דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. איך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?

איך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
176 פוסטים 48 כותבים 9.8k צפיות 13 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ב. ב.ב ב. ב.

    כידוע בעבר מוזיקה חסידית הייתה מאוד מוגדרת. אף זמר חסידי לא הוציא שירים בסגנון פופ, ואפילו לא שירים בעברית, אלא רק בלשה"ק...
    מה היום אתם מגדירים מוזיקה חסידית??
    איפה הגבול?

    NBHGVN מנותק
    NBHGVN מנותק
    NBHGV
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #11

    @ב-ב אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

    מה היום אתם מגדירים מוזיקה חסידית??

    היום מוזיקה חסידית אותנטית זה מרדכי בן דוד, ומוזיקה חסידית מקפיצה זה אברהם פריד

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • יהונתןי יהונתן

      פריד גם לפני כמה שנים היה שר חסידי

      ב. ב.ב מנותק
      ב. ב.ב מנותק
      ב. ב.
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #12

      @יהונתן אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

      פריד גם לפני כמה שנים היה שר חסידי

      אמרתי שאם ניקח את פריד של היום ונניח כמה שנים אחורה..
      כלומר פעם אף זמר חסידי לא היה עושה דואט עם זמר חילוני...

      א N 2 תגובות תגובה אחרונה
      3
      • ב. ב.ב ב. ב.

        @יהונתן אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

        פריד גם לפני כמה שנים היה שר חסידי

        אמרתי שאם ניקח את פריד של היום ונניח כמה שנים אחורה..
        כלומר פעם אף זמר חסידי לא היה עושה דואט עם זמר חילוני...

        א מנותק
        א מנותק
        אחד יחיד
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #13

        @ב-ב אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

        @יהונתן אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

        פריד גם לפני כמה שנים היה שר חסידי

        אמרתי שאם ניקח את פריד של היום ונניח כמה שנים אחורה..
        כלומר פעם אף זמר חסידי לא היה עושה דואט עם זמר חילוני...

        זה מה שאני אומר שהיום המוזיקה התפתחה מאד בציבור שלנו

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • יהונתןי יהונתן

          הדור של היום...

          יהונתןי מנותק
          יהונתןי מנותק
          יהונתן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #14

          @יהונתן אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

          הדור של היום...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יהונתןי יהונתן

            פריד גם לפני כמה שנים היה שר חסידי

            א מנותק
            א מנותק
            אחד יחיד
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #15

            @יהונתן אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

            פריד גם לפני כמה שנים היה שר חסידי

            גם היום הוא שר חסידי פריד

            NBHGVN תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אחד יחיד

              @יהונתן אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

              פריד גם לפני כמה שנים היה שר חסידי

              גם היום הוא שר חסידי פריד

              NBHGVN מנותק
              NBHGVN מנותק
              NBHGV
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #16

              @אחד-יחיד אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

              גם היום הוא שר חסידי פריד

              צריך להדיגיש חסידי מקפיץ

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • NBHGVN NBHGV

                @אחד-יחיד אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                גם היום הוא שר חסידי פריד

                צריך להדיגיש חסידי מקפיץ

                א מנותק
                א מנותק
                אחד יחיד
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #17

                @nbhgv מקפיץ בצורה טובה לא רמיקס שהורס את השיר

                NBHGVN תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אחד יחיד

                  @nbhgv מקפיץ בצורה טובה לא רמיקס שהורס את השיר

                  NBHGVN מנותק
                  NBHGVN מנותק
                  NBHGV
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #18

                  @אחד-יחיד אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                  מקפיץ בצורה טובה לא רמיקס שהורס את השיר

                  צודק בהחלט כמו אוטוטו וכו'

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • NBHGVN NBHGV

                    @אחד-יחיד אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                    מקפיץ בצורה טובה לא רמיקס שהורס את השיר

                    צודק בהחלט כמו אוטוטו וכו'

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אחד יחיד
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #19

                    @nbhgv אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                    @אחד-יחיד אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                    מקפיץ בצורה טובה לא רמיקס שהורס את השיר

                    צודק בהחלט כמו אוטוטו וכו'

                    לא רק ...
                    יש עוד מללא שהוא מקפיץץ

                    NBHGVN תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אחד יחיד

                      @nbhgv אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                      @אחד-יחיד אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                      מקפיץ בצורה טובה לא רמיקס שהורס את השיר

                      צודק בהחלט כמו אוטוטו וכו'

                      לא רק ...
                      יש עוד מללא שהוא מקפיץץ

                      NBHGVN מנותק
                      NBHGVN מנותק
                      NBHGV
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #20

                      @אחד-יחיד אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                      לא רק ...
                      יש עוד מללא שהוא מקפיץץ

                      לכן כתבתי וכו' 😂 😂 😂 😂

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • יהונתןי מנותק
                        יהונתןי מנותק
                        יהונתן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #21

                        המוןןןןןןן שירים מקפיצים יש לפריד

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ב. ב.ב ב. ב.

                          @יהונתן אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                          פריד גם לפני כמה שנים היה שר חסידי

                          אמרתי שאם ניקח את פריד של היום ונניח כמה שנים אחורה..
                          כלומר פעם אף זמר חסידי לא היה עושה דואט עם זמר חילוני...

                          N מנותק
                          N מנותק
                          ntz
                          מנהל ראשי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #22

                          @ב-ב אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                          @יהונתן אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                          פריד גם לפני כמה שנים היה שר חסידי

                          אמרתי שאם ניקח את פריד של היום ונניח כמה שנים אחורה..
                          כלומר פעם אף זמר חסידי לא היה עושה דואט עם זמר חילוני...

                          זה שזמר חסידי שר עם זמר חילוני, זה לא משנה את סגנון המוזיקה שלו רטרואקטיבית...
                          ולו יצוייר שמרדכי בן דוד לפני 30 שנה היה שר דואט עם זמר מאחינו הטועים, האם זה היה הופך את המוזיקה שלו לפחות חסידית?
                          אולי אפשר לומר שזמר חסידי בתור אישיות היה שר רק עם זמרים משלנו....
                          אבל כאן דברו על המוזיקה....

                          אפשר ליצור קשר במייל:
                          noam6947@gmail.com

                          ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • N ntz

                            @ב-ב אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                            @יהונתן אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                            פריד גם לפני כמה שנים היה שר חסידי

                            אמרתי שאם ניקח את פריד של היום ונניח כמה שנים אחורה..
                            כלומר פעם אף זמר חסידי לא היה עושה דואט עם זמר חילוני...

                            זה שזמר חסידי שר עם זמר חילוני, זה לא משנה את סגנון המוזיקה שלו רטרואקטיבית...
                            ולו יצוייר שמרדכי בן דוד לפני 30 שנה היה שר דואט עם זמר מאחינו הטועים, האם זה היה הופך את המוזיקה שלו לפחות חסידית?
                            אולי אפשר לומר שזמר חסידי בתור אישיות היה שר רק עם זמרים משלנו....
                            אבל כאן דברו על המוזיקה....

                            ב. ב.ב מנותק
                            ב. ב.ב מנותק
                            ב. ב.
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #23

                            @ntz אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                            @ב-ב אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                            @יהונתן אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                            פריד גם לפני כמה שנים היה שר חסידי

                            אמרתי שאם ניקח את פריד של היום ונניח כמה שנים אחורה..
                            כלומר פעם אף זמר חסידי לא היה עושה דואט עם זמר חילוני...

                            זה שזמר חסידי שר עם זמר חילוני, זה לא משנה את סגנון המוזיקה שלו רטרואקטיבית...
                            ולו יצוייר שמרדכי בן דוד לפני 30 שנה היה שר דואט עם זמר מאחינו הטועים, האם זה היה הופך את המוזיקה שלו לפחות חסידית?
                            אולי אפשר לומר שזמר חסידי בתור אישיות היה שר רק עם זמרים משלנו....
                            אבל כאן דברו על המוזיקה....

                            נכון מה שאתה אומר שעצם הדואט לא מעיד על השיר...
                            אבל תסכים איתי שאת השיר אוטוטו פריד לא היה שר בדואט עם אף זמר חילוני ובוודאי שלא את השירים הישנים והטובים שלו..
                            מסתבר אם כן, שהדואט כן מראה משהו על השיר עצמו...
                            שיר שמושר ע"י זמר חילוני הוא לא חסידי. נקודה. לעולם לא.
                            ולא אמרתי שפריד הוא לא חסידי. רק אמרתי שפעם זמר שהיה שר עם זמר חילוני לא היה נחשב חסידי.
                            מעניין מה דעתכם בעניין

                            נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ב. ב.ב ב. ב.

                              @ntz אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                              @ב-ב אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                              @יהונתן אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                              פריד גם לפני כמה שנים היה שר חסידי

                              אמרתי שאם ניקח את פריד של היום ונניח כמה שנים אחורה..
                              כלומר פעם אף זמר חסידי לא היה עושה דואט עם זמר חילוני...

                              זה שזמר חסידי שר עם זמר חילוני, זה לא משנה את סגנון המוזיקה שלו רטרואקטיבית...
                              ולו יצוייר שמרדכי בן דוד לפני 30 שנה היה שר דואט עם זמר מאחינו הטועים, האם זה היה הופך את המוזיקה שלו לפחות חסידית?
                              אולי אפשר לומר שזמר חסידי בתור אישיות היה שר רק עם זמרים משלנו....
                              אבל כאן דברו על המוזיקה....

                              נכון מה שאתה אומר שעצם הדואט לא מעיד על השיר...
                              אבל תסכים איתי שאת השיר אוטוטו פריד לא היה שר בדואט עם אף זמר חילוני ובוודאי שלא את השירים הישנים והטובים שלו..
                              מסתבר אם כן, שהדואט כן מראה משהו על השיר עצמו...
                              שיר שמושר ע"י זמר חילוני הוא לא חסידי. נקודה. לעולם לא.
                              ולא אמרתי שפריד הוא לא חסידי. רק אמרתי שפעם זמר שהיה שר עם זמר חילוני לא היה נחשב חסידי.
                              מעניין מה דעתכם בעניין

                              נ מנותק
                              נ מנותק
                              ננתי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #24

                              @ב-ב מסכים איתך מאד על עצם ההגדרה.
                              הערה קטנה למשל עלה קטן שלי בהחלט כן היה יכול לשיר עם זמר חילוני ועוד כהנה שירים עתיקיפ

                              ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • נ ננתי

                                @ב-ב מסכים איתך מאד על עצם ההגדרה.
                                הערה קטנה למשל עלה קטן שלי בהחלט כן היה יכול לשיר עם זמר חילוני ועוד כהנה שירים עתיקיפ

                                ב. ב.ב מנותק
                                ב. ב.ב מנותק
                                ב. ב.
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #25

                                @ננתי אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                                @ב-ב מסכים איתך מאד על עצם ההגדרה.
                                הערה קטנה למשל עלה קטן שלי בהחלט כן היה יכול לשיר עם זמר חילוני ועוד כהנה שירים עתיקיפ

                                חזקקק
                                התקלת אותי...
                                אבל עצם זה שזה לא נעשה - זה כבר מצב טוב
                                אחרי שפריד הוציא את הדואט, הרבה הסכימו עם זה שהוא חצה גבולות...

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ב. ב.ב ב. ב.

                                  @ננתי אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                                  @ב-ב מסכים איתך מאד על עצם ההגדרה.
                                  הערה קטנה למשל עלה קטן שלי בהחלט כן היה יכול לשיר עם זמר חילוני ועוד כהנה שירים עתיקיפ

                                  חזקקק
                                  התקלת אותי...
                                  אבל עצם זה שזה לא נעשה - זה כבר מצב טוב
                                  אחרי שפריד הוציא את הדואט, הרבה הסכימו עם זה שהוא חצה גבולות...

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מרדכי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #26

                                  @ב-ב מוזיקה חסידית היא המוזיקה של זאנוויל ויינברגר מקהלת מלכות כל הסגנון הזה

                                  ב. ב.ב יהונתןי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  3
                                  • מ מרדכי

                                    @ב-ב מוזיקה חסידית היא המוזיקה של זאנוויל ויינברגר מקהלת מלכות כל הסגנון הזה

                                    ב. ב.ב מנותק
                                    ב. ב.ב מנותק
                                    ב. ב.
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #27

                                    @מרדכי אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                                    @ב-ב מוזיקה חסידית היא המוזיקה של זאנוויל ויינברגר מקהלת מלכות כל הסגנון הזה

                                    הבנתי שאתה מת עליו...
                                    אבל יש עוד זמרים טובים שנחשבים חסידיים...😉😉😉

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ב. ב.ב ב. ב.

                                      @מרדכי אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                                      @ב-ב מוזיקה חסידית היא המוזיקה של זאנוויל ויינברגר מקהלת מלכות כל הסגנון הזה

                                      הבנתי שאתה מת עליו...
                                      אבל יש עוד זמרים טובים שנחשבים חסידיים...😉😉😉

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מרדכי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #28

                                      @ב-ב צודק להם התכוונתי יענקי דסקל אהרלה סמט וכו

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • מ מרדכי

                                        @ב-ב מוזיקה חסידית היא המוזיקה של זאנוויל ויינברגר מקהלת מלכות כל הסגנון הזה

                                        יהונתןי מנותק
                                        יהונתןי מנותק
                                        יהונתן
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #29

                                        @מרדכי אמר באיך אתם מגדירים היום מוזיקה חסידית?:

                                        @ב-ב מוזיקה חסידית היא המוזיקה של זאנוויל ויינברגר מקהלת מלכות כל הסגנון הזה

                                        לאו דווקא זאנוויל זה נקרא מוזיקה חסידית יש עוד הרבה שירים חסידיים לא קוראים לזה כך בגלל שהמילים בשיר הם ביידיש

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ילד חוכםי מנותק
                                          ילד חוכםי מנותק
                                          ילד חוכם
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #30

                                          שאלה: לדעתכם אברומי ויינברג וקובי ברומר חסידיים? דעתי: אולי אלטרנטיביים, אבל מזרחיים בטוח לא אשמח לתשובה.

                                          אייצ'יתא איילתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול