דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. בקשות שירים
  4. בקשות שירים

בקשות שירים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר בקשות שירים
17.1k פוסטים 931 כותבים 2.0m צפיות 126 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה היום כאן

    מישהו את הווקאליים החדשים של בני פרידמן? בדרייב
    ממש יעזור

    יאיר 2 0י מנותק
    יאיר 2 0י מנותק
    יאיר 2 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #9330

    @היום-כאן
    בבקשה: (זה מה שיש לי)
    https://drive.google.com/drive/folders/17SqK****xFllwf3RRiHLTVG_4EF3_7Bn4tMx?usp=share_link

    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • יאיר 2 0י יאיר 2 0

      @היום-כאן
      בבקשה: (זה מה שיש לי)
      https://drive.google.com/drive/folders/17SqK****xFllwf3RRiHLTVG_4EF3_7Bn4tMx?usp=share_link

      ה מנותק
      ה מנותק
      היום כאן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #9331

      @יאיר-2-0 וואו תודה!
      זכית לשמח יהודי;)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • ארי 0א מנותק
        ארי 0א מנותק
        ארי 0
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #9332

        אפשר את האחים צרפתי מחרוזת חפלה?

        אברהם עטיהא יאיר 2 0י 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ארי 0א ארי 0

          אפשר את האחים צרפתי מחרוזת חפלה?

          אברהם עטיהא מנותק
          אברהם עטיהא מנותק
          אברהם עטיה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אברהם עטיה
          #9333

          @ארי-0 נראה לי שזה אסור בפורום

          עם כל הנסיונות, והמניעות אבא אני אוהב אותך!
          https://youtu.be/1FYMXkz50vg

          ארי 0א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אברהם עטיהא אברהם עטיה

            @ארי-0 נראה לי שזה אסור בפורום

            ארי 0א מנותק
            ארי 0א מנותק
            ארי 0
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #9334

            @אברהם-עטיה למה?

            אברהם עטיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ארי 0א ארי 0

              @אברהם-עטיה למה?

              אברהם עטיהא מנותק
              אברהם עטיהא מנותק
              אברהם עטיה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #9335

              @ארי-0 בגלל שהם שרים שם שירי אהבה

              עם כל הנסיונות, והמניעות אבא אני אוהב אותך!
              https://youtu.be/1FYMXkz50vg

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ארי 0א ארי 0

                אפשר את האחים צרפתי מחרוזת חפלה?

                יאיר 2 0י מנותק
                יאיר 2 0י מנותק
                יאיר 2 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #9336
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יאיר 2 0י מנותק
                  יאיר 2 0י מנותק
                  יאיר 2 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #9337

                  אפשר את השירים של עלאי ונתאי צרפתי החיים סבבה, אין כמו אמא, אתם זה לנצח ומחרוזת חפלה
                  תודה רבה!

                  מקווה שזה מותר בפורום

                  chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                    אפשר את השירים של עלאי ונתאי צרפתי החיים סבבה, אין כמו אמא, אתם זה לנצח ומחרוזת חפלה
                    תודה רבה!

                    מקווה שזה מותר בפורום

                    chagit03C מנותק
                    chagit03C מנותק
                    chagit03
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9338

                    @יאיר-2-0 בבקשה:
                    עילאי וניתאי צרפתי-אין כמו אמא.mp3
                    עלאי ונתאי צרפתי - אנחנו אחים (192 kbps).mp3

                    לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                    (עדן מאירי)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • דוד לקסד דוד לקס

                      למישהו יש את החיים שלנו תותים של חנן בן ארי וואקלי?

                      ש מנותק
                      ש מנותק
                      שרי 1
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #9339

                      @דוד-לקס אמר בבקשות שירים:

                      למישהו יש את החיים שלנו תותים של חנן בן ארי וואקלי?

                      @דוד-לקס יש לי סרטון שהוא מבצע את השיר הזה בקיסריה... וממה שאני זוכרת כשרואים סרט והמוזיקה היא רק משהו שולי שם יש שנוטים להתיר לשמוע את זה בספירת העומר....
                      אם זה עוזר לך בשמחה אני אעלה כמובן רק באישור ההנהלה

                      W תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ש שרי 1

                        @דוד-לקס אמר בבקשות שירים:

                        למישהו יש את החיים שלנו תותים של חנן בן ארי וואקלי?

                        @דוד-לקס יש לי סרטון שהוא מבצע את השיר הזה בקיסריה... וממה שאני זוכרת כשרואים סרט והמוזיקה היא רק משהו שולי שם יש שנוטים להתיר לשמוע את זה בספירת העומר....
                        אם זה עוזר לך בשמחה אני אעלה כמובן רק באישור ההנהלה

                        W מנותק
                        W מנותק
                        wrl142
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9340

                        @שרי-1 אמר בבקשות שירים:

                        @דוד-לקס אמר בבקשות שירים:

                        למישהו יש את החיים שלנו תותים של חנן בן ארי וואקלי?

                        @דוד-לקס יש לי סרטון שהוא מבצע את השיר הזה בקיסריה... וממה שאני זוכרת כשרואים סרט והמוזיקה היא רק משהו שולי שם יש שנוטים להתיר לשמוע את זה בספירת העומר....
                        אם זה עוזר לך בשמחה אני אעלה כמובן רק באישור ההנהלה

                        אשמח לקבל

                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • W wrl142

                          @שרי-1 אמר בבקשות שירים:

                          @דוד-לקס אמר בבקשות שירים:

                          למישהו יש את החיים שלנו תותים של חנן בן ארי וואקלי?

                          @דוד-לקס יש לי סרטון שהוא מבצע את השיר הזה בקיסריה... וממה שאני זוכרת כשרואים סרט והמוזיקה היא רק משהו שולי שם יש שנוטים להתיר לשמוע את זה בספירת העומר....
                          אם זה עוזר לך בשמחה אני אעלה כמובן רק באישור ההנהלה

                          אשמח לקבל

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שרי 1
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #9341

                          @wrytsgl142 אמר בבקשות שירים:

                          @שרי-1 אמר בבקשות שירים:

                          @דוד-לקס אמר בבקשות שירים:

                          למישהו יש את החיים שלנו תותים של חנן בן ארי וואקלי?

                          @דוד-לקס יש לי סרטון שהוא מבצע את השיר הזה בקיסריה... וממה שאני זוכרת כשרואים סרט והמוזיקה היא רק משהו שולי שם יש שנוטים להתיר לשמוע את זה בספירת העומר....
                          אם זה עוזר לך בשמחה אני אעלה כמובן רק באישור ההנהלה

                          אשמח לקבל

                          השאלה האם מותר להעלות את זה כאן בפורום ?

                          W 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • ש שרי 1

                            @wrytsgl142 אמר בבקשות שירים:

                            @שרי-1 אמר בבקשות שירים:

                            @דוד-לקס אמר בבקשות שירים:

                            למישהו יש את החיים שלנו תותים של חנן בן ארי וואקלי?

                            @דוד-לקס יש לי סרטון שהוא מבצע את השיר הזה בקיסריה... וממה שאני זוכרת כשרואים סרט והמוזיקה היא רק משהו שולי שם יש שנוטים להתיר לשמוע את זה בספירת העומר....
                            אם זה עוזר לך בשמחה אני אעלה כמובן רק באישור ההנהלה

                            אשמח לקבל

                            השאלה האם מותר להעלות את זה כאן בפורום ?

                            W מנותק
                            W מנותק
                            wrl142
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי wrl142
                            #9342

                            @שרי-1 אמר בבקשות שירים:

                            @wrytsgl142 אמר בבקשות שירים:

                            @שרי-1 אמר בבקשות שירים:

                            @דוד-לקס אמר בבקשות שירים:

                            למישהו יש את החיים שלנו תותים של חנן בן ארי וואקלי?

                            @דוד-לקס יש לי סרטון שהוא מבצע את השיר הזה בקיסריה... וממה שאני זוכרת כשרואים סרט והמוזיקה היא רק משהו שולי שם יש שנוטים להתיר לשמוע את זה בספירת העומר....
                            אם זה עוזר לך בשמחה אני אעלה כמובן רק באישור ההנהלה

                            אשמח לקבל

                            השאלה האם מותר להעלות את זה כאן בפורום ?

                            לא חושבת שיש בעיה

                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • W wrl142

                              @שרי-1 אמר בבקשות שירים:

                              @wrytsgl142 אמר בבקשות שירים:

                              @שרי-1 אמר בבקשות שירים:

                              @דוד-לקס אמר בבקשות שירים:

                              למישהו יש את החיים שלנו תותים של חנן בן ארי וואקלי?

                              @דוד-לקס יש לי סרטון שהוא מבצע את השיר הזה בקיסריה... וממה שאני זוכרת כשרואים סרט והמוזיקה היא רק משהו שולי שם יש שנוטים להתיר לשמוע את זה בספירת העומר....
                              אם זה עוזר לך בשמחה אני אעלה כמובן רק באישור ההנהלה

                              אשמח לקבל

                              השאלה האם מותר להעלות את זה כאן בפורום ?

                              לא חושבת שיש בעיה

                              ש מנותק
                              ש מנותק
                              שרי 1
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #9343
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ש שרי 1

                                @wrytsgl142 אמר בבקשות שירים:

                                @שרי-1 אמר בבקשות שירים:

                                @דוד-לקס אמר בבקשות שירים:

                                למישהו יש את החיים שלנו תותים של חנן בן ארי וואקלי?

                                @דוד-לקס יש לי סרטון שהוא מבצע את השיר הזה בקיסריה... וממה שאני זוכרת כשרואים סרט והמוזיקה היא רק משהו שולי שם יש שנוטים להתיר לשמוע את זה בספירת העומר....
                                אם זה עוזר לך בשמחה אני אעלה כמובן רק באישור ההנהלה

                                אשמח לקבל

                                השאלה האם מותר להעלות את זה כאן בפורום ?

                                W מנותק
                                W מנותק
                                wrl142
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #9344

                                @שרי-1 אמר בבקשות שירים:

                                @wrytsgl142 אמר בבקשות שירים:

                                @שרי-1 אמר בבקשות שירים:

                                @דוד-לקס אמר בבקשות שירים:

                                למישהו יש את החיים שלנו תותים של חנן בן ארי וואקלי?

                                @דוד-לקס יש לי סרטון שהוא מבצע את השיר הזה בקיסריה... וממה שאני זוכרת כשרואים סרט והמוזיקה היא רק משהו שולי שם יש שנוטים להתיר לשמוע את זה בספירת העומר....
                                אם זה עוזר לך בשמחה אני אעלה כמובן רק באישור ההנהלה

                                אשמח לקבל

                                השאלה האם מותר להעלות את זה כאן בפורום ?

                                חושבת שיש בעיה בגלל המוזיקה?

                                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • W wrl142

                                  @שרי-1 אמר בבקשות שירים:

                                  @wrytsgl142 אמר בבקשות שירים:

                                  @שרי-1 אמר בבקשות שירים:

                                  @דוד-לקס אמר בבקשות שירים:

                                  למישהו יש את החיים שלנו תותים של חנן בן ארי וואקלי?

                                  @דוד-לקס יש לי סרטון שהוא מבצע את השיר הזה בקיסריה... וממה שאני זוכרת כשרואים סרט והמוזיקה היא רק משהו שולי שם יש שנוטים להתיר לשמוע את זה בספירת העומר....
                                  אם זה עוזר לך בשמחה אני אעלה כמובן רק באישור ההנהלה

                                  אשמח לקבל

                                  השאלה האם מותר להעלות את זה כאן בפורום ?

                                  חושבת שיש בעיה בגלל המוזיקה?

                                  ש מנותק
                                  ש מנותק
                                  שרי 1
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #9345

                                  @wrytsgl142 אמר בבקשות שירים:

                                  @שרי-1 אמר בבקשות שירים:

                                  @wrytsgl142 אמר בבקשות שירים:

                                  @שרי-1 אמר בבקשות שירים:

                                  @דוד-לקס אמר בבקשות שירים:

                                  למישהו יש את החיים שלנו תותים של חנן בן ארי וואקלי?

                                  @דוד-לקס יש לי סרטון שהוא מבצע את השיר הזה בקיסריה... וממה שאני זוכרת כשרואים סרט והמוזיקה היא רק משהו שולי שם יש שנוטים להתיר לשמוע את זה בספירת העומר....
                                  אם זה עוזר לך בשמחה אני אעלה כמובן רק באישור ההנהלה

                                  אשמח לקבל

                                  השאלה האם מותר להעלות את זה כאן בפורום ?

                                  חושבת שיש בעיה בגלל המוזיקה?

                                  ממש לא, השאלה שלי האם מותר להעלות פה שירים של חנן בן ארי בהופעה ?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • צ מנותק
                                    צ מנותק
                                    צוציק
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #9346

                                    אפשר את א איד של בני פרידמן בבקשה

                                    תאמין בה', תאמין בעצמך, כי בצלם אלוקים, אלוקים ברא אותך.

                                    chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • צ צוציק

                                      אפשר את א איד של בני פרידמן בבקשה

                                      chagit03C מנותק
                                      chagit03C מנותק
                                      chagit03
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #9347

                                      @צוציק
                                      A Yid - Benny Friedman.mp3

                                      לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                      (עדן מאירי)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ה מנותק
                                        ה מנותק
                                        הסטלן הקדוש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #9348

                                        רבותי מה עם יעקוב שווקי

                                        מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ה הסטלן הקדוש

                                          רבותי מה עם יעקוב שווקי

                                          מרבמ מנותק
                                          מרבמ מנותק
                                          מרב
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #9349

                                          @הסטלן-הקדוש דבר ראשון כותבים שוואקי,דבר שני זה לא קשור לנושא.

                                          "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                          "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול