סט לקורג
-
@יהודה7 יש לי, בתשלום.
אני אראה אם יש לי משהו חינמי.
בכל מקרה כבר פתחו נושאים על מקצבים לקורג,
תחפש שם.@א-ה-2 כמה אתה לוקח על סט מזרחי?
-
@א-ה-2 כמה אתה לוקח על סט מזרחי?
@הקלידן-הצפוני תלוי איזה,
איזה אורגן יש לך? -
@הקלידן-הצפוני תלוי איזה,
איזה אורגן יש לך?@א-ה-2 PA700
-
@א-ה-2 PA700
@הקלידן-הצפוני יש לי,
אני מקווה שהוא מספיק לך, אעלה פה בהמשך תקציר מהקלטה בל"נ -
@הקלידן-הצפוני יש לי,
אני מקווה שהוא מספיק לך, אעלה פה בהמשך תקציר מהקלטה בל"נ@א-ה-2 בעיקרון אני מחפש יותר סאונדים מאשר מקצבים יש לי סט מזרחי ברמה יחסית גבוהה אני מחפש משהו קצת יותר. וגם לקורג יש מקצבים באתר שלהם אבל הם לא משהו בכלל...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות