דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro

תגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סאונד והפקה מוזיקלית
127 פוסטים 29 כותבים 10.2k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • N ntz

    כאן תגיבו אם יש בעיות על מנת לשמור על הסדר.

    אפרתושא מנותק
    אפרתושא מנותק
    אפרתוש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #29

    @ntz הורדתי את התוכנה אבל הוא לא נותן לי להיכנס הוא מבקש סיסמה

    NBHGVN תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אפרתושא אפרתוש

      @ntz הורדתי את התוכנה אבל הוא לא נותן לי להיכנס הוא מבקש סיסמה

      NBHGVN מנותק
      NBHGVN מנותק
      NBHGV
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #30

      @אפרתוש הסיסמה זה 123

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • Proud jewP מנותק
        Proud jewP מנותק
        Proud jew
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #31

        יש לי קיובייס אלמנטס 10.5 חוקי (קניתי כרטיס קול של סטיינברג וקיבלתי רישיון מתנה)
        שווה להסיר ולהחליף?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • a.g.A a.g.

          @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

          יש המון פלאגינים פרוצים יותר טובים בהרבה מאלה של שטיינברג.

          והיכן ניתן להשיג אותם?....

          N מנותק
          N מנותק
          ntz
          מנהל ראשי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ntz
          #32

          @a-g אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

          @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

          יש המון פלאגינים פרוצים יותר טובים בהרבה מאלה של שטיינברג.

          והיכן ניתן להשיג אותם?....

          כאן לדוגמה..


          @proud-jew אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

          יש לי קיובייס אלמנטס 10.5 חוקי (קניתי כרטיס קול של סטיינברג וקיבלתי רישיון מתנה)
          שווה להסיר ולהחליף?

          אם אתה לא מעבד או מפיק מוזיקאלי ברמה מאוד מקצועית,
          קשה לי להאמין שתרגיש הבדל משמעותי.
          לא הייתי ממליץ לך להחליף..

          אפשר ליצור קשר במייל:
          noam6947@gmail.com

          Proud jewP תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • N ntz

            @a-g אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

            @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

            יש המון פלאגינים פרוצים יותר טובים בהרבה מאלה של שטיינברג.

            והיכן ניתן להשיג אותם?....

            כאן לדוגמה..


            @proud-jew אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

            יש לי קיובייס אלמנטס 10.5 חוקי (קניתי כרטיס קול של סטיינברג וקיבלתי רישיון מתנה)
            שווה להסיר ולהחליף?

            אם אתה לא מעבד או מפיק מוזיקאלי ברמה מאוד מקצועית,
            קשה לי להאמין שתרגיש הבדל משמעותי.
            לא הייתי ממליץ לך להחליף..

            Proud jewP מנותק
            Proud jewP מנותק
            Proud jew
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי Proud jew
            #33

            @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

            @proud-jew אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

            יש לי קיובייס אלמנטס 10.5 חוקי (קניתי כרטיס קול של סטיינברג וקיבלתי רישיון מתנה)
            שווה להסיר ולהחליף?

            אם אתה לא מעבד או מפיק מוזיקאלי ברמה מאוד מקצועית,
            קשה לי להאמין שתרגיש הבדל משמעותי.
            לא הייתי ממליץ לך להחליף..

            בעיקר חסר לי תיקון זיופים
            ברמה ששקלתי לקנות בשביל זה את הגירסה המלאה בכסף מלא....

            margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Proud jewP Proud jew

              @ntz אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

              @proud-jew אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

              יש לי קיובייס אלמנטס 10.5 חוקי (קניתי כרטיס קול של סטיינברג וקיבלתי רישיון מתנה)
              שווה להסיר ולהחליף?

              אם אתה לא מעבד או מפיק מוזיקאלי ברמה מאוד מקצועית,
              קשה לי להאמין שתרגיש הבדל משמעותי.
              לא הייתי ממליץ לך להחליף..

              בעיקר חסר לי תיקון זיופים
              ברמה ששקלתי לקנות בשביל זה את הגירסה המלאה בכסף מלא....

              margalitM מנותק
              margalitM מנותק
              margalit
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #34

              @proud-jew
              אין בפרוץ וורי אאודיו?
              אם אין אז כדאי להחליף ואלנמט
              אין הרבה הבדל בינו לבין הפרו
              ההבדלים הם לא בדברים מהותיים
              אז אם יש משהו חיוני שחסר לך אז כדאי להחליף.

              סולמות
              מגביהים את הקול שלך

              Proud jewP תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • margalitM margalit

                @proud-jew
                אין בפרוץ וורי אאודיו?
                אם אין אז כדאי להחליף ואלנמט
                אין הרבה הבדל בינו לבין הפרו
                ההבדלים הם לא בדברים מהותיים
                אז אם יש משהו חיוני שחסר לך אז כדאי להחליף.

                Proud jewP מנותק
                Proud jewP מנותק
                Proud jew
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #35

                @margalit אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                @proud-jew
                אין בפרוץ וורי אאודיו?
                אם אין אז כדאי להחליף ואלנמט
                אין הרבה הבדל בינו לבין הפרו
                ההבדלים הם לא בדברים מהותיים
                אז אם יש משהו חיוני שחסר לך אז כדאי להחליף.

                יש לי אלמנט חוקי
                ואין בו

                N margalitM 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • Proud jewP Proud jew

                  @margalit אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                  @proud-jew
                  אין בפרוץ וורי אאודיו?
                  אם אין אז כדאי להחליף ואלנמט
                  אין הרבה הבדל בינו לבין הפרו
                  ההבדלים הם לא בדברים מהותיים
                  אז אם יש משהו חיוני שחסר לך אז כדאי להחליף.

                  יש לי אלמנט חוקי
                  ואין בו

                  N מנותק
                  N מנותק
                  ntz
                  מנהל ראשי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #36

                  @proud-jew אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                  יש לי אלמנט חוקי
                  ואין בו

                  אם ככה, אז אם אתה רוצה תחליף לפרו.
                  או שאתה יכול להתקין תוכנה לתיקון זיופים צד ג כמו זה..
                  קח בחשבון שזה קצת מסובך לפרוץ..

                  אפשר ליצור קשר במייל:
                  noam6947@gmail.com

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • Proud jewP Proud jew

                    @margalit אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                    @proud-jew
                    אין בפרוץ וורי אאודיו?
                    אם אין אז כדאי להחליף ואלנמט
                    אין הרבה הבדל בינו לבין הפרו
                    ההבדלים הם לא בדברים מהותיים
                    אז אם יש משהו חיוני שחסר לך אז כדאי להחליף.

                    יש לי אלמנט חוקי
                    ואין בו

                    margalitM מנותק
                    margalitM מנותק
                    margalit
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #37

                    @proud-jew
                    אהה
                    אני הבנתי הפוך, שבפרוץ אין בגלל זה עניתי את התשובה שלי
                    יש הרבה פלאגנים חיצוניים לתיקון זיופים
                    יותר קל להתקין אותם מאשר את הפרוץ
                    וגם... יותר חוקי...

                    סולמות
                    מגביהים את הקול שלך

                    N תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • margalitM margalit

                      @proud-jew
                      אהה
                      אני הבנתי הפוך, שבפרוץ אין בגלל זה עניתי את התשובה שלי
                      יש הרבה פלאגנים חיצוניים לתיקון זיופים
                      יותר קל להתקין אותם מאשר את הפרוץ
                      וגם... יותר חוקי...

                      N מנותק
                      N מנותק
                      ntz
                      מנהל ראשי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #38

                      @margalit אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                      וגם... יותר חוקי...

                      גם הפלאגינים האלה פרוצים 😄

                      אפשר ליצור קשר במייל:
                      noam6947@gmail.com

                      margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • N ntz

                        @margalit אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                        וגם... יותר חוקי...

                        גם הפלאגינים האלה פרוצים 😄

                        margalitM מנותק
                        margalitM מנותק
                        margalit
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #39

                        @ntz
                        יש גם חינמי (למשל זה)
                        וחוץ מזה שהוא אמר שהוא שקל לקנות קיובייס מלא
                        אז כבר יותר זול לקנות פלאגין שיענה לו על הצרכים.

                        סולמות
                        מגביהים את הקול שלך

                        Proud jewP תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • margalitM margalit

                          @ntz
                          יש גם חינמי (למשל זה)
                          וחוץ מזה שהוא אמר שהוא שקל לקנות קיובייס מלא
                          אז כבר יותר זול לקנות פלאגין שיענה לו על הצרכים.

                          Proud jewP מנותק
                          Proud jewP מנותק
                          Proud jew
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ntz
                          #40

                          @margalit
                          @ntz
                          תודה רבה!!!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • צ מנותק
                            צ מנותק
                            ציפור שיר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #41

                            יש לי אורגן Korg PA600 ואני רוצה ללמוד לעשות פלייבקים בתוכנה של קיובייס.
                            א-איזה כבל צריך בשביל לחבר בין המחשב לאורגן?
                            ב-האם בשביל הקלטת פלייבקים בלבד צריך כרטיס קול?

                            N תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • צ ציפור שיר

                              יש לי אורגן Korg PA600 ואני רוצה ללמוד לעשות פלייבקים בתוכנה של קיובייס.
                              א-איזה כבל צריך בשביל לחבר בין המחשב לאורגן?
                              ב-האם בשביל הקלטת פלייבקים בלבד צריך כרטיס קול?

                              N מנותק
                              N מנותק
                              ntz
                              מנהל ראשי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #42

                              @ציפור-שיר אני מחבר מקלדת שליטה על ידי החיבור הזה (מצורף תמונה)
                              כמה שידוע לי גם בדגם שלך יש אפשרות של חיבור כזה.
                              תנסה, ותעדכן אם עובד..

                              b7ed4401-c177-49ed-9a7e-02d1ba5251af_1.d1b35aec909cf33e5d08965d74431df0.jpeg

                              אפשר ליצור קשר במייל:
                              noam6947@gmail.com

                              צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • N ntz

                                @ציפור-שיר אני מחבר מקלדת שליטה על ידי החיבור הזה (מצורף תמונה)
                                כמה שידוע לי גם בדגם שלך יש אפשרות של חיבור כזה.
                                תנסה, ותעדכן אם עובד..

                                b7ed4401-c177-49ed-9a7e-02d1ba5251af_1.d1b35aec909cf33e5d08965d74431df0.jpeg

                                צ מנותק
                                צ מנותק
                                ציפור שיר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #43

                                @ntz
                                תודה רבה!
                                ומה לגבי הכרטיס קול? מספיק רק לחבר עם הכבל הזה?

                                N תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • צ ציפור שיר

                                  @ntz
                                  תודה רבה!
                                  ומה לגבי הכרטיס קול? מספיק רק לחבר עם הכבל הזה?

                                  N מנותק
                                  N מנותק
                                  ntz
                                  מנהל ראשי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #44

                                  @ציפור-שיר אם זה מתאים - אז כן.

                                  אפשר ליצור קשר במייל:
                                  noam6947@gmail.com

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • שמואל ששוןש מנותק
                                    שמואל ששוןש מנותק
                                    שמואל ששון
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #45

                                    לא הצלחתי להתקין. מישו יכול לעזור?
                                    עשיתי הכל לפי ההוראות.

                                    margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • שמואל ששוןש שמואל ששון

                                      לא הצלחתי להתקין. מישו יכול לעזור?
                                      עשיתי הכל לפי ההוראות.

                                      margalitM מנותק
                                      margalitM מנותק
                                      margalit
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #46

                                      @שמואל-ששון
                                      תיכנס ל studio-studio setup
                                      ושם יש הגדרות של מידי צריך לראות שהאורגנית מופיעה שם

                                      סולמות
                                      מגביהים את הקול שלך

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • N ntz

                                        @שוקי אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                        @ntz מה זה אומר
                                        2d4336ea-72a1-4188-92bd-fda78fddf93e-image.png
                                        ההוראה ההאחרונה של החלפת קבצים?

                                        להעתיק את כל הקבצים שבתקיית ה Crack לתקיית השורש של קיובייס.
                                        ולאשר החלפה

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אהרון
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #47

                                        @ntz
                                        מה זה לאשר החלפה ?????
                                        כי אני גם באותו שלב
                                        בסוף ההתקנה והוא מבקש רישיון
                                        הכל עשיתי כמו שכתוב
                                        תודה

                                        margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א אהרון

                                          @ntz
                                          מה זה לאשר החלפה ?????
                                          כי אני גם באותו שלב
                                          בסוף ההתקנה והוא מבקש רישיון
                                          הכל עשיתי כמו שכתוב
                                          תודה

                                          margalitM מנותק
                                          margalitM מנותק
                                          margalit
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #48

                                          @אהרון אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                          מה זה לאשר החלפה ?????

                                          תהיה לך שאלה אם להחליף את הקבצים תבחר שכן

                                          סולמות
                                          מגביהים את הקול שלך

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול