בקשות שירים
-
@כ-פ אין מילים!!!
@כ-פ כתב בבקשות שירים:
“Ah tefach hecher”, just a hand-breadth higher
מה????
זה המילים????
ואני עוד חשבתי שהוא אומר "אל תפחד"
טוב, זה פשוט כנראה התקשר לי לתקופה ההיא... (הוא שר את זה בהופעה לפני כמה שנים כשהיו אזעקות בארץ, אפילו באמצע ההופעה היתה אחת...)@כ-פ כתב בבקשות שירים:
אני מכירה אותו מהמקור! שיר מדהים.
המקור זה לא של פריד???
אז של מי???
ובאותו האסק השיר היה נשמע יותר יפה. הקול שלו היה יותר בוגר. כאן הוא צעיר מידי.
היום הרבה זמרים לקחו את הרעיון של השיר הזה ובנו עליו שיר משלהם.@הדרית כתב בבקשות שירים:
המקור זה לא של פריד???
המקור זה כן פריד,
פשוט את הזכרת את האסק ושלשלת, אז ציינתי שאני מכירה את זה מהמקור - שזה פריד.מסכימה לצרף לי את הביצוע של שלשלת לשיר הזה? או שהם לא ביצעו את זה, זה רק היה באותו האסק?
-
@הדרית כתב בבקשות שירים:
המקור זה לא של פריד???
המקור זה כן פריד,
פשוט את הזכרת את האסק ושלשלת, אז ציינתי שאני מכירה את זה מהמקור - שזה פריד.מסכימה לצרף לי את הביצוע של שלשלת לשיר הזה? או שהם לא ביצעו את זה, זה רק היה באותו האסק?
@כ-פ כתב בבקשות שירים:
מסכימה לצרף לי את הביצוע של שלשלת לשיר הזה? או שהם לא ביצעו את זה, זה רק היה באותו האסק?
זה רק היה באותו האסק. כתבתי את זה כי ידעתי שאת תביני הרבה יותר טוב באיזה שיר מדובר כאשר אני ישחיל כאן את המילה הזו

אגב, זה האסק היחיד שראיתי מההתחלה לסוף מלבד האסק האחרון.
אולי קיים, ויש לך במקרה את הביצוע של השיר הזה באותו האסק? הוא לדעתי פי מאה יותר יפה! -
דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני חייב את השיר אעופה אשכונה הרגיל
פליזזזזזזזזזזזזזזז באמת דחוףף!@משה-דוק-1 כתב בבקשות שירים:
דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני חייב את השיר אעופה אשכונה הרגיל
פליזזזזזזזזזזזזזזז באמת דחוףף! -
אשמח למי שיש את השיר "להחזיק חזק"- של עקיבא, להורדה.
תודה רבה!! -
למישהו יש את השירים של החברים מאלעד ושל עופר לוי ורון לוי להורדה
תודה -
@אלחנן-כהן https://www.youtube.com/watch?v=jawHflyt-2Q
-
@משה-דוק-1 כתב בבקשות שירים:
דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני חייב את השיר אעופה אשכונה הרגיל
פליזזזזזזזזזזזזזזז באמת דחוףף! -
אני אשמח עם יש למשהו את השירים הבאים:
-מלך מלכי המלכים תודה על חיים על אושר על בכי על צחוק...(נראה לי של אוהד)
-אבא חבר אמר לכתוב שיר עליך....(נראה לי של שלומי שבת)
לא זוכרת איך קוראים לשירים אז השיר הראשון זה הפזמון והשיר השני זה ההתחלה של השיר...
קיצור, אשמח מאוד!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות