמנות שהכי קרובה לדמעות ולזיכרונות." - אוסקר ויילד.

        כ.פ.כ מ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • מלך הקלידניםמ מלך הקלידנים

          @משה-0527
          א. למה עצוב? מעניין אותך איך איזה שדרן פלוני קורא למוזיקה שלו כל אחד יקשיב למה שהוא רוצה(בקטע טוב)
          ב. אולי לא לפי הברה אבל רוב(כן אני מודה שיש חלקים טובים גם במוזיקה לא חסידית אוטנטית)השירים הטובים הם בהברה חסידית אז מה אתה רוצה שנעשה?

          כ.פ.כ מנותק
          כ.פ.כ מנותק
          כ.פ.
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
          #147

          @מלך-הקלידנים אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

          ב. אולי לא לפי הברה אבל רוב(כן אני מודה שיש חלקים טובים גם במוזיקה לא חסידית אוטנטית)השירים הטובים הם בהברה חסידית אז מה אתה רוצה שנעשה?

          כבר שכחת את מבד, פריד, שוואקי ועוד הרבה? קצת מעליב....!

          האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

          מלך הקלידניםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • כ.פ.כ כ.פ.

            @מלך-הקלידנים אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

            ב. אולי לא לפי הברה אבל רוב(כן אני מודה שיש חלקים טובים גם במוזיקה לא חסידית אוטנטית)השירים הטובים הם בהברה חסידית אז מה אתה רוצה שנעשה?

            כבר שכחת את מבד, פריד, שוואקי ועוד הרבה? קצת מעליב....!

            מלך הקלידניםמ מנותק
            מלך הקלידניםמ מנותק
            מלך הקלידנים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #148

            @כ-פ אני לא אוחז מהם כל כך יש חלקים טובים אבל האוזן שלי אומרת שהרוב נמצא באוטנטי
            (כן אני יודע שאני נשמע קצת כמו אברום בורשטיין אבל מה לעשות)

            מוזיקה היא האמנות שהכי קרובה לדמעות ולזיכרונות." - אוסקר ויילד.

            כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מלך הקלידניםמ מלך הקלידנים

              @כ-פ אני לא אוחז מהם כל כך יש חלקים טובים אבל האוזן שלי אומרת שהרוב נמצא באוטנטי
              (כן אני יודע שאני נשמע קצת כמו אברום בורשטיין אבל מה לעשות)

              כ.פ.כ מנותק
              כ.פ.כ מנותק
              כ.פ.
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #149

              @מלך-הקלידנים אוקיי, סטינו קצת. בואו נחזור.

              ולדעתי @משה-0527 צודק בקטע של ההברות.

              האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

              מלך הקלידניםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • כ.פ.כ כ.פ.

                @מלך-הקלידנים אוקיי, סטינו קצת. בואו נחזור.

                ולדעתי @משה-0527 צודק בקטע של ההברות.

                מלך הקלידניםמ מנותק
                מלך הקלידניםמ מנותק
                מלך הקלידנים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #150

                @כ-פ אני לא יודע אם חסידי קשור להברה אבל אני יודע שלדעתי שירים טובים נמצאים בהברה החסידית

                מוזיקה היא האמנות שהכי קרובה לדמעות ולזיכרונות." - אוסקר ויילד.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • מלך הקלידניםמ מלך הקלידנים

                  @משה-0527
                  א. למה עצוב? מעניין אותך איך איזה שדרן פלוני קורא למוזיקה שלו כל אחד יקשיב למה שהוא רוצה(בקטע טוב)
                  ב. אולי לא לפי הברה אבל רוב(כן אני מודה שיש חלקים טובים גם במוזיקה לא חסידית אוטנטית)השירים הטובים הם בהברה חסידית אז מה אתה רוצה שנעשה?

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  משה 0527
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #151

                  @מלך-הקלידנים אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                  @משה-0527
                  א. למה עצוב? מעניין אותך איך איזה שדרן פלוני קורא למוזיקה שלו כל אחד יקשיב למה שהוא רוצה(בקטע טוב)

                  לא עצוב לי מה שכל אחד שומע אלא עצוב לי שקוראים לזה חסידי

                  ב. אולי לא לפי הברה אבל רוב(כן אני מודה שיש חלקים טובים גם במוזיקה לא חסידית אוטנטית)השירים הטובים הם בהברה חסידית אז מה אתה רוצה שנעשה?

                  אני מסכים איתך אבל זה לא המדד האם זה חסידי או
                  לדוגמא פריד או מ.ב.ד שלא שרים בהברה חסידית

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • כ.פ.כ כ.פ.

                    @משה-0527 אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                    הם לא חסידי אלא אבות המוזיקה החסידית
                    נו חברה תהיו רציניים המוזיקה החסידית לא נמדדת לפי ההברה

                    זו מחשבה מעניינת שלא חשבתי עליה. בעצם אתה בא לומר שגם פריד וגם שמילי לדוג' נקראים מוזיקה חסידית?
                    תמיד אחזתי את זה שתי דברים שונים.

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    משה 0527
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #152

                    @כ-פ אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                    @משה-0527 אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                    הם לא חסידי אלא אבות המוזיקה החסידית
                    נו חברה תהיו רציניים המוזיקה החסידית לא נמדדת לפי ההברה

                    זו מחשבה מעניינת שלא חשבתי עליה. בעצם אתה בא לומר שגם פריד וגם שמילי לדוג' נקראים מוזיקה חסידית?
                    תמיד אחזתי את זה שתי דברים שונים.

                    בדיוק כך

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • שריתושש מנותק
                      שריתושש מנותק
                      שריתוש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #153

                      אני כבר מחכה לראות מי הזמר הזה שיגייר שירים חילוניים לציבור החרדי בטענה שהוא מרגיש בזה שליחות......😆

                      מלך הקלידניםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • שריתושש שריתוש

                        אני כבר מחכה לראות מי הזמר הזה שיגייר שירים חילוניים לציבור החרדי בטענה שהוא מרגיש בזה שליחות......😆

                        מלך הקלידניםמ מנותק
                        מלך הקלידניםמ מנותק
                        מלך הקלידנים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #154

                        @שריתוש מספיק לנו האלה שמגיירים גם ככה🙄
                        אין צורך שהם יקראו לזה "שליחות"😄

                        מוזיקה היא האמנות שהכי קרובה לדמעות ולזיכרונות." - אוסקר ויילד.

                        שריתושש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • מלך הקלידניםמ מלך הקלידנים

                          @שריתוש מספיק לנו האלה שמגיירים גם ככה🙄
                          אין צורך שהם יקראו לזה "שליחות"😄

                          שריתושש מנותק
                          שריתושש מנותק
                          שריתוש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שריתוש
                          #155

                          @מלך-הקלידנים אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                          @שריתוש מספיק לנו האלה שמגיירים גם ככה🙄
                          אין צורך שהם יקראו לזה "שליחות"😄

                          @מלך-הקלידנים סבבה, ברור שיש היום כמויות של ניגונים חילונים שהפכו להיות דלוקים בכל בית חרדי אחרי שגיירו אותם.....
                          אבל אני מאמינה שיהיה את הזמר שימצא לעצמו איזה אידיאולוגיה ושליחות בכל הסיפור הזה

                          מלך הקלידניםמ ק ס 3 תגובות תגובה אחרונה
                          3
                          • שריתושש שריתוש

                            @מלך-הקלידנים אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                            @שריתוש מספיק לנו האלה שמגיירים גם ככה🙄
                            אין צורך שהם יקראו לזה "שליחות"😄

                            @מלך-הקלידנים סבבה, ברור שיש היום כמויות של ניגונים חילונים שהפכו להיות דלוקים בכל בית חרדי אחרי שגיירו אותם.....
                            אבל אני מאמינה שיהיה את הזמר שימצא לעצמו איזה אידיאולוגיה ושליחות בכל הסיפור הזה

                            מלך הקלידניםמ מנותק
                            מלך הקלידניםמ מנותק
                            מלך הקלידנים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #156

                            @שריתוש אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                            @מלך-הקלידנים אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                            @שריתוש מספיק לנו האלה שמגיירים גם ככה🙄
                            אין צורך שהם יקראו לזה "שליחות"😄

                            אבל אני מאמינה שיהיה את הזמר שימצא לעצמו איזה אידיאולוגיה ושליחות בכל הסיפור הזה

                            לגמרי (-מסכים איתך)

                            מוזיקה היא האמנות שהכי קרובה לדמעות ולזיכרונות." - אוסקר ויילד.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • כ.פ.כ כ.פ.

                              @ב-ב אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                              @אחד-יחיד אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                              היום למוזיקה החרדית יש גבולות
                              אבל היום המוזיקה החרדית מאד התפתחה לכיוון הטוב ..נפתחנו ..בהכל זה באמת לא מובן בכלל
                              היום פחות לשון הקודש אבל גם חודר לעצמות
                              פעם היו בטוחים רק לשון הקודש זה יקרב ..היום זה לא כך דברים השתנו
                              כבוד גדוול יש היום למוזיקה החרדית

                              יפה
                              אבל יש מוזיקה חרדית, ויש מוזיקה חסידית...
                              כאילו כששאלו מיהו גדול הזמר החסידי, אתה לא יודע כבר למה התכוונו...
                              אם נקח את פריד של היום ונניח אותו כמה שנים אחורה - הוא לא נחשב זמר חסידי...

                              גללתי פה בשרשור, ומצאתי פה תגובה מעניינת של @ב-ב מלפני שנתיים. תכלס הדברים נכונים!

                              ב. ב.ב מנותק
                              ב. ב.ב מנותק
                              ב. ב.
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #157

                              @כ-פ אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                              גללתי פה בשרשור, ומצאתי פה תגובה מעניינת של @ב-ב מלפני שנתיים.

                              😄 מצחיק אותי שהנושא הזה עלה שוב.
                              אפילו לא זוכרת שפתחתי אותו
                              אבל מעולה, זה טוב שמקפיצים נושאים ישנים טובים.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • שריתושש שריתוש

                                @מלך-הקלידנים אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                                @שריתוש מספיק לנו האלה שמגיירים גם ככה🙄
                                אין צורך שהם יקראו לזה "שליחות"😄

                                @מלך-הקלידנים סבבה, ברור שיש היום כמויות של ניגונים חילונים שהפכו להיות דלוקים בכל בית חרדי אחרי שגיירו אותם.....
                                אבל אני מאמינה שיהיה את הזמר שימצא לעצמו איזה אידיאולוגיה ושליחות בכל הסיפור הזה

                                ק מנותק
                                ק מנותק
                                קשה לחשוב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #158

                                @שריתוש יש כבר זמרים שמגיירים שירי רחוב, ובטוחים שהם "שלוחים", אבל הם פשוט לא מודעים שהשירים האלה לא מתאימים לבית חרדי, כי זה כבר כ"כ נכנס בנו כל השירים האלה שאנחנו בטוחים ש... ע"י השירים האלו נתקרב לאלוקים וכו'

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • 11221 1122

                                  מוזיקה חסידית זה לא מבחינת ליטאי/חסידי, אלא זמר ששר לפי הבהרה של חסידות מסוימת שיר שהוא מתוך המקורות
                                  לדוגמא יואלי דיקמן הוציא שיר 'קדש ורחץ' שזה שיר חסידי לכל דבר

                                  י מנותק
                                  י מנותק
                                  יוסף d
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #159

                                  @1122 לא מדויק, כי יש ניגונים שהם באמת ניגונים ואף אחד לא יודע עליהם כמעט, אבל בא נגיד ימה, המילים הם מהתורה אבל המנגינה היא לא ניגון באמת

                                  טכנית מה שרציתי לכתוב זה שמלחינים מנגינה ואומרים שזה ניגון

                                  11221 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • י יוסף d

                                    @1122 לא מדויק, כי יש ניגונים שהם באמת ניגונים ואף אחד לא יודע עליהם כמעט, אבל בא נגיד ימה, המילים הם מהתורה אבל המנגינה היא לא ניגון באמת

                                    טכנית מה שרציתי לכתוב זה שמלחינים מנגינה ואומרים שזה ניגון

                                    11221 מנותק
                                    11221 מנותק
                                    1122
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #160

                                    @יוסף-d אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                                    @1122 לא מדויק, כי יש ניגונים שהם באמת ניגונים ואף אחד לא יודע עליהם כמעט, אבל בא נגיד ימה, המילים הם מהתורה אבל המנגינה היא לא ניגון באמת

                                    טכנית מה שרציתי לכתוב זה שמלחינים מנגינה ואומרים שזה ניגון

                                    יש בזה משהו, לדוגמא השיר 'טאטאלע' שבעיקרון הוא ניגון והמילים לא מהמקורות (זה גם לא לקוח מהמקורות ומתןרגם ליידיש) אבל כמו שציינתי השיר 'ימה' לא נאמר בהבהרה חסידית
                                    לדעתי, אם הוא היה קצת פחות קצבי ובהבהרה חסידית היו כאלו שמחשיבים אותו לניגון לכל דבר

                                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • 11221 1122

                                      @יוסף-d אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                                      @1122 לא מדויק, כי יש ניגונים שהם באמת ניגונים ואף אחד לא יודע עליהם כמעט, אבל בא נגיד ימה, המילים הם מהתורה אבל המנגינה היא לא ניגון באמת

                                      טכנית מה שרציתי לכתוב זה שמלחינים מנגינה ואומרים שזה ניגון

                                      יש בזה משהו, לדוגמא השיר 'טאטאלע' שבעיקרון הוא ניגון והמילים לא מהמקורות (זה גם לא לקוח מהמקורות ומתןרגם ליידיש) אבל כמו שציינתי השיר 'ימה' לא נאמר בהבהרה חסידית
                                      לדעתי, אם הוא היה קצת פחות קצבי ובהבהרה חסידית היו כאלו שמחשיבים אותו לניגון לכל דבר

                                      י מנותק
                                      י מנותק
                                      יוסף d
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #161

                                      לדעתי, אם הוא היה קצת פחות קצבי ובהבהרה חסידית היו כאלו שמחשיבים אותו לניגון לכל דבר

                                      נכון, אני יודע על מקומות שבהם סדר העבודה של ישי ריבו הפך לניגון

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                        חיה במקרנצ'יק 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #162

                                        דוגמה בעיני לזמר חסיד זה מוטי שטיינמץ

                                        וגם אהרלע סמט

                                        לא כל כך מבינה את השאלה. מוזיקה חסידית זאת מוזיקה עם מילים בהגיה חסידית ובדר"כ אפילו אידיש...

                                        טוב להציץ
                                        https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • ש מנותק
                                          ש מנותק
                                          שמעק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעק
                                          #163

                                          פשוט הידרדרות מוחלטת רוב הזמרים איבדו קשר למוזיקה החסידית

                                          במקום שבו
                                          מסתיימות המילים
                                          מדבר הלב !

                                          אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול