דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro

תגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סאונד והפקה מוזיקלית
127 פוסטים 29 כותבים 10.2k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • N ntz

    כאן תגיבו אם יש בעיות על מנת לשמור על הסדר.

    תהילושת מנותק
    תהילושת מנותק
    תהילוש
    כתב מקצב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #23

    @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

    כאן תגיבו אם יש בעיות על מנת לשמור על הסדר.

    באמצע להוריד,אם לא היה לי את התוכנה הזו, אז רק לפתוח את הקובץ?

    N תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • תהילושת תהילוש

      @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

      כאן תגיבו אם יש בעיות על מנת לשמור על הסדר.

      באמצע להוריד,אם לא היה לי את התוכנה הזו, אז רק לפתוח את הקובץ?

      N מנותק
      N מנותק
      ntz
      מנהל ראשי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #24

      @אני-תהילוש אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

      באמצע להוריד,אם לא היה לי את התוכנה הזו, אז רק לפתוח את הקובץ?

      זה כמה קבצים שצריך להפעיל אחד אחרי השני כמבואר לעיל

      אפשר ליצור קשר במייל:
      noam6947@gmail.com

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • a.g.A מנותק
        a.g.A מנותק
        a.g.
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #25

        זה קיובייס מלא עם כל הפלאגינים שמגיעים עם התוכנה?
        כי זה שוקל רק 800 מ"ב

        margalitM N 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • a.g.A a.g.

          זה קיובייס מלא עם כל הפלאגינים שמגיעים עם התוכנה?
          כי זה שוקל רק 800 מ"ב

          margalitM מנותק
          margalitM מנותק
          margalit
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #26

          @a-g
          לא יודעת לגבי הקיובייס הספציפי הזה כי לא ניסיתי אותו
          אבל זה לא נשמע לי הגיוני הקיובייס המלא שוקל הרבה, לא זוכרת בדיוק כמה אבל זה מעל עשר ג'יגה

          היה לי פעם קיובייס 10 פרו פרוץ והיה חסר לי שם הרבה לופים, הרבה אינסטרומנטים ועוד כמה דברים.

          סולמות
          מגביהים את הקול שלך

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • a.g.A a.g.

            זה קיובייס מלא עם כל הפלאגינים שמגיעים עם התוכנה?
            כי זה שוקל רק 800 מ"ב

            N מנותק
            N מנותק
            ntz
            מנהל ראשי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #27

            @a-g אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

            זה קיובייס מלא עם כל הפלאגינים שמגיעים עם התוכנה?
            כי זה שוקל רק 800 מ"ב

            זה בלי הפלאגינים שמגיעים עם התוכנה המקורית.
            יש המון פלאגינים פרוצים יותר טובים בהרבה מאלה של שטיינברג..
            המקורי שוקל 20 ג'יגה בערך.

            אפשר ליצור קשר במייל:
            noam6947@gmail.com

            a.g.A תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • N ntz

              @a-g אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

              זה קיובייס מלא עם כל הפלאגינים שמגיעים עם התוכנה?
              כי זה שוקל רק 800 מ"ב

              זה בלי הפלאגינים שמגיעים עם התוכנה המקורית.
              יש המון פלאגינים פרוצים יותר טובים בהרבה מאלה של שטיינברג..
              המקורי שוקל 20 ג'יגה בערך.

              a.g.A מנותק
              a.g.A מנותק
              a.g.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #28

              @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

              יש המון פלאגינים פרוצים יותר טובים בהרבה מאלה של שטיינברג.

              והיכן ניתן להשיג אותם?....

              N תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • N ntz

                כאן תגיבו אם יש בעיות על מנת לשמור על הסדר.

                אפרתושא מנותק
                אפרתושא מנותק
                אפרתוש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #29

                @ntz הורדתי את התוכנה אבל הוא לא נותן לי להיכנס הוא מבקש סיסמה

                NBHGVN תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אפרתושא אפרתוש

                  @ntz הורדתי את התוכנה אבל הוא לא נותן לי להיכנס הוא מבקש סיסמה

                  NBHGVN מנותק
                  NBHGVN מנותק
                  NBHGV
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #30

                  @אפרתוש הסיסמה זה 123

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • Proud jewP מנותק
                    Proud jewP מנותק
                    Proud jew
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #31

                    יש לי קיובייס אלמנטס 10.5 חוקי (קניתי כרטיס קול של סטיינברג וקיבלתי רישיון מתנה)
                    שווה להסיר ולהחליף?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • a.g.A a.g.

                      @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                      יש המון פלאגינים פרוצים יותר טובים בהרבה מאלה של שטיינברג.

                      והיכן ניתן להשיג אותם?....

                      N מנותק
                      N מנותק
                      ntz
                      מנהל ראשי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ntz
                      #32

                      @a-g אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                      @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                      יש המון פלאגינים פרוצים יותר טובים בהרבה מאלה של שטיינברג.

                      והיכן ניתן להשיג אותם?....

                      כאן לדוגמה..


                      @proud-jew אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                      יש לי קיובייס אלמנטס 10.5 חוקי (קניתי כרטיס קול של סטיינברג וקיבלתי רישיון מתנה)
                      שווה להסיר ולהחליף?

                      אם אתה לא מעבד או מפיק מוזיקאלי ברמה מאוד מקצועית,
                      קשה לי להאמין שתרגיש הבדל משמעותי.
                      לא הייתי ממליץ לך להחליף..

                      אפשר ליצור קשר במייל:
                      noam6947@gmail.com

                      Proud jewP תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • N ntz

                        @a-g אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                        @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                        יש המון פלאגינים פרוצים יותר טובים בהרבה מאלה של שטיינברג.

                        והיכן ניתן להשיג אותם?....

                        כאן לדוגמה..


                        @proud-jew אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                        יש לי קיובייס אלמנטס 10.5 חוקי (קניתי כרטיס קול של סטיינברג וקיבלתי רישיון מתנה)
                        שווה להסיר ולהחליף?

                        אם אתה לא מעבד או מפיק מוזיקאלי ברמה מאוד מקצועית,
                        קשה לי להאמין שתרגיש הבדל משמעותי.
                        לא הייתי ממליץ לך להחליף..

                        Proud jewP מנותק
                        Proud jewP מנותק
                        Proud jew
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Proud jew
                        #33

                        @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                        @proud-jew אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                        יש לי קיובייס אלמנטס 10.5 חוקי (קניתי כרטיס קול של סטיינברג וקיבלתי רישיון מתנה)
                        שווה להסיר ולהחליף?

                        אם אתה לא מעבד או מפיק מוזיקאלי ברמה מאוד מקצועית,
                        קשה לי להאמין שתרגיש הבדל משמעותי.
                        לא הייתי ממליץ לך להחליף..

                        בעיקר חסר לי תיקון זיופים
                        ברמה ששקלתי לקנות בשביל זה את הגירסה המלאה בכסף מלא....

                        margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • Proud jewP Proud jew

                          @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                          @proud-jew אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                          יש לי קיובייס אלמנטס 10.5 חוקי (קניתי כרטיס קול של סטיינברג וקיבלתי רישיון מתנה)
                          שווה להסיר ולהחליף?

                          אם אתה לא מעבד או מפיק מוזיקאלי ברמה מאוד מקצועית,
                          קשה לי להאמין שתרגיש הבדל משמעותי.
                          לא הייתי ממליץ לך להחליף..

                          בעיקר חסר לי תיקון זיופים
                          ברמה ששקלתי לקנות בשביל זה את הגירסה המלאה בכסף מלא....

                          margalitM מנותק
                          margalitM מנותק
                          margalit
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #34

                          @proud-jew
                          אין בפרוץ וורי אאודיו?
                          אם אין אז כדאי להחליף ואלנמט
                          אין הרבה הבדל בינו לבין הפרו
                          ההבדלים הם לא בדברים מהותיים
                          אז אם יש משהו חיוני שחסר לך אז כדאי להחליף.

                          סולמות
                          מגביהים את הקול שלך

                          Proud jewP תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • margalitM margalit

                            @proud-jew
                            אין בפרוץ וורי אאודיו?
                            אם אין אז כדאי להחליף ואלנמט
                            אין הרבה הבדל בינו לבין הפרו
                            ההבדלים הם לא בדברים מהותיים
                            אז אם יש משהו חיוני שחסר לך אז כדאי להחליף.

                            Proud jewP מנותק
                            Proud jewP מנותק
                            Proud jew
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #35

                            @margalit אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                            @proud-jew
                            אין בפרוץ וורי אאודיו?
                            אם אין אז כדאי להחליף ואלנמט
                            אין הרבה הבדל בינו לבין הפרו
                            ההבדלים הם לא בדברים מהותיים
                            אז אם יש משהו חיוני שחסר לך אז כדאי להחליף.

                            יש לי אלמנט חוקי
                            ואין בו

                            N margalitM 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • Proud jewP Proud jew

                              @margalit אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                              @proud-jew
                              אין בפרוץ וורי אאודיו?
                              אם אין אז כדאי להחליף ואלנמט
                              אין הרבה הבדל בינו לבין הפרו
                              ההבדלים הם לא בדברים מהותיים
                              אז אם יש משהו חיוני שחסר לך אז כדאי להחליף.

                              יש לי אלמנט חוקי
                              ואין בו

                              N מנותק
                              N מנותק
                              ntz
                              מנהל ראשי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #36

                              @proud-jew אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                              יש לי אלמנט חוקי
                              ואין בו

                              אם ככה, אז אם אתה רוצה תחליף לפרו.
                              או שאתה יכול להתקין תוכנה לתיקון זיופים צד ג כמו זה..
                              קח בחשבון שזה קצת מסובך לפרוץ..

                              אפשר ליצור קשר במייל:
                              noam6947@gmail.com

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • Proud jewP Proud jew

                                @margalit אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                @proud-jew
                                אין בפרוץ וורי אאודיו?
                                אם אין אז כדאי להחליף ואלנמט
                                אין הרבה הבדל בינו לבין הפרו
                                ההבדלים הם לא בדברים מהותיים
                                אז אם יש משהו חיוני שחסר לך אז כדאי להחליף.

                                יש לי אלמנט חוקי
                                ואין בו

                                margalitM מנותק
                                margalitM מנותק
                                margalit
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #37

                                @proud-jew
                                אהה
                                אני הבנתי הפוך, שבפרוץ אין בגלל זה עניתי את התשובה שלי
                                יש הרבה פלאגנים חיצוניים לתיקון זיופים
                                יותר קל להתקין אותם מאשר את הפרוץ
                                וגם... יותר חוקי...

                                סולמות
                                מגביהים את הקול שלך

                                N תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • margalitM margalit

                                  @proud-jew
                                  אהה
                                  אני הבנתי הפוך, שבפרוץ אין בגלל זה עניתי את התשובה שלי
                                  יש הרבה פלאגנים חיצוניים לתיקון זיופים
                                  יותר קל להתקין אותם מאשר את הפרוץ
                                  וגם... יותר חוקי...

                                  N מנותק
                                  N מנותק
                                  ntz
                                  מנהל ראשי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #38

                                  @margalit אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                  וגם... יותר חוקי...

                                  גם הפלאגינים האלה פרוצים 😄

                                  אפשר ליצור קשר במייל:
                                  noam6947@gmail.com

                                  margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • N ntz

                                    @margalit אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                    וגם... יותר חוקי...

                                    גם הפלאגינים האלה פרוצים 😄

                                    margalitM מנותק
                                    margalitM מנותק
                                    margalit
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #39

                                    @ntz
                                    יש גם חינמי (למשל זה)
                                    וחוץ מזה שהוא אמר שהוא שקל לקנות קיובייס מלא
                                    אז כבר יותר זול לקנות פלאגין שיענה לו על הצרכים.

                                    סולמות
                                    מגביהים את הקול שלך

                                    Proud jewP תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • margalitM margalit

                                      @ntz
                                      יש גם חינמי (למשל זה)
                                      וחוץ מזה שהוא אמר שהוא שקל לקנות קיובייס מלא
                                      אז כבר יותר זול לקנות פלאגין שיענה לו על הצרכים.

                                      Proud jewP מנותק
                                      Proud jewP מנותק
                                      Proud jew
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ntz
                                      #40

                                      @margalit
                                      @ntz
                                      תודה רבה!!!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • צ מנותק
                                        צ מנותק
                                        ציפור שיר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #41

                                        יש לי אורגן Korg PA600 ואני רוצה ללמוד לעשות פלייבקים בתוכנה של קיובייס.
                                        א-איזה כבל צריך בשביל לחבר בין המחשב לאורגן?
                                        ב-האם בשביל הקלטת פלייבקים בלבד צריך כרטיס קול?

                                        N תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • צ ציפור שיר

                                          יש לי אורגן Korg PA600 ואני רוצה ללמוד לעשות פלייבקים בתוכנה של קיובייס.
                                          א-איזה כבל צריך בשביל לחבר בין המחשב לאורגן?
                                          ב-האם בשביל הקלטת פלייבקים בלבד צריך כרטיס קול?

                                          N מנותק
                                          N מנותק
                                          ntz
                                          מנהל ראשי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #42

                                          @ציפור-שיר אני מחבר מקלדת שליטה על ידי החיבור הזה (מצורף תמונה)
                                          כמה שידוע לי גם בדגם שלך יש אפשרות של חיבור כזה.
                                          תנסה, ותעדכן אם עובד..

                                          b7ed4401-c177-49ed-9a7e-02d1ba5251af_1.d1b35aec909cf33e5d08965d74431df0.jpeg

                                          אפשר ליצור קשר במייל:
                                          noam6947@gmail.com

                                          צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול