דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סקרים
  3. סקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.

סקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סקרים
165 פוסטים 53 כותבים 12.1k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש מנותק
    ש מנותק
    שלוימה'לה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #134

    להלן משימה למזרחיים שבינינו

    באלבומי 'סוכות אין ויז'ניץ'
    ישנם שני ביצועים אשכנזים אנגרטיים
    לשירים מזרחיים אותנטיים
    בסדרה הראשונה ל'אדיר כבודו'
    ובשניה ל'שמחו נא'

    זה פשוט מקפיץ ונחמד

    הטו נא אזנכם וחוו דעתכם

    ח.סח margalitM 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ש שלוימה'לה

      להלן משימה למזרחיים שבינינו

      באלבומי 'סוכות אין ויז'ניץ'
      ישנם שני ביצועים אשכנזים אנגרטיים
      לשירים מזרחיים אותנטיים
      בסדרה הראשונה ל'אדיר כבודו'
      ובשניה ל'שמחו נא'

      זה פשוט מקפיץ ונחמד

      הטו נא אזנכם וחוו דעתכם

      ח.סח מנותק
      ח.סח מנותק
      ח.ס
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #135

      @שלוימה-לה אפשר להעלות את השירים האלו?
      או קישור {אם יש}?

      "תמיד יש סיבה להיות בשמחה"(מרדכי שפירא)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ש שלוימה'לה

        להלן משימה למזרחיים שבינינו

        באלבומי 'סוכות אין ויז'ניץ'
        ישנם שני ביצועים אשכנזים אנגרטיים
        לשירים מזרחיים אותנטיים
        בסדרה הראשונה ל'אדיר כבודו'
        ובשניה ל'שמחו נא'

        זה פשוט מקפיץ ונחמד

        הטו נא אזנכם וחוו דעתכם

        margalitM מנותק
        margalitM מנותק
        margalit
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #136

        @שלוימה-לה אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:

        ישנם שני ביצועים אשכנזים אנגרטיים
        לשירים מזרחיים אותנטיים

        שוב אותו רעיון
        הביצוע חסידי או מזרחי?

        השאלה פה לא אם זמר חסידי יכול להפוך שיר מזרחי לחסידי 😏

        סולמות
        מגביהים את הקול שלך

        דודי לנדאוד ש 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • margalitM margalit

          @שלוימה-לה אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:

          ישנם שני ביצועים אשכנזים אנגרטיים
          לשירים מזרחיים אותנטיים

          שוב אותו רעיון
          הביצוע חסידי או מזרחי?

          השאלה פה לא אם זמר חסידי יכול להפוך שיר מזרחי לחסידי 😏

          דודי לנדאוד מנותק
          דודי לנדאוד מנותק
          דודי לנדאו
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #137

          @margalit https://youtu.be/IAO1iliU2Z4?t=293
          אוחח אברימי לונגר חסידי מזרחי

          מישימ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • דודי לנדאוד דודי לנדאו

            @margalit https://youtu.be/IAO1iliU2Z4?t=293
            אוחח אברימי לונגר חסידי מזרחי

            מישימ מנותק
            מישימ מנותק
            מישי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #138

            @דודי-לנדאו אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:

            @margalit https://youtu.be/IAO1iliU2Z4?t=293
            אוחח אברימי לונגר חסידי מזרחי

            הוא שר ממש נחמד. מרקיד טוב - ביצוע מצויין לחתונה.
            אבל שוב - אפילו לא מתחיל להתקרב לדיוקים המזרחיים האמיתיים.

            אם אחיה את הטוב - הטוב יחזיר לי חיים.
            (משה פלד - לשנות)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • margalitM margalit

              @שלוימה-לה אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:

              ישנם שני ביצועים אשכנזים אנגרטיים
              לשירים מזרחיים אותנטיים

              שוב אותו רעיון
              הביצוע חסידי או מזרחי?

              השאלה פה לא אם זמר חסידי יכול להפוך שיר מזרחי לחסידי 😏

              ש מנותק
              ש מנותק
              שלוימה'לה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #139

              @margalit אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:

              השאלה פה לא אם זמר חסידי יכול להפוך שיר מזרחי לחסידי

              @מישי אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:

              הוא שר ממש נחמד. מרקיד טוב - ביצוע מצויין לחתונה.
              אבל שוב - אפילו לא מתחיל להתקרב לדיוקים המזרחיים האמיתיים.

              תכלי'ס, מגיע זמר חסידי ומבצע שיר מזרחי ללא דיוקים
              אבל נותן בראש אנרגיות שמרימות ת'קהל

              זה עדיף מאלו ששרים את 'מלוך' של 'יונגרליך' ומסתבכים עם המילים ביידיש

              margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ש שלוימה'לה

                @margalit אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:

                השאלה פה לא אם זמר חסידי יכול להפוך שיר מזרחי לחסידי

                @מישי אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:

                הוא שר ממש נחמד. מרקיד טוב - ביצוע מצויין לחתונה.
                אבל שוב - אפילו לא מתחיל להתקרב לדיוקים המזרחיים האמיתיים.

                תכלי'ס, מגיע זמר חסידי ומבצע שיר מזרחי ללא דיוקים
                אבל נותן בראש אנרגיות שמרימות ת'קהל

                זה עדיף מאלו ששרים את 'מלוך' של 'יונגרליך' ומסתבכים עם המילים ביידיש

                margalitM מנותק
                margalitM מנותק
                margalit
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #140

                @שלוימה-לה אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:

                @margalit אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:

                השאלה פה לא אם זמר חסידי יכול להפוך שיר מזרחי לחסידי

                @מישי אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:

                הוא שר ממש נחמד. מרקיד טוב - ביצוע מצויין לחתונה.
                אבל שוב - אפילו לא מתחיל להתקרב לדיוקים המזרחיים האמיתיים.

                תכלי'ס, מגיע זמר חסידי ומבצע שיר מזרחי ללא דיוקים
                אבל נותן בראש אנרגיות שמרימות ת'קהל

                זה עדיף מאלו ששרים את 'מלוך' של 'יונגרליך' ומסתבכים עם המילים ביידיש

                מה זה עדיף?
                תלוי למי...
                לי יותר מפריע שיר מזרחי לא מדויק מאשר מילים באידיש לא נכונות
                ולך זה הפוך
                מהסיבה הפשוטה שאתה לא מבין במוזיקה מזרחית ואני לא מבינה באידיש...

                סולמות
                מגביהים את הקול שלך

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • א מנותק
                  א מנותק
                  אלעד כהן
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #141

                  גם אם אפשר ויש שעושים השאלה היא איך זה ישמע

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • עמוד חשמלע מנותק
                    עמוד חשמלע מנותק
                    עמוד חשמל
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #142
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • עמוד חשמלע מנותק
                      עמוד חשמלע מנותק
                      עמוד חשמל
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #143

                      זמר חסידי לא מתאים למזרחי בכלל

                      כ 1001 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • עמוד חשמלע עמוד חשמל

                        זמר חסידי לא מתאים למזרחי בכלל

                        כ מנותק
                        כ מנותק
                        כותי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #144

                        @עמוד-חשמל וגם הפוך

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • עמוד חשמלע עמוד חשמל

                          זמר חסידי לא מתאים למזרחי בכלל

                          1001 מנותק
                          1001 מנותק
                          100
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי 100
                          #145

                          @עמוד-חשמל למה???
                          תשמע את מוטי שטיינמץ ועוד...
                          אם כבר מזרחי לא יצליח בחסידי...

                          כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • 1001 100

                            @עמוד-חשמל למה???
                            תשמע את מוטי שטיינמץ ועוד...
                            אם כבר מזרחי לא יצליח בחסידי...

                            כ מנותק
                            כ מנותק
                            כותי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #146

                            @100 מוטי שטיינמץ מצליח מזרחי?

                            1001 ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • כ כותי

                              @100 מוטי שטיינמץ מצליח מזרחי?

                              1001 מנותק
                              1001 מנותק
                              100
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #147

                              @כותי ש לו קטע מזרחי שהוא שר.
                              https://www.youtube.com/watch?v=Pc2e2s02YPU
                              תשמע תבין...

                              עמוד חשמלע ש שרי 0ש margalitM 4 תגובות תגובה אחרונה
                              1
                              • 1001 100

                                @כותי ש לו קטע מזרחי שהוא שר.
                                https://www.youtube.com/watch?v=Pc2e2s02YPU
                                תשמע תבין...

                                עמוד חשמלע מנותק
                                עמוד חשמלע מנותק
                                עמוד חשמל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי עמוד חשמל
                                #148

                                @100 אבל סתם ככה בכללי חסידי לא מתאים במזרחי

                                1001 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • עמוד חשמלע עמוד חשמל

                                  @100 אבל סתם ככה בכללי חסידי לא מתאים במזרחי

                                  1001 מנותק
                                  1001 מנותק
                                  100
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי 100
                                  #149

                                  @עמוד-חשמל זה ודאי השאלה איך זה יצא...
                                  תקרא את ההתחלה.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • כ כותי

                                    @100 מוטי שטיינמץ מצליח מזרחי?

                                    ש מנותק
                                    ש מנותק
                                    שמחה הגיטריסט
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #150
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • 1001 100

                                      @כותי ש לו קטע מזרחי שהוא שר.
                                      https://www.youtube.com/watch?v=Pc2e2s02YPU
                                      תשמע תבין...

                                      ש מנותק
                                      ש מנותק
                                      שמחה הגיטריסט
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #151

                                      @100 אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:

                                      @כותי ש לו קטע מזרחי שהוא שר.
                                      https://www.youtube.com/watch?v=Pc2e2s02YPU
                                      תשמע תבין...

                                      אפשר בדרייב או במגי'קוד? תודה

                                      1001 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ש שמחה הגיטריסט

                                        @100 אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:

                                        @כותי ש לו קטע מזרחי שהוא שר.
                                        https://www.youtube.com/watch?v=Pc2e2s02YPU
                                        תשמע תבין...

                                        אפשר בדרייב או במגי'קוד? תודה

                                        1001 מנותק
                                        1001 מנותק
                                        100
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי 100
                                        #152

                                        @שמחה-הגיטריסט אין לי.
                                        זה קטע קטן לא ממש שיר

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • 1001 100

                                          @כותי ש לו קטע מזרחי שהוא שר.
                                          https://www.youtube.com/watch?v=Pc2e2s02YPU
                                          תשמע תבין...

                                          שרי 0ש מנותק
                                          שרי 0ש מנותק
                                          שרי 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #153

                                          @100 וווווואאאאאאאווווווווו!!!!!!!!!!!!
                                          איזה כשרון!!!!!
                                          אין הרבה שיכולים!!!
                                          רק הסאונד והסרטון לא כל כך מתאימים......

                                          מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                                          1001 יוסי "הגאון"י 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול