דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. בקשות שירים
  4. בקשות שירים

בקשות שירים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר בקשות שירים
17.1k פוסטים 931 כותבים 2.0m צפיות 126 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש שרי 1

    @wrytsgl142 אמר בבקשות שירים:

    @שרי-1 אמר בבקשות שירים:

    @דוד-לקס אמר בבקשות שירים:

    למישהו יש את החיים שלנו תותים של חנן בן ארי וואקלי?

    @דוד-לקס יש לי סרטון שהוא מבצע את השיר הזה בקיסריה... וממה שאני זוכרת כשרואים סרט והמוזיקה היא רק משהו שולי שם יש שנוטים להתיר לשמוע את זה בספירת העומר....
    אם זה עוזר לך בשמחה אני אעלה כמובן רק באישור ההנהלה

    אשמח לקבל

    השאלה האם מותר להעלות את זה כאן בפורום ?

    W מנותק
    W מנותק
    wrl142
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי wrl142
    #9342

    @שרי-1 אמר בבקשות שירים:

    @wrytsgl142 אמר בבקשות שירים:

    @שרי-1 אמר בבקשות שירים:

    @דוד-לקס אמר בבקשות שירים:

    למישהו יש את החיים שלנו תותים של חנן בן ארי וואקלי?

    @דוד-לקס יש לי סרטון שהוא מבצע את השיר הזה בקיסריה... וממה שאני זוכרת כשרואים סרט והמוזיקה היא רק משהו שולי שם יש שנוטים להתיר לשמוע את זה בספירת העומר....
    אם זה עוזר לך בשמחה אני אעלה כמובן רק באישור ההנהלה

    אשמח לקבל

    השאלה האם מותר להעלות את זה כאן בפורום ?

    לא חושבת שיש בעיה

    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • W wrl142

      @שרי-1 אמר בבקשות שירים:

      @wrytsgl142 אמר בבקשות שירים:

      @שרי-1 אמר בבקשות שירים:

      @דוד-לקס אמר בבקשות שירים:

      למישהו יש את החיים שלנו תותים של חנן בן ארי וואקלי?

      @דוד-לקס יש לי סרטון שהוא מבצע את השיר הזה בקיסריה... וממה שאני זוכרת כשרואים סרט והמוזיקה היא רק משהו שולי שם יש שנוטים להתיר לשמוע את זה בספירת העומר....
      אם זה עוזר לך בשמחה אני אעלה כמובן רק באישור ההנהלה

      אשמח לקבל

      השאלה האם מותר להעלות את זה כאן בפורום ?

      לא חושבת שיש בעיה

      ש מנותק
      ש מנותק
      שרי 1
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #9343
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ש שרי 1

        @wrytsgl142 אמר בבקשות שירים:

        @שרי-1 אמר בבקשות שירים:

        @דוד-לקס אמר בבקשות שירים:

        למישהו יש את החיים שלנו תותים של חנן בן ארי וואקלי?

        @דוד-לקס יש לי סרטון שהוא מבצע את השיר הזה בקיסריה... וממה שאני זוכרת כשרואים סרט והמוזיקה היא רק משהו שולי שם יש שנוטים להתיר לשמוע את זה בספירת העומר....
        אם זה עוזר לך בשמחה אני אעלה כמובן רק באישור ההנהלה

        אשמח לקבל

        השאלה האם מותר להעלות את זה כאן בפורום ?

        W מנותק
        W מנותק
        wrl142
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #9344

        @שרי-1 אמר בבקשות שירים:

        @wrytsgl142 אמר בבקשות שירים:

        @שרי-1 אמר בבקשות שירים:

        @דוד-לקס אמר בבקשות שירים:

        למישהו יש את החיים שלנו תותים של חנן בן ארי וואקלי?

        @דוד-לקס יש לי סרטון שהוא מבצע את השיר הזה בקיסריה... וממה שאני זוכרת כשרואים סרט והמוזיקה היא רק משהו שולי שם יש שנוטים להתיר לשמוע את זה בספירת העומר....
        אם זה עוזר לך בשמחה אני אעלה כמובן רק באישור ההנהלה

        אשמח לקבל

        השאלה האם מותר להעלות את זה כאן בפורום ?

        חושבת שיש בעיה בגלל המוזיקה?

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • W wrl142

          @שרי-1 אמר בבקשות שירים:

          @wrytsgl142 אמר בבקשות שירים:

          @שרי-1 אמר בבקשות שירים:

          @דוד-לקס אמר בבקשות שירים:

          למישהו יש את החיים שלנו תותים של חנן בן ארי וואקלי?

          @דוד-לקס יש לי סרטון שהוא מבצע את השיר הזה בקיסריה... וממה שאני זוכרת כשרואים סרט והמוזיקה היא רק משהו שולי שם יש שנוטים להתיר לשמוע את זה בספירת העומר....
          אם זה עוזר לך בשמחה אני אעלה כמובן רק באישור ההנהלה

          אשמח לקבל

          השאלה האם מותר להעלות את זה כאן בפורום ?

          חושבת שיש בעיה בגלל המוזיקה?

          ש מנותק
          ש מנותק
          שרי 1
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #9345

          @wrytsgl142 אמר בבקשות שירים:

          @שרי-1 אמר בבקשות שירים:

          @wrytsgl142 אמר בבקשות שירים:

          @שרי-1 אמר בבקשות שירים:

          @דוד-לקס אמר בבקשות שירים:

          למישהו יש את החיים שלנו תותים של חנן בן ארי וואקלי?

          @דוד-לקס יש לי סרטון שהוא מבצע את השיר הזה בקיסריה... וממה שאני זוכרת כשרואים סרט והמוזיקה היא רק משהו שולי שם יש שנוטים להתיר לשמוע את זה בספירת העומר....
          אם זה עוזר לך בשמחה אני אעלה כמובן רק באישור ההנהלה

          אשמח לקבל

          השאלה האם מותר להעלות את זה כאן בפורום ?

          חושבת שיש בעיה בגלל המוזיקה?

          ממש לא, השאלה שלי האם מותר להעלות פה שירים של חנן בן ארי בהופעה ?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • צ מנותק
            צ מנותק
            צוציק
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #9346

            אפשר את א איד של בני פרידמן בבקשה

            תאמין בה', תאמין בעצמך, כי בצלם אלוקים, אלוקים ברא אותך.

            chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • צ צוציק

              אפשר את א איד של בני פרידמן בבקשה

              chagit03C מנותק
              chagit03C מנותק
              chagit03
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #9347

              @צוציק
              A Yid - Benny Friedman.mp3

              לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
              (עדן מאירי)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ה מנותק
                ה מנותק
                הסטלן הקדוש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #9348

                רבותי מה עם יעקוב שווקי

                מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ה הסטלן הקדוש

                  רבותי מה עם יעקוב שווקי

                  מרבמ מנותק
                  מרבמ מנותק
                  מרב
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #9349

                  @הסטלן-הקדוש דבר ראשון כותבים שוואקי,דבר שני זה לא קשור לנושא.

                  "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                  "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מרבמ מרב

                    @הסטלן-הקדוש דבר ראשון כותבים שוואקי,דבר שני זה לא קשור לנושא.

                    ה מנותק
                    ה מנותק
                    הסטלן הקדוש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9350

                    @מרב
                    למה לא זה קשור אני מבקש שירים של יעקוב שווקי

                    מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ה הסטלן הקדוש

                      @מרב
                      למה לא זה קשור אני מבקש שירים של יעקוב שווקי

                      מרבמ מנותק
                      מרבמ מנותק
                      מרב
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #9351

                      @הסטלן-הקדוש סבבה.
                      זה היה נשמע אחרת.

                      "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                      "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • W מנותק
                        W מנותק
                        wrl142
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9352

                        @ישראל-a
                        איפה השיר שלך מנוחה ושמחה?

                        ישראל aי תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • W wrl142

                          @ישראל-a
                          איפה השיר שלך מנוחה ושמחה?

                          ישראל aי מנותק
                          ישראל aי מנותק
                          ישראל a
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #9353

                          @wrytsgl142 בנושא דער ויזניצע מנוחה ושמחה מיט אלע קניטשען תכתוב "דער ויזניצע" וזה כבר יעלה לך!

                          W 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • ישראל aי ישראל a

                            @wrytsgl142 בנושא דער ויזניצע מנוחה ושמחה מיט אלע קניטשען תכתוב "דער ויזניצע" וזה כבר יעלה לך!

                            W מנותק
                            W מנותק
                            wrl142
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #9354

                            @ישראל-a אמר בבקשות שירים:

                            @wrytsgl142 בנושא דער ויזניצע מנוחה ושמחה מיט אלע קניטשען תכתוב "דער ויזניצע" וזה כבר יעלה לך!

                            איפה לכתוב?
                            חדשה כאן

                            ישראל aי תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ישראל aי ישראל a

                              @wrytsgl142 בנושא דער ויזניצע מנוחה ושמחה מיט אלע קניטשען תכתוב "דער ויזניצע" וזה כבר יעלה לך!

                              W מנותק
                              W מנותק
                              wrl142
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #9355
                              פוסט זה נמחק!
                              ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • W wrl142

                                פוסט זה נמחק!

                                ד מנותק
                                ד מנותק
                                ד19
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #9356
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • W wrl142

                                  @ישראל-a אמר בבקשות שירים:

                                  @wrytsgl142 בנושא דער ויזניצע מנוחה ושמחה מיט אלע קניטשען תכתוב "דער ויזניצע" וזה כבר יעלה לך!

                                  איפה לכתוב?
                                  חדשה כאן

                                  ישראל aי מנותק
                                  ישראל aי מנותק
                                  ישראל a
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #9357

                                  @wrytsgl142 תכתבי בחיפוש למעלה

                                  W תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ישראל aי ישראל a

                                    @wrytsgl142 תכתבי בחיפוש למעלה

                                    W מנותק
                                    W מנותק
                                    wrl142
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #9358

                                    @ישראל-a אמר בבקשות שירים:

                                    @wrytsgl142 תכתבי בחיפוש למעלה

                                    לא נמצאו תוצאות

                                    ישראל aי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • W wrl142

                                      @ישראל-a אמר בבקשות שירים:

                                      @wrytsgl142 תכתבי בחיפוש למעלה

                                      לא נמצאו תוצאות

                                      ישראל aי מנותק
                                      ישראל aי מנותק
                                      ישראל a
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #9359

                                      @wrytsgl142 סליחה טעות שלי תכתבי מנוחה וזה יעלה לך ואגב זה לא שיר מוקלט אלא זה רק מילים

                                      W 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ישראל aי ישראל a

                                        @wrytsgl142 סליחה טעות שלי תכתבי מנוחה וזה יעלה לך ואגב זה לא שיר מוקלט אלא זה רק מילים

                                        W מנותק
                                        W מנותק
                                        wrl142
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #9360

                                        @ישראל-a אמר בבקשות שירים:

                                        @wrytsgl142 סליחה טעות שלי תכתבי מנוחה וזה יעלה לך ואגב זה לא שיר מוקלט אלא זה רק מילים

                                        את המילים ראיתי בפרופיל שלך...
                                        איפה אפשר להשיג את השיר עצמו?

                                        ישראל aי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • W wrl142

                                          @ישראל-a אמר בבקשות שירים:

                                          @wrytsgl142 סליחה טעות שלי תכתבי מנוחה וזה יעלה לך ואגב זה לא שיר מוקלט אלא זה רק מילים

                                          את המילים ראיתי בפרופיל שלך...
                                          איפה אפשר להשיג את השיר עצמו?

                                          ישראל aי מנותק
                                          ישראל aי מנותק
                                          ישראל a
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #9361
                                          פוסט זה נמחק!
                                          W תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול