ובאו האובדים _הזמרים שנעלמים
-
@ברוריה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
היום נזכרתי ביהודה דים שנעלם מה איתו?
אני יודעת שהוא משדר בקול חי מיוזיקהוא לא נעלם. הוא הוציא שנה שעברה שני שירים ימים של שקט וקדושת פורים
-
אמרו שמאיר גרין מקליט שיר בסוף גם זה עם ברונכר הוא הפסיק להוציא לבד?
-
@ברוריה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
היום נזכרתי ביהודה דים שנעלם מה איתו?
אני יודעת שהוא משדר בקול חי מיוזיקהוא לא נעלם. הוא הוציא שנה שעברה שני שירים ימים של שקט וקדושת פורים
@שמחה-הגיטריסט אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
@ברוריה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
היום נזכרתי ביהודה דים שנעלם מה איתו?
אני יודעת שהוא משדר בקול חי מיוזיקהוא לא נעלם. הוא הוציא שנה שעברה שני שירים ימים של שקט וקדושת פורים
אוקי אבל בפועל הוא כבר לא ממש פעיל בתחום
-
אמרו שמאיר גרין מקליט שיר בסוף גם זה עם ברונכר הוא הפסיק להוציא לבד?
@שמחה-הגיטריסט אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
אמרו שמאיר גרין מקליט שיר בסוף גם זה עם ברונכר הוא הפסיק להוציא לבד?
אולי הוא רק מפיק לו..
ולא כצמד!! -
@ברוריה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
היום נזכרתי ביהודה דים שנעלם מה איתו?
אני יודעת שהוא משדר בקול חי מיוזיקהוא לא נעלם. הוא הוציא שנה שעברה שני שירים ימים של שקט וקדושת פורים
@שמחה-הגיטריסט
מה שאמרו שהם עובדים ביחד זה כבר יצא שבוע שעבר זה משאפ והוא לא כשר בפורום
ומאיר עובד על שיר לבדו יש למה לחכות
-
הכי טבעי זה שזמרים נעלמים לא?
ככה העולם- הולכים ובאים.
יש כאלה שנשארים לנצח (ואולי הם הבעיתיים
)וסתם ככה לא כל זמר שלא מוציא שיר תקופה נעלם… הגיוני שהוריד פרופיל, או אחרי כמה שנים ש'כיכב' ירד לו קצת...
-
@זברה זה ממש לא טבעי,
זמר נעלם רק אם נהיה זקן, לא יכול לשיר, אין לו את הכוחות.
זה ממש לא טבעי שזמר אמורי להעלם.
הקהל מצפה ממנו לשירים וכו'.
מה רע לו להיות זמר???@יעקב-ה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
זמר נעלם רק אם נהיה זקן, לא יכול לשיר, אין לו את הכוחות.
הה באמת?
ואלי הוא החליט שפחות מתאים לו כבר?
או שהוא רוצה להשקיע בדברים אחרים?יש כאלה זמרים שעד הקבר ישירו, אבל זה לא אומר שכולם צריכים להיות ככה...
-
הכי טבעי זה שזמרים נעלמים לא?
ככה העולם- הולכים ובאים.
יש כאלה שנשארים לנצח (ואולי הם הבעיתיים
)וסתם ככה לא כל זמר שלא מוציא שיר תקופה נעלם… הגיוני שהוריד פרופיל, או אחרי כמה שנים ש'כיכב' ירד לו קצת...
@זברה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
הכי טבעי זה שזמרים נעלמים לא?
ככה העולם- הולכים ובאים.
יש כאלה שנשארים לנצח (ואולי הם הבעיתיים
)וסתם ככה לא כל זמר שלא מוציא שיר תקופה נעלם… הגיוני שהוריד פרופיל, או אחרי כמה שנים ש'כיכב' ירד לו קצת...
למה? לא חושבת אם זמר הצליח והיה לו שם טוב אין שום סיבה שיעלם פתאום
-
@יעקב-ה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
זמר נעלם רק אם נהיה זקן, לא יכול לשיר, אין לו את הכוחות.
הה באמת?
ואלי הוא החליט שפחות מתאים לו כבר?
או שהוא רוצה להשקיע בדברים אחרים?יש כאלה זמרים שעד הקבר ישירו, אבל זה לא אומר שכולם צריכים להיות ככה...
-
לא אומרת שזה לא חבל על הזמר אם היה לו שירים יפים,
@יעקב-ה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
@זברה למה להעלם אבל בגיל צעיר, וללכת להיות רועה צאן???
כי זה החיים שהוא בחר לעצמו, וזה מה שהוא רוצה עכשיו, לא מספיק?
"אני מתנחל, מוזיקאי, מגדל כבשים ואבא לשבעה — וזה מגניב", זה משפט שהוא אמר.
מה הסיבה המדויקת שלו? אתה מוזמן לשאול אותו,
אבל אני מצליחה להבין את זה… אפחד לא נשבע להוציא שירים לנצח...ברור שחבל עליו הוא אחד אמנים הטובים שקימים...
-
לא אומרת שזה לא חבל על הזמר אם היה לו שירים יפים,
@יעקב-ה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
@זברה למה להעלם אבל בגיל צעיר, וללכת להיות רועה צאן???
כי זה החיים שהוא בחר לעצמו, וזה מה שהוא רוצה עכשיו, לא מספיק?
"אני מתנחל, מוזיקאי, מגדל כבשים ואבא לשבעה — וזה מגניב", זה משפט שהוא אמר.
מה הסיבה המדויקת שלו? אתה מוזמן לשאול אותו,
אבל אני מצליחה להבין את זה… אפחד לא נשבע להוציא שירים לנצח...ברור שחבל עליו הוא אחד אמנים הטובים שקימים...
-
@ברוריה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
היום נזכרתי ביהודה דים שנעלם מה איתו?
אני יודעת שהוא משדר בקול חי מיוזיקהוא לא נעלם. הוא הוציא שנה שעברה שני שירים ימים של שקט וקדושת פורים
@שמחה-הגיטריסט אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
@ברוריה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
היום נזכרתי ביהודה דים שנעלם מה איתו?
אני יודעת שהוא משדר בקול חי מיוזיקהוא לא נעלם. הוא הוציא שנה שעברה שני שירים ימים של שקט וקדושת פורים
טעות,
השירים שהזכרת הם של ירון בר,
היא כתבה על יהודה דים. -
חברה מה אם בנצי שטיין ? עזב אותנו לאנחות?
-
בקשר לאודי דוידי, (אולי כתבו את זה),
ז הוא היה רועה צאן וחזר להיות כך.
(אולי זה יותר ריוחי..(:
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות