איך נקרא הסמל הזה?
-
זה ברעיון היה הלוגו הקודם של האתר.
ת'כלס זה מוניטור. אבל אם מקשרים את זה למוזיקה אז זה אמור להיראות ככה-

והמשמעות של הסמל זה-
לוח אקולייזר דיגיטלי . משרעת גלי קול צליל תדר רדיו מוזיקלית דופק פעימה קולית ויזואליזציה קולית גלי רטט.
את יכולה לקרוא על זה כאן-https://www.hamichlol.org.il/%D7%A2%D7%99%D7%91%D7%95%D7%93_%D7%90%D7%95%D7%AA%D7%95%D7%AA_%D7%A7%D7%95%D7%9C -
זה ברעיון היה הלוגו הקודם של האתר.
ת'כלס זה מוניטור. אבל אם מקשרים את זה למוזיקה אז זה אמור להיראות ככה-

והמשמעות של הסמל זה-
לוח אקולייזר דיגיטלי . משרעת גלי קול צליל תדר רדיו מוזיקלית דופק פעימה קולית ויזואליזציה קולית גלי רטט.
את יכולה לקרוא על זה כאן-https://www.hamichlol.org.il/%D7%A2%D7%99%D7%91%D7%95%D7%93_%D7%90%D7%95%D7%AA%D7%95%D7%AA_%D7%A7%D7%95%D7%9C -
@אייצ-ית ממש תודה על ההסבר המפורט.
אבל בטוח שקוראים לסמל הזה מוניטור?
מוניטור זה לא הרמקולים.? -
@אייצ-ית ממש תודה על ההסבר המפורט.
אבל בטוח שקוראים לסמל הזה מוניטור?
מוניטור זה לא הרמקולים.? -
@miryam אמר באיך נקרא הסמל הזה?:
@אייצ-ית ממש תודה על ההסבר המפורט.
אבל בטוח שקוראים לסמל הזה מוניטור?
מוניטור זה לא הרמקולים.?מוניטור זה באנגלית. הפירוש לזה בעברית זהו-צג.
שזה אומר הסרטוט עצמו שעולה ויורד. -
@אייצ-ית ממש תודה על ההסבר המפורט.
אבל בטוח שקוראים לסמל הזה מוניטור?
מוניטור זה לא הרמקולים.? -
@מ-ב אמר באיך נקרא הסמל הזה?:
@תהילוש אבל לקחו את זה לעברית מלשון ניטור.
https://translate.google.co.il/?hl=iw&sl=en&tl=iw&text=Monitor&op=translate
צג. -
קוראים לזה בתכלס גל קול או באנגלית sound wave ומוניטור זה רמקול חוץ אומנם זה גם מוניטור לב בבית חולים אבל לא לזה התכוון המשורר
-
קוראים לזה בתכלס גל קול או באנגלית sound wave ומוניטור זה רמקול חוץ אומנם זה גם מוניטור לב בבית חולים אבל לא לזה התכוון המשורר
-
@מ-ב לא ממש כי מוניטור לא בודק קצב אלא bmp בודק קצב והמוניטור רק משמיע אותו מוניטור זה הרמקולים שנמצאים בדרך כלל באולפנים או בהופעות (הרמקולים הקטנים מביניהם)
-
@מ-ב לא ממש כי מוניטור לא בודק קצב אלא bmp בודק קצב והמוניטור רק משמיע אותו מוניטור זה הרמקולים שנמצאים בדרך כלל באולפנים או בהופעות (הרמקולים הקטנים מביניהם)
-
פוסט זה נמחק!
-
-
@ענק-הענקים-בדורינו
היא שאלה מה אומר הסמל לא מאיפה הוא -
@ענק-הענקים-בדורינו
היא שאלה מה אומר הסמל לא מאיפה הוא@טיטו מה הוא כבר צריך להגיד? MUSIC (מוזיק)!
מה יש בזה יותר?
רבש''ע, על כל דבר צריך לעשות ''פרשנות''? -
@טיטו מה הוא כבר צריך להגיד? MUSIC (מוזיק)!
מה יש בזה יותר?
רבש''ע, על כל דבר צריך לעשות ''פרשנות''?@ענק-הענקים-בדורינו
איזה התפלספות הולך כאן על זה חח. אנשים פה מפגינים ידע.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

