Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מוזיקה חדשה ומתעדכנת מאת המשתמשים
  4. רדיו קול פליי

רדיו קול פליי

Scheduled Pinned Locked Moved מוזיקה חדשה ומתעדכנת מאת המשתמשים
427 Posts 115 Posters 63.5k Views 19 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • ת תהילוש 0

    תוכלו לעלות כאן את הקישור של הישבשיר ביום ראשון לצפיה ישירה
    נשמח מאד תודה

    טליהט Offline
    טליהט Offline
    טליה
    משתמש ותיק
    wrote on last edited by
    #21

    @תהילוש-0 אין לישיבשיר צפייה , בקושי האזנה וגם לא לשיר הישיבשיר עצמו רק להופעה

    ת 1 Reply Last reply
    0
    • טליהט טליה

      @תהילוש-0 אין לישיבשיר צפייה , בקושי האזנה וגם לא לשיר הישיבשיר עצמו רק להופעה

      ת Offline
      ת Offline
      תהילוש 0
      משתמש ותיק
      wrote on last edited by
      #22

      @טליה גם במחדש לא יהיה?.
      והאזנה ברדיו? קול ברמה או קול פליי

      ב 1 Reply Last reply
      0
      • ת תהילוש 0

        @טליה גם במחדש לא יהיה?.
        והאזנה ברדיו? קול ברמה או קול פליי

        ב Offline
        ב Offline
        בועז
        wrote on last edited by
        #23

        @תהילוש-0 א"א לתת לזה האזנה, זה כמה שעות על אותו טקסט, זה לא מעניין לשמוע את זה למי שלא שם.

        רוצים לשמוע עלי, או את החומר שלי???
        הטעימה הראשונה....https://www.youtube.com/watch?v=pGKKDX1dIgg

        ת 1 Reply Last reply
        1
        • ב בועז

          @תהילוש-0 א"א לתת לזה האזנה, זה כמה שעות על אותו טקסט, זה לא מעניין לשמוע את זה למי שלא שם.

          ת Offline
          ת Offline
          תהילוש 0
          משתמש ותיק
          wrote on last edited by
          #24

          @בועז לפחות ההופעה משהו

          ב 1 Reply Last reply
          0
          • ת תהילוש 0

            @בועז לפחות ההופעה משהו

            ב Offline
            ב Offline
            בועז
            wrote on last edited by בועז
            #25

            @תהילוש-0 אני מקווה.. הקליפ שיצא אח"כ וודאי...

            רוצים לשמוע עלי, או את החומר שלי???
            הטעימה הראשונה....https://www.youtube.com/watch?v=pGKKDX1dIgg

            ת 1 Reply Last reply
            0
            • ב בועז

              @תהילוש-0 אני מקווה.. הקליפ שיצא אח"כ וודאי...

              ת Offline
              ת Offline
              תהילוש 0
              משתמש ותיק
              wrote on last edited by
              #26

              @בועז והישבשיר השלישי הוציאו כבר את כל ההופעה?
              כי יש לי רק את השיר

              ב 1 Reply Last reply
              0
              • ת תהילוש 0

                @בועז והישבשיר השלישי הוציאו כבר את כל ההופעה?
                כי יש לי רק את השיר

                ב Offline
                ב Offline
                בועז
                wrote on last edited by
                #27

                @תהילוש-0 לא מוציאים כזה דבר כי אז כוווולם יגלו שהקולות בגדול הם מהקלטות בביה"כ הגדול בתל אביב...
                מה שאמרתי על ההופעה שאני מקווה שיהיה יפה זה למי שיהיה שם. ואני לא יהיה שם בשביל להגיד אם זה היה יפה.

                רוצים לשמוע עלי, או את החומר שלי???
                הטעימה הראשונה....https://www.youtube.com/watch?v=pGKKDX1dIgg

                ת א.ה. 2א 2 Replies Last reply
                0
                • ב בועז

                  @תהילוש-0 לא מוציאים כזה דבר כי אז כוווולם יגלו שהקולות בגדול הם מהקלטות בביה"כ הגדול בתל אביב...
                  מה שאמרתי על ההופעה שאני מקווה שיהיה יפה זה למי שיהיה שם. ואני לא יהיה שם בשביל להגיד אם זה היה יפה.

                  ת Offline
                  ת Offline
                  תהילוש 0
                  משתמש ותיק
                  wrote on last edited by
                  #28
                  This post is deleted!
                  ב 1 Reply Last reply
                  0
                  • ת תהילוש 0

                    This post is deleted!

                    ב Offline
                    ב Offline
                    בועז
                    wrote on last edited by
                    #29

                    @תהילוש-0 הם לא מפריעים לי אף פעם. אני נוהג להקשיב למה שאני אוהב, כך שאין לי מה לא לסבול.
                    אני ממליץ לכולם לאמץ את זה לכל דבר שקשור למוזיקה שמעצבן אותם ואח"כ הם כותבים את זה פה... אא"כ זה במהות, כגון מבחינה דתית וכדו'.

                    רוצים לשמוע עלי, או את החומר שלי???
                    הטעימה הראשונה....https://www.youtube.com/watch?v=pGKKDX1dIgg

                    1 Reply Last reply
                    1
                    • טליהט Offline
                      טליהט Offline
                      טליה
                      משתמש ותיק
                      wrote on last edited by
                      #30

                      הם לא מעלים את ההופעה עצמה רק את השיר אחרי שהם ערכים אותו ..
                      ואת ההופעה עצמה הם מעבירם ממש בקטנה , פעם שעברה העבירו פחות מחצי שעה .. אני מקווה שהפעם יעבירו חוץ מאת השיר והחזרות את כולה ..

                      1 Reply Last reply
                      1
                      • ת Offline
                        ת Offline
                        תהילוש 0
                        משתמש ותיק
                        wrote on last edited by
                        #31

                        תגידו נכנסים לישבשיר לשידור בקול ברמה או בקול פליי?

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • ב בועז

                          @תהילוש-0 לא מוציאים כזה דבר כי אז כוווולם יגלו שהקולות בגדול הם מהקלטות בביה"כ הגדול בתל אביב...
                          מה שאמרתי על ההופעה שאני מקווה שיהיה יפה זה למי שיהיה שם. ואני לא יהיה שם בשביל להגיד אם זה היה יפה.

                          א.ה. 2א Offline
                          א.ה. 2א Offline
                          א.ה. 2
                          wrote on last edited by
                          #32
                          This post is deleted!
                          1 Reply Last reply
                          0
                          • ת Offline
                            ת Offline
                            תהילוש 0
                            משתמש ותיק
                            wrote on last edited by
                            #33

                            יש מצב לכתוב לי את המייל של קול פליי
                            הרגיל לא של המגזין

                            1 Reply Last reply
                            0
                            • א.ה. 2א Offline
                              א.ה. 2א Offline
                              א.ה. 2
                              wrote on last edited by
                              #34

                              הייתי בשני אירועים של ישבשיר
                              באולם נשמע יחסית זוועה, והם אח"כ משנים
                              פעם שעברה לא האמנתי איך הם ככה שינו,
                              הם מוסיפים עוד קולות(שניים וכו')

                              אחות קטנהא טליהט 2 Replies Last reply
                              0
                              • א.ה. 2א א.ה. 2

                                הייתי בשני אירועים של ישבשיר
                                באולם נשמע יחסית זוועה, והם אח"כ משנים
                                פעם שעברה לא האמנתי איך הם ככה שינו,
                                הם מוסיפים עוד קולות(שניים וכו')

                                אחות קטנהא Offline
                                אחות קטנהא Offline
                                אחות קטנה
                                משתמש ותיק
                                wrote on last edited by אחות קטנה
                                #35

                                @א-ה-2 אמר ברדיו קול פליי:

                                הייתי בשני אירועים של ישבשיר
                                באולם נשמע יחסית זוועה, והם אח"כ משנים
                                פעם שעברה לא האמנתי איך הם ככה שינו,
                                הם מוסיפים עוד קולות(שניים וכו')

                                ברור מי חשב שלא מוסיפים קולות
                                לדעתי כל מה ששומעים בשיר הסופי מוקלט מראש

                                החיים מנגינה!
                                התדעו להלחינה?

                                נ 1 Reply Last reply
                                0
                                • אחות קטנהא אחות קטנה

                                  @א-ה-2 אמר ברדיו קול פליי:

                                  הייתי בשני אירועים של ישבשיר
                                  באולם נשמע יחסית זוועה, והם אח"כ משנים
                                  פעם שעברה לא האמנתי איך הם ככה שינו,
                                  הם מוסיפים עוד קולות(שניים וכו')

                                  ברור מי חשב שלא מוסיפים קולות
                                  לדעתי כל מה ששומעים בשיר הסופי מוקלט מראש

                                  נ Offline
                                  נ Offline
                                  נתי התותח
                                  wrote on last edited by
                                  #36

                                  @אחות-קטנה לא נראה לי עד כדי כך שהכל הוקלט יותר מסתבר שמוסיפים קולות

                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • א.ה. 2א א.ה. 2

                                    הייתי בשני אירועים של ישבשיר
                                    באולם נשמע יחסית זוועה, והם אח"כ משנים
                                    פעם שעברה לא האמנתי איך הם ככה שינו,
                                    הם מוסיפים עוד קולות(שניים וכו')

                                    טליהט Offline
                                    טליהט Offline
                                    טליה
                                    משתמש ותיק
                                    wrote on last edited by
                                    #37

                                    @א-ה-2 פעם שעברה יואלי בעצמו אמר שזה 3 קולולמים שחיברו ביחד , מה שעשו בישיבשיר , קולולם שלעו עובדי הרדיו ועוד אחד שהוא לא אמר איזה ..
                                    הוא אמר שהם מחברים את שלושתם ועורכים את זה ביחד לביצוע אחד

                                    1 Reply Last reply
                                    1
                                    • ת Offline
                                      ת Offline
                                      תהילוש 0
                                      משתמש ותיק
                                      wrote on last edited by
                                      #38

                                      למישהוא ידוע מי כל פעם שם את הפלליסטים בבוקר 10-12
                                      מי מכין את זה

                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • בן מנחםב Offline
                                        בן מנחםב Offline
                                        בן מנחם
                                        משתמש ותיק
                                        wrote on last edited by בן מנחם
                                        #39

                                        תוכנית חדשה בקול פליי ...

                                        כל חמישי ב8 בערב אנשי תעשית המוזיקה בתוכנית אישית שבועית בהגשה מתחלפת מדי תקופה המגיש לשבעות הקרובים הוא הקלידן ליבלה ליפסקר פרטים נוספים בהמשך

                                        בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                                        ת ל 2 Replies Last reply
                                        0
                                        • בן מנחםב בן מנחם

                                          תוכנית חדשה בקול פליי ...

                                          כל חמישי ב8 בערב אנשי תעשית המוזיקה בתוכנית אישית שבועית בהגשה מתחלפת מדי תקופה המגיש לשבעות הקרובים הוא הקלידן ליבלה ליפסקר פרטים נוספים בהמשך

                                          ת Offline
                                          ת Offline
                                          תהילוש 0
                                          משתמש ותיק
                                          wrote on last edited by
                                          #40

                                          @בן-מנחם רק שלא ישים רק ניגוני חב"ד

                                          ה 2 Replies Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול