אקורדים לשיר החדש של קמפה
-
@margalit לא אני מבקש עוד אקורדים של שירים שלו
@מנחם-רינמן העליתי לך פה https://miktzav.com/topic/1993/%D7%90%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99-%D7%A7%D7%9E%D7%A4%D7%94
-
@י-ביטון
חושב על ירושלים.pdf@margalit אמר באקורדים לשיר החדש של קמפה:
@י-ביטון
חושב על ירושלים.pdfתודה רבה אבל יש באקורדים קלים (עם קאפו)?
-
@margalit אמר באקורדים לשיר החדש של קמפה:
@י-ביטון
חושב על ירושלים.pdfתודה רבה אבל יש באקורדים קלים (עם קאפו)?
@י-ביטון
שים קאפו בשריג 3
ותחליף את האקורדים:
F#m-Am
Bm-Dm
G#m-Bm
C#7-E7
C#m-Em -
פוסט זה נמחק!
-
@י-ביטון למה בקליפ הוא שם בשריג 2?
-
@י-ביטון
יכול להיות שהוא ניגן בסולם אחר
אם אתה רוצה לנגן ב Am אז זה צריך להיות בשריג 3
(כי העלנו 3 חצאי טונים)עריכה:
טעות שלי
בשביל להגיע ל Am צריך לעלות 3 טונים או לרדת 9
אז הקאפו יהיה בשריג 9
לדעתי זה לא ישמע טוב
אולי כדאי להחליף לסולם אחר
באיזה סולמות נח לך לנגן?
האפשרויות הכי קלות שמצאתי זה או להפוך לסולם Em וקאפו בשריג 2
או סולם Dm קאפו ב 4F#m-Em-Dm
Bm-Am-Gm
G#m-F#m-Em
C#7-B7-A7
C#m-Bm-Am(הראשון זה איך זה בשיר, השני זה בשריג 2 והשלישי זה בשריג 4)
-
פוסט זה נמחק!
-
@מנחם-רינמן העליתי לך פה https://miktzav.com/topic/1993/%D7%90%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99-%D7%A7%D7%9E%D7%A4%D7%94
@נפש-האדם יש לך עוד שירים
-
@נפש-האדם יש לך עוד שירים
@מנחם-רינמן של קמפה לא
-
@נפש-האדם יש לך עוד שירים
@מנחם-רינמן
אם אתם רוצים שיר מסוים אז תכתבו פה
וכשיהיה לי זמן פנוי אני אכתוב לו אקורדים -
@מנחם-רינמן
אם אתם רוצים שיר מסוים אז תכתבו פה
וכשיהיה לי זמן פנוי אני אכתוב לו אקורדים@margalit אמר באקורדים לשיר החדש של קמפה:
@מנחם-רינמן
אם אתם רוצים שיר מסוים אז תכתבו פה
וכשיהיה לי זמן פנוי אני אכתוב לו אקורדיםיש איך ללמוד את זה או שזה לפי שמיעה/אימונים?
-
@מנחם-רינמן
אם אתם רוצים שיר מסוים אז תכתבו פה
וכשיהיה לי זמן פנוי אני אכתוב לו אקורדים@margalit אין לי שיר מסוים אני רוצה הכול
-
@margalit אמר באקורדים לשיר החדש של קמפה:
@מנחם-רינמן
אם אתם רוצים שיר מסוים אז תכתבו פה
וכשיהיה לי זמן פנוי אני אכתוב לו אקורדיםיש איך ללמוד את זה או שזה לפי שמיעה/אימונים?
@י-ביטון אמר באקורדים לשיר החדש של קמפה:
@margalit אמר באקורדים לשיר החדש של קמפה:
@מנחם-רינמן
אם אתם רוצים שיר מסוים אז תכתבו פה
וכשיהיה לי זמן פנוי אני אכתוב לו אקורדיםיש איך ללמוד את זה או שזה לפי שמיעה/אימונים?
יש קצת מה ללמוד
אבל זה בעיקר שמיעה ואימונים -
מ מנאששש נעל נושא זה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות