ארי היל
-
אם השירים ששמעתי הולכים להיות בדיסק שלו
אז זה הולך להיות דיסק פצצה
ויש לו כמעט תמיד שירים יפים כי בנצי שטיין המלחין כמובן
אבל גם ראיתי תמונה שהוא עובד על משהו עם הערשי וויינבערגר
אז מעניין אם זה ם לדיסק שלו -
@צבי-מני את זה אני כבר לא יודעת
גם כי מיוזיק סקופ כבר הרבה זמן לא שלחו דברים
וגם לא עדכונים על ארי -
https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fhm-news.co.il%2F77109%2F&psig=AOvVaw0QxoiSNcebwrgukxvZDD42&ust=1638546842020000&source=images&cd=vfe&ved=2ahUKEwiDkYDlvMX0AhUQhxoKHaRpAbcQr4kDegUIARD8AQ
זה מאלול תש"פ
לא משהו חדש -
@אאא-1 תאחד את הפוסטים
אסור לפרסם כמה פוסטים אחד אחרי השני!
יש אפשרות לערוך את ההודעה על ידי לחיצה על השלוש נקודות ליד הלייק ואז עריכה...
בפוסטים שפרסמת יותר למעלה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
