אברומי וינברג הענק
-
השידור שהיה אתמול בקול חי מיוזיק ב-MP3

https://send.magicode.me/send-file/file/2ce789acaa46ed84bfbb455bc5c744c658185193/view
-
השידור שהיה אתמול בקול חי מיוזיק ב-MP3

https://send.magicode.me/send-file/file/2ce789acaa46ed84bfbb455bc5c744c658185193/view
-
אברומי וינברג & הראפר יצחק מאראצ'ה (Issac The 2nd) 'לבי-ער'
אברומי-ליבי-ער.mp3אין להעלות את הקליפ לפורום! לא כקישור ליוטיוב ולא להורדה.
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
אברומי וינברג בסינגל חדש - 'אפשר לתקן'



https://www.kore.co.il/viewArticle/146963
רק לפני מספר שבועות הוא הוציא שיר למען משפחות החטופים 'ליבי ער', וכעת אברומי משיק שיר חדש נוסף - 'אפשר לתקן', שיר אופטימי בלחן פופי קליט. המילים מן המקורות עם תוספת של אברומי שגם הלחין. על העיבוד וההפקה המוזיקלית אברהם יסחקוב | קליפ מילים -
https://send.magicode.me/send-file/file***/871585f54fcc260cf58f030974950d61d29247ec/view
מי שרוצה את הקליפ להורדה! תהנו, חנוכה שמח עמ"י האהובים!!!! -
אברומי וינברג & הראפר יצחק מאראצ'ה (Issac The 2nd) 'לבי-ער'
אברומי-ליבי-ער.mp3אין להעלות את הקליפ לפורום! לא כקישור ליוטיוב ולא להורדה.
@פונץ-בננה כתב באברומי וינברג הענק:
אברומי וינברג & הראפר יצחק מאראצ'ה (Issac The 2nd) 'לבי-ער'
אברומי-ליבי-ער.mp3זה שיר מקורי שלו או שהוא קאבר (חוץ מהראפ)?
וד"א, שיר ממש חמוד -
@פונץ-בננה כתב באברומי וינברג הענק:
אברומי וינברג & הראפר יצחק מאראצ'ה (Issac The 2nd) 'לבי-ער'
אברומי-ליבי-ער.mp3זה שיר מקורי שלו או שהוא קאבר (חוץ מהראפ)?
וד"א, שיר ממש חמוד@STARS-in-sky מקורי כפי שידוע לי... המילים לקוחות משיר השירים.
-
@STARS-in-sky מקורי כפי שידוע לי... המילים לקוחות משיר השירים.
@פונץ-בננה
מותר להלחין את שיר השירים? -
@פונץ-בננה
מותר להלחין את שיר השירים?@הדס-ט יש בזה כל מיני דעות..... אני זוכרת כשיצא 'השבעתי' הייתה על זה סערה גדולה.
מה שבטוח, שיש המון שירים משיר השירים...... יש את 'פתחי לי' של ליינר, 'קול דודי' של ברומר, 'אם תעירו' של קמפה, ועוד הרבה.....
השיר של אברומי - מתי הוא יצא?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות