בקשות שירים
-
@שמחה-ששון זה?
http://www.dosmusic.co.il/2011/05/blog-post_12.html
-
@שמחה-ששון זה?
http://www.dosmusic.co.il/2011/05/blog-post_12.html
@איציק-דדיה לא יודעת- זה בלי שיר.. איפה השיר?
-
@איציק-דדיה לא יודעת- זה בלי שיר.. איפה השיר?
@שמחה-ששון https://www.bahazit.co.il/%d7%9e%d7%97%d7%a8%d7%95%d7%96%d7%aa-%d7%a8%d7%99%d7%a7%d7%95%d7%93%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%9c-%d7%96%d7%9c%d7%9e%d7%9f-%d7%a9%d7%a0%d7%99%d7%a6%d7%9c%d7%a2%d7%a8-%d7%95%d7%9e%d7%95%d7%98%d7%99-%d7%a8/ יש את זה למישהו להורדה?
-
@איציק-דדיה לא יודעת- זה בלי שיר.. איפה השיר?
@שמחה-ששון זה לא . בדקתי הוא ישראלי
-
אפשר את הקאבר של נחשוני וראמי ריבון של בערי ווקאלי
-
אפשר את אייל טויטו לא לבד ווקאלי להורדה?
https://www.youtube.com/watch?v=Qjzdold-1wA
תודה מראש! -
אפשר את אייל טויטו לא לבד ווקאלי להורדה?
https://www.youtube.com/watch?v=Qjzdold-1wA
תודה מראש! -
@אילה-הזמרת יש למישהו את השיר "ואני אשיר" של יידל ורדיגר?
-
@אילה-הזמרת יש למישהו את השיר "ואני אשיר" של יידל ורדיגר?
@המאסטרו-הנסתר https://www.youtube.com/watch?v=WZy_J2XIN5g
-
@המאסטרו-הנסתר https://www.youtube.com/watch?v=WZy_J2XIN5g
@דוד-33 אפשר בקובץ שמע?
-
@דוד-33 אפשר בקובץ שמע?
-
יש למישהו את השיר "קדושה אני מבקש" של יוסף חיים שוואקי?
-
יש למישהו את השיר "קדושה אני מבקש" של יוסף חיים שוואקי?
@המאסטרו-הנסתר https://youtu.be/KVuDxfnYVsg
-
@המאסטרו-הנסתר https://youtu.be/KVuDxfnYVsg
-
-
אשמח אם מישהו יכול לעשות את השירים האלה בווקאלי ולעלות דחוף:
1 עוד לא מאוחר משה קליין
2 שבילים איציק דדיה ואבי אילסון
תודה רבה!!!@אליהו-חזן https://youtu.be/IjN7fB8ggTY זה מה שיש עוד לא מאוחר לא מצאתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות