דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro

תגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סאונד והפקה מוזיקלית
127 פוסטים 29 כותבים 10.2k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • N ntz

    @שוקי אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

    @ntz שווה לנסות בכלל
    או שמכתחילה זה לא ילך....
    לא רוצה סתם לעבוד

    אני אישית הצלחתי בכל הפעמים.
    אבל צריך ידע מסויים.
    אם לא התקנת אף פעם קיובייס על המחשב, לדעתי שווה לנסות.
    אבל תיצמד להוראות ההתקנה !!!
    ושוב, אני לא מתחייב שיעבוד...

    שוקיש מנותק
    שוקיש מנותק
    שוקי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #16

    @ntz צריך לסגור קודם אנטיוירוס?

    N תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שוקיש שוקי

      @ntz צריך לסגור קודם אנטיוירוס?

      N מנותק
      N מנותק
      ntz
      מנהל ראשי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #17

      @שוקי אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

      @ntz צריך לסגור קודם אנטיוירוס?

      לכאורה לא צריך.
      אבל תסגור ליתר ביטחון

      אפשר ליצור קשר במייל:
      noam6947@gmail.com

      שוקיש תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • N ntz

        @שוקי אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

        @ntz צריך לסגור קודם אנטיוירוס?

        לכאורה לא צריך.
        אבל תסגור ליתר ביטחון

        שוקיש מנותק
        שוקיש מנותק
        שוקי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #18

        @ntz מה זה אומר
        2d4336ea-72a1-4188-92bd-fda78fddf93e-image.png
        ההוראה ההאחרונה של החלפת קבצים?

        N תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שוקיש שוקי

          @ntz מה זה אומר
          2d4336ea-72a1-4188-92bd-fda78fddf93e-image.png
          ההוראה ההאחרונה של החלפת קבצים?

          N מנותק
          N מנותק
          ntz
          מנהל ראשי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #19

          @שוקי אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

          @ntz מה זה אומר
          2d4336ea-72a1-4188-92bd-fda78fddf93e-image.png
          ההוראה ההאחרונה של החלפת קבצים?

          להעתיק את כל הקבצים שבתקיית ה Crack לתקיית השורש של קיובייס.
          ולאשר החלפה

          אפשר ליצור קשר במייל:
          noam6947@gmail.com

          שוקיש א 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • N ntz

            @שוקי אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

            @ntz מה זה אומר
            2d4336ea-72a1-4188-92bd-fda78fddf93e-image.png
            ההוראה ההאחרונה של החלפת קבצים?

            להעתיק את כל הקבצים שבתקיית ה Crack לתקיית השורש של קיובייס.
            ולאשר החלפה

            שוקיש מנותק
            שוקיש מנותק
            שוקי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #20

            @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

            @שוקי אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

            @ntz מה זה אומר
            2d4336ea-72a1-4188-92bd-fda78fddf93e-image.png
            ההוראה ההאחרונה של החלפת קבצים?

            להעתיק את כל הקבצים שבתקיית ה Crack לתקיית השורש של קיובייס.
            ולאשר החלפה

            התקנתי וזה עובד לי מעולה!!
            שווה לנסות....

            N תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • שוקיש שוקי

              @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

              @שוקי אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

              @ntz מה זה אומר
              2d4336ea-72a1-4188-92bd-fda78fddf93e-image.png
              ההוראה ההאחרונה של החלפת קבצים?

              להעתיק את כל הקבצים שבתקיית ה Crack לתקיית השורש של קיובייס.
              ולאשר החלפה

              התקנתי וזה עובד לי מעולה!!
              שווה לנסות....

              N מנותק
              N מנותק
              ntz
              מנהל ראשי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #21

              @שוקי אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

              @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

              @שוקי אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

              @ntz מה זה אומר
              2d4336ea-72a1-4188-92bd-fda78fddf93e-image.png
              ההוראה ההאחרונה של החלפת קבצים?

              להעתיק את כל הקבצים שבתקיית ה Crack לתקיית השורש של קיובייס.
              ולאשר החלפה

              התקנתי וזה עובד לי מעולה!!
              שווה לנסות....

              סופסוף מישהו שעובד לו. 😁

              אפשר ליצור קשר במייל:
              noam6947@gmail.com

              שוקיש תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • N ntz

                @שוקי אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                @שוקי אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                @ntz מה זה אומר
                2d4336ea-72a1-4188-92bd-fda78fddf93e-image.png
                ההוראה ההאחרונה של החלפת קבצים?

                להעתיק את כל הקבצים שבתקיית ה Crack לתקיית השורש של קיובייס.
                ולאשר החלפה

                התקנתי וזה עובד לי מעולה!!
                שווה לנסות....

                סופסוף מישהו שעובד לו. 😁

                שוקיש מנותק
                שוקיש מנותק
                שוקי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #22

                @ntz לדעתי למי שלא הצליח
                זה לא בגלל הרישיון זה בגלל ההוראה האחרונה
                הסתבכתי עם זה קצת...והוא גם נתן לי את ההודעת שגיאה
                ואז עשיתי שוב בדיוק את ההוראה האחרונה וזה מיד נפתח

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • N ntz

                  כאן תגיבו אם יש בעיות על מנת לשמור על הסדר.

                  תהילושת מנותק
                  תהילושת מנותק
                  תהילוש
                  כתב מקצב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #23

                  @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                  כאן תגיבו אם יש בעיות על מנת לשמור על הסדר.

                  באמצע להוריד,אם לא היה לי את התוכנה הזו, אז רק לפתוח את הקובץ?

                  N תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • תהילושת תהילוש

                    @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                    כאן תגיבו אם יש בעיות על מנת לשמור על הסדר.

                    באמצע להוריד,אם לא היה לי את התוכנה הזו, אז רק לפתוח את הקובץ?

                    N מנותק
                    N מנותק
                    ntz
                    מנהל ראשי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #24

                    @אני-תהילוש אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                    באמצע להוריד,אם לא היה לי את התוכנה הזו, אז רק לפתוח את הקובץ?

                    זה כמה קבצים שצריך להפעיל אחד אחרי השני כמבואר לעיל

                    אפשר ליצור קשר במייל:
                    noam6947@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • a.g.A מנותק
                      a.g.A מנותק
                      a.g.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #25

                      זה קיובייס מלא עם כל הפלאגינים שמגיעים עם התוכנה?
                      כי זה שוקל רק 800 מ"ב

                      margalitM N 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • a.g.A a.g.

                        זה קיובייס מלא עם כל הפלאגינים שמגיעים עם התוכנה?
                        כי זה שוקל רק 800 מ"ב

                        margalitM מנותק
                        margalitM מנותק
                        margalit
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #26

                        @a-g
                        לא יודעת לגבי הקיובייס הספציפי הזה כי לא ניסיתי אותו
                        אבל זה לא נשמע לי הגיוני הקיובייס המלא שוקל הרבה, לא זוכרת בדיוק כמה אבל זה מעל עשר ג'יגה

                        היה לי פעם קיובייס 10 פרו פרוץ והיה חסר לי שם הרבה לופים, הרבה אינסטרומנטים ועוד כמה דברים.

                        סולמות
                        מגביהים את הקול שלך

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • a.g.A a.g.

                          זה קיובייס מלא עם כל הפלאגינים שמגיעים עם התוכנה?
                          כי זה שוקל רק 800 מ"ב

                          N מנותק
                          N מנותק
                          ntz
                          מנהל ראשי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #27

                          @a-g אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                          זה קיובייס מלא עם כל הפלאגינים שמגיעים עם התוכנה?
                          כי זה שוקל רק 800 מ"ב

                          זה בלי הפלאגינים שמגיעים עם התוכנה המקורית.
                          יש המון פלאגינים פרוצים יותר טובים בהרבה מאלה של שטיינברג..
                          המקורי שוקל 20 ג'יגה בערך.

                          אפשר ליצור קשר במייל:
                          noam6947@gmail.com

                          a.g.A תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • N ntz

                            @a-g אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                            זה קיובייס מלא עם כל הפלאגינים שמגיעים עם התוכנה?
                            כי זה שוקל רק 800 מ"ב

                            זה בלי הפלאגינים שמגיעים עם התוכנה המקורית.
                            יש המון פלאגינים פרוצים יותר טובים בהרבה מאלה של שטיינברג..
                            המקורי שוקל 20 ג'יגה בערך.

                            a.g.A מנותק
                            a.g.A מנותק
                            a.g.
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #28

                            @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                            יש המון פלאגינים פרוצים יותר טובים בהרבה מאלה של שטיינברג.

                            והיכן ניתן להשיג אותם?....

                            N תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • N ntz

                              כאן תגיבו אם יש בעיות על מנת לשמור על הסדר.

                              אפרתושא מנותק
                              אפרתושא מנותק
                              אפרתוש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #29

                              @ntz הורדתי את התוכנה אבל הוא לא נותן לי להיכנס הוא מבקש סיסמה

                              NBHGVN תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אפרתושא אפרתוש

                                @ntz הורדתי את התוכנה אבל הוא לא נותן לי להיכנס הוא מבקש סיסמה

                                NBHGVN מנותק
                                NBHGVN מנותק
                                NBHGV
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #30

                                @אפרתוש הסיסמה זה 123

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • Proud jewP מנותק
                                  Proud jewP מנותק
                                  Proud jew
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #31

                                  יש לי קיובייס אלמנטס 10.5 חוקי (קניתי כרטיס קול של סטיינברג וקיבלתי רישיון מתנה)
                                  שווה להסיר ולהחליף?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • a.g.A a.g.

                                    @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                    יש המון פלאגינים פרוצים יותר טובים בהרבה מאלה של שטיינברג.

                                    והיכן ניתן להשיג אותם?....

                                    N מנותק
                                    N מנותק
                                    ntz
                                    מנהל ראשי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ntz
                                    #32

                                    @a-g אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                    @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                    יש המון פלאגינים פרוצים יותר טובים בהרבה מאלה של שטיינברג.

                                    והיכן ניתן להשיג אותם?....

                                    כאן לדוגמה..


                                    @proud-jew אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                    יש לי קיובייס אלמנטס 10.5 חוקי (קניתי כרטיס קול של סטיינברג וקיבלתי רישיון מתנה)
                                    שווה להסיר ולהחליף?

                                    אם אתה לא מעבד או מפיק מוזיקאלי ברמה מאוד מקצועית,
                                    קשה לי להאמין שתרגיש הבדל משמעותי.
                                    לא הייתי ממליץ לך להחליף..

                                    אפשר ליצור קשר במייל:
                                    noam6947@gmail.com

                                    Proud jewP תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • N ntz

                                      @a-g אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                      @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                      יש המון פלאגינים פרוצים יותר טובים בהרבה מאלה של שטיינברג.

                                      והיכן ניתן להשיג אותם?....

                                      כאן לדוגמה..


                                      @proud-jew אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                      יש לי קיובייס אלמנטס 10.5 חוקי (קניתי כרטיס קול של סטיינברג וקיבלתי רישיון מתנה)
                                      שווה להסיר ולהחליף?

                                      אם אתה לא מעבד או מפיק מוזיקאלי ברמה מאוד מקצועית,
                                      קשה לי להאמין שתרגיש הבדל משמעותי.
                                      לא הייתי ממליץ לך להחליף..

                                      Proud jewP מנותק
                                      Proud jewP מנותק
                                      Proud jew
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי Proud jew
                                      #33

                                      @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                      @proud-jew אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                      יש לי קיובייס אלמנטס 10.5 חוקי (קניתי כרטיס קול של סטיינברג וקיבלתי רישיון מתנה)
                                      שווה להסיר ולהחליף?

                                      אם אתה לא מעבד או מפיק מוזיקאלי ברמה מאוד מקצועית,
                                      קשה לי להאמין שתרגיש הבדל משמעותי.
                                      לא הייתי ממליץ לך להחליף..

                                      בעיקר חסר לי תיקון זיופים
                                      ברמה ששקלתי לקנות בשביל זה את הגירסה המלאה בכסף מלא....

                                      margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • Proud jewP Proud jew

                                        @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                        @proud-jew אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                        יש לי קיובייס אלמנטס 10.5 חוקי (קניתי כרטיס קול של סטיינברג וקיבלתי רישיון מתנה)
                                        שווה להסיר ולהחליף?

                                        אם אתה לא מעבד או מפיק מוזיקאלי ברמה מאוד מקצועית,
                                        קשה לי להאמין שתרגיש הבדל משמעותי.
                                        לא הייתי ממליץ לך להחליף..

                                        בעיקר חסר לי תיקון זיופים
                                        ברמה ששקלתי לקנות בשביל זה את הגירסה המלאה בכסף מלא....

                                        margalitM מנותק
                                        margalitM מנותק
                                        margalit
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #34

                                        @proud-jew
                                        אין בפרוץ וורי אאודיו?
                                        אם אין אז כדאי להחליף ואלנמט
                                        אין הרבה הבדל בינו לבין הפרו
                                        ההבדלים הם לא בדברים מהותיים
                                        אז אם יש משהו חיוני שחסר לך אז כדאי להחליף.

                                        סולמות
                                        מגביהים את הקול שלך

                                        Proud jewP תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • margalitM margalit

                                          @proud-jew
                                          אין בפרוץ וורי אאודיו?
                                          אם אין אז כדאי להחליף ואלנמט
                                          אין הרבה הבדל בינו לבין הפרו
                                          ההבדלים הם לא בדברים מהותיים
                                          אז אם יש משהו חיוני שחסר לך אז כדאי להחליף.

                                          Proud jewP מנותק
                                          Proud jewP מנותק
                                          Proud jew
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #35

                                          @margalit אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                          @proud-jew
                                          אין בפרוץ וורי אאודיו?
                                          אם אין אז כדאי להחליף ואלנמט
                                          אין הרבה הבדל בינו לבין הפרו
                                          ההבדלים הם לא בדברים מהותיים
                                          אז אם יש משהו חיוני שחסר לך אז כדאי להחליף.

                                          יש לי אלמנט חוקי
                                          ואין בו

                                          N margalitM 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול