דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. מוטי אילוביץ

מוטי אילוביץ

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
494 פוסטים 110 כותבים 55.4k צפיות 19 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש.ש. 0ש ש.ש. 0

    @שירה-8 אמר במוטי אילוביץ:

    @ש-ש-0 תגידי את מכירה קבוצה של מוזיקה מתדכנת כל הזמן ויש שם גם חדשות מוזיקה במיל

    מה בדיוק את מתכוונת?

    ש מנותק
    ש מנותק
    שירה 8
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #372

    @ש-ש-0 הבנת למה התכוונתי

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ש.ש. 0ש ש.ש. 0

      @שירה-8 אמר במוטי אילוביץ:

      @ש-ש-0 תגידי את מכירה קבוצה של מוזיקה מתדכנת כל הזמן ויש שם גם חדשות מוזיקה במיל

      מה בדיוק את מתכוונת?

      ש מנותק
      ש מנותק
      שירה 8
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #373

      @ש-ש-0 הנה עוד שיר שלו בת מצווה https://drive.go****ogle.com/file/d/1tVpq0wIgC-FtkzDEYzEkxUIQ0b1eerby/view?usp=sharing

      מוישהמ VCXZV 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • ש שירה 8

        @ש-ש-0 הנה עוד שיר שלו בת מצווה https://drive.go****ogle.com/file/d/1tVpq0wIgC-FtkzDEYzEkxUIQ0b1eerby/view?usp=sharing

        מוישהמ מנותק
        מוישהמ מנותק
        מוישה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #374

        @שירה-8
        יש צ'אט של מוזיקה במייל אצל מייל מיוזיק

        'א חזן איז א נאר' (טיפש)
        עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
        ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
        הוא באמת טיפש
        הרבה ר' בונים מפרשיסחא

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מוישהמ מוישה

          @שירה-8
          יש צ'אט של מוזיקה במייל אצל מייל מיוזיק

          ש מנותק
          ש מנותק
          שירה 8
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #375

          @מוישה יש לך קישור לזה

          מוישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ש שירה 8

            @ש-ש-0 הנה עוד שיר שלו בת מצווה https://drive.go****ogle.com/file/d/1tVpq0wIgC-FtkzDEYzEkxUIQ0b1eerby/view?usp=sharing

            VCXZV מנותק
            VCXZV מנותק
            VCXZ
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #376

            @שירה-8 זה קישור קטוע

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • VCXZV VCXZ

              @שירה-8 זה קישור קטוע

              ש מנותק
              ש מנותק
              שירה 8
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #377

              @VCXZ מה פירוש

              VCXZV תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ש שירה 8

                @מוישה יש לך קישור לזה

                מוישהמ מנותק
                מוישהמ מנותק
                מוישה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #378

                @שירה-8
                לא צריך לבקש ממיל מיוזיק להצטרף,
                דבר ראשון צריך להרשם לרשימת התפוצה שלהם,
                בקיישור הבא -
                https://miktzav.com/topic/50/%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%94%D7%A6%D7%98%D7%A8%D7%A4%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A7%D7%91%D7%95%D7%A6%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%91%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9C

                'א חזן איז א נאר' (טיפש)
                עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
                ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
                הוא באמת טיפש
                הרבה ר' בונים מפרשיסחא

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מוישהמ מוישה

                  @שירה-8
                  לא צריך לבקש ממיל מיוזיק להצטרף,
                  דבר ראשון צריך להרשם לרשימת התפוצה שלהם,
                  בקיישור הבא -
                  https://miktzav.com/topic/50/%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%94%D7%A6%D7%98%D7%A8%D7%A4%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A7%D7%91%D7%95%D7%A6%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%91%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9C

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שירה 8
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #379

                  @מוישה אתה מחובר לזה

                  מוישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ש שירה 8

                    @מוישה אתה מחובר לזה

                    מוישהמ מנותק
                    מוישהמ מנותק
                    מוישה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוישה
                    #380

                    @שירה-8 כן.

                    ויש לי עוד קבוצה,
                    לא שלהם ואני לא יודע איך מצטרפים...

                    'א חזן איז א נאר' (טיפש)
                    עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
                    ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
                    הוא באמת טיפש
                    הרבה ר' בונים מפרשיסחא

                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מוישהמ מוישה

                      @שירה-8 כן.

                      ויש לי עוד קבוצה,
                      לא שלהם ואני לא יודע איך מצטרפים...

                      ש מנותק
                      ש מנותק
                      שירה 8
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #381

                      @מוישה אם אני ישלח לך מיל יש מצב שתחבר אותי

                      ש מוישהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • ש שירה 8

                        @מוישה אם אני ישלח לך מיל יש מצב שתחבר אותי

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שירה 8
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #382

                        @שירה-8 רק את זה יש לך

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ש שירה 8

                          @VCXZ מה פירוש

                          VCXZV מנותק
                          VCXZV מנותק
                          VCXZ
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #383

                          @שירה-8 את עלית לפני כמה דקות קישור וכשלוחצים על זה אין את כל הקישור ואני לא מצליח לפתוח את זה

                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • VCXZV VCXZ

                            @שירה-8 את עלית לפני כמה דקות קישור וכשלוחצים על זה אין את כל הקישור ואני לא מצליח לפתוח את זה

                            ש מנותק
                            ש מנותק
                            שירה 8
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #384

                            @VCXZ הורדת כוכביות

                            VCXZV תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ש שירה 8

                              @VCXZ הורדת כוכביות

                              VCXZV מנותק
                              VCXZV מנותק
                              VCXZ
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #385

                              @שירה-8 כן

                              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ש שירה 8

                                @מוישה אם אני ישלח לך מיל יש מצב שתחבר אותי

                                מוישהמ מנותק
                                מוישהמ מנותק
                                מוישה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #386

                                @שירה-8
                                אני יכול לנסות אבל אין לך איך לשלוח לי מייל כי אסור לפרסם בפורום פה מיילים.

                                'א חזן איז א נאר' (טיפש)
                                עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
                                ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
                                הוא באמת טיפש
                                הרבה ר' בונים מפרשיסחא

                                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מוישהמ מוישה

                                  @שירה-8
                                  אני יכול לנסות אבל אין לך איך לשלוח לי מייל כי אסור לפרסם בפורום פה מיילים.

                                  ש מנותק
                                  ש מנותק
                                  שירה 8
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #387

                                  @מוישה תלחץ על הקישור שלי

                                  מוישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • VCXZV VCXZ

                                    @שירה-8 כן

                                    ש מנותק
                                    ש מנותק
                                    שירה 8
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #388

                                    @VCXZ איזה קישור איפה

                                    VCXZV תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ש שירה 8

                                      @מוישה תלחץ על הקישור שלי

                                      מוישהמ מנותק
                                      מוישהמ מנותק
                                      מוישה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #389

                                      @שירה-8
                                      לא יודע איזה קישור,
                                      אבל חוץ מזה זה סטייב מהנושא,
                                      יש נושא של קבוצות מייל אפשר לעבור לשם.

                                      'א חזן איז א נאר' (טיפש)
                                      עולם הנגינה סמוך וקרוב לעולם התשובה
                                      ואם החזן שעומד בעולם הנגינה לא נכנס לעולם התשובה
                                      הוא באמת טיפש
                                      הרבה ר' בונים מפרשיסחא

                                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מוישהמ מוישה

                                        @שירה-8
                                        לא יודע איזה קישור,
                                        אבל חוץ מזה זה סטייב מהנושא,
                                        יש נושא של קבוצות מייל אפשר לעבור לשם.

                                        ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שירה 8
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #390

                                        @מוישה אני עוברת לשם

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ש שירה 8

                                          @VCXZ איזה קישור איפה

                                          VCXZV מנותק
                                          VCXZV מנותק
                                          VCXZ
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #391

                                          @שירה-8 הקישור הזה
                                          @ש-ש-0 הנה עוד שיר שלו בת מצווה https://drive.go****ogle.com/file/d/1tVpq0wIgC-FtkzDEYzEkxUIQ0b1eerby/view?usp=sharing

                                          מוישהמ ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול