בקשות שירים
-
אפשר את השירים של עלאי ונתאי צרפתי החיים סבבה, אין כמו אמא, אתם זה לנצח ומחרוזת חפלה
תודה רבה!מקווה שזה מותר בפורום
-
@דוד-לקס אמר בבקשות שירים:
למישהו יש את החיים שלנו תותים של חנן בן ארי וואקלי?
@דוד-לקס יש לי סרטון שהוא מבצע את השיר הזה בקיסריה... וממה שאני זוכרת כשרואים סרט והמוזיקה היא רק משהו שולי שם יש שנוטים להתיר לשמוע את זה בספירת העומר....
אם זה עוזר לך בשמחה אני אעלה כמובן רק באישור ההנהלה -
@דוד-לקס אמר בבקשות שירים:
למישהו יש את החיים שלנו תותים של חנן בן ארי וואקלי?
@דוד-לקס יש לי סרטון שהוא מבצע את השיר הזה בקיסריה... וממה שאני זוכרת כשרואים סרט והמוזיקה היא רק משהו שולי שם יש שנוטים להתיר לשמוע את זה בספירת העומר....
אם זה עוזר לך בשמחה אני אעלה כמובן רק באישור ההנהלה@שרי-1 אמר בבקשות שירים:
@דוד-לקס אמר בבקשות שירים:
למישהו יש את החיים שלנו תותים של חנן בן ארי וואקלי?
@דוד-לקס יש לי סרטון שהוא מבצע את השיר הזה בקיסריה... וממה שאני זוכרת כשרואים סרט והמוזיקה היא רק משהו שולי שם יש שנוטים להתיר לשמוע את זה בספירת העומר....
אם זה עוזר לך בשמחה אני אעלה כמובן רק באישור ההנהלהאשמח לקבל
-
@שרי-1 אמר בבקשות שירים:
@דוד-לקס אמר בבקשות שירים:
למישהו יש את החיים שלנו תותים של חנן בן ארי וואקלי?
@דוד-לקס יש לי סרטון שהוא מבצע את השיר הזה בקיסריה... וממה שאני זוכרת כשרואים סרט והמוזיקה היא רק משהו שולי שם יש שנוטים להתיר לשמוע את זה בספירת העומר....
אם זה עוזר לך בשמחה אני אעלה כמובן רק באישור ההנהלהאשמח לקבל
@wrytsgl142 אמר בבקשות שירים:
@שרי-1 אמר בבקשות שירים:
@דוד-לקס אמר בבקשות שירים:
למישהו יש את החיים שלנו תותים של חנן בן ארי וואקלי?
@דוד-לקס יש לי סרטון שהוא מבצע את השיר הזה בקיסריה... וממה שאני זוכרת כשרואים סרט והמוזיקה היא רק משהו שולי שם יש שנוטים להתיר לשמוע את זה בספירת העומר....
אם זה עוזר לך בשמחה אני אעלה כמובן רק באישור ההנהלהאשמח לקבל
השאלה האם מותר להעלות את זה כאן בפורום ?
-
@wrytsgl142 אמר בבקשות שירים:
@שרי-1 אמר בבקשות שירים:
@דוד-לקס אמר בבקשות שירים:
למישהו יש את החיים שלנו תותים של חנן בן ארי וואקלי?
@דוד-לקס יש לי סרטון שהוא מבצע את השיר הזה בקיסריה... וממה שאני זוכרת כשרואים סרט והמוזיקה היא רק משהו שולי שם יש שנוטים להתיר לשמוע את זה בספירת העומר....
אם זה עוזר לך בשמחה אני אעלה כמובן רק באישור ההנהלהאשמח לקבל
השאלה האם מותר להעלות את זה כאן בפורום ?
@שרי-1 אמר בבקשות שירים:
@wrytsgl142 אמר בבקשות שירים:
@שרי-1 אמר בבקשות שירים:
@דוד-לקס אמר בבקשות שירים:
למישהו יש את החיים שלנו תותים של חנן בן ארי וואקלי?
@דוד-לקס יש לי סרטון שהוא מבצע את השיר הזה בקיסריה... וממה שאני זוכרת כשרואים סרט והמוזיקה היא רק משהו שולי שם יש שנוטים להתיר לשמוע את זה בספירת העומר....
אם זה עוזר לך בשמחה אני אעלה כמובן רק באישור ההנהלהאשמח לקבל
השאלה האם מותר להעלות את זה כאן בפורום ?
לא חושבת שיש בעיה
-
@שרי-1 אמר בבקשות שירים:
@wrytsgl142 אמר בבקשות שירים:
@שרי-1 אמר בבקשות שירים:
@דוד-לקס אמר בבקשות שירים:
למישהו יש את החיים שלנו תותים של חנן בן ארי וואקלי?
@דוד-לקס יש לי סרטון שהוא מבצע את השיר הזה בקיסריה... וממה שאני זוכרת כשרואים סרט והמוזיקה היא רק משהו שולי שם יש שנוטים להתיר לשמוע את זה בספירת העומר....
אם זה עוזר לך בשמחה אני אעלה כמובן רק באישור ההנהלהאשמח לקבל
השאלה האם מותר להעלות את זה כאן בפורום ?
לא חושבת שיש בעיה
-
@wrytsgl142 אמר בבקשות שירים:
@שרי-1 אמר בבקשות שירים:
@דוד-לקס אמר בבקשות שירים:
למישהו יש את החיים שלנו תותים של חנן בן ארי וואקלי?
@דוד-לקס יש לי סרטון שהוא מבצע את השיר הזה בקיסריה... וממה שאני זוכרת כשרואים סרט והמוזיקה היא רק משהו שולי שם יש שנוטים להתיר לשמוע את זה בספירת העומר....
אם זה עוזר לך בשמחה אני אעלה כמובן רק באישור ההנהלהאשמח לקבל
השאלה האם מותר להעלות את זה כאן בפורום ?
@שרי-1 אמר בבקשות שירים:
@wrytsgl142 אמר בבקשות שירים:
@שרי-1 אמר בבקשות שירים:
@דוד-לקס אמר בבקשות שירים:
למישהו יש את החיים שלנו תותים של חנן בן ארי וואקלי?
@דוד-לקס יש לי סרטון שהוא מבצע את השיר הזה בקיסריה... וממה שאני זוכרת כשרואים סרט והמוזיקה היא רק משהו שולי שם יש שנוטים להתיר לשמוע את זה בספירת העומר....
אם זה עוזר לך בשמחה אני אעלה כמובן רק באישור ההנהלהאשמח לקבל
השאלה האם מותר להעלות את זה כאן בפורום ?
חושבת שיש בעיה בגלל המוזיקה?
-
@שרי-1 אמר בבקשות שירים:
@wrytsgl142 אמר בבקשות שירים:
@שרי-1 אמר בבקשות שירים:
@דוד-לקס אמר בבקשות שירים:
למישהו יש את החיים שלנו תותים של חנן בן ארי וואקלי?
@דוד-לקס יש לי סרטון שהוא מבצע את השיר הזה בקיסריה... וממה שאני זוכרת כשרואים סרט והמוזיקה היא רק משהו שולי שם יש שנוטים להתיר לשמוע את זה בספירת העומר....
אם זה עוזר לך בשמחה אני אעלה כמובן רק באישור ההנהלהאשמח לקבל
השאלה האם מותר להעלות את זה כאן בפורום ?
חושבת שיש בעיה בגלל המוזיקה?
@wrytsgl142 אמר בבקשות שירים:
@שרי-1 אמר בבקשות שירים:
@wrytsgl142 אמר בבקשות שירים:
@שרי-1 אמר בבקשות שירים:
@דוד-לקס אמר בבקשות שירים:
למישהו יש את החיים שלנו תותים של חנן בן ארי וואקלי?
@דוד-לקס יש לי סרטון שהוא מבצע את השיר הזה בקיסריה... וממה שאני זוכרת כשרואים סרט והמוזיקה היא רק משהו שולי שם יש שנוטים להתיר לשמוע את זה בספירת העומר....
אם זה עוזר לך בשמחה אני אעלה כמובן רק באישור ההנהלהאשמח לקבל
השאלה האם מותר להעלות את זה כאן בפורום ?
חושבת שיש בעיה בגלל המוזיקה?
ממש לא, השאלה שלי האם מותר להעלות פה שירים של חנן בן ארי בהופעה ?
-
אפשר את א איד של בני פרידמן בבקשה
-
רבותי מה עם יעקוב שווקי
-
רבותי מה עם יעקוב שווקי
@הסטלן-הקדוש דבר ראשון כותבים שוואקי,דבר שני זה לא קשור לנושא.
-
@הסטלן-הקדוש דבר ראשון כותבים שוואקי,דבר שני זה לא קשור לנושא.
@מרב
למה לא זה קשור אני מבקש שירים של יעקוב שווקי -
@מרב
למה לא זה קשור אני מבקש שירים של יעקוב שווקי@הסטלן-הקדוש סבבה.
זה היה נשמע אחרת. -
@wrytsgl142 בנושא דער ויזניצע מנוחה ושמחה מיט אלע קניטשען תכתוב "דער ויזניצע" וזה כבר יעלה לך!
-
@wrytsgl142 בנושא דער ויזניצע מנוחה ושמחה מיט אלע קניטשען תכתוב "דער ויזניצע" וזה כבר יעלה לך!
-
פוסט זה נמחק!
-
@ישראל-a אמר בבקשות שירים:
@wrytsgl142 בנושא דער ויזניצע מנוחה ושמחה מיט אלע קניטשען תכתוב "דער ויזניצע" וזה כבר יעלה לך!
איפה לכתוב?
חדשה כאן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות