דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro

תגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סאונד והפקה מוזיקלית
127 פוסטים 29 כותבים 10.2k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ד דוד

    @ntz מעולם לא היה לי את זה כך שלא הייתי צריך להסיר
    אבל אולי זה בגלל שיש לי וינדוס 7???

    N מנותק
    N מנותק
    ntz
    מנהל ראשי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #7

    @דוד אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

    @ntz מעולם לא היה לי את זה כך שלא הייתי צריך להסיר
    אבל אולי זה בגלל שיש לי וינדוס 7???

    אני אומנם התקנתי על ווינדוס 10 אבל לא נראה לי שאמור להיות בעיה.

    • תסיר כל מה שכן הותקן (אם בכלל) דרך לוח הבקרה
    • תסיר שאריות
    • תשבית אנטי וירוס וווינדוס דפנדר
    • תתקין מהתחלה לפי ההוראות
    • תפעיל כל דבר כמנהל (למרות שזה לא אמור להפריע)

    אם לא יסתדר, אין לי איך לעזור

    אפשר ליצור קשר במייל:
    noam6947@gmail.com

    תמרית תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • N ntz

      @דוד אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

      @ntz מעולם לא היה לי את זה כך שלא הייתי צריך להסיר
      אבל אולי זה בגלל שיש לי וינדוס 7???

      אני אומנם התקנתי על ווינדוס 10 אבל לא נראה לי שאמור להיות בעיה.

      • תסיר כל מה שכן הותקן (אם בכלל) דרך לוח הבקרה
      • תסיר שאריות
      • תשבית אנטי וירוס וווינדוס דפנדר
      • תתקין מהתחלה לפי ההוראות
      • תפעיל כל דבר כמנהל (למרות שזה לא אמור להפריע)

      אם לא יסתדר, אין לי איך לעזור

      תמרית מנותק
      תמרית מנותק
      תמרי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #8

      @ntz אני עשיתי לפי ההוראות ובסוף הוא לא נפתח רק חושב.................

      N תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • תמרית תמרי

        @ntz אני עשיתי לפי ההוראות ובסוף הוא לא נפתח רק חושב.................

        N מנותק
        N מנותק
        ntz
        מנהל ראשי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #9

        @תמרי אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

        @ntz אני עשיתי לפי ההוראות ובסוף הוא לא נפתח רק חושב.................

        נתקע בהפעלה?
        אולי המחשב איטי?

        אפשר ליצור קשר במייל:
        noam6947@gmail.com

        תמרית תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • N ntz

          @תמרי אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

          @ntz אני עשיתי לפי ההוראות ובסוף הוא לא נפתח רק חושב.................

          נתקע בהפעלה?
          אולי המחשב איטי?

          תמרית מנותק
          תמרית מנותק
          תמרי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #10

          @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

          @תמרי אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

          @ntz אני עשיתי לפי ההוראות ובסוף הוא לא נפתח רק חושב.................

          נתקע בהפעלה?
          אולי המחשב איטי?
          838060f8-ccc6-4c71-adf4-257afdbc0c61-image.png

          N תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • תמרית תמרי

            @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

            @תמרי אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

            @ntz אני עשיתי לפי ההוראות ובסוף הוא לא נפתח רק חושב.................

            נתקע בהפעלה?
            אולי המחשב איטי?
            838060f8-ccc6-4c71-adf4-257afdbc0c61-image.png

            N מנותק
            N מנותק
            ntz
            מנהל ראשי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #11

            @תמרי אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

            @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

            @תמרי אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

            @ntz אני עשיתי לפי ההוראות ובסוף הוא לא נפתח רק חושב.................

            נתקע בהפעלה?
            אולי המחשב איטי?
            838060f8-ccc6-4c71-adf4-257afdbc0c61-image.png

            הפריצה לא הצליחה.
            הוא מבקש רשיון.
            בהמשך אני יעלה גירסה יותר ישנה של קיובייס,
            שיותר קל להתקין אותה.

            אפשר ליצור קשר במייל:
            noam6947@gmail.com

            שוקיש תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • N ntz

              @תמרי אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

              @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

              @תמרי אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

              @ntz אני עשיתי לפי ההוראות ובסוף הוא לא נפתח רק חושב.................

              נתקע בהפעלה?
              אולי המחשב איטי?
              838060f8-ccc6-4c71-adf4-257afdbc0c61-image.png

              הפריצה לא הצליחה.
              הוא מבקש רשיון.
              בהמשך אני יעלה גירסה יותר ישנה של קיובייס,
              שיותר קל להתקין אותה.

              שוקיש מנותק
              שוקיש מנותק
              שוקי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #12

              @ntz שווה לנסות בכלל
              או שמכתחילה זה לא ילך....
              לא רוצה סתם לעבוד

              N תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • שוקיש שוקי

                @ntz שווה לנסות בכלל
                או שמכתחילה זה לא ילך....
                לא רוצה סתם לעבוד

                N מנותק
                N מנותק
                ntz
                מנהל ראשי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #13

                @שוקי אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                @ntz שווה לנסות בכלל
                או שמכתחילה זה לא ילך....
                לא רוצה סתם לעבוד

                אני אישית הצלחתי בכל הפעמים.
                אבל צריך ידע מסויים.
                אם לא התקנת אף פעם קיובייס על המחשב, לדעתי שווה לנסות.
                אבל תיצמד להוראות ההתקנה !!!
                ושוב, אני לא מתחייב שיעבוד...

                אפשר ליצור קשר במייל:
                noam6947@gmail.com

                שוקיש תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ד דוד

                  משום מה לי הוא לא נותן לפתוח ואם מישהו יכול לעזור לי אשמח תודה

                  20fb8b01-d3a5-4c24-8f76-f99c822a5f5b-image.png

                  פישלפ מנותק
                  פישלפ מנותק
                  פישל
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פישל
                  #14

                  @דוד אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                  משום מה לי הוא לא נותן לפתוח ואם מישהו יכול לעזור לי אשמח תודה

                  20fb8b01-d3a5-4c24-8f76-f99c822a5f5b-image.png

                  כתוב בבירור שחסר לך פרמיירק גירסה 4
                  נסה את זה
                  https://github.com/abbodi1406/dotNetFx35W10/releases/download/v0.19.03/dotNetFx35_WX_8_x86_x64.zip

                  (יש לי באיזה שלב חלום לעשות קיובייס בהתקנה שקטה 😊 )

                  N תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • פישלפ פישל

                    @דוד אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                    משום מה לי הוא לא נותן לפתוח ואם מישהו יכול לעזור לי אשמח תודה

                    20fb8b01-d3a5-4c24-8f76-f99c822a5f5b-image.png

                    כתוב בבירור שחסר לך פרמיירק גירסה 4
                    נסה את זה
                    https://github.com/abbodi1406/dotNetFx35W10/releases/download/v0.19.03/dotNetFx35_WX_8_x86_x64.zip

                    (יש לי באיזה שלב חלום לעשות קיובייס בהתקנה שקטה 😊 )

                    N מנותק
                    N מנותק
                    ntz
                    מנהל ראשי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #15

                    @פישל אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                    (יש לי באיזה שלב חלום לעשות קיובייס בהתקנה שקטה )

                    אני מודיע לך מראש שזה אתגר רציני (אולי עליך זה קטן...)
                    אבל מאוד יודו לך אם תצליח....

                    אפשר ליצור קשר במייל:
                    noam6947@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • N ntz

                      @שוקי אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                      @ntz שווה לנסות בכלל
                      או שמכתחילה זה לא ילך....
                      לא רוצה סתם לעבוד

                      אני אישית הצלחתי בכל הפעמים.
                      אבל צריך ידע מסויים.
                      אם לא התקנת אף פעם קיובייס על המחשב, לדעתי שווה לנסות.
                      אבל תיצמד להוראות ההתקנה !!!
                      ושוב, אני לא מתחייב שיעבוד...

                      שוקיש מנותק
                      שוקיש מנותק
                      שוקי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #16

                      @ntz צריך לסגור קודם אנטיוירוס?

                      N תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שוקיש שוקי

                        @ntz צריך לסגור קודם אנטיוירוס?

                        N מנותק
                        N מנותק
                        ntz
                        מנהל ראשי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #17

                        @שוקי אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                        @ntz צריך לסגור קודם אנטיוירוס?

                        לכאורה לא צריך.
                        אבל תסגור ליתר ביטחון

                        אפשר ליצור קשר במייל:
                        noam6947@gmail.com

                        שוקיש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • N ntz

                          @שוקי אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                          @ntz צריך לסגור קודם אנטיוירוס?

                          לכאורה לא צריך.
                          אבל תסגור ליתר ביטחון

                          שוקיש מנותק
                          שוקיש מנותק
                          שוקי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #18

                          @ntz מה זה אומר
                          2d4336ea-72a1-4188-92bd-fda78fddf93e-image.png
                          ההוראה ההאחרונה של החלפת קבצים?

                          N תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • שוקיש שוקי

                            @ntz מה זה אומר
                            2d4336ea-72a1-4188-92bd-fda78fddf93e-image.png
                            ההוראה ההאחרונה של החלפת קבצים?

                            N מנותק
                            N מנותק
                            ntz
                            מנהל ראשי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #19

                            @שוקי אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                            @ntz מה זה אומר
                            2d4336ea-72a1-4188-92bd-fda78fddf93e-image.png
                            ההוראה ההאחרונה של החלפת קבצים?

                            להעתיק את כל הקבצים שבתקיית ה Crack לתקיית השורש של קיובייס.
                            ולאשר החלפה

                            אפשר ליצור קשר במייל:
                            noam6947@gmail.com

                            שוקיש א 2 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • N ntz

                              @שוקי אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                              @ntz מה זה אומר
                              2d4336ea-72a1-4188-92bd-fda78fddf93e-image.png
                              ההוראה ההאחרונה של החלפת קבצים?

                              להעתיק את כל הקבצים שבתקיית ה Crack לתקיית השורש של קיובייס.
                              ולאשר החלפה

                              שוקיש מנותק
                              שוקיש מנותק
                              שוקי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #20

                              @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                              @שוקי אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                              @ntz מה זה אומר
                              2d4336ea-72a1-4188-92bd-fda78fddf93e-image.png
                              ההוראה ההאחרונה של החלפת קבצים?

                              להעתיק את כל הקבצים שבתקיית ה Crack לתקיית השורש של קיובייס.
                              ולאשר החלפה

                              התקנתי וזה עובד לי מעולה!!
                              שווה לנסות....

                              N תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • שוקיש שוקי

                                @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                @שוקי אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                @ntz מה זה אומר
                                2d4336ea-72a1-4188-92bd-fda78fddf93e-image.png
                                ההוראה ההאחרונה של החלפת קבצים?

                                להעתיק את כל הקבצים שבתקיית ה Crack לתקיית השורש של קיובייס.
                                ולאשר החלפה

                                התקנתי וזה עובד לי מעולה!!
                                שווה לנסות....

                                N מנותק
                                N מנותק
                                ntz
                                מנהל ראשי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #21

                                @שוקי אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                @שוקי אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                @ntz מה זה אומר
                                2d4336ea-72a1-4188-92bd-fda78fddf93e-image.png
                                ההוראה ההאחרונה של החלפת קבצים?

                                להעתיק את כל הקבצים שבתקיית ה Crack לתקיית השורש של קיובייס.
                                ולאשר החלפה

                                התקנתי וזה עובד לי מעולה!!
                                שווה לנסות....

                                סופסוף מישהו שעובד לו. 😁

                                אפשר ליצור קשר במייל:
                                noam6947@gmail.com

                                שוקיש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • N ntz

                                  @שוקי אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                  @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                  @שוקי אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                  @ntz מה זה אומר
                                  2d4336ea-72a1-4188-92bd-fda78fddf93e-image.png
                                  ההוראה ההאחרונה של החלפת קבצים?

                                  להעתיק את כל הקבצים שבתקיית ה Crack לתקיית השורש של קיובייס.
                                  ולאשר החלפה

                                  התקנתי וזה עובד לי מעולה!!
                                  שווה לנסות....

                                  סופסוף מישהו שעובד לו. 😁

                                  שוקיש מנותק
                                  שוקיש מנותק
                                  שוקי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #22

                                  @ntz לדעתי למי שלא הצליח
                                  זה לא בגלל הרישיון זה בגלל ההוראה האחרונה
                                  הסתבכתי עם זה קצת...והוא גם נתן לי את ההודעת שגיאה
                                  ואז עשיתי שוב בדיוק את ההוראה האחרונה וזה מיד נפתח

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • N ntz

                                    כאן תגיבו אם יש בעיות על מנת לשמור על הסדר.

                                    תהילושת מנותק
                                    תהילושת מנותק
                                    תהילוש
                                    כתב מקצב
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #23

                                    @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                    כאן תגיבו אם יש בעיות על מנת לשמור על הסדר.

                                    באמצע להוריד,אם לא היה לי את התוכנה הזו, אז רק לפתוח את הקובץ?

                                    N תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • תהילושת תהילוש

                                      @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                      כאן תגיבו אם יש בעיות על מנת לשמור על הסדר.

                                      באמצע להוריד,אם לא היה לי את התוכנה הזו, אז רק לפתוח את הקובץ?

                                      N מנותק
                                      N מנותק
                                      ntz
                                      מנהל ראשי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #24

                                      @אני-תהילוש אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                      באמצע להוריד,אם לא היה לי את התוכנה הזו, אז רק לפתוח את הקובץ?

                                      זה כמה קבצים שצריך להפעיל אחד אחרי השני כמבואר לעיל

                                      אפשר ליצור קשר במייל:
                                      noam6947@gmail.com

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • a.g.A מנותק
                                        a.g.A מנותק
                                        a.g.
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #25

                                        זה קיובייס מלא עם כל הפלאגינים שמגיעים עם התוכנה?
                                        כי זה שוקל רק 800 מ"ב

                                        margalitM N 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • a.g.A a.g.

                                          זה קיובייס מלא עם כל הפלאגינים שמגיעים עם התוכנה?
                                          כי זה שוקל רק 800 מ"ב

                                          margalitM מנותק
                                          margalitM מנותק
                                          margalit
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #26

                                          @a-g
                                          לא יודעת לגבי הקיובייס הספציפי הזה כי לא ניסיתי אותו
                                          אבל זה לא נשמע לי הגיוני הקיובייס המלא שוקל הרבה, לא זוכרת בדיוק כמה אבל זה מעל עשר ג'יגה

                                          היה לי פעם קיובייס 10 פרו פרוץ והיה חסר לי שם הרבה לופים, הרבה אינסטרומנטים ועוד כמה דברים.

                                          סולמות
                                          מגביהים את הקול שלך

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול