משה קליין
-
האם אתם גם חושבים שהשיר החדש ש @סקופר פרסם של משה מזכיר מלא שירים קודמים ולא נשמע שיש בו חידוש (בעיקר במילה ביקרו)? או שזה רק אני? זה מזכיר לי את השיר שרובו באידיש "ובהם נהגה יומם ולילה", אני לא זוכרת של מי בדיוק אבל זה מתנגן לי בראש.
לא ממש חושב-אם כי בשירי פורים אין הרבה מה לחדש
והלחן קצת סלט כזה ודאי לא חדש חדש
אבל בגדול יפה מאד לפורים!! -
הלהיטטטטטט הפורימי של משה קליין
להורדה מג'מבו מייל

-
הלהיטטטטטט הפורימי של משה קליין
להורדה מג'מבו מייל

@אביב יש קליפ?
-
@אביב יש קליפ?
@מוח-שליט-על-הלב לפי מה שראיתי אין כרגע קליפ.
-
@מוח-שליט-על-הלב לפי מה שראיתי אין כרגע קליפ.
פוסט זה נמחק! -
הלהיטטטטטט הפורימי של משה קליין
להורדה מג'מבו מייל

-
@אסתר-ה משה_קליין_-ככה_יעשה-הדלפה-_מייל_מיוזיק.mp3
ככה יעשה-משה קליין. -
@אסתר-ה משה_קליין_-ככה_יעשה-הדלפה-_מייל_מיוזיק.mp3
ככה יעשה-משה קליין. -
@אסתר-ה משה_קליין_-ככה_יעשה-הדלפה-_מייל_מיוזיק.mp3
ככה יעשה-משה קליין.אווו! מגניב, קליט, קפיצי, ממש משה! אהבתי!
-
האם אתם גם חושבים שהשיר החדש ש @סקופר פרסם של משה מזכיר מלא שירים קודמים ולא נשמע שיש בו חידוש (בעיקר במילה ביקרו)? או שזה רק אני? זה מזכיר לי את השיר שרובו באידיש "ובהם נהגה יומם ולילה", אני לא זוכרת של מי בדיוק אבל זה מתנגן לי בראש.
-
@הלב-שלי גם לי זה הזכיר את השיר הזהאהר'לע סאמעט & מוטי ויזל - אין סגולה כתורה (2).mp3
אין סגולה כתורה -
זה שיר חדש אז למה לא דיברו על זה בפרום
ומישהו יודע אם זה עלה ליוטיוב -
@הלב-שלי גם לי זה הזכיר את השיר הזהאהר'לע סאמעט & מוטי ויזל - אין סגולה כתורה (2).mp3
אין סגולה כתורה@מיוזיקפון בדיוק!! השתגעתי בפזמון מאיך שזה דומה, אם אני לא טועה שרים את זה אהרהלה סמט ומוטי ויזל, נכון?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
