דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro

תגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סאונד והפקה מוזיקלית
127 פוסטים 29 כותבים 10.2k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • a.g.A מנותק
    a.g.A מנותק
    a.g.
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #25

    זה קיובייס מלא עם כל הפלאגינים שמגיעים עם התוכנה?
    כי זה שוקל רק 800 מ"ב

    margalitM N 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • a.g.A a.g.

      זה קיובייס מלא עם כל הפלאגינים שמגיעים עם התוכנה?
      כי זה שוקל רק 800 מ"ב

      margalitM מנותק
      margalitM מנותק
      margalit
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #26

      @a-g
      לא יודעת לגבי הקיובייס הספציפי הזה כי לא ניסיתי אותו
      אבל זה לא נשמע לי הגיוני הקיובייס המלא שוקל הרבה, לא זוכרת בדיוק כמה אבל זה מעל עשר ג'יגה

      היה לי פעם קיובייס 10 פרו פרוץ והיה חסר לי שם הרבה לופים, הרבה אינסטרומנטים ועוד כמה דברים.

      סולמות
      מגביהים את הקול שלך

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • a.g.A a.g.

        זה קיובייס מלא עם כל הפלאגינים שמגיעים עם התוכנה?
        כי זה שוקל רק 800 מ"ב

        N מנותק
        N מנותק
        ntz
        מנהל ראשי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #27

        @a-g אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

        זה קיובייס מלא עם כל הפלאגינים שמגיעים עם התוכנה?
        כי זה שוקל רק 800 מ"ב

        זה בלי הפלאגינים שמגיעים עם התוכנה המקורית.
        יש המון פלאגינים פרוצים יותר טובים בהרבה מאלה של שטיינברג..
        המקורי שוקל 20 ג'יגה בערך.

        אפשר ליצור קשר במייל:
        noam6947@gmail.com

        a.g.A תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • N ntz

          @a-g אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

          זה קיובייס מלא עם כל הפלאגינים שמגיעים עם התוכנה?
          כי זה שוקל רק 800 מ"ב

          זה בלי הפלאגינים שמגיעים עם התוכנה המקורית.
          יש המון פלאגינים פרוצים יותר טובים בהרבה מאלה של שטיינברג..
          המקורי שוקל 20 ג'יגה בערך.

          a.g.A מנותק
          a.g.A מנותק
          a.g.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #28

          @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

          יש המון פלאגינים פרוצים יותר טובים בהרבה מאלה של שטיינברג.

          והיכן ניתן להשיג אותם?....

          N תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • N ntz

            כאן תגיבו אם יש בעיות על מנת לשמור על הסדר.

            אפרתושא מנותק
            אפרתושא מנותק
            אפרתוש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #29

            @ntz הורדתי את התוכנה אבל הוא לא נותן לי להיכנס הוא מבקש סיסמה

            NBHGVN תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אפרתושא אפרתוש

              @ntz הורדתי את התוכנה אבל הוא לא נותן לי להיכנס הוא מבקש סיסמה

              NBHGVN מנותק
              NBHGVN מנותק
              NBHGV
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #30

              @אפרתוש הסיסמה זה 123

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • Proud jewP מנותק
                Proud jewP מנותק
                Proud jew
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #31

                יש לי קיובייס אלמנטס 10.5 חוקי (קניתי כרטיס קול של סטיינברג וקיבלתי רישיון מתנה)
                שווה להסיר ולהחליף?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • a.g.A a.g.

                  @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                  יש המון פלאגינים פרוצים יותר טובים בהרבה מאלה של שטיינברג.

                  והיכן ניתן להשיג אותם?....

                  N מנותק
                  N מנותק
                  ntz
                  מנהל ראשי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ntz
                  #32

                  @a-g אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                  @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                  יש המון פלאגינים פרוצים יותר טובים בהרבה מאלה של שטיינברג.

                  והיכן ניתן להשיג אותם?....

                  כאן לדוגמה..


                  @proud-jew אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                  יש לי קיובייס אלמנטס 10.5 חוקי (קניתי כרטיס קול של סטיינברג וקיבלתי רישיון מתנה)
                  שווה להסיר ולהחליף?

                  אם אתה לא מעבד או מפיק מוזיקאלי ברמה מאוד מקצועית,
                  קשה לי להאמין שתרגיש הבדל משמעותי.
                  לא הייתי ממליץ לך להחליף..

                  אפשר ליצור קשר במייל:
                  noam6947@gmail.com

                  Proud jewP תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • N ntz

                    @a-g אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                    @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                    יש המון פלאגינים פרוצים יותר טובים בהרבה מאלה של שטיינברג.

                    והיכן ניתן להשיג אותם?....

                    כאן לדוגמה..


                    @proud-jew אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                    יש לי קיובייס אלמנטס 10.5 חוקי (קניתי כרטיס קול של סטיינברג וקיבלתי רישיון מתנה)
                    שווה להסיר ולהחליף?

                    אם אתה לא מעבד או מפיק מוזיקאלי ברמה מאוד מקצועית,
                    קשה לי להאמין שתרגיש הבדל משמעותי.
                    לא הייתי ממליץ לך להחליף..

                    Proud jewP מנותק
                    Proud jewP מנותק
                    Proud jew
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Proud jew
                    #33

                    @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                    @proud-jew אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                    יש לי קיובייס אלמנטס 10.5 חוקי (קניתי כרטיס קול של סטיינברג וקיבלתי רישיון מתנה)
                    שווה להסיר ולהחליף?

                    אם אתה לא מעבד או מפיק מוזיקאלי ברמה מאוד מקצועית,
                    קשה לי להאמין שתרגיש הבדל משמעותי.
                    לא הייתי ממליץ לך להחליף..

                    בעיקר חסר לי תיקון זיופים
                    ברמה ששקלתי לקנות בשביל זה את הגירסה המלאה בכסף מלא....

                    margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • Proud jewP Proud jew

                      @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                      @proud-jew אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                      יש לי קיובייס אלמנטס 10.5 חוקי (קניתי כרטיס קול של סטיינברג וקיבלתי רישיון מתנה)
                      שווה להסיר ולהחליף?

                      אם אתה לא מעבד או מפיק מוזיקאלי ברמה מאוד מקצועית,
                      קשה לי להאמין שתרגיש הבדל משמעותי.
                      לא הייתי ממליץ לך להחליף..

                      בעיקר חסר לי תיקון זיופים
                      ברמה ששקלתי לקנות בשביל זה את הגירסה המלאה בכסף מלא....

                      margalitM מנותק
                      margalitM מנותק
                      margalit
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #34

                      @proud-jew
                      אין בפרוץ וורי אאודיו?
                      אם אין אז כדאי להחליף ואלנמט
                      אין הרבה הבדל בינו לבין הפרו
                      ההבדלים הם לא בדברים מהותיים
                      אז אם יש משהו חיוני שחסר לך אז כדאי להחליף.

                      סולמות
                      מגביהים את הקול שלך

                      Proud jewP תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • margalitM margalit

                        @proud-jew
                        אין בפרוץ וורי אאודיו?
                        אם אין אז כדאי להחליף ואלנמט
                        אין הרבה הבדל בינו לבין הפרו
                        ההבדלים הם לא בדברים מהותיים
                        אז אם יש משהו חיוני שחסר לך אז כדאי להחליף.

                        Proud jewP מנותק
                        Proud jewP מנותק
                        Proud jew
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #35

                        @margalit אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                        @proud-jew
                        אין בפרוץ וורי אאודיו?
                        אם אין אז כדאי להחליף ואלנמט
                        אין הרבה הבדל בינו לבין הפרו
                        ההבדלים הם לא בדברים מהותיים
                        אז אם יש משהו חיוני שחסר לך אז כדאי להחליף.

                        יש לי אלמנט חוקי
                        ואין בו

                        N margalitM 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • Proud jewP Proud jew

                          @margalit אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                          @proud-jew
                          אין בפרוץ וורי אאודיו?
                          אם אין אז כדאי להחליף ואלנמט
                          אין הרבה הבדל בינו לבין הפרו
                          ההבדלים הם לא בדברים מהותיים
                          אז אם יש משהו חיוני שחסר לך אז כדאי להחליף.

                          יש לי אלמנט חוקי
                          ואין בו

                          N מנותק
                          N מנותק
                          ntz
                          מנהל ראשי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #36

                          @proud-jew אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                          יש לי אלמנט חוקי
                          ואין בו

                          אם ככה, אז אם אתה רוצה תחליף לפרו.
                          או שאתה יכול להתקין תוכנה לתיקון זיופים צד ג כמו זה..
                          קח בחשבון שזה קצת מסובך לפרוץ..

                          אפשר ליצור קשר במייל:
                          noam6947@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • Proud jewP Proud jew

                            @margalit אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                            @proud-jew
                            אין בפרוץ וורי אאודיו?
                            אם אין אז כדאי להחליף ואלנמט
                            אין הרבה הבדל בינו לבין הפרו
                            ההבדלים הם לא בדברים מהותיים
                            אז אם יש משהו חיוני שחסר לך אז כדאי להחליף.

                            יש לי אלמנט חוקי
                            ואין בו

                            margalitM מנותק
                            margalitM מנותק
                            margalit
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #37

                            @proud-jew
                            אהה
                            אני הבנתי הפוך, שבפרוץ אין בגלל זה עניתי את התשובה שלי
                            יש הרבה פלאגנים חיצוניים לתיקון זיופים
                            יותר קל להתקין אותם מאשר את הפרוץ
                            וגם... יותר חוקי...

                            סולמות
                            מגביהים את הקול שלך

                            N תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • margalitM margalit

                              @proud-jew
                              אהה
                              אני הבנתי הפוך, שבפרוץ אין בגלל זה עניתי את התשובה שלי
                              יש הרבה פלאגנים חיצוניים לתיקון זיופים
                              יותר קל להתקין אותם מאשר את הפרוץ
                              וגם... יותר חוקי...

                              N מנותק
                              N מנותק
                              ntz
                              מנהל ראשי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #38

                              @margalit אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                              וגם... יותר חוקי...

                              גם הפלאגינים האלה פרוצים 😄

                              אפשר ליצור קשר במייל:
                              noam6947@gmail.com

                              margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • N ntz

                                @margalit אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                וגם... יותר חוקי...

                                גם הפלאגינים האלה פרוצים 😄

                                margalitM מנותק
                                margalitM מנותק
                                margalit
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #39

                                @ntz
                                יש גם חינמי (למשל זה)
                                וחוץ מזה שהוא אמר שהוא שקל לקנות קיובייס מלא
                                אז כבר יותר זול לקנות פלאגין שיענה לו על הצרכים.

                                סולמות
                                מגביהים את הקול שלך

                                Proud jewP תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • margalitM margalit

                                  @ntz
                                  יש גם חינמי (למשל זה)
                                  וחוץ מזה שהוא אמר שהוא שקל לקנות קיובייס מלא
                                  אז כבר יותר זול לקנות פלאגין שיענה לו על הצרכים.

                                  Proud jewP מנותק
                                  Proud jewP מנותק
                                  Proud jew
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ntz
                                  #40

                                  @margalit
                                  @ntz
                                  תודה רבה!!!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • צ מנותק
                                    צ מנותק
                                    ציפור שיר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #41

                                    יש לי אורגן Korg PA600 ואני רוצה ללמוד לעשות פלייבקים בתוכנה של קיובייס.
                                    א-איזה כבל צריך בשביל לחבר בין המחשב לאורגן?
                                    ב-האם בשביל הקלטת פלייבקים בלבד צריך כרטיס קול?

                                    N תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • צ ציפור שיר

                                      יש לי אורגן Korg PA600 ואני רוצה ללמוד לעשות פלייבקים בתוכנה של קיובייס.
                                      א-איזה כבל צריך בשביל לחבר בין המחשב לאורגן?
                                      ב-האם בשביל הקלטת פלייבקים בלבד צריך כרטיס קול?

                                      N מנותק
                                      N מנותק
                                      ntz
                                      מנהל ראשי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #42

                                      @ציפור-שיר אני מחבר מקלדת שליטה על ידי החיבור הזה (מצורף תמונה)
                                      כמה שידוע לי גם בדגם שלך יש אפשרות של חיבור כזה.
                                      תנסה, ותעדכן אם עובד..

                                      b7ed4401-c177-49ed-9a7e-02d1ba5251af_1.d1b35aec909cf33e5d08965d74431df0.jpeg

                                      אפשר ליצור קשר במייל:
                                      noam6947@gmail.com

                                      צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • N ntz

                                        @ציפור-שיר אני מחבר מקלדת שליטה על ידי החיבור הזה (מצורף תמונה)
                                        כמה שידוע לי גם בדגם שלך יש אפשרות של חיבור כזה.
                                        תנסה, ותעדכן אם עובד..

                                        b7ed4401-c177-49ed-9a7e-02d1ba5251af_1.d1b35aec909cf33e5d08965d74431df0.jpeg

                                        צ מנותק
                                        צ מנותק
                                        ציפור שיר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #43

                                        @ntz
                                        תודה רבה!
                                        ומה לגבי הכרטיס קול? מספיק רק לחבר עם הכבל הזה?

                                        N תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • צ ציפור שיר

                                          @ntz
                                          תודה רבה!
                                          ומה לגבי הכרטיס קול? מספיק רק לחבר עם הכבל הזה?

                                          N מנותק
                                          N מנותק
                                          ntz
                                          מנהל ראשי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #44

                                          @ציפור-שיר אם זה מתאים - אז כן.

                                          אפשר ליצור קשר במייל:
                                          noam6947@gmail.com

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול