Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מוזיקה חדשה ומתעדכנת מאת המשתמשים
  4. רדיו קול פליי

רדיו קול פליי

Scheduled Pinned Locked Moved מוזיקה חדשה ומתעדכנת מאת המשתמשים
427 Posts 115 Posters 64.0k Views 19 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • ר ר' איד

    @shin זה נכון.. רק תזכיר לי איפה הוא משדר?

    אנונימיתא Offline
    אנונימיתא Offline
    אנונימית
    wrote on last edited by
    #321

    @ר-איד
    קול פליי

    "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

    ר 1 Reply Last reply
    0
    • אנונימיתא אנונימית

      @ר-איד
      קול פליי

      ר Offline
      ר Offline
      ר' איד
      wrote on last edited by
      #322

      @אנונימית אני יודע שלקול פליי. השאלה הייתה רטורית.

      1 Reply Last reply
      0
      • S Offline
        S Offline
        shin
        משתמש ותיק
        wrote on last edited by
        #323

        אני אדגיש יואלי בהחלט אהוד הקהל כשדרן נערץ (לאחרונה.. זה ניהיה אפילו יותר מהתואר מעבד 🙂
        והוא באמת מוציא עיבודים יפים.
        מה שהולך היום זה פחות העיבודים הכבדים וזה לא אשמתו....
        מה גם שהוא לא עשה הרבה שירים השנה. לשנה שלימה רק לשם השוואה
        אלי קליין ואיצי ברי עשו איזה 50 שירים נגיד
        יואלי 15 זה בערך ההשוואה
        (לא קשור איכות וכמות.. עזבו את זה לא הדיון)

        לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
        https://www.youtube.com/@ishaishin

        אלי 9א 1 Reply Last reply
        0
        • S shin

          אני אדגיש יואלי בהחלט אהוד הקהל כשדרן נערץ (לאחרונה.. זה ניהיה אפילו יותר מהתואר מעבד 🙂
          והוא באמת מוציא עיבודים יפים.
          מה שהולך היום זה פחות העיבודים הכבדים וזה לא אשמתו....
          מה גם שהוא לא עשה הרבה שירים השנה. לשנה שלימה רק לשם השוואה
          אלי קליין ואיצי ברי עשו איזה 50 שירים נגיד
          יואלי 15 זה בערך ההשוואה
          (לא קשור איכות וכמות.. עזבו את זה לא הדיון)

          אלי 9א Offline
          אלי 9א Offline
          אלי 9
          wrote on last edited by
          #324

          @shin אם יואלי היה במצעד של קול חי הוא הי מקום ראשון או שני בלי ספק

          אנונימיתא 1 Reply Last reply
          0
          • אלי 9א אלי 9

            @shin אם יואלי היה במצעד של קול חי הוא הי מקום ראשון או שני בלי ספק

            אנונימיתא Offline
            אנונימיתא Offline
            אנונימית
            wrote on last edited by
            #325

            @אלי-9
            זה היפותטי לגמריייי.....
            בחיים הם לא היו מפרגנים לו, גם לא מקום 3

            "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

            נוגהנ 1 Reply Last reply
            1
            • S Offline
              S Offline
              shin
              משתמש ותיק
              wrote on last edited by shin
              #326

              שוב הוויכוח (כמו כל הוויכוחים שהיו בפורום על יואלי) סוטים מהנושא.
              יש הבדל בין שיפוט ענייני להערצה עיוורת לשדרן ומעבד מוכשר בטירוף....
              אין חולק שיואלי אהוד הקהל כפי שציינתי..
              גם בגלגלץ הוא ייקח וגם במורשת... נגיד טוב ???!!
              זה לא הנושא.
              הטענה הייתה שמעבד זה לא מגיע לו.
              וזהו.
              (באמת ברוח טובה... לא בקטע של להתקיף או משהו)
              עד כאן שידורונו לשבוע זה נשוב ונשדר את ההמשך במוצ'''ש
              שבת שלום 🙂

              אעשה פה ספויילר רציני על פוסט שכתבתי שהסביר למה אנחנו מבקרים עמדה של זמר כאילו היה בן שיחנו.. מזמין אותכם בחום לכאן

              לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
              https://www.youtube.com/@ishaishin

              אלי 9א 1 Reply Last reply
              2
              • S shin

                שוב הוויכוח (כמו כל הוויכוחים שהיו בפורום על יואלי) סוטים מהנושא.
                יש הבדל בין שיפוט ענייני להערצה עיוורת לשדרן ומעבד מוכשר בטירוף....
                אין חולק שיואלי אהוד הקהל כפי שציינתי..
                גם בגלגלץ הוא ייקח וגם במורשת... נגיד טוב ???!!
                זה לא הנושא.
                הטענה הייתה שמעבד זה לא מגיע לו.
                וזהו.
                (באמת ברוח טובה... לא בקטע של להתקיף או משהו)
                עד כאן שידורונו לשבוע זה נשוב ונשדר את ההמשך במוצ'''ש
                שבת שלום 🙂

                אעשה פה ספויילר רציני על פוסט שכתבתי שהסביר למה אנחנו מבקרים עמדה של זמר כאילו היה בן שיחנו.. מזמין אותכם בחום לכאן

                אלי 9א Offline
                אלי 9א Offline
                אלי 9
                wrote on last edited by
                #327

                @shin יואלי האוד קהל שמח שלא חולקים נכון שיש עוד מעבדים טובים ומוצלחים לא פחות ממנו אבל הוא יש לויחודיות משלו סגנון מאד מעניין נ.ב הוא עיבד השנה יחסית הרבה שירים

                ב ל 0ב 1 Reply Last reply
                2
                • אלי 9א אלי 9

                  @shin יואלי האוד קהל שמח שלא חולקים נכון שיש עוד מעבדים טובים ומוצלחים לא פחות ממנו אבל הוא יש לויחודיות משלו סגנון מאד מעניין נ.ב הוא עיבד השנה יחסית הרבה שירים

                  ב ל 0ב Offline
                  ב ל 0ב Offline
                  ב ל 0
                  wrote on last edited by ב ל 0
                  #328

                  @אלי-9 לא נראה לי שיש בו משהו יחודי
                  זה לא אומר שהוא לא טוב, הוא ממש טוב אבל אל תהפוך אותו לאליל

                  אנונימיתא 1 Reply Last reply
                  1
                  • ב ל 0ב ב ל 0

                    @אלי-9 לא נראה לי שיש בו משהו יחודי
                    זה לא אומר שהוא לא טוב, הוא ממש טוב אבל אל תהפוך אותו לאליל

                    אנונימיתא Offline
                    אנונימיתא Offline
                    אנונימית
                    wrote on last edited by
                    #329

                    @ב-ל-0
                    הוא מתכוון שיש מעבדים שלא מזהים מיד על תחילת השיר שזה שיר שלהם,
                    שמואל כהן, יאיר ואייל שרקי, אפילו הקליינבריז-עיבודי פופ אלקטרוני שלהם נשמעים פחות/יותר אותו דבר... ולויואלי יש טביעת אצבע ייחודת שמיד על הצליל הראשון שומעים שזה הוא עיבד.
                    לא אליל ולא כלום..

                    "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                    אלי 9א 1 Reply Last reply
                    1
                    • אנונימיתא אנונימית

                      @ב-ל-0
                      הוא מתכוון שיש מעבדים שלא מזהים מיד על תחילת השיר שזה שיר שלהם,
                      שמואל כהן, יאיר ואייל שרקי, אפילו הקליינבריז-עיבודי פופ אלקטרוני שלהם נשמעים פחות/יותר אותו דבר... ולויואלי יש טביעת אצבע ייחודת שמיד על הצליל הראשון שומעים שזה הוא עיבד.
                      לא אליל ולא כלום..

                      אלי 9א Offline
                      אלי 9א Offline
                      אלי 9
                      wrote on last edited by
                      #330

                      @אנונימית צודק יש לו יחודיות בסגנון המוזיקה שלו

                      מתויגתמ 1 Reply Last reply
                      0
                      • אלי 9א אלי 9

                        @אנונימית צודק יש לו יחודיות בסגנון המוזיקה שלו

                        מתויגתמ Offline
                        מתויגתמ Offline
                        מתויגת
                        wrote on last edited by
                        #331

                        @אלי-9 נכון אבל לא רק...

                        לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
                        ושנים לנקות ולסדר אותם.

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • S Offline
                          S Offline
                          shin
                          משתמש ותיק
                          wrote on last edited by
                          #332

                          טוב לדעתי צוות הפיקוח לא יאהבו את זה. הנושא כאן הוא "קול פליי" ולא יואלי דיקמן.
                          וגם בנושא של יואלי הם לא אוהבים שמדברים על זה.
                          שנפסיק וזהו ??!!.
                          :

                          לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                          https://www.youtube.com/@ishaishin

                          1 Reply Last reply
                          0
                          • אנונימיתא אנונימית

                            @אלי-9
                            זה היפותטי לגמריייי.....
                            בחיים הם לא היו מפרגנים לו, גם לא מקום 3

                            נוגהנ Offline
                            נוגהנ Offline
                            נוגה
                            wrote on last edited by
                            #333

                            @אנונימית זה לא שהם לא מפרגנים הם פשוט רוצים מצעד אמיתי ואם יואלי יהיה מועמד הוא יהיה מקום ראשון במעבד וזה לא אמיתי בוחרים אותו כי אוהבים אותו

                            ת 1 Reply Last reply
                            2
                            • נוגהנ נוגה

                              @אנונימית זה לא שהם לא מפרגנים הם פשוט רוצים מצעד אמיתי ואם יואלי יהיה מועמד הוא יהיה מקום ראשון במעבד וזה לא אמיתי בוחרים אותו כי אוהבים אותו

                              ת Offline
                              ת Offline
                              תהילוש 0
                              משתמש ותיק
                              wrote on last edited by
                              #334

                              @נוגה אבל זה גם לא קשור כי תחשבי ממה כל מה שהוא עושה גם שדרן גם הלטות גם אירועים לאלי קליין ואיצי ברי אין להם את כל מה שהוא עושה אז יש לה הרבה יותר זמן לשבת על שירים
                              ואם כל זה הוא הצליח להוציא כמות שירים מספקת לכל העיסוקים האלו

                              נוגהנ 1 Reply Last reply
                              0
                              • ת תהילוש 0

                                @נוגה אבל זה גם לא קשור כי תחשבי ממה כל מה שהוא עושה גם שדרן גם הלטות גם אירועים לאלי קליין ואיצי ברי אין להם את כל מה שהוא עושה אז יש לה הרבה יותר זמן לשבת על שירים
                                ואם כל זה הוא הצליח להוציא כמות שירים מספקת לכל העיסוקים האלו

                                נוגהנ Offline
                                נוגהנ Offline
                                נוגה
                                wrote on last edited by
                                #335

                                @תהילוש-0 לא מסתכלים על כל העסוקים מסביב מסתכלים על מעבד ומעבד לא מתאים שיהיה מקום ראשון עם כל הכבוד ליחודיות שלו! לכן אם ישימו אותו בקול חי הוא יהיה מקום ראשון וזה לא יהיה אמיתי

                                1 Reply Last reply
                                2
                                • אנונימיתא Offline
                                  אנונימיתא Offline
                                  אנונימית
                                  wrote on last edited by
                                  #336

                                  בקשו שנפסיק לדבר על זה...

                                  "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                                  S 1 Reply Last reply
                                  1
                                  • אנונימיתא אנונימית

                                    בקשו שנפסיק לדבר על זה...

                                    S Offline
                                    S Offline
                                    shin
                                    משתמש ותיק
                                    wrote on last edited by
                                    #337

                                    שהנושא לא יינעל זה קרה בכמה מקומות. חדלו !

                                    לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                                    https://www.youtube.com/@ishaishin

                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • ת Offline
                                      ת Offline
                                      תהילוש 0
                                      משתמש ותיק
                                      wrote on last edited by
                                      #338

                                      מי שלא מקשיב לפליליסט שלהם מצאת השבת עד שגרייבר מתחיל מפסיד

                                      מרבמ 1 Reply Last reply
                                      0
                                      • ת תהילוש 0

                                        מי שלא מקשיב לפליליסט שלהם מצאת השבת עד שגרייבר מתחיל מפסיד

                                        מרבמ Offline
                                        מרבמ Offline
                                        מרב
                                        משתמש ותיק
                                        wrote on last edited by
                                        #339

                                        @תהילוש-0 לא רק במוצש כל יום
                                        יש להם אחלה פלייליסט

                                        "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                        "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                        1 Reply Last reply
                                        0
                                        • מוזיקהמ Offline
                                          מוזיקהמ Offline
                                          מוזיקה
                                          wrote on last edited by
                                          #340

                                          d41f9ffc-f3a3-446d-9696-7ba8950e0b9c-image.png

                                          גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                                          1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול