סקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.
-
@שלוימה-לה אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:
ישנם שני ביצועים אשכנזים אנגרטיים
לשירים מזרחיים אותנטייםשוב אותו רעיון
הביצוע חסידי או מזרחי?השאלה פה לא אם זמר חסידי יכול להפוך שיר מזרחי לחסידי

@margalit https://youtu.be/IAO1iliU2Z4?t=293
אוחח אברימי לונגר חסידי מזרחי -
@margalit https://youtu.be/IAO1iliU2Z4?t=293
אוחח אברימי לונגר חסידי מזרחי@דודי-לנדאו אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:
@margalit https://youtu.be/IAO1iliU2Z4?t=293
אוחח אברימי לונגר חסידי מזרחיהוא שר ממש נחמד. מרקיד טוב - ביצוע מצויין לחתונה.
אבל שוב - אפילו לא מתחיל להתקרב לדיוקים המזרחיים האמיתיים. -
@שלוימה-לה אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:
ישנם שני ביצועים אשכנזים אנגרטיים
לשירים מזרחיים אותנטייםשוב אותו רעיון
הביצוע חסידי או מזרחי?השאלה פה לא אם זמר חסידי יכול להפוך שיר מזרחי לחסידי

@margalit אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:
השאלה פה לא אם זמר חסידי יכול להפוך שיר מזרחי לחסידי
@מישי אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:
הוא שר ממש נחמד. מרקיד טוב - ביצוע מצויין לחתונה.
אבל שוב - אפילו לא מתחיל להתקרב לדיוקים המזרחיים האמיתיים.תכלי'ס, מגיע זמר חסידי ומבצע שיר מזרחי ללא דיוקים
אבל נותן בראש אנרגיות שמרימות ת'קהלזה עדיף מאלו ששרים את 'מלוך' של 'יונגרליך' ומסתבכים עם המילים ביידיש
-
@margalit אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:
השאלה פה לא אם זמר חסידי יכול להפוך שיר מזרחי לחסידי
@מישי אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:
הוא שר ממש נחמד. מרקיד טוב - ביצוע מצויין לחתונה.
אבל שוב - אפילו לא מתחיל להתקרב לדיוקים המזרחיים האמיתיים.תכלי'ס, מגיע זמר חסידי ומבצע שיר מזרחי ללא דיוקים
אבל נותן בראש אנרגיות שמרימות ת'קהלזה עדיף מאלו ששרים את 'מלוך' של 'יונגרליך' ומסתבכים עם המילים ביידיש
@שלוימה-לה אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:
@margalit אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:
השאלה פה לא אם זמר חסידי יכול להפוך שיר מזרחי לחסידי
@מישי אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:
הוא שר ממש נחמד. מרקיד טוב - ביצוע מצויין לחתונה.
אבל שוב - אפילו לא מתחיל להתקרב לדיוקים המזרחיים האמיתיים.תכלי'ס, מגיע זמר חסידי ומבצע שיר מזרחי ללא דיוקים
אבל נותן בראש אנרגיות שמרימות ת'קהלזה עדיף מאלו ששרים את 'מלוך' של 'יונגרליך' ומסתבכים עם המילים ביידיש
מה זה עדיף?
תלוי למי...
לי יותר מפריע שיר מזרחי לא מדויק מאשר מילים באידיש לא נכונות
ולך זה הפוך
מהסיבה הפשוטה שאתה לא מבין במוזיקה מזרחית ואני לא מבינה באידיש... -
@עמוד-חשמל וגם הפוך
-
@עמוד-חשמל למה???
תשמע את מוטי שטיינמץ ועוד...
אם כבר מזרחי לא יצליח בחסידי... -
@עמוד-חשמל למה???
תשמע את מוטי שטיינמץ ועוד...
אם כבר מזרחי לא יצליח בחסידי... -
@עמוד-חשמל זה ודאי השאלה איך זה יצא...
תקרא את ההתחלה. -
פוסט זה נמחק!
-
@100 אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:
@כותי ש לו קטע מזרחי שהוא שר.
https://www.youtube.com/watch?v=Pc2e2s02YPU
תשמע תבין...אפשר בדרייב או במגי'קוד? תודה
-
@100 אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:
@כותי ש לו קטע מזרחי שהוא שר.
https://www.youtube.com/watch?v=Pc2e2s02YPU
תשמע תבין...אפשר בדרייב או במגי'קוד? תודה
@שמחה-הגיטריסט אין לי.
זה קטע קטן לא ממש שיר -
@100 וווווואאאאאאאווווווווו!!!!!!!!!!!!
איזה כשרון!!!!!
אין הרבה שיכולים!!!
רק הסאונד והסרטון לא כל כך מתאימים...... -
@100 וווווואאאאאאאווווווווו!!!!!!!!!!!!
איזה כשרון!!!!!
אין הרבה שיכולים!!!
רק הסאונד והסרטון לא כל כך מתאימים......@שרי-0 אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:
@100 וווווואאאאאאאווווווווו!!!!!!!!!!!!
איזה כשרון!!!!!
אין הרבה שיכולים!!!
רק הסאונד והסרטון לא כל כך מתאימים......לא להגזים
יש לו מבטא אשכנזי כבד.- מה גם את מבינה שאת אשכנזיה
(לפי השם)
- מה גם את מבינה שאת אשכנזיה
-
@שרי-0 אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:
@100 וווווואאאאאאאווווווווו!!!!!!!!!!!!
איזה כשרון!!!!!
אין הרבה שיכולים!!!
רק הסאונד והסרטון לא כל כך מתאימים......לא להגזים
יש לו מבטא אשכנזי כבד.- מה גם את מבינה שאת אשכנזיה
(לפי השם)
@יוסי-הגאון זה לא אומר שאני מבינה..
נכון שאני לא מי יודע מה מתמצאת בפיוטים
ואני לא פה לתת ציון של 100%-אני לא שופטת והוא לא עכשיו בקול הבא
אבל כן שמעתי אותו מסלסל...-(בכלל לא הסתכלתי על המבטא)
ויש משהו אחד שאני כן יכולה להיות בטוחה שזה לא דומה בכלל לחזות!!! - מה גם את מבינה שאת אשכנזיה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות