איך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?
-
היום למוזיקה החרדית יש גבולות
אבל היום המוזיקה החרדית מאד התפתחה לכיוון הטוב ..נפתחנו ..בהכל זה באמת לא מובן בכלל
היום פחות לשון הקודש אבל גם חודר לעצמות
פעם היו בטוחים רק לשון הקודש זה יקרב ..היום זה לא כך דברים השתנו
כבוד גדוול יש היום למוזיקה החרדית@אחד-יחיד אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:
היום למוזיקה החרדית יש גבולות
אבל היום המוזיקה החרדית מאד התפתחה לכיוון הטוב ..נפתחנו ..בהכל זה באמת לא מובן בכלל
היום פחות לשון הקודש אבל גם חודר לעצמות
פעם היו בטוחים רק לשון הקודש זה יקרב ..היום זה לא כך דברים השתנו
כבוד גדוול יש היום למוזיקה החרדיתיפה
אבל יש מוזיקה חרדית, ויש מוזיקה חסידית...
כאילו כששאלו מיהו גדול הזמר החסידי, אתה לא יודע כבר למה התכוונו...
אם נקח את פריד של היום ונניח אותו כמה שנים אחורה - הוא לא נחשב זמר חסידי... -
@אחד-יחיד אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:
היום למוזיקה החרדית יש גבולות
אבל היום המוזיקה החרדית מאד התפתחה לכיוון הטוב ..נפתחנו ..בהכל זה באמת לא מובן בכלל
היום פחות לשון הקודש אבל גם חודר לעצמות
פעם היו בטוחים רק לשון הקודש זה יקרב ..היום זה לא כך דברים השתנו
כבוד גדוול יש היום למוזיקה החרדיתיפה
אבל יש מוזיקה חרדית, ויש מוזיקה חסידית...
כאילו כששאלו מיהו גדול הזמר החסידי, אתה לא יודע כבר למה התכוונו...
אם נקח את פריד של היום ונניח אותו כמה שנים אחורה - הוא לא נחשב זמר חסידי... -
כידוע בעבר מוזיקה חסידית הייתה מאוד מוגדרת. אף זמר חסידי לא הוציא שירים בסגנון פופ, ואפילו לא שירים בעברית, אלא רק בלשה"ק...
מה היום אתם מגדירים מוזיקה חסידית??
איפה הגבול?@ב-ב אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:
מה היום אתם מגדירים מוזיקה חסידית??
היום מוזיקה חסידית אותנטית זה מרדכי בן דוד, ומוזיקה חסידית מקפיצה זה אברהם פריד
-
@יהונתן אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:
פריד גם לפני כמה שנים היה שר חסידי
אמרתי שאם ניקח את פריד של היום ונניח כמה שנים אחורה..
כלומר פעם אף זמר חסידי לא היה עושה דואט עם זמר חילוני... -
@יהונתן אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:
פריד גם לפני כמה שנים היה שר חסידי
אמרתי שאם ניקח את פריד של היום ונניח כמה שנים אחורה..
כלומר פעם אף זמר חסידי לא היה עושה דואט עם זמר חילוני...@ב-ב אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:
@יהונתן אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:
פריד גם לפני כמה שנים היה שר חסידי
אמרתי שאם ניקח את פריד של היום ונניח כמה שנים אחורה..
כלומר פעם אף זמר חסידי לא היה עושה דואט עם זמר חילוני...זה מה שאני אומר שהיום המוזיקה התפתחה מאד בציבור שלנו
-
@יהונתן אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:
פריד גם לפני כמה שנים היה שר חסידי
גם היום הוא שר חסידי פריד
-
@אחד-יחיד אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:
גם היום הוא שר חסידי פריד
צריך להדיגיש חסידי מקפיץ
-
@אחד-יחיד אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:
מקפיץ בצורה טובה לא רמיקס שהורס את השיר
צודק בהחלט כמו אוטוטו וכו'
@nbhgv אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:
@אחד-יחיד אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:
מקפיץ בצורה טובה לא רמיקס שהורס את השיר
צודק בהחלט כמו אוטוטו וכו'
לא רק ...
יש עוד מללא שהוא מקפיץץ -
@nbhgv אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:
@אחד-יחיד אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:
מקפיץ בצורה טובה לא רמיקס שהורס את השיר
צודק בהחלט כמו אוטוטו וכו'
לא רק ...
יש עוד מללא שהוא מקפיץץ -
@יהונתן אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:
פריד גם לפני כמה שנים היה שר חסידי
אמרתי שאם ניקח את פריד של היום ונניח כמה שנים אחורה..
כלומר פעם אף זמר חסידי לא היה עושה דואט עם זמר חילוני...@ב-ב אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:
@יהונתן אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:
פריד גם לפני כמה שנים היה שר חסידי
אמרתי שאם ניקח את פריד של היום ונניח כמה שנים אחורה..
כלומר פעם אף זמר חסידי לא היה עושה דואט עם זמר חילוני...זה שזמר חסידי שר עם זמר חילוני, זה לא משנה את סגנון המוזיקה שלו רטרואקטיבית...
ולו יצוייר שמרדכי בן דוד לפני 30 שנה היה שר דואט עם זמר מאחינו הטועים, האם זה היה הופך את המוזיקה שלו לפחות חסידית?
אולי אפשר לומר שזמר חסידי בתור אישיות היה שר רק עם זמרים משלנו....
אבל כאן דברו על המוזיקה.... -
@ב-ב אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:
@יהונתן אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:
פריד גם לפני כמה שנים היה שר חסידי
אמרתי שאם ניקח את פריד של היום ונניח כמה שנים אחורה..
כלומר פעם אף זמר חסידי לא היה עושה דואט עם זמר חילוני...זה שזמר חסידי שר עם זמר חילוני, זה לא משנה את סגנון המוזיקה שלו רטרואקטיבית...
ולו יצוייר שמרדכי בן דוד לפני 30 שנה היה שר דואט עם זמר מאחינו הטועים, האם זה היה הופך את המוזיקה שלו לפחות חסידית?
אולי אפשר לומר שזמר חסידי בתור אישיות היה שר רק עם זמרים משלנו....
אבל כאן דברו על המוזיקה....@ntz אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:
@ב-ב אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:
@יהונתן אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:
פריד גם לפני כמה שנים היה שר חסידי
אמרתי שאם ניקח את פריד של היום ונניח כמה שנים אחורה..
כלומר פעם אף זמר חסידי לא היה עושה דואט עם זמר חילוני...זה שזמר חסידי שר עם זמר חילוני, זה לא משנה את סגנון המוזיקה שלו רטרואקטיבית...
ולו יצוייר שמרדכי בן דוד לפני 30 שנה היה שר דואט עם זמר מאחינו הטועים, האם זה היה הופך את המוזיקה שלו לפחות חסידית?
אולי אפשר לומר שזמר חסידי בתור אישיות היה שר רק עם זמרים משלנו....
אבל כאן דברו על המוזיקה....נכון מה שאתה אומר שעצם הדואט לא מעיד על השיר...
אבל תסכים איתי שאת השיר אוטוטו פריד לא היה שר בדואט עם אף זמר חילוני ובוודאי שלא את השירים הישנים והטובים שלו..
מסתבר אם כן, שהדואט כן מראה משהו על השיר עצמו...
שיר שמושר ע"י זמר חילוני הוא לא חסידי. נקודה. לעולם לא.
ולא אמרתי שפריד הוא לא חסידי. רק אמרתי שפעם זמר שהיה שר עם זמר חילוני לא היה נחשב חסידי.
מעניין מה דעתכם בעניין -
@ntz אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:
@ב-ב אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:
@יהונתן אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:
פריד גם לפני כמה שנים היה שר חסידי
אמרתי שאם ניקח את פריד של היום ונניח כמה שנים אחורה..
כלומר פעם אף זמר חסידי לא היה עושה דואט עם זמר חילוני...זה שזמר חסידי שר עם זמר חילוני, זה לא משנה את סגנון המוזיקה שלו רטרואקטיבית...
ולו יצוייר שמרדכי בן דוד לפני 30 שנה היה שר דואט עם זמר מאחינו הטועים, האם זה היה הופך את המוזיקה שלו לפחות חסידית?
אולי אפשר לומר שזמר חסידי בתור אישיות היה שר רק עם זמרים משלנו....
אבל כאן דברו על המוזיקה....נכון מה שאתה אומר שעצם הדואט לא מעיד על השיר...
אבל תסכים איתי שאת השיר אוטוטו פריד לא היה שר בדואט עם אף זמר חילוני ובוודאי שלא את השירים הישנים והטובים שלו..
מסתבר אם כן, שהדואט כן מראה משהו על השיר עצמו...
שיר שמושר ע"י זמר חילוני הוא לא חסידי. נקודה. לעולם לא.
ולא אמרתי שפריד הוא לא חסידי. רק אמרתי שפעם זמר שהיה שר עם זמר חילוני לא היה נחשב חסידי.
מעניין מה דעתכם בעניין -
@ב-ב מסכים איתך מאד על עצם ההגדרה.
הערה קטנה למשל עלה קטן שלי בהחלט כן היה יכול לשיר עם זמר חילוני ועוד כהנה שירים עתיקיפ@ננתי אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:
@ב-ב מסכים איתך מאד על עצם ההגדרה.
הערה קטנה למשל עלה קטן שלי בהחלט כן היה יכול לשיר עם זמר חילוני ועוד כהנה שירים עתיקיפחזקקק
התקלת אותי...
אבל עצם זה שזה לא נעשה - זה כבר מצב טוב
אחרי שפריד הוציא את הדואט, הרבה הסכימו עם זה שהוא חצה גבולות... -
@ננתי אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:
@ב-ב מסכים איתך מאד על עצם ההגדרה.
הערה קטנה למשל עלה קטן שלי בהחלט כן היה יכול לשיר עם זמר חילוני ועוד כהנה שירים עתיקיפחזקקק
התקלת אותי...
אבל עצם זה שזה לא נעשה - זה כבר מצב טוב
אחרי שפריד הוציא את הדואט, הרבה הסכימו עם זה שהוא חצה גבולות...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות