דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סקרים
  3. סקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.

סקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סקרים
165 פוסטים 53 כותבים 12.1k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    משה 0527
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #68

    יש זמרים שיכולים
    ויש זמרים שעדיף שלא ינסו כי זה נשמע זוועות

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ח.סח ח.ס

      יש זמרים חסידים שיודעים מאד את העבודה גם במזרחי
      כגון: זאנוויל, אברימי לונגר ,שרוליק קלצקין ועוד הרבה.

      margalitM מנותק
      margalitM מנותק
      margalit
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
      #69

      @ח-ס אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:

      יש זמרים חסידים שיודעים מאד את העבודה גם במזרחי
      כגון: זאנוויל, אברימי לונגר ,שרוליק קלצקין ועוד הרבה.

      יש לך הקלטות שלהם במזרחי?
      מעניין אותי לשמוע אולי הם יפתיעו אותי...
      (כי עדיין עוד לא שמעתי זמר חסידי ששר מזרחי בצורה שהיה לי כיף לשמוע)

      סולמות
      מגביהים את הקול שלך

      ב תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • margalitM margalit

        @ח-ס אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:

        יש זמרים חסידים שיודעים מאד את העבודה גם במזרחי
        כגון: זאנוויל, אברימי לונגר ,שרוליק קלצקין ועוד הרבה.

        יש לך הקלטות שלהם במזרחי?
        מעניין אותי לשמוע אולי הם יפתיעו אותי...
        (כי עדיין עוד לא שמעתי זמר חסידי ששר מזרחי בצורה שהיה לי כיף לשמוע)

        ב מנותק
        ב מנותק
        בועז
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #70

        @margalit זאנוויל שר במזרח טיש.

        רוצים לשמוע עלי, או את החומר שלי???
        הטעימה הראשונה....https://www.youtube.com/watch?v=pGKKDX1dIgg

        margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • ב בועז

          @margalit זאנוויל שר במזרח טיש.

          margalitM מנותק
          margalitM מנותק
          margalit
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #71

          @בועז
          במזרח טיש לא היה מזרחי טוב...

          ומה לגבי השאר?
          אשמח שיעלו לכאן הקלטות שלהם במזרחי

          סולמות
          מגביהים את הקול שלך

          ח.סח תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ש מנותק
            ש מנותק
            שמחה הגיטריסט
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #72

            השאלה מה זה חסידי משה קליין יכולים חסידים ממש תלוי...

            margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ש שמחה הגיטריסט

              השאלה מה זה חסידי משה קליין יכולים חסידים ממש תלוי...

              margalitM מנותק
              margalitM מנותק
              margalit
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #73

              @שמחה-הגיטריסט אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:

              השאלה מה זה חסידי משה קליין יכולים חסידים ממש תלוי...

              משה קליין התחיל לשיר מזרחי לפני החסידי
              מזרחי הוא שר ממש טוב
              לדעתי הרבה יותר טוב מאיך שהוא שר חסידי

              סולמות
              מגביהים את הקול שלך

              שרי 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • margalitM margalit

                @שמחה-הגיטריסט אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:

                השאלה מה זה חסידי משה קליין יכולים חסידים ממש תלוי...

                משה קליין התחיל לשיר מזרחי לפני החסידי
                מזרחי הוא שר ממש טוב
                לדעתי הרבה יותר טוב מאיך שהוא שר חסידי

                שרי 0ש מנותק
                שרי 0ש מנותק
                שרי 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #74

                @margalit לדעתי כי משה קליין ספרדי ולכן הוא שר יותר יפה מזרחי
                לעומת זאת אשכנזי יודע לשיר יותר יפה חסידי
                מכיוון שלכל אחד יש את ההברה משלו
                ספרדי-הברה מזרחית
                וחסידי-הברה חסידי
                זה משהו שנולדים עם זה😊

                מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ח.סח ח.ס

                  יש זמרים חסידים שיודעים מאד את העבודה גם במזרחי
                  כגון: זאנוויל, אברימי לונגר ,שרוליק קלצקין ועוד הרבה.

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שלוימה'לה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלוימה'לה
                  #75

                  לא רציתי לנקוב בשמות שכתבתם

                  אבל אגיב

                  לונגר זאנוויל וקלצקין שרים את השירים המזרחיים בצורה אשכנזית
                  כלומר אנחנו האשכנזים קופצים ונהנים, והספרדים אוטמים אזניים

                  את משה קליין האלוף שמעתי שר חסידי בחתונות
                  ואצל החסידים האותנטיים זה לא עובר ת'אוזן בכלל

                  גיל ישראלוב שר מקהלות באולפנים כבר שנים בכל הסגנונות
                  והנה כשעלה לקריירת סולו דווקא הלך על הישראלי

                  אז שוב חוזרת השאלה:

                  ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי
                  או
                  ביצוע חסידי על ידי זמר מזרחי
                  ????????

                  חוצמזה אם יורשה לי לגעת בנקודה רגישה

                  זמרים מהמגזר הליטאי שירתם נחשבת ל'חסידי' ???

                  מוכשרת עלמ margalitM ברוריהב צ 4 תגובות תגובה אחרונה
                  2
                  • ש שלוימה'לה

                    לא רציתי לנקוב בשמות שכתבתם

                    אבל אגיב

                    לונגר זאנוויל וקלצקין שרים את השירים המזרחיים בצורה אשכנזית
                    כלומר אנחנו האשכנזים קופצים ונהנים, והספרדים אוטמים אזניים

                    את משה קליין האלוף שמעתי שר חסידי בחתונות
                    ואצל החסידים האותנטיים זה לא עובר ת'אוזן בכלל

                    גיל ישראלוב שר מקהלות באולפנים כבר שנים בכל הסגנונות
                    והנה כשעלה לקריירת סולו דווקא הלך על הישראלי

                    אז שוב חוזרת השאלה:

                    ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי
                    או
                    ביצוע חסידי על ידי זמר מזרחי
                    ????????

                    חוצמזה אם יורשה לי לגעת בנקודה רגישה

                    זמרים מהמגזר הליטאי שירתם נחשבת ל'חסידי' ???

                    מוכשרת עלמ מנותק
                    מוכשרת עלמ מנותק
                    מוכשרת על
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #76

                    @שלוימה-לה אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:

                    זמרים מהמגזר הליטאי שירתם נחשבת ל'חסידי' ???

                    יס.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • margalitM margalit

                      @בועז
                      במזרח טיש לא היה מזרחי טוב...

                      ומה לגבי השאר?
                      אשמח שיעלו לכאן הקלטות שלהם במזרחי

                      ח.סח מנותק
                      ח.סח מנותק
                      ח.ס
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #77

                      @margalit אברימי לונגר: https://www.93fm.co.il/radio/577798/

                      "תמיד יש סיבה להיות בשמחה"(מרדכי שפירא)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ש שלוימה'לה

                        לא רציתי לנקוב בשמות שכתבתם

                        אבל אגיב

                        לונגר זאנוויל וקלצקין שרים את השירים המזרחיים בצורה אשכנזית
                        כלומר אנחנו האשכנזים קופצים ונהנים, והספרדים אוטמים אזניים

                        את משה קליין האלוף שמעתי שר חסידי בחתונות
                        ואצל החסידים האותנטיים זה לא עובר ת'אוזן בכלל

                        גיל ישראלוב שר מקהלות באולפנים כבר שנים בכל הסגנונות
                        והנה כשעלה לקריירת סולו דווקא הלך על הישראלי

                        אז שוב חוזרת השאלה:

                        ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי
                        או
                        ביצוע חסידי על ידי זמר מזרחי
                        ????????

                        חוצמזה אם יורשה לי לגעת בנקודה רגישה

                        זמרים מהמגזר הליטאי שירתם נחשבת ל'חסידי' ???

                        margalitM מנותק
                        margalitM מנותק
                        margalit
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
                        #78

                        @שלוימה-לה אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:

                        זמרים מהמגזר הליטאי שירתם נחשבת ל'חסידי' ???

                        כשאומרים מוזיקה חסידית מתכוונים לגם לליטאים...

                        @ח-ס אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:

                        @margalit אברימי לונגר: https://www.93fm.co.il/radio/577798/

                        הוא יחסית לרוב נאשכנזים שר די טוב
                        אבל עדיין חסר לו הרבה תיבול...

                        אם הייתי שומעת את זה בלי לדעת שזה אשכנזי
                        ישר הייתי מזהה...

                        (הוא מזכיר לי את שוואקי שר מזרחית)

                        סולמות
                        מגביהים את הקול שלך

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ש שלוימה'לה

                          לא רציתי לנקוב בשמות שכתבתם

                          אבל אגיב

                          לונגר זאנוויל וקלצקין שרים את השירים המזרחיים בצורה אשכנזית
                          כלומר אנחנו האשכנזים קופצים ונהנים, והספרדים אוטמים אזניים

                          את משה קליין האלוף שמעתי שר חסידי בחתונות
                          ואצל החסידים האותנטיים זה לא עובר ת'אוזן בכלל

                          גיל ישראלוב שר מקהלות באולפנים כבר שנים בכל הסגנונות
                          והנה כשעלה לקריירת סולו דווקא הלך על הישראלי

                          אז שוב חוזרת השאלה:

                          ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי
                          או
                          ביצוע חסידי על ידי זמר מזרחי
                          ????????

                          חוצמזה אם יורשה לי לגעת בנקודה רגישה

                          זמרים מהמגזר הליטאי שירתם נחשבת ל'חסידי' ???

                          ברוריהב מנותק
                          ברוריהב מנותק
                          ברוריה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #79

                          @שלוימה-לה אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:

                          זמרים מהמגזר הליטאי שירתם נחשבת ל'חסידי' ???

                          לפי דעתי אין דבר כזה זמר ליטאי ששר חסידי מהסיבה הפשוטה הוא לא חסידי וההגייה שלו שונה מההגייה החסידית זה סוטר את עצמו

                          שירה מעומק הנשמה

                          margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ברוריהב ברוריה

                            @שלוימה-לה אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:

                            זמרים מהמגזר הליטאי שירתם נחשבת ל'חסידי' ???

                            לפי דעתי אין דבר כזה זמר ליטאי ששר חסידי מהסיבה הפשוטה הוא לא חסידי וההגייה שלו שונה מההגייה החסידית זה סוטר את עצמו

                            margalitM מנותק
                            margalitM מנותק
                            margalit
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #80

                            @ברוריה אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:

                            @שלוימה-לה אמר בסקר | ביצוע מזרחי על ידי זמר חסידי.:

                            זמרים מהמגזר הליטאי שירתם נחשבת ל'חסידי' ???

                            לפי דעתי אין דבר כזה זמר ליטאי ששר חסידי מהסיבה הפשוטה הוא לא חסידי וההגייה שלו שונה מההגייה החסידית זה סוטר את עצמו

                            נכון, אבל ככה מקובל לקרוא לזה
                            כשאומרים מוזיקה חסידית מתכוונים גם לליטאית
                            את צודקת, אבל אי אפשר לשנות את ההרגל של כל העולם

                            סולמות
                            מגביהים את הקול שלך

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ש מנותק
                              ש מנותק
                              שלוימה'לה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #81

                              וזה הזמן לזרוק ת'גפרור

                              זמרים מהמגזר הליטאי שירתם נחשבת ל'חסידי' ???

                              בוא נשים ת'עניינים על השולחן
                              יש זמרים [לא לנקוב בשמות!] שמככבים רבות באירועים
                              ומשמחים בשירים מן הגורן ומן היקב
                              [לא זה שבא להציג את מרכולתו]
                              מבצעים גם חסידי (??) גם מזרחי וגם ישראלי
                              אבל לכל אחד שמגיע ממגזר מסוים
                              ושומע ת'חומרים שגדל עליהם
                              הטעויות שלהם בטקסט בהגייה ובהגשה
                              פשוט מזעזעים אותו עד עמקי נשמתו
                              קצת יותר מזמר חסידי ששר מזרחי
                              ובכל זאת נראה אותם על הבמות הכי יוקרתיות בארץ ובעולם

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • מ מנותק
                                מ מנותק
                                מנחם רינמן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #82

                                @אייצ-ית ודאי שלא!!!

                                סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ מנחם רינמן

                                  @אייצ-ית ודאי שלא!!!

                                  סודי ביותרס מנותק
                                  סודי ביותרס מנותק
                                  סודי ביותר
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #83
                                  פוסט זה נמחק!
                                  סאדיגוראס תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    משתמשת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #84

                                    @אייצ-ית תלוי כי לא כל שיר מזרחי יוצא טוב בחסידי כמו הדיסק של לחים טיש שהוציאו מזרחי בהברה חסידית לא הכל יוצא מוצלח

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • סודי ביותרס סודי ביותר

                                      פוסט זה נמחק!

                                      סאדיגוראס מנותק
                                      סאדיגוראס מנותק
                                      סאדיגורא
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #85

                                      @סודי-ביותרררררררר גם ריינמן וגם משתמשת הגיבו לסקר ישירות

                                      ש'כח אייבערשטער!!!
                                      בקש ממנו כל דבר, זה לא עולה כסף!
                                      ו...
                                      אחרי שקיבלת תגיד תודה!

                                      סודי ביותרס מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • סאדיגוראס סאדיגורא

                                        @סודי-ביותרררררררר גם ריינמן וגם משתמשת הגיבו לסקר ישירות

                                        סודי ביותרס מנותק
                                        סודי ביותרס מנותק
                                        סודי ביותר
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #86
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • סאדיגוראס סאדיגורא

                                          @סודי-ביותרררררררר גם ריינמן וגם משתמשת הגיבו לסקר ישירות

                                          מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מנחם רינמן
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #87

                                          @סאדיגורא בן אבל אני לא מבין את אלו שהצביעו שאפשר

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול