מעריצים בציבור החרדי
-
למבוגרים לדעתי פחות יציקו מאשר לילדים כי לילדים חושבים שבגלל שהם ילדים אז יהיה אפשר יותר לתפוס אותם בטלפון וכמו שאמרו לחכות לו מחוץ לחיידר וגם אני חושב שרוב אלא שמציקים למפורסמים זה יותר נערים מאשר מבוגרים ולהציק לילד זה נראה להם הרבה יותר קל...
@דוד-ישראלי אמר במעריצים בציבור החרדי:
למבוגרים לדעתי פחות יציקו מאשר לילדים כי לילדים חושבים שבגלל שהם ילדים אז יהיה אפשר יותר לתפוס אותם בטלפון וכמו שאמרו לחכות לו מחוץ לחיידר וגם אני חושב שרוב אלא שמציקים למפורסמים זה יותר נערים מאשר מבוגרים ולהציק לילד זה נראה להם הרבה יותר קל...
בלי להצדיק חלילה את התופעה הפסולה הזאת
אבל אף אחד לא מציק מרוע!
ולגבי הילדים בראש ובראשונה התביעה היא על הורי הילד שהכניסו אותו בכח לבמה פירסום וכבוד
אח"כ כבר אין שליטה על ציבור המעריצים שלא נותנים לו לנשום... (ושוב, זה תופעה מכוערת אבל לא עכברא גנב... )
כל בר דעת יודע שאם הוא הולך (או מוליך את בנו) למצב של פירסום יהיו לכך גם השלכות לחייו הפרטיים! -
@דוד-ישראלי אמר במעריצים בציבור החרדי:
למבוגרים לדעתי פחות יציקו מאשר לילדים כי לילדים חושבים שבגלל שהם ילדים אז יהיה אפשר יותר לתפוס אותם בטלפון וכמו שאמרו לחכות לו מחוץ לחיידר וגם אני חושב שרוב אלא שמציקים למפורסמים זה יותר נערים מאשר מבוגרים ולהציק לילד זה נראה להם הרבה יותר קל...
בלי להצדיק חלילה את התופעה הפסולה הזאת
אבל אף אחד לא מציק מרוע!
ולגבי הילדים בראש ובראשונה התביעה היא על הורי הילד שהכניסו אותו בכח לבמה פירסום וכבוד
אח"כ כבר אין שליטה על ציבור המעריצים שלא נותנים לו לנשום... (ושוב, זה תופעה מכוערת אבל לא עכברא גנב... )
כל בר דעת יודע שאם הוא הולך (או מוליך את בנו) למצב של פירסום יהיו לכך גם השלכות לחייו הפרטיים! -
@מוזיקה ההורים ל מוטי ונתנאל למשל בטוח לי ב100% שהם התייעצו הרבה לפני כן
ואם זה מפריע לילד הוא יכול לשלוח פוסט וזהו!!
אם אנשים לא מקבלים את זה זה באמת כבר בעיה@אניומיני למהאת חושבת שאם הוא ישלח פוסט אז יפסיקו להעריץ אותו ויפסיקו להטריד אותו??
-
@מוזיקה ההורים ל מוטי ונתנאל למשל בטוח לי ב100% שהם התייעצו הרבה לפני כן
ואם זה מפריע לילד הוא יכול לשלוח פוסט וזהו!!
אם אנשים לא מקבלים את זה זה באמת כבר בעיה -
@דוד-ישראלי אמר במעריצים בציבור החרדי:
למבוגרים לדעתי פחות יציקו מאשר לילדים כי לילדים חושבים שבגלל שהם ילדים אז יהיה אפשר יותר לתפוס אותם בטלפון וכמו שאמרו לחכות לו מחוץ לחיידר וגם אני חושב שרוב אלא שמציקים למפורסמים זה יותר נערים מאשר מבוגרים ולהציק לילד זה נראה להם הרבה יותר קל...
בלי להצדיק חלילה את התופעה הפסולה הזאת
אבל אף אחד לא מציק מרוע!
ולגבי הילדים בראש ובראשונה התביעה היא על הורי הילד שהכניסו אותו בכח לבמה פירסום וכבוד
אח"כ כבר אין שליטה על ציבור המעריצים שלא נותנים לו לנשום... (ושוב, זה תופעה מכוערת אבל לא עכברא גנב... )
כל בר דעת יודע שאם הוא הולך (או מוליך את בנו) למצב של פירסום יהיו לכך גם השלכות לחייו הפרטיים!@מוזיקה זה לא מרוע זה מקנאה לכן לפי דעתי ילד פלא זה אמור להסתכם באירועים בתור אורח או חופות וכאלה אבל שיש שירים ופייסבוק ואינסטגרם וחצי מדינה כבר מכירה אותו זה כבר לא טוב
וזה לא שלא בא לי לישמוע זה יש כאלה שעושים ממש יפה ומרגש כמו מוטי גרינבוים אבל המציאות מראה שזה כבר ניהיה קצת מסוכן... -
@מוזיקה זה לא מרוע זה מקנאה לכן לפי דעתי ילד פלא זה אמור להסתכם באירועים בתור אורח או חופות וכאלה אבל שיש שירים ופייסבוק ואינסטגרם וחצי מדינה כבר מכירה אותו זה כבר לא טוב
וזה לא שלא בא לי לישמוע זה יש כאלה שעושים ממש יפה ומרגש כמו מוטי גרינבוים אבל המציאות מראה שזה כבר ניהיה קצת מסוכן... -
@דוד-ישראלי ב
@מחשב-נייד אמר במעריצים בציבור החרדי:
@אניומיני
ואז יכתבו לו "וואי איזה חמודדדד אתהההה אנחנו חוליםםם עליך"
כי הם יחשבו שהוא קורא את התגובות
זה לא יעזור שהוא יכתובבדור של היום תאמינו לי אפשר לעשות דבר שהמנהל כותב וא"א להגיב לו
-
@אניומיני אמר במעריצים בציבור החרדי:
שאם הוא יכתוב פוסט אנשים נורמטיבים יבינו אותו ויפסיקו לטרטר
זה ממש לא רעיון כי אנשים שמטרידים ברחוב זה לרוב אנשים שאין להם אפשרות להגיב במדיה כי אין להם...
וחוץ מזה שאנשים מטרידים יש בכל מקום ולא נראה לי שמענין אותם הצד השני -
@דוד-ישראלי אמר במעריצים בציבור החרדי:
@אניומיני אנשים נורמטיבים מבינים שזה ילד ולא מטרידים אותו גם אם בלי שהוא יגיד
אנשים נורמטיבים מבינים שלא מטרידים שום אדם בעולם וכל הדיון פה הוא על אנשים לא נורמטיבים שמטרידים אחרים ובמיוחד נער צעיר
-
@יעלה ואתה רואה שיש אנשים של אמודעים
ואם הוא יכתוב להם יכול להיות שם ישמעו לו מרוב אהבתם...
ככמובן בלי אפשםרות של הגבה@אניומיני
ברורר
מה שתגיד -
@דוד-ישראלי אמר במעריצים בציבור החרדי:
@אניומיני אנשים נורמטיבים מבינים שזה ילד ולא מטרידים אותו גם אם בלי שהוא יגיד
מי אמר שכל האנשים נורמטיביים?
חוץ מזה- שנורמה זה זה לא דבר חד משמעי- כל אחד והנורמות שלו.
בשביל ילד אחד נורמטיבי להתקשר לזמר- בשביל ילד אחר לא..
הכל תלוי למה אתה חשוף..מה אתה מקבל בבית- וכמובן- כמה יש לך ראיה על הצד השני- ולא רק על אינטרסים אישיים.@אניומיני אמר במעריצים בציבור החרדי:
@דוד-ישראלי שאם הוא יכתוב פוסט אנשים נורמטיבים יבינו אותו ויפסיקו לטרטר
איך @מוזיקה כתב תמימות... ואני מאחלת לך להשאר במקום הזה.
העולם היום כל כך פרוץ בכל המובנים, גם במדיה. וכן-
גם בציבור החרדי!! אז..אל תסגדו לו...בכל מקום יש הכל.
פוסט היום מוביל לפירסום...או לתגובות סוערות ברשת. זה לא נגמר שם. כי לא בכל המדיה בעולם יש פיקוח כמו שיש פה.. וד"ל. -
@אניומיני
ברורר
מה שתגיד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות