דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. בקשות שירים
  4. בקשות שירים

בקשות שירים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר בקשות שירים
17.1k פוסטים 931 כותבים 2.0m צפיות 126 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה הדרית

    @כ-פ !OH MY... I can't believe it
    איך לא חשבתי על זה???
    זה תפור עליהם השיר הזה! וגם לו עצמו- מתאים מאוד לקחת מהם את השיר 😄
    תודה! תודה!
    יש לך גם את המילים אולי?

    את יודעת מה??? אם את כבר כאן אונליין אז יש לי בקשה לעוד שיר 😄 שנזכרתי בו פתאום, ובטוח יש לך אותו ןתביני מיד מהו.
    זה שיר של פריד. נראה לי קוראים לו forever one .
    (זה היה השיר האחרון בהאסק שבו השתתפו שלשלת ג'וניור מההרכב הראשון)
    נכון יש לך???

    כ.פ.כ מנותק
    כ.פ.כ מנותק
    כ.פ.
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #15127

    @הדרית כתב בבקשות שירים:

    יש לך גם את המילים אולי?

    Bounce, jump, don’t stay on the ground,
    Bounce, jump, don’t stay on the ground.
    ——————————————————————-
    “Ah tefach hecher”, live a little higher,
    “Ah tefach hecher”, just a hand-breadth higher.
    ——————————————————————-
    Don’t let your ego rise when you make your bread.
    And don’t let the hit[censored] you over the head.
    Just dance with the rhythm if the rhythm’s divine,
    Skip to the next song if the next song is mine.

    You got the downbeat, cadillac, pickup truck, dog in the back.
    Sleep through the high life
    Keep your soul right on track.
    Sleep through the high life
    Keep your soul right on track.

    @הדרית כתב בבקשות שירים:

    את יודעת מה??? אם את כבר כאן אונליין אז יש לי בקשה לעוד שיר שנזכרתי בו פתאום, ובטוח יש לך אותו ןתביני מיד מהו.
    זה שיר של פריד. נראה לי קוראים לו forever one

    😄
    04 - forever one.mp3

    אני מכירה אותו מהמקור! שיר מדהים.

    האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • כ.פ.כ כ.פ.

      @הדרית כתב בבקשות שירים:

      יש לך גם את המילים אולי?

      Bounce, jump, don’t stay on the ground,
      Bounce, jump, don’t stay on the ground.
      ——————————————————————-
      “Ah tefach hecher”, live a little higher,
      “Ah tefach hecher”, just a hand-breadth higher.
      ——————————————————————-
      Don’t let your ego rise when you make your bread.
      And don’t let the hit[censored] you over the head.
      Just dance with the rhythm if the rhythm’s divine,
      Skip to the next song if the next song is mine.

      You got the downbeat, cadillac, pickup truck, dog in the back.
      Sleep through the high life
      Keep your soul right on track.
      Sleep through the high life
      Keep your soul right on track.

      @הדרית כתב בבקשות שירים:

      את יודעת מה??? אם את כבר כאן אונליין אז יש לי בקשה לעוד שיר שנזכרתי בו פתאום, ובטוח יש לך אותו ןתביני מיד מהו.
      זה שיר של פריד. נראה לי קוראים לו forever one

      😄
      04 - forever one.mp3

      אני מכירה אותו מהמקור! שיר מדהים.

      ה מנותק
      ה מנותק
      הדרית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #15128

      @כ-פ אין מילים!!!

      @כ-פ כתב בבקשות שירים:

      “Ah tefach hecher”, just a hand-breadth higher

      מה????
      זה המילים????
      ואני עוד חשבתי שהוא אומר "אל תפחד" 😂
      טוב, זה פשוט כנראה התקשר לי לתקופה ההיא... (הוא שר את זה בהופעה לפני כמה שנים כשהיו אזעקות בארץ, אפילו באמצע ההופעה היתה אחת...)

      @כ-פ כתב בבקשות שירים:

      אני מכירה אותו מהמקור! שיר מדהים.

      המקור זה לא של פריד???
      אז של מי???
      ובאותו האסק השיר היה נשמע יותר יפה. הקול שלו היה יותר בוגר. כאן הוא צעיר מידי.
      היום הרבה זמרים לקחו את הרעיון של השיר הזה ובנו עליו שיר משלהם.

      כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ה הדרית

        @כ-פ אין מילים!!!

        @כ-פ כתב בבקשות שירים:

        “Ah tefach hecher”, just a hand-breadth higher

        מה????
        זה המילים????
        ואני עוד חשבתי שהוא אומר "אל תפחד" 😂
        טוב, זה פשוט כנראה התקשר לי לתקופה ההיא... (הוא שר את זה בהופעה לפני כמה שנים כשהיו אזעקות בארץ, אפילו באמצע ההופעה היתה אחת...)

        @כ-פ כתב בבקשות שירים:

        אני מכירה אותו מהמקור! שיר מדהים.

        המקור זה לא של פריד???
        אז של מי???
        ובאותו האסק השיר היה נשמע יותר יפה. הקול שלו היה יותר בוגר. כאן הוא צעיר מידי.
        היום הרבה זמרים לקחו את הרעיון של השיר הזה ובנו עליו שיר משלהם.

        כ.פ.כ מנותק
        כ.פ.כ מנותק
        כ.פ.
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
        #15129

        @הדרית כתב בבקשות שירים:

        המקור זה לא של פריד???

        המקור זה כן פריד,
        פשוט את הזכרת את האסק ושלשלת, אז ציינתי שאני מכירה את זה מהמקור - שזה פריד.

        מסכימה לצרף לי את הביצוע של שלשלת לשיר הזה? או שהם לא ביצעו את זה, זה רק היה באותו האסק?

        האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • כ.פ.כ כ.פ.

          @הדרית כתב בבקשות שירים:

          המקור זה לא של פריד???

          המקור זה כן פריד,
          פשוט את הזכרת את האסק ושלשלת, אז ציינתי שאני מכירה את זה מהמקור - שזה פריד.

          מסכימה לצרף לי את הביצוע של שלשלת לשיר הזה? או שהם לא ביצעו את זה, זה רק היה באותו האסק?

          ה מנותק
          ה מנותק
          הדרית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #15130

          @כ-פ כתב בבקשות שירים:

          מסכימה לצרף לי את הביצוע של שלשלת לשיר הזה? או שהם לא ביצעו את זה, זה רק היה באותו האסק?

          זה רק היה באותו האסק. כתבתי את זה כי ידעתי שאת תביני הרבה יותר טוב באיזה שיר מדובר כאשר אני ישחיל כאן את המילה הזו 😉
          אגב, זה האסק היחיד שראיתי מההתחלה לסוף מלבד האסק האחרון.
          אולי קיים, ויש לך במקרה את הביצוע של השיר הזה באותו האסק? הוא לדעתי פי מאה יותר יפה!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • צופצוףצ מנותק
            צופצוףצ מנותק
            צופצוף
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #15131

            דחוף דחוף!!
            השיר "רבי נחמן אני משתגע......... אני אוהב אותך..."
            יש למישהו בmp3?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • נתנאלנ מנותק
              נתנאלנ מנותק
              נתנאל
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי נתנאל
              #15132

              דחוף!!!!! אפשר בבקשה את הסט הזה להורדה?
              https://www.youtube.com/watch?v=sch_DfD7ii8

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • משה דוק 1מ משה דוק 1

                דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני חייב את השיר אעופה אשכונה הרגיל
                פליזזזזזזזזזזזזזזז באמת דחוףף!

                דוד 33ד מנותק
                דוד 33ד מנותק
                דוד 33
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #15133

                @משה-דוק-1 כתב בבקשות שירים:

                דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני חייב את השיר אעופה אשכונה הרגיל
                פליזזזזזזזזזזזזזזז באמת דחוףף!

                10 אעופה אשכונה.mp3
                13 אעופה אשכונה.mp3
                02-אעופה אשכונה.mp3

                משה דוק 1מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • הדריה מנותק
                  הדריה מנותק
                  הדרי
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #15134

                  אשמח למי שיש את השיר "להחזיק חזק"- של עקיבא, להורדה.
                  תודה רבה!!

                  "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                  נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • הדריה הדרי

                    אשמח למי שיש את השיר "להחזיק חזק"- של עקיבא, להורדה.
                    תודה רבה!!

                    נ מנותק
                    נ מנותק
                    נעמי ה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #15135

                    @הדרי עקיבא-להחזיק-חזק.mp3

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    🙏
                    1
                    • בן ציון  אין יאוש בעולםב מנותק
                      בן ציון  אין יאוש בעולםב מנותק
                      בן ציון אין יאוש בעולם
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #15136

                      למישהו יש את השירים של החברים מאלעד ושל עופר לוי ורון לוי להורדה
                      תודה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אלחנן כהןא מנותק
                        אלחנן כהןא מנותק
                        אלחנן כהן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #15137

                        יש למשהו את השיר 'ארור המן להקת ישיבקנייעטש' ?????????.

                        מישהי מאמימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אלחנן כהןא אלחנן כהן

                          יש למשהו את השיר 'ארור המן להקת ישיבקנייעטש' ?????????.

                          מישהי מאמימ מנותק
                          מישהי מאמימ מנותק
                          מישהי מאמי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #15138

                          @אלחנן-כהן https://www.youtube.com/watch?v=jawHflyt-2Q

                          החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • דוד 33ד דוד 33

                            @משה-דוק-1 כתב בבקשות שירים:

                            דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני חייב את השיר אעופה אשכונה הרגיל
                            פליזזזזזזזזזזזזזזז באמת דחוףף!

                            10 אעופה אשכונה.mp3
                            13 אעופה אשכונה.mp3
                            02-אעופה אשכונה.mp3

                            משה דוק 1מ מנותק
                            משה דוק 1מ מנותק
                            משה דוק 1
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #15139

                            תודה!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍
                            0
                            • י מנותק
                              י מנותק
                              יא יא
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #15140

                              יש למישהו את השיר קלי קלי של דודי קאליש ושלומי גרטנר???

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • נתי ברנ מנותק
                                נתי ברנ מנותק
                                נתי בר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15141

                                אשמח לMP3 תודה

                                אבי מן שיר למעלות הרמיקס הרישמי - Shir Lama'alot Official Remix
                                https://www.youtube.com/watch?v=kKiObZ1Tipg

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ל מחובר
                                  ל מחובר
                                  ללוש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #15142

                                  אפשר את המחרוזת המקפיצה של מרדכי שפירא תודה!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • נתי ברנ מנותק
                                    נתי ברנ מנותק
                                    נתי בר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15143

                                    מישהו יכול לתת לי את שיר למעלות הרמיקס להורדה
                                    תודה

                                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • נתי ברנ נתי בר

                                      מישהו יכול לתת לי את שיר למעלות הרמיקס להורדה
                                      תודה

                                      ה מנותק
                                      ה מנותק
                                      הדרית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #15144

                                      @נתי-בר דווקא הרמיקס?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • נתי ברנ מנותק
                                        נתי ברנ מנותק
                                        נתי בר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #15145

                                        @הדרית
                                        כן של נדב ביטון

                                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • נתי ברנ נתי בר

                                          @הדרית
                                          כן של נדב ביטון

                                          ה מנותק
                                          ה מנותק
                                          הדרית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #15146

                                          @נתי-בר
                                          אבי מן שיר למעלות הרמיקס הרישמי | Avi Man - Shir Lama'alot Official Remix.mp3

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול