מעריצים זמרים או לא
-
אם כבר הערצה זה לגדולי ישראל.
או רק לה' יתברך - נקדישך ונעריצך! -
@אוהבת-מוזיקה אבל בטוח יש להם אחד שהם מעריצים..
אני בכללי מתחברת להרבה סגנונות (לא בטוחה מה זה נקרא להעריץ בציבור של הבנות...
ובכלל בחרדי..- יש על זה פוסט בנפרד..)
והצבעתי כמובן על שאני מעריצה
ו-@הודיה 1 אולי תפתחי על זה פוסט נפרד -לדעתי יהיה סוער
@אינספריישן -צודקת- לא מלאך השמיים אבל כן בנ''א שעושה שמח-ולכן
אוהבים לשמוע מוזיקה שלו -כל אחד לפי צרכו (מרגיע, קצבי, מרגש..)
הבנתי שהמילה -"הערצה" העלתה לך את הדם לראש אז תקראי לזה התחברות
או אהדה (למרות שזה ממש שונה מהערצה !) -
@אוהבת-מוזיקה אבל בטוח יש להם אחד שהם מעריצים..
אני בכללי מתחברת להרבה סגנונות (לא בטוחה מה זה נקרא להעריץ בציבור של הבנות...
ובכלל בחרדי..- יש על זה פוסט בנפרד..)
והצבעתי כמובן על שאני מעריצה
ו-@הודיה 1 אולי תפתחי על זה פוסט נפרד -לדעתי יהיה סוער
@אינספריישן -צודקת- לא מלאך השמיים אבל כן בנ''א שעושה שמח-ולכן
אוהבים לשמוע מוזיקה שלו -כל אחד לפי צרכו (מרגיע, קצבי, מרגש..)
הבנתי שהמילה -"הערצה" העלתה לך את הדם לראש אז תקראי לזה התחברות
או אהדה (למרות שזה ממש שונה מהערצה !)@שיר-נולד השאלה מה זה מבחינתך הערצה?
בדרך כלל מי אוהב שירים מסוימים או זמר לא אמר שהוא מעריץ שלו,
ובהחלט מוגזם מה שקורה שאין הבדל היום בין לאהוב סגנון לבין להעריץ. -
יש להעריך ויש להעריץ. הערצה זו התבטלות גמורה מול אישיותו המדהימה של הזמר. רק לי נשמע מוגזם?
-
יש להעריך ויש להעריץ. הערצה זו התבטלות גמורה מול אישיותו המדהימה של הזמר. רק לי נשמע מוגזם?
@אינספריישן מוגזם מאוד לדעתי ולכן באמת הצבעתי 'לא' למרות שיש זמרים שאני מאוד מעריכה אבל לא מעריצה.
-
אם כבר הערצה זה לגדולי ישראל.
או רק לה' יתברך - נקדישך ונעריצך!@בנימין-לוריא @אינספריישן
ו- @אוהבת מוזיקה צודקים בהחלט-
(אבל עדיין לא שוללת את כל מה שכתבתי)
וכנראה לא הבנתי ממש מה הכוונה,
אם כך אני לא מעריצה שום זמר או בעל מקצוע אחר
רק אנשים שיושבים ולומדים תורה יש להעריץ!
אבל יש המון זמרים שאני מתחברת ושומעת אותם הרבה
אני פשוט לא נתפסת על כל מילה- זה שאמרו כאן "הערצה"
לא מראה שהם באמת כך אלא זה נהפך לסוג סלנג כזה.. ולא באמת הכוונה שמאחורי
(כמו אצל החילוניים)
כנראה זה הבלבול.. -
זמרים הם לא גדולי ישראל ואין להעריץ אותם אפשר להעריך אותם ולהנות מהם נטו בתור משמחים ומנעימים וכו' ולא יותר מזה הערצה זה קצת קיצוני מידי!!
-
זמרים הם לא גדולי ישראל ואין להעריץ אותם אפשר להעריך אותם ולהנות מהם נטו בתור משמחים ומנעימים וכו' ולא יותר מזה הערצה זה קצת קיצוני מידי!!
-
@אניומיני ברור שכן! אין כל סיבה להעריץ זמר! הוא סה"כ בשר ודם כמונו! כמובן שאפשר להעריך על שירים יפים מעשים טובים וכו' אבל להעריץ ?על מה ולמה?
-
זמרים הם לא גדולי ישראל ואין להעריץ אותם אפשר להעריך אותם ולהנות מהם נטו בתור משמחים ומנעימים וכו' ולא יותר מזה הערצה זה קצת קיצוני מידי!!
-
@ברוריה אמר במעריצים זמרים או לא:
זמרים הם לא גדולי ישראל ואין להעריץ אותם אפשר להעריך אותם ולהנות מהם נטו בתור משמחים ומנעימים וכו' ולא יותר מזה הערצה זה קצת קיצוני מידי!!
-
זה נכון שזמרים הם לא גדולי ישראל, ונכון שהערצה זה מילה מלחיצה קצת...
אבל עדיין זה דבר שלא כלכך בשליטתינו, טבעי כשבן אדם מתחבר מאוד לשירים של זמר מסוים הוא יתעניין קצת יותר בזמר,
ואנחנו בני אדם. ובני אדם הם יצורים עם רגשות אז זה מהר מאוד יכל להגיע לסוג של הערצה...
וברור שיש הערצה מוגזמת והגיוני שזה לא דבר טוב להעריץ זמרים (אפילו שזמר הוא גם בן אדם ויכל להיות בן אדם מאוד טוב..)
אבל עדין זה יכל לקרות לכל אחד... השלאה מה עושים עם זה ועד כמה זה משפיע על הבן אדם. -
כולם פה אומרים דברים מאוד נכונים
אבל בתכלס נכון לשעה 23:03
מעריץ זמר-13
לא מעריץ-10 -
הערצה לזמר היא דבר שלילי. בכל אופן בעיניי.
אין בעיה להתחבר למוזיקה שזמר עושה,להעריך את האישיות-
אבל זה רחוק מהערצה!
אם תלכו לפי המובן הפשוט של המילה "הערצה"-יש מצב שתראו שאתם בסקאלה הזו.
רק מה-
לא תמיד הסלנגים של היום תואמים לפירוש המילולי הפשוט.
הערצה במובן ל זמרים היא שלילית. הזמר לא שונה מאחד שאופה,מבשל,מנגן,תופר וכו...ואז לבוא ולהשים אותו מול כל הדברים החשובים בחיים...לבדוק כל רגע מה הוא עושה בחייו...לעקוב אחרי תמונות שלו..וכו' זה מוגזם.
שימו לב שיש הבדל בין זה שאתם אוהבים ומעריכים מוזיקה של זמר- לבין זה שהוא הופך להיות בפרונט של החיים שלכם... -
הערצה לזמר היא דבר שלילי. בכל אופן בעיניי.
אין בעיה להתחבר למוזיקה שזמר עושה,להעריך את האישיות-
אבל זה רחוק מהערצה!
אם תלכו לפי המובן הפשוט של המילה "הערצה"-יש מצב שתראו שאתם בסקאלה הזו.
רק מה-
לא תמיד הסלנגים של היום תואמים לפירוש המילולי הפשוט.
הערצה במובן ל זמרים היא שלילית. הזמר לא שונה מאחד שאופה,מבשל,מנגן,תופר וכו...ואז לבוא ולהשים אותו מול כל הדברים החשובים בחיים...לבדוק כל רגע מה הוא עושה בחייו...לעקוב אחרי תמונות שלו..וכו' זה מוגזם.
שימו לב שיש הבדל בין זה שאתם אוהבים ומעריכים מוזיקה של זמר- לבין זה שהוא הופך להיות בפרונט של החיים שלכם...קצת התבלבלנו במושג הערצה!
יש הערצה שזה אומר גם אם לא אראה את האדם וגם אם כן אני מעריץ אותו על משהו שהוא עשה. וזה לא אמור לתת לנו שום חשק ורצון לפגוש אותו.
ויש משהו שאנחנו אנשים שאוהבים להיות בעניינים ואם יש בן אדם מוכר בציבור אנחנו רוצים שהוא יתייחס אלינו כדי להפוך אותנו למפרסמים ואז נעשה הכל כדי להצטלם איתו או לדבר איתו וכדו'.
הערצה לזמר-עוד לא ראיתי מעריץ שהצטלם עם זמר בשביל להראות את זה רק לעצמו... -
הערצה היא רגש אנושי שבו אדם מגלה הערכה רבה, לרוב לא ביקורתית, כלפי אדם אחר, תופעה או עצם. הערצה קשורה בדרך כלל להתפעלות רבה מהאחר וממעשיו. המעריץ נוטה לייחס לנערץ כמעט אך ורק תכונות חיוביות, ונוטה להתעלם, להדחיק או להכחיש קיום תכונות שליליות בנערץ
(מתוך ויקיפדיה)
והדגשתי מה שראיתי שקורה כאן אצל כאלו בפורום הרבה
כל האלו שמצטלמים עם זמרים זה נקרא- תסבוך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
