דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. גיטרה
  4. קורס גיטרה

קורס גיטרה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר גיטרה
26 פוסטים 6 כותבים 1.2k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • MARTINEZM MARTINEZ

    @rivkamos אמר בקורס גיטרה:

    למדתי את הבסיס לבד ועוד מעט אקח שיעורים פרטיים

    אבל אם כשתגיעי למורה תגלי שכל הבסיס שלך שגוי ומוטעה, וממש קשה לשנות דברים מהבסיס (גירסא דינקותא...)

    אני לא פוסלת את השיטה,
    זה תלוי אם את לומדת לתחביב או למקצוע

    לתחביב זה נהדר ויעיל
    כמקצוע
    לא חושבת שזה מומלץ

    תהני ותתאמני המון!

    פרוזיפ מנותק
    פרוזיפ מנותק
    פרוזי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #21

    @martinez אמר בקורס גיטרה:

    זה תלוי אם את לומדת לתחביב או למקצוע
    לתחביב זה נהדר ויעיל

    גם אני מצטרף להנ"ל
    כשאמרתם מקצועי לא חשבתי שאתם מתכוונים לרמה שלעבוד בזה
    וודא שבכדי להגיע לרמה כזאת צריך מורה
    (אא"כ מדובר בכישרון יוצא דופן)
    חשוב לציין שצריך לבדוק היטב את המורה כיוון שיש מורים שמורחים על ריק את השיעורים הראשונים

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • MARTINEZM MARTINEZ

      @rivkamos אמר בקורס גיטרה:

      למדתי את הבסיס לבד ועוד מעט אקח שיעורים פרטיים

      אבל אם כשתגיעי למורה תגלי שכל הבסיס שלך שגוי ומוטעה, וממש קשה לשנות דברים מהבסיס (גירסא דינקותא...)

      אני לא פוסלת את השיטה,
      זה תלוי אם את לומדת לתחביב או למקצוע

      לתחביב זה נהדר ויעיל
      כמקצוע
      לא חושבת שזה מומלץ

      תהני ותתאמני המון!

      R מנותק
      R מנותק
      rivkamos
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #22

      @martinez איזה טעויות יכולות כבר לקראות? החזקת הגיטרה? את זה למדתי מסרטונים.
      איך לעשות ברה? בהתחלה באמת קצת מסתבכים אבל אחר כך קולטים את השיטה ויודעים איך לעשות.
      לא ניראה לי שיכולות לקראות טעויות כל כך גדולות.

      תאמת אני עוד לא יודעת עם אני רוצה לעבוד בזה אז אני לומדת יותר בתור תחביב.
      אולי בהמשך גם אעבוד בזה, אני עוד קטנה בשביל לחשוב על זה😁
      אני לומדת עכשיו הרבה כלים לא דווקא מקצועי ואחר כך אני אראה איזה כלי אשקיע בו יותר

      פרוזיפ MARTINEZM 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • R rivkamos

        @martinez איזה טעויות יכולות כבר לקראות? החזקת הגיטרה? את זה למדתי מסרטונים.
        איך לעשות ברה? בהתחלה באמת קצת מסתבכים אבל אחר כך קולטים את השיטה ויודעים איך לעשות.
        לא ניראה לי שיכולות לקראות טעויות כל כך גדולות.

        תאמת אני עוד לא יודעת עם אני רוצה לעבוד בזה אז אני לומדת יותר בתור תחביב.
        אולי בהמשך גם אעבוד בזה, אני עוד קטנה בשביל לחשוב על זה😁
        אני לומדת עכשיו הרבה כלים לא דווקא מקצועי ואחר כך אני אראה איזה כלי אשקיע בו יותר

        פרוזיפ מנותק
        פרוזיפ מנותק
        פרוזי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #23

        @rivkamos אמר בקורס גיטרה:

        איזה טעויות יכולות כבר לקראות?

        יכול להיות המון טעויות בסיסיות מהחזקת הגיטרה שיש המון סרטונים שכל אחד אומר משהוא אחר ועד איצבוע מוטעה ופריטה לא נכונה שזה דבר שמתרגלים אליו
        אני למשל את האקורד D התחלתי לעשות בצורה לא נכונה ועד היום זה תקוע לי במח

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • R rivkamos

          @martinez איזה טעויות יכולות כבר לקראות? החזקת הגיטרה? את זה למדתי מסרטונים.
          איך לעשות ברה? בהתחלה באמת קצת מסתבכים אבל אחר כך קולטים את השיטה ויודעים איך לעשות.
          לא ניראה לי שיכולות לקראות טעויות כל כך גדולות.

          תאמת אני עוד לא יודעת עם אני רוצה לעבוד בזה אז אני לומדת יותר בתור תחביב.
          אולי בהמשך גם אעבוד בזה, אני עוד קטנה בשביל לחשוב על זה😁
          אני לומדת עכשיו הרבה כלים לא דווקא מקצועי ואחר כך אני אראה איזה כלי אשקיע בו יותר

          MARTINEZM מנותק
          MARTINEZM מנותק
          MARTINEZ
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #24

          @rivkamos אמר בקורס גיטרה:

          @martinez איזה טעויות יכולות כבר לקראות? החזקת הגיטרה? את זה למדתי מסרטונים.
          איך לעשות ברה? בהתחלה באמת קצת מסתבכים אבל אחר כך קולטים את השיטה ויודעים איך לעשות.
          לא ניראה לי שיכולות לקראות טעויות כל כך גדולות.
          תאמת אני עוד לא יודעת עם אני רוצה לעבוד בזה אז אני לומדת יותר בתור תחביב.

          כל הכבוד על ההתמדה לימוד מסרטונים מצריך הרבה סבלנות:)

          טעויות, אני מתכוונת יותר לטכניקה של האחיזה והפריטה
          לימוד מסרטונים יכול להסביר את הרציונל והכללים
          אבל תכלס כשמורה חושבת מולך רק כך היא יכולה לראות מה את צריכה לשפר, איפה הטעויות
          לתת לך טיפים שהם ממוקדים בך ובאופן הנגינה שלך.
          הדברים האלה משפיעים לטווח ארוך

          ו - גם אם את לא יודעת לאן זה יביא אותך
          השקעה בכלי טובה לא רק לרווח הכלכלי שאולי תפיקי מזה ואולי לא,
          בעיני זה מפתח את הנפש, מעשיר, מקנה הרבה טכניקות לחיים סוג של תרפיה או טיפול רגשי...
          אז אני ממש ממליצה!
          בהצלחה:)

          R פרוזיפ 2 תגובות תגובה אחרונה
          2
          • MARTINEZM MARTINEZ

            @rivkamos אמר בקורס גיטרה:

            @martinez איזה טעויות יכולות כבר לקראות? החזקת הגיטרה? את זה למדתי מסרטונים.
            איך לעשות ברה? בהתחלה באמת קצת מסתבכים אבל אחר כך קולטים את השיטה ויודעים איך לעשות.
            לא ניראה לי שיכולות לקראות טעויות כל כך גדולות.
            תאמת אני עוד לא יודעת עם אני רוצה לעבוד בזה אז אני לומדת יותר בתור תחביב.

            כל הכבוד על ההתמדה לימוד מסרטונים מצריך הרבה סבלנות:)

            טעויות, אני מתכוונת יותר לטכניקה של האחיזה והפריטה
            לימוד מסרטונים יכול להסביר את הרציונל והכללים
            אבל תכלס כשמורה חושבת מולך רק כך היא יכולה לראות מה את צריכה לשפר, איפה הטעויות
            לתת לך טיפים שהם ממוקדים בך ובאופן הנגינה שלך.
            הדברים האלה משפיעים לטווח ארוך

            ו - גם אם את לא יודעת לאן זה יביא אותך
            השקעה בכלי טובה לא רק לרווח הכלכלי שאולי תפיקי מזה ואולי לא,
            בעיני זה מפתח את הנפש, מעשיר, מקנה הרבה טכניקות לחיים סוג של תרפיה או טיפול רגשי...
            אז אני ממש ממליצה!
            בהצלחה:)

            R מנותק
            R מנותק
            rivkamos
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #25

            @martinez תאמת את צודקת ממש חבל שאני לא יכולה לתת לייקים😊

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • MARTINEZM MARTINEZ

              @rivkamos אמר בקורס גיטרה:

              @martinez איזה טעויות יכולות כבר לקראות? החזקת הגיטרה? את זה למדתי מסרטונים.
              איך לעשות ברה? בהתחלה באמת קצת מסתבכים אבל אחר כך קולטים את השיטה ויודעים איך לעשות.
              לא ניראה לי שיכולות לקראות טעויות כל כך גדולות.
              תאמת אני עוד לא יודעת עם אני רוצה לעבוד בזה אז אני לומדת יותר בתור תחביב.

              כל הכבוד על ההתמדה לימוד מסרטונים מצריך הרבה סבלנות:)

              טעויות, אני מתכוונת יותר לטכניקה של האחיזה והפריטה
              לימוד מסרטונים יכול להסביר את הרציונל והכללים
              אבל תכלס כשמורה חושבת מולך רק כך היא יכולה לראות מה את צריכה לשפר, איפה הטעויות
              לתת לך טיפים שהם ממוקדים בך ובאופן הנגינה שלך.
              הדברים האלה משפיעים לטווח ארוך

              ו - גם אם את לא יודעת לאן זה יביא אותך
              השקעה בכלי טובה לא רק לרווח הכלכלי שאולי תפיקי מזה ואולי לא,
              בעיני זה מפתח את הנפש, מעשיר, מקנה הרבה טכניקות לחיים סוג של תרפיה או טיפול רגשי...
              אז אני ממש ממליצה!
              בהצלחה:)

              פרוזיפ מנותק
              פרוזיפ מנותק
              פרוזי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #26

              @martinez אני חושב שאת הבעיה של הטעויות אפשר לפתור גם אם יש מישהו שיודע לנגן שנמצא ליד המנגן המתלמד

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1

              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

              הרשמה התחברות
              תגובה
              • תגובה כנושא
              התחברו כדי לפרסם תגובה
              • מהישן לחדש
              • מהחדש לישן
              • הכי הרבה הצבעות


              • התחברות

              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון
              0
              • דף הבית
              • לא נקרא 0
              • פוסטים אחרונים
              • לא נפתר
              • משתמשים
              • חיפוש גוגל בפורום
              • שליחת פנייה לניהול