ובאו האובדים _הזמרים שנעלמים
-
@ברוריה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
היום נזכרתי ביהודה דים שנעלם מה איתו?
אני יודעת שהוא משדר בקול חי מיוזיקהוא לא נעלם. הוא הוציא שנה שעברה שני שירים ימים של שקט וקדושת פורים
@שמחה-הגיטריסט אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
@ברוריה אמר בובאו האובדים _הזמרים שנעלמים:
היום נזכרתי ביהודה דים שנעלם מה איתו?
אני יודעת שהוא משדר בקול חי מיוזיקהוא לא נעלם. הוא הוציא שנה שעברה שני שירים ימים של שקט וקדושת פורים
טעות,
השירים שהזכרת הם של ירון בר,
היא כתבה על יהודה דים. -
חברה מה אם בנצי שטיין ? עזב אותנו לאנחות?
-
בקשר לאודי דוידי, (אולי כתבו את זה),
ז הוא היה רועה צאן וחזר להיות כך.
(אולי זה יותר ריוחי..(: -
@מוזיקה דווקא הופיע בשמחת בית השואבה של חב''ד.
אולי כי אשתו נפטרה (לפני שנה וחצי שנתיים) -
נזכרתי שהיה זמר בשם אבי נקש מה איתו?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות