מישהו צריך מקצבים לקורג 300?או600?
-
תעלה.....
-
הנה המקצבים למי שרוצהcd37c465-286d-4682-8504-ed58941bbbe1-מקצבים
-
הנה המקצבים למי שרוצהcd37c465-286d-4682-8504-ed58941bbbe1-מקצבים
@תמיד-שמח אמר במישהו צריך מקצבים לקורג 300?או600?:
הנה המקצבים למי שרוצה[cd37c465-286d-4682-8504-ed58941bbbe1-מקצבים](אירעה שגיאה בעת בעת ניתוח תגובת השרת)
קישור פגום
-
@ציפור-שיר תחפשי ביוטיוב יש סרטונים
-
הנה המקצבים למי שרוצהcd37c465-286d-4682-8504-ed58941bbbe1-מקצבים
@תמיד-שמח לא עובד
-
@תמיד-שמח לא עובד
@אברך-מירושלים כנראה לא העליתי נכון
אתה יודע אולי איך מעלים נכון?? -
@אברך-מירושלים כנראה לא העליתי נכון
אתה יודע אולי איך מעלים נכון??@תמיד-שמח אתה צריך להעלות לדרייב (נכנס בגימייל איפה שיש 9 נקודות לדרייב ושם הוספת חדש העלאת קבצים) אח"כ לוחץ על הימני שיתוף יש שם העתקת קישור ותדביק אותו כאן בהצלחה ותודה על הטרחה ושתהיה תמיד שמח
-
@תמיד-שמח יש לך איזה סט לPA700?
-
@ציפור-שיר תחפשי ביוטיוב יש סרטונים
-
@יהודה-0 אמר במישהו צריך מקצבים לקורג 300?או600?:
@תמיד-שמח את יכולה להתיק לי אני חייב!
מכיוון שאתה חדש אז אני מזכירה שלא כותבים 2 הודעות רצוף. בשביל להוסיף משהו יש לחצן עריכה.
בהצלחה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות